جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۷۴
ادامه حاشیه سازی فرزندان برای آیت الله هاشمی حتی پس از وفات

فائزه هاشمی و پروژه رادیو اکتیو برای پدر

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 573808
یک سال قبل فائزه هاشمی در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مشهد نحوه ارتحال رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت را این گونه توضیح می دهد: "در داخل اندام‌های داخلی آقاي هاشمي آب وجود نداشت و هیچ نشانه‌ای از خفگی در او دیده نمی‌شد، در عین حال که او شنا را بسیار خوب می‌دانست. چنین به نظر می‌رسید که در لحظه ورود به آب، دچار سکته شده و تمام کرده بود، با این حال پس از انتقال به بیمارستان با جدیت عملیات احیا روی ایشان انجام گرفته بود. تنها نشانه‌ای که روی بدن بابا مشهود بوده آثار وسایل احیا بوده است.آخرین فردی که پیش از رفتن به استخر با آقاي هاشمی دیدار داشته وزیر بهداشت بوده است."
فائزه هاشمی و پروژه رادیو اکتیو برای پدر
گروه سیاسی جهان نيوز: ایجاد حواشی سیاسی و جنجال آفرینی رویه برخی از فرزندان آیت الله هاشمی است که سبب شد رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان زنده بودنش نیز گاهی مجبور به اعتراض به آنها بشود.

همچنانکه اقدامات خاص سیاسی و حتی خلاق شرع فائزه هاشمی در مقاطعی کار را به جایی رساند که آیت الله هاشمی را ناچارا به موضع گیری علنی علیه وی کرد.

اما در آستانه دو ماه مانده به سالگرد وفات آیت الله هاشمی برخی از فرزندان و همچنین رسانه های نزدیک به این خانواده برای یک سالگی وفات وی نیز می خواهند حاشیه سازی کنند.

امروز روزنامه آرمان که بلندگوی افرادی همچون مهدی و فائزه هاشمی محسوب می شود تییتر یک خود را درشت اختصاص به این جمله داده است: "معمـاي راديو اكتيو"!

روزنامه آرمان طی گزارشی که بیشتر تلاش می کند به نوعی وفات آیت الله هاشمی را شبهه دار کند، نوشته است: یکی از موضوعات مبهم درباره چگونگی رحلت آیت‌ا... است. در روزهای نخست پس از فوت ایشان علیزاده طباطبایی وکیل این خانواده گفت: «آیت‌ا... هاشمی هفته‌ای دو جلسه ورزش می‌کردند و روز یکشنبه برای ورزش به استخر «کوشک» رفته بودند. این استخر تحت نظارت حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و شخص دیگری نمی‌توانست از آن استفاده کند. آیت‌ا... هاشمی اجازه نمی‌دادند که در زمان ورزش ایشان دوربین‌ها روشن باشد و محافظان نیز در اطراف ایشان حضور نداشتند. به همین دلیل هنگامی محافظان ایشان از مساله مطلع می‌شوند که کار از کار گذشته بود. یعنی آیت‌ا... هاشمی قبل از این که به بیمارستان برسند، رحلت کرده بودند.» فاطمه هاشمی هم تعریف کرد: «ایشان هیچ مشکلی از نظر سلامت نداشتند. پنجشنبه هفته قبل از فوت، پزشکی ایرانی که مقیم آمریکا هستند با یک دستگاه سونوگرافی مجهز و با اصرار من ایشان را معاینه کردند و به من گفتند پدر شما به قدری سالم است که به راحتی تا 10 سال بدون هیچ مشکلی می‌توانند زندگی کنند، تمام بدن ایشان را بررسی کردند، حتی آزمایش دادند که جواب آن‌ها بعد از فوت ایشان آماده شد و همه چیز طبیعی بود، ایشان هیچ مشکلی نداشتند.»

امام در حالیکه آرمان با تییتر درشت نوشته است" معمای رادیو اکتیور" ولی خود این روزنامه نیز در ادامه گزارش نقل می کند که رادیواکتیو دلیل فوت آیت الله هاشمی نبوده است!

اما فائزه هاشمی با بیان اینکه جلسه‌ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی از اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد به «اعتمادآنلاین» گفته است: «در این جلسه به ما اعلام کردند که بررسی نشان می‌دهد که در بدن پدر 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. البته اعلام کردند که در بدن مادر 3برابر حد مجاز و در بدن خواهرم فاطمه نیز 1 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است و البته به ما اعلام کردند که دلیل فوت این نبوده است.»

نکته جالب اینکه فائزه هاشمی در حالی می گوید که علت وفات آیت الله هاشمی مواد رادیو اکتیو نبوده که اینبار متقاضی است که منشا مواد رادیو اکتیو چه بوده!

همچنانکه حتی محمد هاشمی نیز در موضعی مشابه به روزنامه شهروند گفته است: «علت مرگ را در بیمارستان ایست قلبی اعلام کردند، ولی علت ایست قلبی را کسی اعلام نکرد. هنوز هم کسی اعلام نکرده که علت ایست قلبی چه بوده!

این در حالیست که محمد هاشمی  سال گذشته درباره‌ فوت برادرش در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، بابیان اینکه اولین نفری بود که در کنار آیت الله هاشمی حاضر شد، با تاکید بر تلاش تیم پزشکی در احیاء آیت الله هاشمی گفت: «به رغم تلاش های تیم پزشکی برای احیا، متاسفانه موفق نشدند و این نشان می داد که آقای هاشمی قبل از انتقال به بیمارستان رحلت کردند و هیچ آثاری از خفگی، کبودی و .... وجود نداشت.»

محمد هاشمی با تاکید بر صحت اعلام تیم پزشکی مبنی بر ایست قلبی گفت: «آن چیزی که پزشکان اعلام کردند ایست قلبی بوده. این اعلام صحیح و درست بوده است و معاندان هم سعی می کنند با طرح موضوعاتی، تفرقه و شبهه ایجاد کنند.»

در همین حال، حسین مرعشی، از نزدیکان آیت الله هاشمی نیز درباره ابهام مرگ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفته بود:«ابهامی در این زمینه به وجود نیامده، اما آقای هاشمی چون سرپا بود و از بیماری خاصی رنج نمی‌برد و اطلاعاتی در این زمینه درباره بیماری آقای هاشمی منشتر نشده بود، غافلگیر و غفلتاً این اتفاق رخ داد و همین بستری را برای شایعات فراهم کرد.»

وی تاکید کرد: «ایشان بیماری قند داشتند. اطلاعات آن موجود است و پزشکان درباره آن اظهارنظر کردند. از نظر ما شبهه‌ای نیست. من تقریبا ساعت 18:45 به بالین ایشان در بیمارستان رسیدم ولی بالاخره اتفاق ناگواری بود که وقتی من رسیدم این اتفاق افتاده بود و داخل استخر ایست قلبی کردند.»
 

اما جالب تر آنکه یک سال قبل فائزه هاشمی در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مشهد نحوه ارتحال رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت را این گونه توضیح می دهد: "در داخل اندام‌های داخلی آقاي هاشمي آب وجود نداشت و هیچ نشانه‌ای از خفگی در او دیده نمی‌شد، در عین حال که او شنا را بسیار خوب می‌دانست. چنین به نظر می‌رسید که در لحظه ورود به آب، دچار سکته شده و تمام کرده بود، با این حال پس از انتقال به بیمارستان با جدیت عملیات احیا روی ایشان انجام گرفته بود. تنها نشانه‌ای که روی بدن بابا مشهود بوده آثار وسایل احیا بوده است.آخرین فردی که پیش از رفتن به استخر با آقاي هاشمی دیدار داشته وزیر بهداشت بوده است."

با این وجود به نظر می رسد که فائزه هاشمی از فتنه 88 به بعد فضای رادیکالیسم سیاسی را بهترین روش برای زنده ماندن در افکار عمومی انتخاب کرده در آستانه سالگرد پدرش تلاش می کند یکبار دیگر با همان روش بر سرزبان ها بیافتد.

هر چند که به نظر می رسد که افرادی همچون محسن هاشمی تلاش کنند وی را دوباره تاحدی مهار کنند ولی فائزه هاشمی حتی در زمان حیات پدر نیز به توصیه های آیت الله  و دیگر بزرگان اعتنایی نکرد و بر جنجال سازی کاذب و حتی دروغ اصرار ویژه دارد.

این خیز فائزه هاشمی نشان می دهد که او تلاش دارد سالگرد آیت الله هاشمی را هم تبدیل به یک پروژه سیاسی کند و رمز این پروژه هم رادیو اکتیو ظاهرا است!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها نه فقط پدر ،که سوراخ دعای بودن در قدرت را با رفتن رفسنجانی از دست دادند ،حق دارند اینطوری هذیان گوئی کنند.
حسین
Netherlands
دوستان عزیز به منفی زدن اکتفا نکنند. بفرمائید چرا؟ شاید کسی منطق شما را بپذیرد و یا برعکس. ممنون
United States
همین جهان نیوز پارسال زده بود: احتمال ترور بیولوژیک فرج‌الله سلحشور!

حالا احتمال ترور بیولوژیک آیت الله هاشمی رو مسخره میکنه چون با ایشون مشکل داره. من به شخصه فقط با خنده ای سرشار از تاسف به حال گردانندگان این سایت خبری هر روز مطالبش رو میخونم.
مطالب مغرضانه شما و ساده لوح فرض کردن مخاطبان باعث تاسف بنده است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد گردانندگان جهان نیوز و مرده باد سیاست اشرافی گری و وطن فروشان به کدخدا
Iran, Islamic Republic of
در ترور بیولوژیکی زمانی طولانی برای آشکار شدن عارضه ،وجود دارد.در صورتیکه رفسنجانی به قول خود وزیر بهداشت وفرزندانش هفتگی چک میشد وهیچ مشکلی نداشت.در ضمن سن هم مهم است یه ادم هشتادساله کجا ویه ادم پنجاه ،شصت ساله کجا! در ضمن علائم ترور بیولوژیکی به صورت سرطان یا از کار افتادن اندامهای حیاتی مانند کبد وقلب به تدریج میباشد وفرد اهسته اهسته ،ناتوان میشود.نه اینکه سرحال برود استخر وبعد...........
Iran, Islamic Republic of
آفرین چه مقبول گفتی فکر کردند با هالو جماعت مثل خودشان طرفند نشستند یه سال فکر کردند چه جوری از اون یه شهید قدیس بسازند.داستان رادیو اکتیوی ساختند.کاری نداره کمی نبش قبر وگرفتن نمونه از استخوان وببرند آزمایشگاه !
حسین
Netherlands
با تشکر اما مثال شما دلیل نیست. پدرمرحوم این حقیر از دود سیگار در پنجاه سالگی بچه ها روتنها گذاشت ، پدر دیگر در همان پنجاه سالگی تصادف کرد و بچه هارو تنها گذاشت. نمی شود نتیجه گرفت که همه در پنجاه سالگی بجهان باقی می شتابیم یا ایضا سیگار در سلامت تاثیر ندارد یا چه سیگار بکشی یا نکشی می میری پس سیگار دود کن و خیلی نتایج بی ربط دیگر.
یکبار دیگر از واکنش شما ممنونم و یه این ترتیب ان شاءالله بهم نزدیک می شویم و حتی اگر امت نشویم ملت می شویم به اذن الله
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی دیابت داشته بیماری دیابت شانس سکته مغزی و قلبی را به شدت افزایش میدهد و افرادی با سنین خیلی پایین تر از ایشان در اثر سکته می میرند ایشان که 82 سال داشته و جای تعجب نیست .
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین علی(ع): بدان که مرگ در دست همان کسی است که زندگی در دست اوست و آن که می آفریند هم اوست که می میراند و آن که فنا می کند هم اوست که باز می گرداند.
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین علی(ع): تو از مرگی گریزانی که هیچ گریزنده ای از چنگ آن خلاصی ندارد مرگ از شکار خودش نمی گذرد و بی تردید به چنگش می آورد.
مهدی م
Iran, Islamic Republic of
اونی که نمیشه بهش نزدیک شد از بس محافظ داشت رو چطور میشه ترور کرد. مگه اینکه خود خانوادش یا محافظ هاش کاری کرده باشند. اون بی چاره سلحشور رو می شد ترور کرد اما به نظرم انگیزه کافی در میان نبود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا همان موقع کالبدشکافی نشد تا علت دقیق مرگ مشخص بشه؟ چرا باید ابهام برای ابد باقی بمونه؟
Iran, Islamic Republic of
ازخانوادش باید این سئوال رو پرسید!
Iran, Islamic Republic of
چرا زود از بیمارستان کشیدنش بیرون ومهدی مثل یه شیر غمزده تو آمبولانس اونو رها نکرد!
Iran, Islamic Republic of
بپرس اون هاله نوری که در تصویر منتشر شده از هاشمی دیده میشد از چی بود رادیو اکتیو ؟ فائزه هاشمی انقدر تو این سالها مخصوصا از 88 به بعد دنبال ایجاد تنش بود که اگه واقعا همچین چیزی یعنی مسمویت با رادیو اکتیو در کار بود همونموقع غوغا بپا میکرد . 88 فائزه جزو تظاهرکنندگان عاشورا بود ،چند سال پیش در زمان زنده بودن پدرش هم که رفته بود دیدار بهائیها و ...حالا پروژه جدیدش لابد در نزدیکی سالگرد هاشمی از رادیو اکتیو میگه ! خوبه آخرین کسی هم که با مرحوم هاشمی دیدار کرده بود هاشمی وزیر بهداشت روحانی بود در شرایطی که آمریکا بحث موشکی ایران و به بهانه حمله یمن به ریاض مطرح میکنه در شرایطی که عربستان انیمیشن حمله به ایران میسازه بازم فائزه با مطرح کردن این بحثها داره خیانت میکنه به کشور . دکتر هاشمی وزیر بهداشت فعلی که خودش به زبون خودش همون شب که خبر فوت هاشمی پخش شد گفت با ایشون ملاقات داشتم حالشون خوب بود بخاطر ایست قلبی فوت کردند فائزه دنبال چیه ؟ پروژه شهید سازی از پدرش برای ماهیگیری بیشتر خودش و خواهر برادراش ؟
کارشناس H.S.E
Iran, Islamic Republic of
شاید به جرات بتوان گفت که هاشمی رفسنجانی از شدیدترین حفاظت فیزیکی محسوس و نامحسوس در دنیا برخوردار بود.از مقابله با سلاحهای ناتوان ساز الکترومغناطیسی گرفته تا بیولوژیکی!
اتفاقا او از طرف امریکایی ها و اروپایی ها هم به انحای مختلف در صورت نیاز به هرگونه تجهیزات خاص محافظتی، دستش باز بود!
ترور بیولوژیکی در فضای بته ای چون استخر، با محافظان معتمد و زیاد و حضور مردم در آن حوالی بیشتر به یک جوک شباهت دارد!
اما در خصوص ادعای مضحک فائزه یا امثال فائزه باید گفت، اگر همین الان از بسیاری افراد نمونه برداری آنالیتیکال انجام شود، بویژه در تهران و با وجود تماس عمده مردم با امواج الکترومغناطیسی ناشی از تلفن های همراه، انتن های BTST ، پی سی ها در محل زندگی و کار ،مایکروفرها، دستگاههای دیجیتال ماهواره ای و تجهیزات کاری که به نوعی با امواج کار میکنند، خواهی دید که طیفی بزرگی از مردم آلودگی به تشعشعات یونیزه گر و غیر یونیزه گر چون تابشهای الفا، بتا، گاماف ایکس ، فرابنفش و مادون قرمز دارند!
با منطق فائزه، پس مردم در حال تهاجم بیولوژیکی هستند اما هالشان نیست!
البته هنوز هم دیر نشده، بروند جسد هاشمی را در بیاورند تا ببیند چرا مرد!
هاشمی مرد چون گمان نمی کرد باید بمیرد!
او بیمار بود، هم قند داشت، هم مشکل قلبی و هم پارکینسون.به همین دلیل سابقه پرونده پزشکی او علنی نمیشد، اما اگر قرار باشد نظام مورد تهمت قرار گیرد جزئیات این پرونده و سوابق بیماریهای او علنی می شود و بعد معلوم میگردد او چگونه تا بحال زنده مانده بود!
Iran, Islamic Republic of
اگر حرفهای این خانم اشتباه هست چرا تکذیب نمیشه؟ تو این مملکت دانستن هم حق مردم نیست ؟ اگر سران چیزی که اشتباه عنوان میشه را فورا تکذیب کنن خیلی از مشکلات و سو تفاهم ها کم‌ میشه ولی تو مملکت ما انگار مردم اصلا به حساب نمیان و فقط برای وقت راهپیمایی یا رای گیری مردم‌هستند .
Iran, Islamic Republic of
چه جالب که یکی از پایه های اصلی جمهوری اسلامی میشه بد و چند نفر که اصلا سابقه مشخصی ندارند میشن انقلاب و دشمن ستیز الله اکبر واقعا من به تنهایی انگشت به دهان ماندم.
Iran, Islamic Republic of
بايد همان موقه كالبد شكافي ميشد تا علت مرگ دقيقا معلوم ميشد تا حرف و حديثي باقي نماند. حالا چرا اين كار نشد و چرا نشد بايد روشنگري شود
Iran, Islamic Republic of
شخصيت مهمي مثل آقاي هاشمي و امثال ايشان در صورت مرگ ناگهاني حتما بايد علت مرگشان مشخص شود تا حرف و حديثي باقي نماند
Iran, Islamic Republic of
بابا غرق شده .!غرق!!
استخر فرح هم بوده تا مایه عبرت ما بشه ما ابن جور جرباناتی رو در تاریخ هم داشتیم
Iran, Islamic Republic of
مرگ ناگهانی کدومه طرف بالای 80 سال سن داشته! اگه فکر کردن رو کنار بذاریم طرف 150 سالگی هم بمیره میگیم مرگ ناگانی بوده مشکوکه باید بررسی بشه!
Iran, Islamic Republic of
انگار مرگ باید کارت ویزیت بفرسته که من دارم میام!
Iran, Islamic Republic of
زنگ ها برای که به صدا در می آیند؟؟؟/
Iran, Islamic Republic of
وقتی معنی مرگ ناگهانی رو نمیدونی دیگه چی میشه بهت گفت
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ آخ آخ طفلی جونمرگ شده
Iran, Islamic Republic of
اینا کلا باید خودشونو “اکتیو“ نشون بدن
با رادیو
با تلویزیون
با فضای مجازی
با فتنه و غیره
Iran, Islamic Republic of
الان میت اورانیومی اکبر هم دردسر دارد . چون تکان هایش باعث زلزله برای تهرانی ها می شود!!!!!!!!!!!!! . ...
Iran, Islamic Republic of
کسیکه دنبال بهانه است ،با کالبدشکافی وبی کالبد شکافی بهانه رو پیدا میکنه.طرف نوجوان 14ساله که نبوده است.از متوسط طول عمرایرانیان هم سنش بیشتر بوده است.
Iran, Islamic Republic of
خب خانوادش اجازه ندادند لابد/
اگر درخواست میشد و اجازه نمیدادند مسئولان میدونید همین فائزه چه جنجالی می کرد؟!
ساده اید ها، معلومه که این ها دنبال حاشیه حتی با مرگ اون مرحوم هستند.
Netherlands
اگر خانواده ضرورتی را تشخیص می داد آقا مهدی ایشان را به نزد استاید ان گلیس حمل و معاینه می کرد.
Iran, Islamic Republic of
مرحوم هاشمی به گواهی فیلمهای در چند سال آخر دچار نوعی کندی رفتار و لرزش شدید دست بودند که مشخص بود با کمک دارو این عوارض کاهش یافته بود
اینکه یک پزشک در هشتاد سالگی شخصی بتواند به جای خدا قضاوت کند بسیار ابلهانه است
سوء استفاده از مرده ایشان حقه کثیف انگلیسی است
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینها میخواهند پس از گذشت نزدیک به یک سال، فوت پدرشان را پیراهن عثمان کنند همین ها هاشمی مرحوم را دق مرگ کردندهنوز هم دست از سر آن خدابیامرز برنمیدارندفائزه قصد شتر سواری دارد دیگر جنگ جملی اتفاق نمی افتد واگر بیفتد هم نابودی سپاه کفر بدست سپاه اسلام حتمی است
Iran, Islamic Republic of
كمتر چرند بگو جهان ! اگر يك مرد توى خاندان هاشمى باشه اونهم فائزه است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دوست ناشناس ! منهم مثل شما معتقدم فائزه خانوم به مراتب مرد تر از جناب زاکانی است !
عبدالله رنگرز
Iran, Islamic Republic of
پاسخ سوال در دانشگاه علوم تحقیقات مرکز علوم هسته ای یافت میشود.
مرحوم آقای هاشمی و همسرشان برای رفع درد های جسمانی تحت پرتو های دستگاهی که توسط دکتر قرآن نویس در آن مرکز وجود داشت قرار داشتند. ایشان و همسشان از امکانات دانشگاه برای این درمان استفاده می کردند و ظاهراً در برخی اوقات هر هفته به این مرکز مراجعه داشته اند.
Iran, Islamic Republic of
این حرف شما از اساس غلط است. چرا که منظورتان اگر رادیو تراپی باشد تنها این کار را برای کسانی که تومور دارند ویا سرطان داشته باشند و یا عدد سرطانی را از بدن خارج کنند بیمار را برای رادیوتراپی یا شیمی درمانی می فرستند ویا برای اسکن ایزوتوپ ویا موارد دیگر. هاشمی هیچکدامش را نداشت. اگر همین الان جسدش را کالبد شکافی کنند آثار رادیو اکتیو مشخص خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
فایزه می گوید
((در جلسه‌ای با برخی از اعضای شورای عالی امنیت به ما اعلام کردند که بررسی نشان می‌دهد که در بدن پدر 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. ا در بدن مادر 3برابر حد مجاز و در بدن خواهرم فاطمه نیز 1 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است .))
1- اگر این حرف خانم هاشمی درست باشد باید گفت که خانواده هاشمی دچار آلودگی رادیو اکتیویته شده اند. همسر اقای هاشمی نسبت به بچه هایش با توجه به ارتباط بیشترش با اقای هاشمی بیشتر دچار الودگی شده است. معنای این حرفها از نظر پزشکی این است که طبیعتا همسر اقای هاشمی چون بیشتر از بچه هایش با ایشان درتماس بوده بنابراین میزان آلودگیش بطور طبیعی بیشتر خواهد بود. نفر بعدی دختر بزرگ ایشان است که به نسبت بقیه بچه هایش بیشتر با اقای هاشمی در تماس بوده بنابراین الودگیش بیشتر است.
2- معنای تمام این استدلالات این است که احتمالا خانواده اقای هاشمی از طریق خود اقای هاشمی دچار آلودگی شده اند. و خود اقای هاشمی با توجه به ادعای خانم هاشمی در مورد گزارش شورای عالی امنیت ملی به
احتمال بسیار زیاد از یک منبع نا مشخص دچار آلودگی شده اند. این الودگی با این حجم و درصد نمی تواند بطور عادی اتفاق افتاده باشد. و به احتمال زیاد ایشان دچار ترور بیولوژیکی شده اند.
3- مسئولان امنیتی و قضایی کشور باید پی گیر موضوع شوند یا ادعای خانم هاشمی درست است و یا غلط . در هردو حالت باید حتما پی گیریهای لازمه بعمل آید. آقای هاشمی فرد دوم این مملکت از زمان امام بوده است و درمورد جایگاه ایشان درانقلاب و کشور سخن گفتن بیهوده است اما پیگیری موضوع بسیار با اهمیت است
Iran, Islamic Republic of
فرد دوم؟! از نظر شما یا از نظر مردمی که در همه انتخاباتها بهشون رای ندادند!
Iran, Islamic Republic of
به فرض که رادیواکتیو بوده است.نوع مرگ در اثر رادیواکتیو ریزش مو+از کار افتادن کبد وکلیه وقلب ونیز سرطانهای پوستی می باشد .نه سکته توی استخر!
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم سکته در استخر درست باشد. الان که بعد از یک سال تازه مشخص شده ایشان آلودگی مواد رادیو اکتیو داشته ازکجا معلوم در استخر به شکل عادی فوت کرده باشند. چرا همان موقع ایشان کالبد شکافی نشدند. اگر یک فرد عادی به این وضع فوت کند امکان ندارد قاضی کشیک و پزشکی قانونی بدون انجام کالبد شکافی اجازه دفن متوفی را بدهد. پس چگونه است در مورد فردی مثل هاشمی بدون طی کردن این مراحل ایشان را دفن کنند.
درثانی چرا می گویند ایست قلبی تنفسی. منظور این است که هرکس فوت می کند قلب و سیستم تنفسی از کار می افتد . وقتی می گویند کسی دچار ایست قلبی تنفسی شده یعنی سیستم قلب و تنفس آن فرد از کار افتاده است. این اصطلاح پزشکی را برای همه کسانی که علت قوتشان نامشخص است بکار می برند اما مهم این است که دلیل این ایست تنفسی قلبی چیست. ایست قلبی تنفسی دلیل مرگ نیست دلیل مرگ آن چیزیست که باعث ایست قلبی و تنفسی می شود و در مورد هاشمی هم دلیلش نامشخص است. در هیچ یک از دلایل مرگ هاشمی خفگی در استخر بیان نشده است در حالیکه همه جا گفته شده که جنازه هاشمی در استخر پیدا شده است. دو حالت بیشتر ندارد یا هاشمی در داخل استخر آب دچار حمله قلبی شده اگر چنین باشد باید داخل ریهایش پر آب باشد و یا در بیرون استخر دچار حمله شده و سپس به داخل آب افتاده است در این حالت هم چون هنوز فوت کامل اتفاق نیفتاده بنابراین داخل ریهایش پر آب خواهد شد.. معلوم نیست موقعیکه جنازه هاشمی را پیدا کردند جنازه ایشان داخل استخر آب بوده یا در خارج آن. اگر در داخل استخر آب بوده آیا جنازه اش در زیر آب بوده یا در روی آب. اما آنچه مشخص است در همه جا گفته شده که جنازه در استخر آب پیدا شده است. حال اگر این جنازه در داخل آب بوده باشد چند ساعت در داخل آب بوده است. همه اینها ابهاماتیست که در مورد درگذشت هاشمی وجود دارد سوالات بسیاری وجود دارد که پیدا کردن آن کار قاضی جنایی و سیستم امنیتی است.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا دوربین ها هم روشن بوده الکی می گند که بازبینی نشود.
Iran, Islamic Republic of
آخرین فرد وزیر بهداشت ....وای وای یعنی چی !
Iran, Islamic Republic of
مثل همه کشورهای دنیا برای اینگونه مواقع تیم مخصوص تشکیل میدهند تا بررسی انجام گیرد مخصوصا که ایشان حداقل در دوران امام مرحوم جزو دومین شخصیت انقلاب به حساب می امدند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما هموطن ناشناس ! حرف بسیار درستی زدید که متاسفانه به مذاق کاربران بی .... جهان خوش نیامد ببینید چطور منفی باران تان کرده اند !
Iran, Islamic Republic of
مدتهاست خانم فائزه هاشمی حرف مفت زیاد می‌زده بنابراین نباید مسئولین امنیتی و قضایی پیگیر این حرفهای مفت باشند
هزارتا کارو پیگیری و اختلاس و ... روی زمین مونده اونا رو پیگیری کنند مسئولان

کل نفس ذائقه الموت
چرا درک مرگ افراد بزرگ سخته

هاشمی ۸۲ ساله بوده، احتمال مرگ یک فرد مسن خیلی خیلی بالاست مخصوصا این افرادی که تحرک زیادی نداشتند و دیابتیک بوده اند

فقط یک سوال ذهن منو درگیر کرده و نتونستم جواب قانع کننده ای پیدا کنم: ایشون بعد از چهل سال از انقلاب کلید کاخ فرح پهلوی دستشون بوده و هفته ای یه بار میرفتن (به اذعان خودشون) استخرشو اماده میکردن گرم میکردن تنهایی میرفتن استخر (برای یک نفر که مدعی بودن خط امامی هستن و ستون انقلاب مستضعفان بودن) با هزینه میلیونی؟؟ پس فقر مردم چی؟ اموزه های دینی چی؟

من میگم بیایید صادق باشیم، اگر فلان مسئول کشور اروپایی، امریکایی، روسی، عربی و... یا فلان ثروتمند و فلان نماینده مجلس و کارخانه دار این اتفاق می افتاد هیچ مشکلی نداشتم. پای این انقلاب سیصد هزار شهید نداده ایم که امثال هاشمی در استخر ها و کاخ‌های شمال شهر بمیرند.
Iran, Islamic Republic of
حتما نبش قبروکالبد شکافی شود تا هیچ شبهه ایی نباشد.شاید چیز های دیگری هم باشد که کمک کند به علت فوت .
این همه سن داشت هر انسانی بالاخره یک روزی میمیره اقای هاشمی هم یک انسان بود غیر از این هم نیست.جوون 25 ساله سکته میکنه ایشون که به هر حال سن و سالی ازشون گذشته بود با اون همه سختی و شکنجه جای تعجب و بحث نداره که............
Iran, Islamic Republic of
اون دكتر مقيم امريكا و آزمايشات انجام شده، در مورد بيماري قند هم توصيه‌اي نداشتند؟
سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام - از کجا معلوم جسارتا شاید از دست همین فائزه خانم دست به انتحار زدند!
عباس
Iran, Islamic Republic of
فائزه خانم دست از سر بابای مرحومت بردار بگذار لااقل آن دنیا از دست شما و برادرت مهدی آرامش داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
دکتر ها یکی از عوامل سکته را قند میدانند ایشان قند داشتند جوان هم که نبودند عمری کرده بودند مگر این که فرزندانشان انتظار عمر نوح را از ایشان داشتند ما از خدامونه 80 سال عمر کنیم ولی فکر نکنم به اینجا هم برسیم این که گفتند دکتر گفته بوده ایشان ده سال دیگر می توانستند عمر کنند هم از اون حرفهاست دیگر دکتر که خدا نیست عمر دست خواست.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا بخاطر شاه میگوها و تخم خاویار های درجه یک که می خورده بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با سن بالای 90سال توی استخر کاخ فرح (کاخ سعداباد) مرده ؟ شاید کاترین اشتون یا موگرینی که برای برجام می امدند و به کاخ سعداباد می رفتند توی استخر و سونا و جکوزی کاخ اورانیوم ریخته باشند !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم ساندویچ های میدان هفت تیر رادیواکتیو داشته
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا هر وقت تابلوی بزرگراه هاشمی رفسنجانی را می بینم ناخودآگاه یاد فرح پهلوی و استخرش می افتم؟!؟!؟!
سلماتور
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً استخر فرح رو با آب سنگین اراک پر می کردن!!!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
دخترخوب شما رادیواکتیودیدیدچون چشم بصیرت ندارید اونا همه ناله ونفرین های مردم بوده ودرثانی اون دکترامریکایی همه چیزوگفت ازملک الموت چیزی بهتون نگفت؟ بذارید پدرتون درقبربخوابه وجوابگوی کارهاش باشه برای اینکه اسمتون فراموش نشه اون چی خیانتیه که به پدرتون میکنید ؟ حرمت پدرزیاده
Iran, Islamic Republic of
شما خودت رادیو اکتیوی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا بمب اتم بوده
الحمدلله به خیر گذشته پس
واقعا بمبی بود بر فرق افراد متحجر
زماني كه غرق شد اعتراض مي كردند تا پيگيري كنند . حالا به نظر من طرح همچون مسايلي جنجال سياسي ايجاد كردن است
Iran, Islamic Republic of
شاید از دست کارهای... با اورانیوم خودکشی کرده !!!
یونس
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم ترور باشه چون وجود آقای هاشمی برای نظام بسیار مهم و ارزشمند بوده است و لزومی ندارد ایشان رو بکشن یا از میان بردارند مخصوصا که ایشان نزدیکترین فرد به رهبر هم بود طی ۶۰ سال
ولی بخاطر اینکه یک داستان جدید و همهمه بوجود میاد باید به سرعت این ادعاها رسیدگی شوند و اگر به این نتیجه رسیدند که هدفی در کار بوده یا نه با بانیان برخورد اساسی بکنند
Iran, Islamic Republic of
من ميگم كار رئيس ارتش هان در زوانتو است
Iran, Islamic Republic of
اونوقت عفت مرعشی که رادیو اکتیو بدنش 3 برابر حد مجازه طبق ادعای فائزه چطوری با اون سنش هنوز سرپاست ؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
منظور از این حرف و حدیث ها چیست؟ آقای هاشمی به هنگام فوت 82 سال داشت و برای هر انسان دیگری در این حدود سنی ممکن است اجل فرا رسد(آقای عسگراولادی هم در سن 81 سالگی درگذشت).آقای هاشمی جوان 30 ساله یا میانسال 50 ساله نبود که هر روز کسی بخواهد مرگ او را مشکوک اعلام کند.معلوم نیست خانواده و طرفداران آقای هاشمی تا کجا همه کشور و نظام و انقلاب را مال خود می دانند که مرگ طبیعی ایشان را می خواهند توطئه اعلام کنند و لابد هر بیماری و مشکل جسمی اعضای این خاندان نیز به عنوان توطئه اعلام خواهد شد!!
وحید
Iran, Islamic Republic of
بابا خدا بیامرزد ش هشتادو دو سال عمر کرد من که اینقدر زندگی کنم کلاهم رو میندازم هوا .امثال احمدی نژاد هم اگرچه ظاهرا شعار ضدیت می دادند ولی عملا تو همون مسیر حرکت می کردند
کشور شدیدا نیاز به تفکر انقلابی داره همون تفکری که میتونه منویات رهبری عزیز رو عملی کنه که متاسفانه در سیاسون ما به انگشتان دست هم انقلابی نداریم
خدا به داد این مردم بیچاره برسه
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای هاشمی علاوه بر بیماری دیابت مبتلا به بیماری پارکینسون بودند و لرزش استراحتی دست ایشان به علت پارکینسون بود ولی ایشان لرزش دست را با گرفتن تسبیح مخفی کرده بودند پارکینسون بیماری تحلیل برنده مغزی است و همزمانی آن با بیماری دیابت احتمال مرگ در سنین پایینتر را بالا میبرد و مرگ ایشان در این سن عجیب نیست بلکه زنده ماندن ایشان عجیبتر بود رفتار های فایزه نبز مورد حمایت و تایید پدرشان نبود بنظر ایشان ملاک هستند نه پدرشان
علی
Iran, Islamic Republic of
این زن مثل نماینده یانکی ها در شورای امنیت است هر چند وقت برای ابراز وجود که خودش را مطرح کند که مورد توجه قرار گیرد حرفهایی می زند که نشانه کمبود محبت و نظر است خوب اینهم این جوری است چه میشود کرد
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
من درعجبم چطور یه عده متاسفانه ازاون مرحوم بعنوان بازوی نظام و...یادمیکنن واقعیت اینه که چون بیش ازحد ساده بود وعلاقه عجیبی به تعریف وتمجید اطرافیان داشت بنده ازنزدیک دیده بودم والا اگربه صحبتهاش هم توجه کنیم خیلی پامنبری وعوامانه بود ودرثانی طبیعیه که درهرجامعه ای یه عده ساده لوح وجوددارن ولی نمیدونن بااون حرفای مفتشون خانواده این مرحوم رو بیشتر درهپروت قدرت ونداشته هاشون فرومیبرن تا سرجاشون نشینن . یکی نیست بگه خداازتون نگذره اون دکترامریکایی روچرابرای درمان جانبازان نمیفرستید
Iran, Islamic Republic of
حالا این رادیواکتیو را از کجای میت می خواهند خارج کنند ؟
Iran, Islamic Republic of
این خانواده طبق ادعای خودشان همه دارای رادیو اکتیو بالایی در بدنشان هستند بعید نیست سالها ریاست جمهوری از ترس آژانس مواد رادیو اکتیو را به خانه منتقل کرده بودند تا آژانس نفهمه، قابل توجه کاترین اشتون و رفقا.