جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۳

اصلاح طلبان رسما خواستار استیضاح نجفی شدند/ مشروعیت و مقبولیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد نجفی در خطر است!

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 572834
سخن این است که یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان برای روابط شورا و شهرداری می تواند باشد. شورا اگر معتقد به این است که شهردار تهران در پیشبرد برنامه‌هایش با شورا سر لجبازی دارد، می‌تواند او را استیضاح کند تا تلخی سکوت در برابر تخلفات و ناملايمتي را به جان نخرد و مشروعیت خود و آن جرياني كه از آن‌ها دفاع كرده است را در بین مردم حفظ کند
اصلاح طلبان رسما خواستار استیضاح نجفی شدند/ مشروعیت و مقبولیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد نجفی در خطر است!
گروه سیاسی جهان نيوز: سیر نارضایتی برخی از فعالین اصلاح طلب به عملکرد شهردار تهران به نقطه ای رسیده که رسما خواستار استیضاح محمد علی نجفی شدند.

به گزارش جهان نيوز، روزنامه اصلاح طلب قانون طی گزارشی نوشته است: "از روزهای آغاز انتصابات در شهرداری تهران، تعداد زیادی از اعضای شورای شهر نسبت به نوع انتصابات در این مجموعه به‌خصوص به کارگیری نیروهای نزدیک به‌تفکر شهردار گذشته تهران انتقاداتی را به محمدعلي‌نجفي داشتند."

این گزارش تصریح می کند: "به نظر می رسد چالش اعضای شورای شهر تهران و شهردار کمی پیچیده تر از اين است که به نظر می رسد. اتفاقی که اگر از هم اکنون برایش تدبیری اندیشیده نشود، می‌تواند باعث بروز یأس و نا امیدی در بدنه رای این جماعت شورا شود. اعضای شورای شهر، نمایندگان تفکر مردم در بهشت هستند و باید قطب نمای خود را با مردم تنظیم کنند. "

این روزنامه نیر در ادامه خواستار استیضاح نجفی می شود و می نویسد: "سخن این است که یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان برای روابط شورا و شهرداری می تواند باشد. شورا اگر معتقد به این است که شهردار تهران در پیشبرد برنامه‌هایش با شورا سر لجبازی دارد، می‌تواند او را استیضاح کند تا تلخی سکوت در برابر تخلفات و ناملايمتي را به جان نخرد و مشروعیت خود و آن جرياني كه از آن‌ها دفاع كرده است را در بین مردم حفظ کند. مردم ديگر تاب و توان شنيدن گلايه‌ها و انتقادهاي درون‌گروهي را بعد از گذشت سال‌ها ندارند و مسئولان به‌جاي درگيري‌ها و تكذيب‌ها،دنبال خدمت به مردم باشند كه خير دنيا و آخرت‌شان در گروي اين رويكرد است."

در همین حال روزنامه آرمان نیز چند روز قبل هشدار داد که حوادث تلخ اولین دوره شورای شهر توسط اصلاح طلبان تکرار نشود.

در قسمتی از گزارش این روزنامه اصلاح طلب آمده است: خاطره شورای اول هنوز در اذهان وجود دارد؛ شورایی که به سبب اختلاف میان اعضای شورا و همچنین همراهی نکردن با شهردار به ناموفق‌ترین دوره شورای شهر تهران معروف شد. در آن برهه چالش‌های پررنگی میان اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر پدید آمد تا در نهایت الویری به عنوان شهردار تهران معرفی شد. این انتخاب در شرایطی صورت گفت که غلامحسین کرباسچی شهردار قبلی پایتخت در زندان بود. طبیعی است که در آن دوره رای همه اعضای بهشت به الویری نبود و تنها برای پایان دادن به اختلافات او را به عنوان شهردار پذیرفتند. اکنون هم باز شورای شهر در دست اصلاح‌طلبان است، بنابراین عملکرد نجفی می‌تواند نام شورای شهر پنجم را در کارنامه موفقیت‌های اصلاح‌طلبان ثبت کند و هم می‌تواند همانند شورای اول سبب آن شود که اعتماد به اصلاح‌طلبان در جامعه کمرنگ شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ح
Iran, Islamic Republic of
چراشورا ازابتدا نجفی را شهردارکرد که حالا استیضاحش کند ؟ اگرازاول دست ازسیاست بازی برمیداشتید مسلما نجفی را شهردارنمیکردید ، افراد دلسوز هم گفته بودند ولی حیف که گروه گرائی انسان را منحرف میکند ، حالا بیائید برای یک بارهم که شده دست بردارید و قالی باف را انتخاب کنید .
Iran, Islamic Republic of
این ها همش بازی های کودکانه اصلاحات با افکار عمومی جامعه است.
گربه-سگ اصلاحات-اعتدال سر و ته یک کرباسند.
از این بازی سازی ها می کنند تا روحانی به 1398 و در نتیجه به هدف اصلیش یعنی خیابانی کردن اعتراضات به وضعیت اقتصادی (همان چیزی که آمریکا و اسراییل برنامه ریزی کردندو در محتوای مذاکرات صد در صد پنهانی برجام و هتل کوبورگ (با قول ابقای امثال ظریف ها) وجود دارد) برسه و بعدش هم حضرات با یک فن بدل همه چیز را علیه نظام تمام کنند.
این که یک مشت سلبریتی سگ به بغل گرفته این روزها آرزوی هر چه زودتر رسیدن سال 1400 می کنند در واقع یک بازی هماهنگ شده در راستای ساکت نگه داشتن مردمه تا سال 98 و انتخابات مجلس یا یک آوردگاه برنامه ریزی شده دیگه ای فرا برسه.
من هرگز ابراز پشیمانی این آدم های بی اعتقاد به ملیت و دین را باور نکردم و مردم هم با دیده نفرت به حرف های این رجاله ها می نگرند.
خدا خودش حافظ دین مصطفی (ص) و انقلاب بر گرفته از خط سرخ عاشوراست حتی اگر راکبین مقام با سپاه فیل ابرهه حمله ور شوند.
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
ان شا الله که کور خوانده اند و این دفعه دست به خود کشی سیاسی زده اند
Romania
اشتباه مثبت دادم.فک نمیکنین خیلی بدبین هستین?
Iran, Islamic Republic of
خوش بینی به برجام و برجام نویسان همانقدر محلی از اعراب دارد
که
خوش بینی نسبت به آمریکا
عمار
Iran, Islamic Republic of
انتخاب آقای نجفی از ابتدا فقط سیاسی بود .ایشان نیز مانند کابینه دولت توان اجرایی ندارد .اینان پشت میز نشین هستند .کار در این کشور درحال حاضر با این اوضاع اقتصادی، نیازمند مدیران جهادی حاضر در صحنه است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید مردم باز به شما رای می دهند. فعلا خوش بگذرانید.
Iran, Islamic Republic of
بس که سوژه دارند برای تحمیق عوام که موقع انتخابات رو کنند ....
مهمان
مگه اصلاح طلبان آبرو دارن؟دروغگو و بی مسئول در برابر کارهایکه انجام میدهند اصلاح طلب =اختلاس کنندهای بزرگ کشور نمونه اش برادر روحانی و جهانگیری
رضا
Iran, Islamic Republic of
خانه از پایبست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است
این جماعت قبلا هم نشون داده که هدفشان خدمت نیست فقط هدفشان بدست اوردن قدرت است و تا وقتی تشنگان قدرت بر مسند باشند امیدی به بهبود شرایط خیالیست باطل
البته درک و تحمل شرایط موجود گاهی ضروری به نظر میرسد تا مردم تفاوت مدیریتها را احساس کنند و البته شاید به این نتیجه برسند که آراء شان چقدر میتواند بر شرایطشان تاثیر گزار باشد
امید وارم روزی فرا برسد که مردم این سرزمین به حدی از بلوغ سیاسی برسند که فارغ از جناح بندی های سیاسی رایج فقط وفقط کسانی را انتخاب کنند که به معنی واقعی کلمه مانند حضرت امام رحمت الله خود را خدمتگزار مردم بدانند
والسلام
Iran, Islamic Republic of
مشروعيت كه نداريد و مقبوليت تان هم از ابتدا جعلي بود
United States
جنگ زرگری برای به انحراف بردن افکار عمومی از وضعیت فاجعه اقتصاد که روحانی و دارو دسته اصلاح طلبان و لیبرال ها برای این مملکت کلید زدند. اینها واقعا با چه شیاد بازی میخواهند به مردم بگویند که در نقشه استکبار برای به زمین زدن اقتصاد بازی نمیکردند. در حالی که رزمندگان اسلام برای سرکوب داعشی های صهیونیست شهید می دادند این آقایان با کدخدا دل می دادند و قلوه می گرفتند و قوم خویشانشان هم در حال غارت بیت المال بودند. لعنت الله علی القوم الظالمین.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که در و تخته خوب به هم جفت شده اند !!!!! رییس شورا پسر اکبر و شهردار هم وابسته به خاندان اکبر . خدا عاقبت مردم تهران رو به خیر بکنه ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
گول زدن تهران مشکل است تهران مثل بقیه جاها نیست که به راحتی بشود گولشان زد
آنها کار می خواهند