جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۷۰

ماجرای دعوت اصلاح طلبان از احمدی نژاد در مشهد

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 571482
رفتار این روزهای جریان احمدی‌نژاد و دوستانش قابل توجه است که مصداق بارز ضرب‌المثل «الغرِيقُ يتشبَّثُ بكُلّ حَشيش» محسوب می‌شود، به ‌این معنی که کسی که در حال غرق‌شدن است حتی به علف‌های سست کنار رودخانه هم چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد.
ماجرای دعوت اصلاح طلبان از احمدی نژاد در مشهد
گروه سیاسی جهان نيوز: در روزهای گذشته که محمود احمدی نژاد به مشهد سفر کرده بود تبلیغی منتشر شد که نشان می داد اصلاح طلبان مشهد از مردم برای حضور در سخنرانی وی دعوت کرده اند!

به گزارش جهان نيوز، علی تاجرنیا از فعالین سیاسی اصلاح طلب در اینباره نوشته است: رفتار این روزهای جریان احمدی‌نژاد و دوستانش قابل توجه است که مصداق بارز ضرب‌المثل «الغرِيقُ يتشبَّثُ بكُلّ حَشيش» محسوب می‌شود، به ‌این معنی که کسی که در حال غرق‌شدن است حتی به علف‌های سست کنار رودخانه هم چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد. تلاش‌هایی از سوی جریان احمدی‌نژاد برای نزدیکی به اصلاح‌طلبان طی چندماه اخیر دیده شده است و پیگیری‌هایی را در سطوح مختلف به‌این منظور صورت دادند. علت این رویکرد جدید به‌ این می‌گردد که مجموعه همراهان احمدی‌نژاد فاقد یک پرنسیپ سیاسی و اجتماعی مشخص هستند و تصور می‌کنند از طریق نزدیکی به اصلاح‌طلبان خواهند توانست این ضعف را جبران کنند

وی تصریح کرد: می‌توان گفت چنین رفتارهایی تاکتیکی است و با هدف یارگیری و ایجاد نوعی حاشیه امن صورت می‌گیرد و هر موقع بحث‌هایی در مورد نزدیکی احمدی‌نژاد به اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود، به‌شدت و با سرعت از سوی شخصیت‌ها و احزاب اصلاح‌طلب تکذیب می‌شود و خواهد شد.

همچنین محمدصادق جوادی حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب مشهد در گفت‌وگو با «آرمان» نیز ضمن تکذیب حمایت اصلاح طلبان از احمدی نژاد در مورد دلایل مطرح کردن اینگونه شایعات گفت: «به هیچ وجه چنین دعوتی صورت نگرفته است. آقای احمدی‌نژاد نه در میان دوستان قدیمش پایگاه دارد و نه در میان جامعه سیاسی اصلاح‌طلب مقبولیتی داشته و دارد، همچنین سایر بخش‌های جامعه هم بر خلاف تصور وی جذب اظهاراتش نخواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر کسی که از دکتراحمدی نژاد حمایت بکند مطمئن باشد که از حق دفاع کرده و قطعا موفق خواهد شد و این را در اینده ای نزدیک می بینید .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد چون یک گاو نُه مَن شیر است
حسین
Netherlands
شاید اصطلاح بکار برده شده شایسته نباشد اما منظور این عزیز ما بد نمی تواند باشد.
احمدی نژاد شب و روز دوید و فکر کرد و در داخل و خارج اثرات مثبت از خود باقی گذاشت. در حالی که بخصوص در دوسال آخر با بی مهری عجیب مجلس و راسایش روبرو بود ، همه و همه را می دانیم ، اما نمی بایست در ترازوی تصمیم گیری یک ملت و یک امت تاریخی را در یک کفه ترازو و یک دوست خوب را در کفه دیگر قرار میداد. این یک مطلب.
دوم اینکه این دوست خوب اگر حقیقتا حامی او و امت بود برای خاموش کردن فتنه می باید داوطلبانه عقب می کشید( فتنه ای که در مقایسه مسئولین گذشته قوا و حال همه با هم در یک قایق نشسته و در حال سوراخ کردن کف آنند). این دو.
و سوم ایران اسلامی جوانان بسیار استعداد و خالص دارد که احمدی نژاد ها جدیدی تحویل دهند.
دعا کنیم که تا دیر نشده از این کشمکش ها دور و به عمل صالح مشغول شویم به اذن االله
حسین
Netherlands
عزیزان با اشاره به موضوع به ارتقاع سطح بحث کمک کنند.
مثلا مخالف عزیزم با واقعیت زحمات بی نظیر ایشان مخالف است یا نبودن جوانان لایق در ایران اسلامی؟ نظر شما ارشمند بوده و جهت درک موضوع مفید است.
ممنمون از توجه شما
Iran, Islamic Republic of
لطفا اصلاح طلبان را وارد دعوای درون گروهی اصولگرایان نکنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر یه سری به کانال تلگرامی یاران احمدی نژاد بزنی متوجه میشی که احمدی نژاد به اصلاح طلبان و یاران اصول گرای آنان چنگ نمی زند بلکه در صدد این هست که این هارا از این رودخانه عظیم انقلاب جدا کند ...
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران هیچ وقت از انسان دروغ گو حمایت نمی کنند
مهدی .
Iran, Islamic Republic of
چقدر بدبختید شما جماعت همیشه بازنده انتخابات
باز که دست به دامن مزخرفات شدید. دکتر احمدی نژاد به چپ و راست فاسد و زمین خوار و جاسوس وابسته نیست. اینقدر دروغ ننویسید.
مننظر شکست بعدی برجامیان خائن و وطن فروش هستیم.
زنده باد احمدی نژاد دلاور پیرو خط رهبر
Iran, Islamic Republic of
پیروی ایشان از رهبری در ماجرای ثبت نام در انتخابات برای همه ثابت شد.
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
عجججججبببب!!! جهان نیوز عزیز این مفسرها رو از کجا میارین؟؟؟ حیف سایت شما نیست ک از این مقالات آبکی و پفکی ک خریداری نداره درش منتشر میشه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آنقدر ایشان را به رهبری نچسبانید به امید روزی که دادگاهی برگذار شود و انشالله که ایشان تبرعه شود
Iran, Islamic Republic of
شما فرض کن چپ و راست همشون فاسد و زمین خوار هستن، آیا این برای فساد اطرافیان احمدی نژاد مجوز میشه؟
آخرین کسی که در این کشور حق داره از خط رهبر حرف بزنه احمدی نژاد و طرفدارانش هستن چون هیچوقت سابقه نداشته که یک چهره سیاسی اینطور علنی برخلاف سخنان رهبری عمل کنه.
Iran, Islamic Republic of
اون که بعله
چهره های سیاسی مورد وثوق ، راجع به منقل و اینجور چیزها موضع می گیرند ؛ نه این که کارهایی رو انجام بدهند که حضرت آقا راجع بهش بگویند : آرزوهای دیرینه ما را به بهترین وجه محقق کرد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
ای کاش پیرو خط رهبر بود اونوقت حرفی نبود.
Iran, Islamic Republic of
اظهارات مشایی در وقایه 88 را دوباره بخوانید " این 24 میلیون از آن 13 میلیون .... " ! . یا اظهارات کلهر در تلویزیون با بیان خاطره ای ازاوایل انقلاب که در جلسه ای در مسجد هدایت "می گفتیم چرا این بالا شهری ها حرکتی نمی کنند و حالا بلاخره .... " . بروید متن دقیق را باز خوانی و تحلیل کنید .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در حال غرق شدن هست یا شماها
داداچ اشتباه می زنی
Iran, Islamic Republic of
مرده شو اضلاحات و ببره.
احمدی نژاد حتی اگر به اونا پیشنهاد همکاری هم داده اشتباه کرده.
احمدی نژاد خودش یک برند سیاسی انقلابی-مردمیست و نیاز به این گروه ها نداره.
مردم مشهد که به استقبالش رفتند به این حرف ها کاری نداشتند
شعار میدادند؛ احمدی قهرمان، امید مستضعفان.
Iran, Islamic Republic of
بهتره بگی سران اصلاحات. این سران هستند که مشکل دارند. اصلاح طلب و اصولگرا هم ندارد. فکر میکنم سران بی بصیرت نگران تحقق شعار جذب حداکثری شده و به احمدینژاد شک کرده اند که در پی جذب اصلاح طلبان است.
بنظر من احمدینژاد دنبال جذب حداکثری از بدنه هر دو جناح است. دلیلش هم هجمه های آشکار سران هر دو جناح از 88 به این طرف.
علی
Iran, Islamic Republic of
عاقبت این فرد مثل ان عابد نصرانیست که دست اخر به شیطان تعظیم کرد و بی دین گور به گور شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لکم دینکم و لی دین!
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز، رسانه عاشورائی
من زحمات شما را قبول دارم
اما آیا واقعا موضوع احمدی نژاد اینقدر مهمه؟
الان از امارات دوغ وارد میشه
قصه پر غصه واردات از چین و نابود شدن تولید کننده داخلی جای خود.
قصه بیکاری و مظلومیت جوانانی که می توانستند عامل یک رشد انفجاری در تاریخ ایران بشوند را چه کنیم؟
این همه فجایعی که علیه تئوری مظلوم اقتصاد مقاومتی و خواست درجه یک مقام معظم رهبری ایجاد کردند
به خدا که عاشورائیان ندای هل من ناصر حسین (ع) را به هر شکلی که فریاد بشه تنها نخواهند گذاشت
Iran, Islamic Republic of
هر روز با احمدی نژاد تا انتخابات
جهان دست از این سیاست کثیف تفرقه افکنی بردار
Iran, Islamic Republic of
ظالمانه ترین رفتارها در حدود 10 سال در حق احمدی نژاد کردید و ادامه می دهید... اما وقتی خدا تو را یاری نماید قطعا دشمنان مکرشان به جایی نخواهد رسید... پاینده آزادگی
سرور
Iran, Islamic Republic of
"در روزهای گذشته که محمود احمدی نژاد به مشهد سفر کرده بود تبلیغی منتشر شد که نشان می داد اصلاح طلبان مشهد از مردم برای حضور در سخنرانی وی دعوت کرده اند!"
احمدی نژاد با چپی ها باج نداده نمی دهد و نخواهد داد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این عزیزان فراموش کرده اند که اصول گرایان چقدر سعی داشتند یه زمانی خودشونو به احمدی نژاد بچسبونن و بگن این آرای احمدی نژاد به واسطه ما بود اما احمدی نژاد وامدار هیچ حزب و جناح و گروه سیاسی نیست چیزی که خودش میگه اینه من فقط وامدار مردمم هستم والسلام
Iran, Islamic Republic of
انتصاب نیکزاد به ریاست ستاد انتخاباتی .... !!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همان راه مرحوم هاشمی را می رود...
حسن
Iran, Islamic Republic of
ناقلا جهان نیوز کاملا فهمیدی که اگر تو خبر هات خبری از احمدی نژاد نباشد کلا سایتتون جذابیتی ندارد !!!! شاید به همین دلیل است که مبتذل ترین اظهار نظر ها در خصوص احمدی نژاد از دست پایین ترین شخصیتها در نقد ایشان برای شما می شود عناوین اصلی !!!! خداوکیل واقعا امید وارید با تکرار مکرر اتهامات و جنجالها و ساه نمایی ها و بعضا تمسخر بر روی ذهن هواداران ایشان تاثیر بگذارید !!!!؟ به خدا قسم دارید تاثیر می گذارید که هر چه بیشتر تلاش می کنید حقانیت ایشون بیشتر اثبات می شود .
امروز اشخاص مختلفی را می بینیم که یواش یواش دارند جذب شجاعت و صداقت ایشان می شوند در حالی که اصلا ایشان را قبلا قبول نداشتند و این اتفاق مرهون تلاشهای از سر بی صداقتی شماست !!! تبریک می گم
حامی
Iran, Islamic Republic of
دیگه این کلک بازی ها رنگی نداره ودکتر احمدی نژاد حنجره مظلومین وانسانهای آزاده است .
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه
ما نخوایم کی رو باید ببینیم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اصولگرایان برای فرار از پاسخگویی به چرایی حمایت از احمدی نژاد و عملکرد ۸ ساله او و همچنین عدم داشتن پاسخ در مورد رفتارهای فعلی احمدی نژاد برای منحرف کردن مسئولیت خود بحث حمایت اصلاحطلبان از احمدی نژاد را مطرح می کنند. واقعا جای تاسف دارد که کسانی که دم از بصیرت می زدند حالا معلوم شده که خودشان فاقد آن بوده و همه را با همان چوب بصیرت راندند حالا خودشان میزان بصیرتشان معلوم شده . هزینه ای که اصلاحات و اصلاح‌طلبان در مخالفت با احمدی نژاد دادند از حصر و حبس و تبعید گرفته تا محرومیت های اجتماعی و زندانهای طویل المدت حالا به چه دلیل باید از کسی که باعث ان همه حوادث و مشکلات بوده دفاع کنند. داشتن کمی تعقل هم برای اصولگرایان و کسانی که این حرفها را می زنند بد هم نیست.
Iran, Islamic Republic of
آخر فتنه گر رقاص با احمدی‌نژاد ولایی چه سنخیتی دارد . البته فقط فتنه گران. وگرنه اصلاح طلبان واقعی برادران و خواهران ما هستند . و دوستداران احمدی‌نژاد .
از جهان بعید است
Iran, Islamic Republic of
از جهان نیوز بعید است که اظهارت یک مجرم امنیتی بنام علی تاجرینا را زیبنده نگاه کاربران خود کند!
تاجرنیا در کمیته صیانت از آراء ستاد میرحسین موسوی فتنه گر عضویت داشت، در جریانات مربوط به افتنه 1388 بازداشت شد. تاجرنیا در دادگاه بدوی (شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی) به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و نیز تبلیغ علیه نظام به ۶ سال حبس تعزیری و به دلیل توهین به رئیس جمهور وقت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. او در آذرماه ۱۳۸۹ از زندان آزاد شد.
و البته الان در خدمت جهان نیوز است اظهارات سخیفش!
برادر جهان مواظب باش! بد جوری خاکی زدی ها! دمخوری با یک فته گر و درج اظهاراتش علیه دکتراحمدی نژاد؟!
الله اکبر از دست خالی!
Iran, Islamic Republic of
آن کسی که تاجرنیا و امثال او را به زندان انداخت الان بجرم معاونت در سالهای کهریزک باید دوسال زندان برود. قاضی دیگری که همدست مرتضوی بود الان در زندان است. فتنه گران کسانی بودند که الان تست رسوایی آنها از بام افتاده .
Iran, Islamic Republic of
مرتضوی هم که رسوا شد بالاخره
حسن
Iran, Islamic Republic of
یادت باشه مرتضوی توسط قوه قضاییه ایی مجرم شد که بسیاری از عوامل فتنه را نیز محکوم کرد یک بام و دو هوا نمی شود یا همه قضاوتها درست بوده یا اینکه همه نادرست بوده !!!!! البته حرف امثال جنابعالی اینه که محکومیت هرکسی که ما (اصحاب و هواداران فتنه)خوشمون بیاد درسته و لا غیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صداقت
باسلام:شماها همه دست در دست هم دادید تا از دکتراحمدی نژاد چهره ای منفور درست کنید اما نور صداقت هیچگاه خاموش نمیشه.....این درسته که هر شخصی غیر از معصوم دارای ضعف هایی هست وهمچنین قوت هایی ،اگر بخواهد...ولی برتری دکتر به شماها اینه که دزد نیست وشرافت،صداقت ،مردانگی،عدالت خواهی،شجاعت و... رو در تنهایی روسفید میکن..شماها که هر وقت گیر می افتید دم از ولایت فقیه می زنید برید بخونید که حضرت آقا در سخنرانی های اواخرش دولت دهم در خصوص دولت دکتر احمدی نژاد فرمودند:خودتان را آماده کنید برای هجمه های سنگین پس از اتمام دوره 8ساله...بخاطر مواضع عدالتخواهانه تان و.....شماها اگر هیچ کار هم نمی کردید اینکه فقط یاد وآرمان ها وشعارهای امام وانقلاب را زنده کردید کافی ست ...)) وحالا شماها که بر علیه دکتر احمدی نژاد ودوستانش موضع می گیریداونهم از جنس دروغ ..در کلام رهبری جایگاه خودتون رو پیدا کنید...
Iran, Islamic Republic of
این رئیس جمهورا چرا اینطوری میشن
اخرش جلو نظام وایمیسن
محبي
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد اشتباه كرد ! اشتباه مي كند ! و اشتباه خواهد كرد ! مگر اينكه پيرو ولي فقيه زمان خود شود و دراين برهه حساس از زمين دشمن بيرون بيايد تا سرانجامش به خير شود .
Iran, Islamic Republic of
اون پیرو ولایت فقیه هست شک نکن دیگران حسودیشون میشه .
Iran, Islamic Republic of
برادران جهان نیوز حرف های شما از روی دلسوزی نیست . بیشتر از روی کینه و ... . چراگفتمان شما مورد حمایت مردم نیست؟ کمی تامل کنید و رمز موفقیت احمدی نژاد را كشف كنيد و دست از كينه ورزي برداريد.......
Iran, Islamic Republic of
کینه چیه بابا
احمدی نژاد تموم شد
باورتون نمیشه
Iran, Islamic Republic of
آره ، شما درست می فرمایید . کاملا مشخصه که تموم شده !!
iran
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر قرق هم بشه همه شما را با خودش میکشه پایین اینقدر مزخرف ننویسید
Iran, Islamic Republic of
احتمالا دست پا زدند این روزها آقای معجزه هزاره سوم باید مربوط به محاکمه رضا ضراب در آمریکا و اعترافات ایشان در رابطه با ایشان و تیم ایشان باشد
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر دست تو جیب کتش میکرد میگفت بگم اما حال هم دیر نشده آقای احمدی نژاد بفرمایید بگویید أین همه تریبون در اختیار شما است بفرمایید ما گوش میکنیم
Iran, Islamic Republic of
یکیش رو گفت ؛ رسیدگی شد
مهدی بابا کجاست؟ بابت چی؟
یکی دیگه رو هم گفت ؛ رسیدگی بفرمایند
داداش فاضل تو فیلم چی چی می گفت؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور بفرمایید بگویید از انسانهایی که خس و خاشاک خطابشان کردید از آنهایی که وامهایی بلند مدت قرض‌الحسنه پرداخت کردید در ستادهای انتخابیتان از تعطیلی سازمان برنامه و بودجه بگوید ......
Iran, Islamic Republic of
ممکنهدکمه های پیهنتو را شنبه یه شنبه نبندی؟
کارت به اون ورشسکتگی رسیده که فرمایشات حکیمانه تاجرنیا میشه سند حرفات
الان داریم می رسیم به ته یک خط مشخص که معلوم می کنه قیچی چند تیغه هم داریم
ارکستر اصلاح طلبان 12 سال با هر نوع فحاشی ، مسخره و متلک نواخت و به جایی نرسید
یک مرحومی چهارسال هرچه میشد بارید ولی نشد
ارکستر قوه قضاییه با تمام توان نواخت ولی فعلا به جایی نرسیده
ارکستر اصولگرایان تقلبی با تمام قدرت نواخت و نشد
ارکستر نوافولگرایان که شما باشین رسیده به اونجایی که از اصلاح طلبان مطلب قرض بگیره شاید فرجی حاصل بشه
میرسیم به حرف اون رییس جمهور گور بگوری سر زمین اشغال شده که گفت "باید کاری بکنیم که دوستی با احمدی نژاد مایه ننگ تلقی بشه". تبریک عرض می کنم. دارید به حرف قطب اعظمتان می رسید
شریف
Iran, Islamic Republic of
مصداق بارز (( صم بکم عمی فهم لا یعقلون )) شمایید .برید استقبال مردم مشهد را ببینید و ...
من استدعا دارم شما هر شخصی از اصولگراها راخواستی با تمام قدرت اصلاح طلب ها و اصولگراهابراش تلبلیغ کنند ببینیدچقدر براش جمع میشن؟ هر جا رفت به شدت ازش استقبال کردند و شما هم داستان سرایی کردید.احمدی نژاد غرق شدنی نیست . او همه کثیف های دو طیف را غرق خواهد کرد مطمئنم .
Iran, Islamic Republic of
از اینکه به کسی رای داده ام که حالا می بینم چقدر آدم حقیری است که دنیا و آخرتش را به پای چه اشخاص حقیر تر از خودش گذاشته ، برای خودم متاسفم .
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراده
خودتو اذیت نکن
Iran, Islamic Republic of
با اینکه میدونم خیلی اهل دروغ و دغلید معتقدم یه موی محمود به کل قبیله پایداری چی ها و تکفیری ها می ارزه ! از ارزشها استفاده ابزاری میکنید و حاضر نیستید مسؤلیت کارهاتونو بپذیرید.
عباس
Iran, Islamic Republic of
چپ،راست، کارگزار
علیه خدمتگزار
Iran, Islamic Republic of
توهم
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
جهان واقعا مثل گاوی شدی که از همه طرف گیج شدی و به احمدی نژاد حمله می کنی..چه کثافت کاری کردین که اینقدر نگرانید...اگه می گم جهان منظورم انهایی هستند که با پول حروم این سایت را می چرخوانند...وااله که عددی نیستید..
Iran, Islamic Republic of
پول حروم کدومه برادر عزیز ؟! به خدا سوگند احتمال قریب به یقین میدم پول هنگفتی که این سایت هتاک و در پیتی رو می چرخونه متعلق به من و تو هموطن باشه که اینها با بی تقوایی تمام دارند هزینه میکنند. روز نیست علیه اصلاحات و محمود دروغی و فحشی در اون منتشر نشه ! علیه عالم و آدم مطلب می نویسند و به در و دیوار بد و بیراه میگن که اولاً از زیر بار مسؤلیتشون در اون هشت سال سیاه در برن و ثانیاً دوباره خودشونو منجی این مملکت معرفی کنند ! خدا به حق ارواح مقدس شهدا و امام خمینی هدایتشون کنه که بد جوری دارند به انقلاب و نظام ضربه می زنند.
Iran, Islamic Republic of
امثال احمدی نژاد در مقابل نظامی که خونبهای هزاران شهید است عدد بزرگی محسوب نمی شود.کسانی که روزی ایشان را نماینده حزب الله پنداشتند سالها قبل از وی بیزاری جسته اند.ایشان که خود را بسیار موثر می داند برای دیده شدن دست و پا می زند که خنده دارترین کارش راه اندازی بست نشینی شهر ری بوده است.آقای احمدی نژاد بلحاظ فکری لیبرال بوده و هست و امام زمان خواهی اش با هدف خاصی صورت گرفته و می گیرد.(سخنرانی مشهد کاملا دلیل امام زمان خواهی وی را نشان می دهد).احمدی نژاد،اصلاح طلبان و اعتدالیون فعلا در یک جهت حرکت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
فقط می توانم بگویم درود خدا بر احمدی نژاد
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
من ازاصولگرایان و افراد دورواطراف سیاستمداران فقط وفقط دکترسعیدجلیلی رو قبول دارم.
Iran, Islamic Republic of
اگه این پایداری چی ها خرابش نکنند
مرتضی عسکری
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت بخیر
هر روز یه مطلب جدید در راستای تخریب دکتر احمدی نژاد منتشر میکنید ... اینقدر در این زمینه پیش رفتید کانه دارید به ته دره ای عمیق سقوط میکنید ... مطالبی هم که مینویسید بی مایه و بی پایه و فقط با بغض و کینه هست اینقدر خوار و ذلیل شدید که برای تخریب احمدی نژاد دست به دامن یک جوجه اصلاح طلب مشهدی شدید ... واقعا هدف شما روشنگریه ؟
آقاجون آب رو بریز همونجایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خیر اکر خدا خواهد. قضاوت بدبینانه اینه که در حال انجام ماموریتند. خوش تینانه هم قضاوت کنیم، هدف بالا بردن کلیک خور است که موفق هم شده اند. به هر حال ما از نظرات استفاده میکنیم. من که استقبال میکنم.
Iran, Islamic Republic of
به جایی که اینقدر خوانندگانتان را مشغول احمدی نژاد کنید ( ایشون آمد و رفت ) برید ببینید دولت فعلی داره چه بلایی سر این مملکت می آره .
سید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز....این یک ترفند نخ نمای قدیمی است که با این شیوه ها به تخریب شخصیت انسان های مومن و آزادیخواه پرداخته می شود. جریان بهار نه چپ است نه راست.نهضت بهار جریانی امام زمانی است. آنکس را که مردم میخواهند نمیتوان ترور شخصیت کرد. راست میگویند آقایان رد صلاحیتش نمی کردند تا شاهد دولتش می بودند. شورای نگهبان از روی ناچاری و دریوزگی دست به دامان جریان امید شد تا دکتر احمدی نژاد رای نیاورد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بجایاین حرف های توهین امیز بفکرمشکلات کشور باشید
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی؟ همه دیگه میدونن سالها قبل اصولگراها خودشون را چسباندن ب احمدی نژاد که بگن رای مردم به او رای ب ماست حالا هم اصلاح طلب ها با دست پس میزنن و با پیش میکشن که آره استقبال از احمدی نژاد استقبال از اصلاحات بوده!
حامیان احمدی نژاد مردم هستن نه چپ و راست
امیر
Iran, Islamic Republic of
این قصه نشان داد که ضحاک که بود
آن داعیه دار دولت پاک که بود

کشور به فنا رفت ولی حداقل
معلوم شد آخر "خس و خاشاک" که بود