جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۵۴
تاکتیک این روزهای اصلاح طلبان

احمدی نژاد را به جان اصولگرایان بنداز!

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 570709
سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن. امری که در قبال آیت الله مصباح یزدی پیگیری شد تا وی را به عنوان بزرگترین و عمده ترین روحانی بلندپایه طرفدار احمدی نژاد به چالش بکشند. درگیری طرفداران آیت الله و طرفداران احمدی نژاد و در ابعاد بزرگتر، درگیری اصولگرایان و احمدی نژادی ها، می تواند بستر مناسبی را فراهم کند تا اصلاح طلبان از این آب گل آلود ماهی خود را بگیرند.
احمدی نژاد را به جان اصولگرایان بنداز!
گروه سیاسی جهان نيوز: سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن در حال حاضر به سرفصل سیاست های اصلاح طلبان در عرصه سیاسی تبدیل شده و سعی می کنند تا به جای گلاویز شدن با اصوگرایان و نیروهای انقلابی آنها را به جان یکدیگر بیاندازند.

به گزارش جهان نيوز، نگاهی به تیترها و سوژه های یک ماه اخیر رسانه های اصلاح طلب و گفتارهای فعالین این جریان نشان می دهد که آنها به طور عمد به دنبال تیره کردن شرایطی هستند تا با فکت های خود اصولگرایان میان آنها تفرقه بیاندازند. در این میان کنش های اخیر احمدی نژاد و حلقه انحرافی این بهانه را برای اصلاح طلبان فراهم ساخته با بزرگ جلوه دادن آن و معرفی کردن اصولگرایان به عنوان بانیان اصلی اوج گیری احمدی نژاد به اهداف مختلف خود در این ماجرا دست پیدا کنند.

در ابتدای شکل گیری تحرکات یاران احمدی نژاد در تقابل با قوه قضاییه، فعالین اصلاح طلب و روزنامه های این طیف سخن از چرایی سکوت اصولگرایان در مقابل این رفتارها سخن می گفتند. مروری بر تیترها روزنامه های اصلاح طلب نشان می دهد «سکوت اصولگرایان»، شاه بیت ثابت آنها بود. این رفتار به آن جهت صورت می گرفت که از یک سو اصولگرایان را مسئول اصلی ظهور احمدی نژاد معرفی کنند و به این خاطر می بایست در قبال سخنان و هجمه های وی پاسخگو باشند و از سوی دیگر، باعث تحریک اصولگرایان به موضع گیری شوند.

به هر حال اظهارات برخی از نیروهای اصولگرا و مقامات دستگاه قضا در مقابل تحرکات احمدی نژاد به سرعت به تیتر یک رسانه های اصلاح طلب تبدیل شد. به نظر آنها منتظر همین سخنان بودند و با برجسته کردن واکنش اصولگرایان آن ر به عنوان برگ برنده بازی جدید خود رو کردند.

روزنامه های اصلاح طلب در روزهای اخیر بیشتر صفحه نخست خود را به احمدی نژاد و پاسخ اصولگرایان به تحرکات وی اختصاص داده اند. اگر در هفته های پیش از این، اظهارات اصلاح طلبان درباره احمدی نژاد در این صفحات جای می گرفت، اینک کفه ترازو به سمت اصولگرایان سنگینی می کند.

مهم ترین دلیل این امر، همان سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن، است. همان امری که در قبال آیت الله مصباح یزدی پیگیری شد تا وی را به عنوان بزرگترین و عمده ترین روحانی بلندپایه طرفدار احمدی نژاد به چالش بکشند. درگیری طرفداران آیت الله و طرفداران احمدی نژاد و در ابعاد بزرگتر، درگیری اصولگرایان و احمدی نژادی ها، می تواند بستر مناسبی را فراهم کند تا اصلاح طلبان از این آب گل آلود ماهی خود را بگیرند.

اصلاح طلبان قصد دارند تا به این وسیله، پیش از همه احمدی نژاد را به عنوان عامل اصلی فتنه 88 و زمینه ساز آن معرفی کنند و در نتیجه خود را از بار مسئولیت ها و آن گناه نابخشودنی رها سازند. برای نمونه روزنامه آرمان با نقل قول گفته های جعفری ایمن آبادی، نماینده عضو لیست امید مجلس، احمدی نژاد را عامل فتنه 88 معرفی کرده است: «این موضوع که آقای احمدی‌نژاد منشأ بسیاری از گرفتاری‌ها در کشور بوده است و در سال88 عامل بسیاری از اتفاقات بود فراموش نمی‌شود؛ من انتظار داشتم آقای دادستان و آقای اژه‌ای که امروز از تخلفات احمدی‌نژاد سخن می‌گویند، درمورد نقش او در حوادث‌88 هم بگوید؛ چه زمانی می‌خواهند بگویند عاملیت فتنه از سوی او بوده است؛ آن‌هم زمانی که مردم را خس‌وخاشاک خواند و آنها را عصبانی کرد یا فضاسازی‌هایی که در جریان مناظره‌ها ایجاد و توهین‌هایی که هدفمند برای به‌آشوب‌کشاندن کشور نسبت به هاشمی و دیگر شخصیت‌ها مطرح کرد تا جو کشور را به ‌این سمت پیش ببرد.»

همچین روزنامه های اصلاح طلب بخشی از سخنان ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس را با گزاره مصرف روانگردان توسط احمدی نژاد، در روز قبل آن به تیتر نخست خود تبدیل کردند. سیاست اصلاح طلبان در بزرگ نمایی و غوغاسالاری در ماجرای احمدی نژاد نه از روی دلسوزی برای نظام، مردم و منافع ملی بلکه دقیقا برعکس آن است. آنها قصد دارند تا به این وسیله،  بازگشت تدریجی خود را به قدرت سرعت ببخشند و بدنام کردن و تخریب همه جانبه رقیب به وسیله احمدی نژاد بهترین فرصت را در اختیار آنها قرار داده است. فرصتی که بتوانند خود را به عنوان نیروهای قابل اتکا و مطمئن برای نظام و مردم جا بیاندازند!

صورت دیگر ماجرا، روشنگری در فضای سیاسی و رسانه ای است. در طول 4 دهه اخیر برخی از نزدیکان انقلاب و عوامل مسئول در نظام جمهوری اسلامی  از جناح های مختلف از قطار انقلاب پیاده شدند و در مقابل آن قرار گرفتند، ضربه زدن به منافع مردم و منافع ملی منجر با برخورد نظام با این عوامل می شد و خواهد شد و سواستفاده های جناحی با این برخوردها نیز ثمر چندانی برای جریان های سیاسی نداشته و اصلاح طلبان می بایست به این عامل توجه کنند. این جریان نمی تواند در میان مدت از کنش های احمدی نژاد به نفع خود بهره ببرد و اصولگرایان و نیروهای انقلابی با وجود حمایت از احمدی نژاد در انتخابات دو دوره، از اولین نیروهایی بودند که در مجلس هشتم و نهم در مقابل قانون گریزی های وی موضع گیری کردند و حتی پرونده های مربوط به مسئولان دولت سابق با پیگیری نیروهای اصولگرا در دادگاه ها و مجلس به ثمر نشست. روشنگری در این زمینه در میان افکار عمومی می تواند کمک شایانی به شفاف شدن فضا بکند و مانع سواستفاده اصلاح طلبان برای تفرقه افکنی گردد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکلی که اصلاح طلبان دارند این است که نمی خواهند قبول کنند انتخابات سال 88 سالم بود و احمدی نژاد منتخب مردم بوده است
اگر واقعا اینها به شعار " مردمسالاری " پایبند هستند باید رای مردم را بپذیرند و به آن احترام بگذارند همانطور که اگرهم میرحسین برنده واقعی انتخابات می شد چون رای اکثریت مردم بود قابل احترام بود
متاسفانه خشت اول را کج گذاشتند و رای مردم را تقلب خواندند
اینکه چه اشخاص و جریاناتی از احمدی نژاد حمایت کردند مسئله اصلی نیست که اصلاح طلبان با دستاویزقراردادن آن می خواهند انتخابات را زیر سئوال ببرند
اکنون هم که احمدی نژاد با قوه قضائیه زاویه پیداکرده است فقط بهانه ای برای فرقه اصلاح طلب است که انتخابات سال 88 را زیرسئوال ببرند.
سالها شعار مردمسالاری می دهند اما درعمل حرف دیگری می زنند!
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچکس از بزرگان الان حمایت از قوه قضاییه نمی کند دلیلش آن است که میخواهند یا با آقای احمدی نژاد دوباره معامله کنند یا اگر هر حرفی بزنند پای خودشان. هم به میدان فساد باز میشود
Iran, Islamic Republic of
کشور احتیاج به اصلاحات اساسی دارد در همه ارکان خود ولی نه از مدل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و معتدل ها و مستقل ها بلکه با ید اینان از صندلی های قدرت خود به زیر آیند و طبق قانون اساسی و با راز مردم نیروهای جدید جایگزین افراد قدیمی شوند قدیمی ها هر چه که در چنته داشته اند برای کشور و کرده اند و از همه لحاظ کشور در لبه پرت گاه سقوط قرار گرفته است از لحاظ اقتصادی تا اخلاق و اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
موافقم که با تغییرنسل مدیران و البته تجربه برخی از سالمان نسل قدیم امور مملکت بهتر اداره میشه
همه قدیمی ها بدنیستند و افراد سالم و دلسوزی هم وجود دارند اما انرژی جوانان و نسل جدیدتر را بایستی برای اداره امورکشور بکارگرفت و از افکار زنگار گرفته خلاص شد
صادق ذوافقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
بله ما نگفتیم قدیمی ها بدن،، ولی خداییش ۴۰ ساله هرچی تلوزیون رو روشن میکنیم و تو هر مراسمی ک میبینیم، بعضیا هنوز هستن...

واقعا انگیزه ای هم ندارن ولی نمیدونم چرا نمیرن کنار ک نیرو جوان و انرژی تازه بیان..؟؟؟

ما همه چیزمون نیتز به اصلاح داره البه ن اصلاحاتی ک ی عده غربگرا و متزلزل سردمدارشن..

اصولی هم باید باشه این اصلاحات البه ن از نوع اصولی ک ی عده خاص فقط خودشون رو معیارربزارن و هرکس ازشون تبعیت نکرد اسمشو بزارن زاویه دار و منحرف...
Iran, Islamic Republic of
افرین
Iran, Islamic Republic of
تا يك محاكمه آزاد و عادلانه از همه طرفهاي حوادث سال 88 انجام نگيرد ابهامات تا ابد باقي است
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که سیاسیون با تحمیق مردم، درخواست رفع حصر آدمکشهای سال 88 را مطرح میکنند (بجای اینکه درخواست محاکمه آنها را مطرح کنند) وضعیت همین است. مشکل اینجاست که بخش عمده اصلاح طلبان در سال 88 از آدمکشهای محصور حمایت کردند و درنتیجه از برگزاری دادگاهی که نقششان را در آن جنایتها بازخوانی کند وحشت دارند.
Iran, Islamic Republic of
اقا چه اصولگرا چه اصلاح طلب هیچ کاری برای مردم نکردن . متاسفانه هر دو گروه فقط فکر خودشون و جیبشون هستند . پس سعی نکن یکی را خوب و دیگری را بد جلوه بدید . نگاه کن دیگه اصولگرا سر کار میاد اصلاح طلبها میشن در حد معاون و وقتی اصلاح طلبها میان سرکار اصولگراها میشن معاون در هر صورت هم کار دارند هم پول و هم قدرت . اما ما مردم عادی چی؟ کجاییم ؟ فقط بدرد رای دادن می خوریم یا راهپیمایی ؟ بعدش مردم فراموش میشند .
Iran, Islamic Republic of
آنچه امروز شاهدیم کیدیست، نه چندان پیچیده و در ادامه فتنه 88.
و گر نه، چه دلیلی دارد که پس از محاکمه و حبس رحیمی سراغ بقایی رفته و بدون محاکمه بیش از 7 ماه به بازداشت و حبس انفرادیش بیندازند؟ حبسی که از سال 94 به بهانه یکسان بودن آحاد مردم نزد ق ق شروع و بدون مداخله رهبری میتوانست تا همین امروز هم ادامه داشته باشد.
میبینیم که طی این مدت جاسوسی در تیم برجام، محاکمه و به پنج سال زندان محکوم شد. پس ق ق باید حداقل ثابت کند که اتهامات بقایی بسیار سنگین تر از این مجرم است و ارزش این مقدار هزینه را داشته تا خود از اتهامات مطروحه تبرئه شود.
البته اثبات اتهامات مسئله دیگریست.
Iran, Islamic Republic of
شما که سالهاست به جان احمدی نژاد افتاده اید
Iran, Islamic Republic of
من موندم
طرف هی مگه خاتمی خاتمی ....باهاش همدردیم چرا؟
چون بین مسئولین غرب زده تر از این ایشون نیست که اینا رو به باب المرادشون ایمیرکن برسونه


شما دیگه چرا احمدی احمدی راه انداختین
چون صد امد نود هم پیش ماست
Iran, Islamic Republic of
مردم دوستدار انقلاب آنقدر از اصولگرایان کج فهمی و کج اندیش ضربه خورده اند از. هیچ کس دیگر ضربه نخورده اند . شما واقعیت را وارونه نشان دادید همین خط و خاشاک شما چرا یک بار دقیق نگفتی احمدی‌نژاد چه گفت احمدی‌نژاد کجا به مردم گفته می و خاشاک . شما خودتان بزرگترین ضربه به انقلابیون بدین قبل از اینکه بخواهید دیگران را ملامت کنید اول خودتان ملامت کنید . جریان انحرافی چیه بس کنید این حرف مذخرف چیه اینقدر تکرار میکنید . هرکس این عنوان برای احمدی‌نژاد و احمدی نژادی بکار ببرد از نظر مردم خود منحرف واقعی است . نه احمدی‌نژاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از اول اصولگرا بود و با حمایت اصولگرایان و مخصوصا آیت الله مصباح رشد کرد و کمال بی انصافی است که الان که منحرف شده همه اون حمایت ها رو فراموش کنیم و از وضعیت پیش اآمده به نفع اصولگرایان استفاده کنیم و اصلاح طلبان را مقصر جلوه بدیم
امین
Iran, Islamic Republic of
بعد از 8 سال ما نفهمیدیم احمدی نژاد از چی منحرف شده؟ معیار انحراف چیه؟؟


در ضمن احمدی نژاد را به جان اصولگرایان نیانداختن!!

بلکه اصولگرایان به جان احمدی نژاد افتادن.

7 ماه و نیم زندان انفرادی به اصطلاح موقت!!! برای شوکر برقی و رسیور ماهواره!!!!!!!

واقعا کی به جان کی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا دوس دارین با بی منطقی و قلدر بازی از چشم مردم مومن بیوفتین؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان پول مملکت را به باد داده است و بسیاری را با خود شریک جرم کرده است و تمام سعی خود را میکند اگر قرار است پاسخگو باشد آنها را هم به پای میز محاکمه بکشاند و این همه مصالحه که با ایشان انجام میشود فقط بخاطر همین مسله است
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
معیار وملا ک صراط مستقیم هست ،صراط مستقیم هم یعنی خط ولایت، بارزترین نشانه های انحراف اقای احمدی نژاد از این صراط هم ۱۱روز خانه نشینی وبرخلاف نهی ولی فقیه وارد میدان انتخابات شدن هست .
دلیل دیگه کمی نیاز به بررسی داره،واون شناخت حلقه ی اطراف ایشون هست ، افرادی که اقای احمدی نژاد علاقه ی خاصی بهشون داره،خصوصا اقای مشایی ، بررسی نظرات این اقا نشون میده که انحرافات جدی توی افکار ش هست،مکتب ایرانی ودوستی با مردم اسراییل وپایان عصر اسلام گرایی و....چند نمونه از تزهای انحرافی ایشون هست منتهی شما احمدی نژادی ها زیر بار نمیرین وتصور می کنید اگه یه مرد تو عالم باشه ایشونه .
بقیه ملت هم که منتقد ایشون هستن یا افول گرا ویا اصول سوار ویا ولایت معاش وبی درد ودشمن عدالت و.....هستن.
Iran, Islamic Republic of
به ذن آقایان هرکه با آل لاریجانی درافتاد باید ور بیفته!!احمدی نژاد شجاعانه گفت با چه خانواده ایی مشکل داره ولی طرف مقابل می خواد خودشو عین نظام بدونه !!
Iran, Islamic Republic of
دعواي درون گروهي اصولگرايان هيچ ارتباطي به اصلاح طلبان نداره
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً من معتقدم اصول گراها در فتنه مورد ادعاي شما در سال ٨٨ و قضاياى مربوطه بيش از خود احمدى نژاد نقش داشتند ! چرا ؟! به ده ها دليل. دليل اول ؛ حمايت كوركورانه و بى منطق شما اصوليون از اين بابا بود . دوم : جناح راستى ها بخاطر قضاياى زمان حضرت امام و همچنين حمايت هاى بى دريغ ايشون از مهندس موسوى كينه موسوى را در دل داشتند و حاضر نبودند تحت هيچ شرائطى رياست جمهورى او را تحمل كنند. سوم : دشمنى بى حدّ و مرز جناح راستى ها با اصلاح طلب ها و شخص خاتمى و .... و همچنين باور دروغهاى شاخدارى كه توپخونه جناح راست - كيهان شريعت مدار و بلندگوهاى مشابه - عليه خاتمى و اصلاحات بافته بودند. چهارم ؛ راستى ها معتقد بودند اگر موسوى يا كروبى برنده شن امكان سوا ى گرفتن از اونها تقريباً امكانپذير نيست، ضمن اينكه برنامه داشتند تا با قدرت گرفتن محموت حاكميت را يك پارچه كنند يعنى حكومت يكدست مطيع اصول گراها.چهارم ؛ قدرت بازيگرى محموت و بازيگردانى بعضى از رنود بعلاوه استعداد خرافه پذيرى كه در طرز تفكر راستى ها نهادينه شده داستانهائى كه در خصوص كرامات محموت ساخته و پرداخته شده بود را باور پذير كرده بود ! قدرت بازى گرى احمدى نژاد چنان بالا بود كه بارها در برابر اين موضوع كه قيافه ات به رياست جمهورى نميخورد فوراً جواب ميداد كه به نوكرى كه ميخورد ! چنين عشوه گريهاى رندانه اى كه محموت از خود بروز ميداد اصول گراها را كه چه عرض كنم اجنه را هم يك دل نه صد دل عاشق اين آدم كرده بود و چرا نكند ؟! پيش خودشان حديث نفس مى كردند كه از اين بهتر چه ؟! طرف صراحتاً ميگويد براى نوكرى ملت آمده است، امام زمان (عج) هم كه به گفته حضرت آيه الله مصباح پاى سجاده به جانش دعا ميكند و ديگر علما هم كه ظن قريب به يقين دارند خود خودِ شعيب ابن صالح است و اموات هم در آن دنيا سفارشش را ميكنند ! فلذا از اين بهتر چى ؟! يك عيد و دو نوروز !
حضرات از هول هليم در ديگ افتادند غافل از اينكه؛ باش تا صبح دولتش بدمد ،، كاين هنوز از نتايج سحر است !
حالا جهان جون اگه دوست دارى منتشر كن اما دلائل بيش از اينهاست كه با موبايل نمى تونم بيش از اين بنويسم ولى صميمانه نوشتم ! اميدوارم حاميان پايدارى بد و بيراه نثارم نكنند !
حسین
Netherlands
قابل توجه استکه اغلب ما تئوری می سازیم ، اما به نتایج بی توجه ایم.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ازکسانی که رای 24 میلیونی مردم در مقابل 13میلیون را قبول نکردند، این توهمات و خزئبلات تراوش می کند. خیلی خیلی خیلی پر رو تشریف دارید ای اصلاح طلبان
سقا
Iran, Islamic Republic of
چرا فتنه رو فرمودین مورد ادعای شما ؟؟؟
تقلب ادعا بود برادر نه فتنه و فتنه انگیزی فتنه گران .
نه دی وبصیرت مردم نشون داد فتنه مورد ادعا نیست،طرحی برای بر اندازی نظام بود که مثل سایر نقشه های دشمن بلطف خدا وهدایت رهبری وبصیرت مردم نقش بر اب شد.
حمایت کورکورانه اصولیون از احمدی نژاد ؟؟؟؟
اقای احمدی نژاد اگر چه الان موردانتقادنیرو های انقلابی قرار گرفته اما این به این معنا نیست که از ابتدا بد عمل کردن به قول اقای شریعتمداری اصلاح طلبان انگشت کوچیکه ی احمدی نژاد هم در خدمت رسانی به مردم نمیشن ،حمایت کورکورانه حمایت از خاتمی وموسوی و....است با وجود علم به فتنه گری اونها.
حمایت امام از موسوی ؟؟؟؟
موسوی که به قول اقای زاکانی یه پایه نوشاندن جام زهر به امام بوده ؟؟؟
ای کاش شهید ایت تو روز رای اعتماد به موسوی به شهادت نمیرسیدن تا اسنادی رو که راجع به این فتنه گر جمع اوری کرده بود در اختیار مردم قرار می داد...‌‌
اصول گراها ی اصیل یعنی نیروهای انقلابی مایل بودن وهستند وخواهندبود تا در هر دوره فردی انقلابی رییس جمهور بشه تاضمن مطیع امر ولایت بودن یاور ی شجاع وخالص برای رهبری درجهت اعتلاءوپیشرفت انقلاب اسلامی وخدمت رسانی به مردم باشه نه عنصری غرب زده ومنفعل که برجام رو بذاره تو کاسه ملت .
اما راجع به خرافه پرستی نهادینه شده!!!!!!

اساسا دین در نگاه اصلاح طلب جماعت به خرافه بیشتر نزدیکه تا مسیر رستگاری بشر ،جماعتی هم که از اصلاح طلب ها اصطلاحا به دین معتقد باشن قطعا دین رو جدای از سیاست می پسندن ودر صورت لزوم دین رو فدای دنیا می کنن ،انچنان که خاتمی معتقد بوده ،بخاطر ازادی میشه دین رو به چالش کشید
خلاصه اینکه بر خلاف شما جماعت اصلاح طلب که قبیله گرا وحزب پرست هستید برای علما ومردم ونیروهای انقلابی اصالت با قبیله وحزب وافراد نیست با تو خط ولایت بودنه ،اصلا به همین دلیل هست که شما نمیتونید از خاتمی وسایر عناصر فتنه گر دل بکنید ولی جریان انقلابی بدلیل مشاهده ی انحراف در مسیر اقای احمدی نژاد منتقد ایشون شدن با وجود همه خدماتش .
صمیمانه عرض کردم .
محمد فراهانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیل آبکی و متعصبانه ای ارایه دادید لطفا کمی مطالعه کرده و سواد خود را بالا ببرید تا اینچنین با ابروی طیف هوادار خود بازی نکنید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد چون زخمی بر پیکر اصولگرایان که نمی دانند چکارش بکنند. روزی اورا منتخب امام زمان میدانستند و روز دیگر او را منحرف و حالا میخواهند تقصرها را متوجه اصلاح طلبان بکنند و حضرات یادشان رفته که اصلا احمدی نژاد را آورده بودند برای سرکوبی و اخراج اصلاح طلبان
حسین
Netherlands
شاید اصولگرایان هم قوس اند ، چپ . راست و الخ دارند. در انتخابات هم دیدیم که با حضور افراد متعدد رای همدیگر را بنفع... شکستند
Iran, Islamic Republic of
چرا توهم میزنید؟؟؟ احمدی نژاد حرف حق میزنه ...
قوه قضاییه با رفتاراش باعث بدبینی دوست داران نظام شده
باید اداره ی طایفه ای مملکت تموم بشه
احمدی نژاد نشان داده میتونه طایفه ها رو نابود کنه
Iran, Islamic Republic of
حرف حق میزنه ولی الان چرا آیا قوه قضائیه از موقعی که سراغ دوستان ایشان رفته بد شده. آیا سال 88 ایشان کجا بودند
Iran, Islamic Republic of
وقتی برای تخریب احمدی نژاد سر از پا نمی شناختید و فکر می کردید با تخریب او برای خود محبوبیت می خرید باید به فکر امروز می بودید.
چوب خدا صدا نداره.....
اصغر
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نوشتی اون کسی که دراستخرفرح فوت کردباایجادذهنیت جریان انحرافی کاری کردکه اصولگرایان به جان احمدی نژادافتادندهرچه افسادطلبان گفتنداصول نمایان تکرارکردندویک همبستگی وهمزبانی بین افسادطلبان واصول نمایان علیه احمدی نژادبوجودآمدکه هنوزهم ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
دادستان تهران: پرونده جریان انحرافی 6سال است باز است!؟

آقای دادستان!
شما باید حقوقی و قضایی حرف بزنید نه ژورنالیستی و سیاسی!
کجای حقوق جزا اسم جرمی بنام "جریان انحرافی" آمده؟
در محاکم اگر کسی متهم باشد نمیتوان به او توهین کرد
و حتی اگر محکوم هم شود نباید به او انگ ژونالیستی و سیاسی زد
پس این حرفتان مصداق اتهام و توهین بلاوجه به متهم است بلاشک
باید عذرخواهی و جبران کنید
Iran, Islamic Republic of
این شعاری بود که داده شد ولی حالا دیگه خرشان از پل گذشته است وسوار بر حکومت شده اند
Iran, Islamic Republic of
بابا اسم این احمدی نژاد رو نیارید
یاد بدبختی ها مون می افتیم
Iran, Islamic Republic of
تاكتيك جديد اصولگرايان و رسانه هاي زنجيره شان... يه داستاني بسازيم و به همه تو اينور و اونور گير بديم و آسمون ريسمون ببافيم تا احمدي نژاد و اين افتضاح رو ماست مالي كنيم
دلم براتون ميسوزه بدجور محمود نابودتون كرده و فقط مقامات ميتونن تهديد كنن و قدرت اجرا در مقابل گردن كشي هايش نيست
دنيا دار مكافاته ... اينم معجزه هزاره سوم كه منتظرش بوديد
Iran, Islamic Republic of
ببین شما اصولگرایان پشیزی برای مردم اهمیت ندارید، چرا انقد خودتونو جدی می گیرید؟؟؟
اساساً با ظهور احمدی نژاد مردم اصولگرایان رو شناختن ، کمااینکه هر وقت احمدی نژاد در انتخابات نبود، به شکل مفتضحانه بازنده انتخابات بودید ، ته زور و هنرتان انتخابات ۹۶ بود که در مقابل ضعیف ترین دولت پس از انقلاب به شکل مفتضحانه شکست خوردید
پس این را بدانید احمدی نژاد بود که شما را شناساند و شما نمک خوردید و نمکدان را شکستید
پیشنهاد می کنم استقبال بی نظیر مردم مشهد که فردا از احمدی نژاد انجام خواهد شد را تماشا کنید تا دستتان بیاید کی به کی اعتبار داد
یاس
Iran, Islamic Republic of
ادمی که از پایگاه های اجتماعی محکم بر خورداره ومحبوبیتش همچنان در بین مردم بالاست متوسل به بست نشینی وزنبیل قرمز وفیلم پر کردن علیه این قوه واون قوه و.....نمیشه .
جدا فکر می کنید بی شمارید؟؟؟؟؟
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
شما به کسب ۱۶میلیون رای رقیب رییس جمهور مستقر میگید شکست مفتضحانه؟؟؟؟
دیدید که چقدر مردم رو از تکرار احمدی نژاد ترسوندن وبا این تزویر رای به سبدشون ریختن .
Iran, Islamic Republic of
تیترتون یک اشتباه "مختصر" داره
درستش اینه : "اصولگرایان را به جان احمدی نژاد بینداز"
در به قول شما تحرکات اخیر احمدی نژاد و طرفدارانش ، انتقادات فقط به رفتارهای مسئولان دستگاه قضایی بود . کسی از آنان راجع به امثال آیت الله مصباح و رییسی و قالیباف و رسایی و ذوالنور و غیرهم حرفی زده بود؟!
چی شد که یهو چهره های اصولگرا افتادن وسط میدون؟ یکی گفت انحراف درش می بینم ، یکی گفت بزودی به حسابش می رسند ، یکی گفت ایکس زده ، یکی گفت از اول رفیق فابریک حاج علی رییس المجالس بوده .
لابد همشون هم فکر می کردن که دارن از انقلاب(= صادق القضات) دفاع می کنند . خوب ، اصلاح طلب جماعت چرا بل نگیره؟!
حسین
Netherlands
هر دو عنوان خطاست. هیچ انسانی سگ نیست که بجان دیگری بیفتد.
حالا مقامات قضا اشتباهاتی داشته اند و برای دفاع از آن ، خطا های جدیدی را مرتکب می شوند و این استراتژی غلط است و باید دید چگونه می توان این خط غلط را تغیر داد.
با نیت پاک و توکل به خدای متعال ، حق با "صبر" پیروز است.
Iran, Islamic Republic of
چه عجب عمو جون ؟! يه بار حرف درست زدى !
علی
Iran, Islamic Republic of
هرچه بیشتر احمدی نژاد را بزنید محبوبتر میشه و ملت به باطن کثیف اصلاح طلبان و اصولگرابان پی می برند.
Netherlands
الکی پای اصلاحطلب ها رو به میون نیارین. ما احمدی نژادی ها خیانت شما اصولگرایان ورشکسته رو هیچوقت فراموش نمیکنیم.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در قهر یازده روزه خودرا بجان اصول گرا یان انداخت او احتیاج به دوپینگ اصلاح طلبان ندارد اثبات خودرا در مواجهه با اصول گرا یان میداند
Iran, Islamic Republic of
باید بگوییم اصولسوارها بجان احمدی نژاد افتاده اند ، موید این سخن مطالبی است که توسط چهره های و رسانه های اصولگرا از جمله جهانیوز علیه احمدی نژاد نشر می دهند و موجبات خوشحالی اصلاح طلبانی که دربدر دنبال شستوشوی گندهای 88 هستند را فراهم میکنند
محسن
Iran, Islamic Republic of
مرگ سياسي احمدي نژاد در نظام سياسي جمهوري اسلامي ثبت شده است !
Iran, Islamic Republic of
حتما از شروط برجامه ! که وصیت شیمون پرز هم توش لحاظ شده !!
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 زخم کاری؛چرکی وسرطان زده ایست که جان ناقبل اصلاحات را آزار میدهد ومنتج به مرگ آنها میشود ولی آنها به هر صورت و با هر ترفندی میخواهند از دست آن خلاص شوند؛ ولی نمیدانند تا غده چرکی سران فتنه در خیمه گاه آنهاست آنها نمیتوانند از این درد خلاص شوند.
Iran, Islamic Republic of
چرا فتنه 88 را خاتمه یافته میپندارید. مگر نمیبینید آنچه در جریان است ادامه همان فتنه با تمام قواست. اگر خاتمه یافته بود که رهبری آنرا خط قرمز قرار نمیداد. خط قرمزی که بارها از آن عبور شده.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که با توجه به همین کامنت ها
و با توجه به اوضاع به هم ریخته مملکت (ناشی از مدیریت آبگوشتی دولت)
و با در نظر گرفتن این که مخالفین احمدی نژاد، خواسته (بیشتر) یا ناخواسته (کمتر)، او را قطب مقابل وضع موجود معرفی کرده اند
پس
آلترناتیو وضع موجود در ذهن مردم فقط احمدی نژاد است
و مردم چطور ممکنه فراموش کنند روحانی از دل روبان های سبز و بنفش در آمده
بنابراین
پرچم احمدی نژاد بالاست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز انگلیس صفت
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفته اند کرم زرد آلو از خودش است
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان این روزها به حدی بیچاره شده اند وبه مرض چه کنم چه کنم گرفتار شده ودرمنجلاب عملکردهای اشتباه خود غرق هستند که نیازی نیست اصلاح طلبان برای آنها ، آتش بیار معرکه شوند آخر خیلی سخت است کسی که اصولگرایان او را این همه حمایت کردند وبه خاطر او خیل یاران امام را به حاشیه راندند امروز اینگونه پاسخ محبتهایشان را می دهد.واقعا باید به بصیرت این مدعیان بصیرت که فرق بین گل وخار نمی دانند وبه جای گل خار پرورش دادند احسنت گفت.
حامی
Iran, Islamic Republic of
هرجا که عدالت لگدمال شود و حق ملت نادیده گرفته شود و بخواهد به تاراج رود قطعا دکتر احمدی نژاد سکوت نخواهد کرد وبرای اوفرقی هم ندارد که کیست و زیرمجموعه کدام جناح است این عدالت خواهی وحمایت ازحقوق ملت هرگز ازگفتمان دکتر حذف نخواهد شد .
خرمی
احمدی نژاد بهانه است اصولگرایان نشانه است اصلاح طلبان به زعمای اصولگرایان میگویند از مردم عذر خواهی کنید برائت کنید و توبه کنید اگر راست می گویند و صادق هستند از سران فتنه اعلام برائت واز مردم عذر خواهی و توبه کنند اصولگرایان در دام اصلاح طلابان نیفتند آیت الله مصباح یزدی حرفی زد تمام روزنامه های اصلاح طلب اورا تخریب گردند آنه به فکر انتخابات 1400 هستند به واسطه احمدی نژاد نیروهای انقلاب و ارزشی را هدف گرفته اند احمدی نژاد بهانه است