جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۷۲
نگاهی به دوگانه اصلاح طلبان و احمدی نژاد:

مگر میرحسین موسوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نبود!/ چرا غبار حلقه انحرافی، فتنه 88 را تطهیر نمی کند؟

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 567639
ولی در کنار چنین فضاسازی هایی، آیا اصلاح طلبان می توانند با حربه احمدی نژاد سابقه فتنه 88 را پاک کنند و بدون هیچ هزینه ای از کنار آن عبور کنند؟ اگر در آن سال ها میرحسین موسوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نبود که علم تقلب در انتخابات را بلند کرد و با متهم کردن تمامی نهادهای انقلابی، اجرایی و قضایی و ... فرصت بی نظیری در اختیار دشمنان قرار داد تا فشارها و تحریم های فلج کننده علیه ایران را تقویت کنند.
مگر میرحسین موسوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نبود!/ چرا غبار حلقه انحرافی، فتنه 88 را تطهیر نمی کند؟
گروه سیاسی جهان نيوز: در چند سالی که احمدی نژاد و حلقه انحرافی برای نظام و کشور هزینه های بیهوده ای را رقم زده اند، اصلاح طلبان به دنبال آن هستند که برای فتنه 88 نمدی از فتنه های جدید بدوزند.

به گزارش جهان نيوز، جریان اصلاح طلب چه در دوره زمامداری امور اجرایی و مقننه و چه پس از آن  در انتخابات مهم 88، نشان دادند که نه ظرفیت مدیریت بحران ها را دارند و نه بر اصول و ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی پایدارند. آنها تمام تلاش خود را برای استحاله ارزش ها و یافتن راه جدید در زمامداری به کار بردند ولی هرگز از ظرفیت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای گفتمان سازی خود بهره ای نبردند. واردسازی گفتمان های غربی و تلاش برای بومی سازی آنها در قالب جریان اصلاح طلب، تا به امروز نیز ادامه داشته و بازگشت تدریجی آنها به قدرت نیز باعث نگردیده تا خود را با واقعیات موجود و منافع ملی وفق دهند.

به هر روی تلاقی جریان اصلاح طلب با دولت احمدی نژاد در دوره های نهم و دهم خود یک جریان دیگر است و نزدیکی و دوری این دو نیز داستان دیگر. اما آنچه در سال های اخیر و در دورانی که کنش گری احمدی نژاد و یارانش بیش از گذشته در عرصه سیاسی و اجتماعی ایران روی داده، فرصتی را فراهم ساخته تا اصلاح طبان برای تطهیر خویش از فتنه های گذشته، از آب گل آلود شده توسط حلقه انحرافی ماهی بگیرند.

هرچند در برهه هایی نزدیکی منافع ایجاب کرد تا شخصی مانند مشایی، به ریئس دولت اصلاحات نامه بنویسد یا دیگر عناصر حلقه انحرافی به دنبال ائتلافی با جریان اصلاح طلب باشد، ولی جریان اصلاح طلب که سابقه خود را در نظام بسیار تیره می دید، از فرصت احمدی نژاد به عنوان فتنه گر اصلی بهره های فراوان برده است.

دادگاه حمید بقایی و ادامه حاشیه آفرینی های وی در جلوی دادگاه  و روزهای گذشته در حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی به بهانه بست نشینی! باعث شده تا اصلاح طلبان در اجماعی رسانه ای وسیاسی هماهنگ ضمن محکوم کردن این حرکات، لزوم برخورد با چنین حلقه ای را که مقدسات را وسیله اهداف خود قرار داده اند، ضروری دانسته اند. علیرضا رحیمی، عضو اصلاح طلب مجلس در واکنش شدید به بست نشینی یاران احمدی نژاد آن را انحراف و توطئه ای در اوج عزاداری مردم ایران دانسته است: « این در نظام جمهوری اسلامی اولین بار است که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بست‌نشینی در اماکن مذهبی در اعتراض به عملکرد مسئولان را تشویق، حمایت و همراهی می‌کند. توطئه‌های جدید با استفاده از شرایط اقتصادی کشور و مردم توسط حلقه مطروده نو به نو می‌شوند و در اوج عزای عمومی ملت در غم مصائب هموطنان کرد، بازی جدید انحرافی توسط حلقه مرکزی پاکدستان در حرم عبدالعظیم (ع) با حضور و سخنان عضو مجمع تشخیص مصلحت کلید می‌خورد.»

البته حمایت از قوه قضاییه و دستگاه عدالت کشور از سوی جریان های سیاسی همواره باید دنبال شود و با عدم مصداق گرایی برخی از تخلفات یا نامهربانی ها را نباید به پای دستگاهی نوشت که در خط مقدم مبارزه با فساد کلان اقتصادی در ایران است. با این حال این را نباید از نظر دور داشت که یکی به نعل و یکی به میخ زدن اصلاح طلبان نمی تواند مانع از عدم رصد نیت ها و مقاصد سیاسی این طیف در حمایت از برخی از نهادها شود. محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید با یک اظهارنظر خام و بدون پشتوانه درباره حساب های ریئس دستگاه قضاییه ماهها برای کشور در عرصه رسانه ای و رسانه های معاند هزینه ایجاد کرد. حتی با وجود پاسخ وزیر وقت اقتصاد و مقامات قضایی درباره اجازه ولی فقیه پیرامون حساب ها، وی مکررا اصرار بر تخلف و فساد اقتصادی داشت و این مورد به سوژه ای خوب برای دشمنان تبدیل شد.

ولی در کنار چنین فضاسازی هایی، آیا اصلاح طلبان می توانند با حربه احمدی نژاد سابقه فتنه 88 را پاک کنند و بدون هیچ هزینه ای از کنار آن عبور کنند؟ اگر در آن سال ها میرحسین موسوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نبود که علم تقلب در انتخابات را بلند کرد و با متهم کردن تمامی نهادهای انقلابی، اجرایی و قضایی و ... فرصت بی نظیری در اختیار دشمنان قرار داد تا فشارها و تحریم های فلج کننده علیه ایران را تقویت کنند. سران فتنه و حامیان آنها برای رسیدن به مقاصد باطل خود، ماهها کشور را تعطیل کردند و در روز عاشورای حسینی مردم را دعوت به آشوب کردند و آن افتضاح به بار آمد. به نظر آقای رحیمی، عاشورا و محرم مقدس نبود که مستمسک اهداف سیاسی هم قطارانش قرار گرفت؟

باید عنوان کرد تکلیف احمدی نژاد و جریان انحرافی کاملا مشخص است و آنها هرچند برای فرار رو به جلو از پاسخگویی در مقابل تخلفات و فسادهای احتمالی، حمله به قوه قضاییه و دیگر نهادها را در پیش گرفته اند، اما این دلیل نمی شود که اصلاح طلبان با اتکا به این شرایط دست به فضاسازی بزنند و خود را از سابقه تیره و تار خود بدون هیچ جوابگویی یا عذرخواهی مبرا سازند.

بدون شک اتفاقات مربوط به حلقه انحرافی به خاطر پشتوانه ضعیف و عدم اقبال عمومی از این تحرکات پایان خواهد یافت، اما آنچه باقی است و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت، فتنه ای بود که برخی از حامیان آن همچنان اصرار بر حقانیت خود دارند و رفتاری های اخیر احمدی نژاد را دلیل حقانیت خود در آن سال ها جلوه می دهند! هر کس در هرجا و مسئولیتی می بایست در مقابل اقدامات خود پاسخگو باشد، و این اصلی است که اصلاح طلبان نباید فراموش کنند و حلقه انحرافی را برای فرار از پاسخگویی خود بهانه قرار دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا یکی از اصلی ترین خیانتهای این فرقه انحرافی این بوده که جریانهای خائن و فاسد و فتنه گر را طلبکار نظام و نیروهای ارزشی کرده و آنها را مدعی ساخته
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
شماها چرا مرد نیستین ی سند از انحراف و جن گیری و رمالی اینا رو کنین...
ف خلف پ هستین بسم الله رو کنین..
Canada
سند انحراف و جن گیری پیش کش. بپرس چرا از علنی شدن دادگاه بقائی واهمه دارند؟ چرا نود درصد دادگاهها غیرعلنی است؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جن ادعایی شون که میگفتن با مشایی ارتباط داره و رو قرآن نجاست میکرده که آزاد شده اونم به دلیل اینکه مشخص شده با برادران ل ارتباط داشته نه تنها اعدامش نکردن آزاد هم شده
سندش هم پنج تن از نمایندگان مجلس هستند
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیلاتون خنده داره
آخه مگه احمدی نژاد و بقایی چی میخوان به غیر از علنی شدن دادگاه؟
علنی شدن دادگاه هم نه خواسته غیر قانونیه ایه و نه غیر شرعی، بلکه هم شرعی و هم نص صریح قانون اساسیه.
حالا کی داره بی قانونی می کنه؟ اونی که میگه براساس قانون اساسی باید دادگاه علنی باشه یا اونایی که جلو قانون وایسادن و حتی جوابگو هم نیستن؟
بازی های سیاسی رو کنار بذارین و وجدان خودتون رو قاضی کنین
seyyed
Iran, Islamic Republic of
شماها هم بدتون نمیاد با یه تیر 2 تا نشون بزنین و همه رقبا رو با هم از زمین خارج کنین تا فقط خودتون بمونید و خودتون
نه اصولگرا به درد این مملکت خورده و نه اصلاح طلب. همه دنبال منافع خودشونن و همه هم الحمدلله با هم قوم و خویش هستن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که فامیل دور هم نمیشه وبه خا طر همین باید سرکوب بشه چون اورا تو حلقه قدرت راهی نیست !!اون موقعی هم که اجازه دادند بیاد رئیس جمهور بشه مردم داشتند از 16سال ریاست جمهوری هاشمی وخاتمی که هیچ چیز جز تورم وبدبختی ودعوای جناحی نداشتند و...منفجر نشوند!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خدمات بسیاری به کشور کرد.
لطمات بسیاری هم زد.
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
بخشی از جریان اصلاحات ک استراتژی و ایدئولوژیش رو از زمان تشکیل مجمع روحانیون مبارز مشخص کرد و کاری جزء فتنه و اغتشاش و وطن فروشی انجام ندادن.. شما اصولگراها هم ک خودتون رو کل نظام میدونین و فقط میگین ما ولایت رو میفهمیمو بس...
به اصولگراها لطمه زیاد خورد بله ولی به نظام ...
سید
Iran, Islamic Republic of
من یک چیزی را رک بگویم تا ایشان ذیل ,ولایت بود مقبول بود، وقتی آمد بیرون با اون بچه بازی هاش ابروی برای خودش نذاشت
احمدی نژاد بدونه ولایت پشیزی ارزش ندارد
اما با ولایت که بود با آبرو بود سفر لبنانش بخیر (خوش امدی خوش امدی ...) که بی نذیر بود
خدا رحمتش کنه الفـــــــــــــــــاتحه
Canada
رک بگو ببینم در سال 84 وقتی که قالیباف ذیل ولایت بود چه جرمی مرتکب شد که در مناظره با حسن روحانی کم آورد و مجبور به کناره گیری شد؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
سید جان شما لازم نیست بعد گفتن ان حرفهای بی ارزش از اقای ظاهر زاده رک ضحبت کنید قبلا یکی دیگر این حرفها را زده و همچون طوطی دیگر نیازی به تکرار نیست اخوی !!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
دیروز با فیلتر شکن خواستم ببینم احمدی نژاد در سایتش چه می گوید متوجه شدم که همه سایتهای دشمنان نشان دار از جمله رادیو فردا ، منافقین
، بی بی سی فارسی و ....و متاسفانه همه سایتهای انچنانی باز است جز سایت دولت بهار !!!!!
جهان نیوز جان ای نماینده محترم جریان اصولگرایی که روزگاری محبوب ما بودی ایا این شایسته حکومت اسلامی است !!!! ایا این موضوع حاوی پیام مهمی نیست !!!! براستی احمدی نژاد چه می گوید که نباید کسی بشنود !!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز شجاع تر از رجانیوزه ! این را هم نبندند خیلیه ! اون وقت بعضی ها می روند بی بی سی ومن وتو نباید خرده گرفت ! ما بحث مون داخلیه به کثافات ضد انقلاب های نام برده هم ربطی ندارد!!
Iran, Islamic Republic of
آهان الان روحانی وتیمش خیلی ذیل ولایتند!!کدام حرف ایشان ویا دستورات 9بندی برجام را رعایت کردند آخرش هم که روحانی گفت رهبری تو ریز مذاکرات بود!!
Iran, Islamic Republic of
بست نشینی حضرات را در مجلس شورای اسلامی یادتون هست؟؟؟؟ اون مشکلی نداشت؟؟؟؟؟ فقط گوشه فرش همسایه رو باید برید؟؟؟؟ اون اعتصاب و بست نشینی در مجلس کار خوبی بود؟؟؟؟؟ اونهم در اعتراض به نهاد قانونی شورای نگهبان؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آنها نماینده مجلس بودند هیچکدام متهم قضایی نبودند برادر من برای هیچکدام از آنها احضاریه دادگاه صادر نشده بود و متهم پولشوی و فساد نبودند
Iran, Islamic Republic of
متهم به خیانت به ملت بودن!
خود بست نشینی در مجلس آخر خیانت و ننگه
چون مسئولیت مهمی مثل نماینده مجلس داشتند نباید این کارو می کردن

اما این چند نفر که مسئولیتی ندارند که بست نشینی شون به ضرر نظام باشه
تازه علیه شورای نگهبان بست ننشستند که! فقط دادگاه علنی خواستند. که البته مطمئن نیستم این کار هم درست باشد.
Iran, Islamic Republic of
شیعه ای که از ولایت فاصله بگیرد، به قدر فاصله وارد تباهی می شود.
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه تو محمود رو شیعه میدونی وگرنه این اصول جفاااهها میگن یهودیه....
اگه انتقاد به قوه قضاییه تباهیه بزار ماهم تباه بشیم..
Iran, Islamic Republic of
معمولا آدمها ناراحت میشن از سر سفره بخور بخور بلند بشن
حسن
Iran, Islamic Republic of
بر عکس می گی اخوی !!!!!!
همه مشکل احمدی نژاد به بلند شدنش از سر سفره بخور بخور برمی گرده !!!
نگاه کن ببین که هر کسی که رضایت بده به قاعده بازی که ان ابله سبز در تبلیغات 88 به ان اشاره کرد جایش سر سفره محفوظ هست و مشکلش حد اقل هیچوقت جدی نمی شود فرقی هم نمی کند اصلاح طلب باشی ، اصولگرا و یا اعتدالی ، برای همه جا هست و ایضا غذا !!!! اما زمانی که نخواستی در چارچوب قواعد بازی کثیف سیاست عمل کنی سرنوشتت با کرام الکاتبین است .
خداوند به اخرین امید ما رهبر عزیزمان برای تحمل این اوضاع صبر و قوت دهد .
Iran, Islamic Republic of
مردم کات کردند بخور بخور را و حامیانش هم فهمیدند که چه اشتباه بزرگی کردند
Canada
کسانیکه خودشونو ولایتمدار میدانند ولی با فرمان شیمون پرز ملعون به احمدی نژاد شیعه تاختند چه حکمی دارند؟
Iran, Islamic Republic of
حوادث تلخ 88 از آنجا شروع شد که اصولگرایان با کمک حاکمیت و نهادهای انتصابی تصمیم گرفته بودند که به هر قیمت احمدی نژاد در قدرت باقی بماند و اصلاح طلبان در مقابل این تصمیم تسلینم نشدند. و اینکه شما فکر میکنید با فتنه فتنه گفتن مردم حمایت های بی چون چرای شما را از اجمدی نژاد فراموش میکنند زهی خیال باطل
حسین
Netherlands
در مورد تعدای از نکات این نظر می توان مثبت و در بقیه می توان منفی زد.
نتیجه اینکه عزیزانی که تائید یا تکذیب کرده اند متن را دقیق نخوانده اند. و این ارزش آماری نظرات را بصورت با اهمیتی کاهش می دهد.
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده!
دیگه خود رئیس جمهور احمق آمریکا هم گفت که ما از اصلاح طلبان و هرکسی که در ایران علیه نظام اقدام کنه حمایت می کنیم!
ali
Iran, Islamic Republic of
برادر من مگه مردم وقت اضافی دارند که یه روز با فتنه 88سرگرم بشن یه روز با حلقه انحرافی اقای موسوی فتنه ایجاد کرد رفت توی حصر بدون تاریخ اقای احمدی نژاد 8سال کشور را ازنظر اقتصادی ، فرهنگی سیاست خارجی و داخلی دچار پسرفت کرده است حالا برای همه مسائل ایجاد کرده مدعی نیز هست قوه قضاییه تلکلیف این گروه را نیز مشخص کند چه ربطی به اصلاح طلبان دارد.
Iran, Islamic Republic of
بزگترین ایراد قوه قضا، فراهم آوردن خوراک و مدعی کردن شماهاست. دزدی 13000 میلیارد تومانی و بیست میلیارد دلاری را ول کرده و از سال 94 چسبیده به یک 300 ملیون و یک 15 میلیارد آنهم به تومان. آنهم با رد مدارکی که امضای مسئولین وقت را پاش داره. مطمئنم فاصله این اعداد را بخوبی میدانی. حالا برای اینکه گنده تر وانمودش کنی اعداد را به ریال تبدیل کن و بگو بقایی 150000000000 داده به دانشگاه ایرانیان و 300000000 هم هاپولی کرده داده به وزرا. لازم نیست بگی تو این دولت فقط 130000000000000 تو بانک فرهنگیان هاپولی کردن و800000000000000 یه جای دیگه. کسی حوصله شمردن صفرها به ریال را ندارد و امیدوار باش دزدی نجومی بقایی را جا بیندازی.
چند سال پیش عده ای را به حق فریب خورده میدانستم ولی آن دوران گذشت حالا مطمئنم که میدانی هدف اصلی احمدینژاد نبوده و نیست.
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل این شما هستید که این رقم ها برایتان ارزشی ندارد وگرنه برای هفت میلیون تومان همکار بنده را به زندان انداختند
Iran, Islamic Republic of
این همه خودت رو زحمت میدی، اگر برای خوانندگان می نویس، تا الان چند نفر حرفات رو تایید کرده چند نفر حرفهات رو رد کرده؟
Iran, Islamic Republic of
شما که خوب نسخه می پیچی جهت پاک شدن آثار قهوه ای احمدی نژاد بر پیکره اصولگرایان چه پیشنهادی داری؟خدا را شکر که زنده ایم و این روزها رو میبینیم که چطور احمدی نژاد امروز با پا بر دهان کسانی می کوبد که شانه هایشان نردبان موفقیت اش بود
Iran, Islamic Republic of
ادمین محترم؛ شما کامنت‌های محترمانه ولی کنایه‌دار من رو با گذاشتن سه نقطه از کار میندازی، بعد این اصطلاح زشت «قهوه‌ای» رو براحتی انتشار میدی؟! حد شما بالاتر از اینهاست.. لطفا شان خودتون رو پایین نیارین
Iran, Islamic Republic of
حواسش پرت شده تو هم حق بده
Iran, Islamic Republic of
ببین جهان از انصاف دور نشو فتنه ۸۸ سر جای خودش بست نشینی هم سر جای خودش . هیچ کدام هم بر هم نمیتواند سرپوش بگذارد و هر دو به جای خود زشت است و موجب زیان ، کار احمدی نژاد هم کم از فتنه به پا کردن نیست و الا بست نشینی یعنی چه اگر کسی بی گناه باشد و به خدا اعتقاد داشته باشد مطمئن باشد خدا نمیگذارد سر بی گناه پای دار برود . بست نشینی یعنی دنبال فتنه و آشوب بودن یعنی داد مضلومیت دروغین زدن . حرم حضرت عبد العظیم چرا برای اینکه بگویند مردم با ما همراه باشید تا فتنه کنیم همان کاری که موسوی کرد . به نوعی دیگر مظلومیت دروغین داد خواهی دروغین .که هدف براندازی نظام بود نه احقاق حق
سید
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا میدانید احمدی نژاد اقبال عمومی ندارد شما وی و طرفدارانش را اجازه ورود به انتخابات نمیدهید پس چگونه ادعای عدم اقبال عمومی میکنید؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از اونجایی که بست نشست توی حرم حضرت عبد العظیم تا مردم رو با خودش همراه کنه اما کسی محلش نذاشت جز چهار تا بادمجون دور قاب چین
Iran, Islamic Republic of
اون نرفت که لشگر جمع کنه اگر می خواست فراخوان می داد! رفت حرکتش را ثبت تاریخ کند که کرد! تازه شنبه کتک کاری را هم بنویسید!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
نفاق رو ک ما سال نود و نودویک بعد از دستور شیمون پرز از اصولگراها دیدیم ک... اصولگرا و اصلاح طلب دو جریانی ک دو لبه قیچی هستن و بند نظام رو دارن میبرن.. میخواین منافقان اصولگرا رو معرفی کنم؟؟؟؟؟؟ بگگگگگگگگگگم؟
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جهان
در این روزها خیلی روی احمدی نژاد زوم کردی؟
چند گرفتی؟
خجالت داره بخدا، شما کسی رو داری مقایسه میکنی که یک لاخ موی گندیدش به موسوی می ارزه .... وقاحت شما روزنامه چی ها تا کجاست؟
تظلم خواهی هم کردن شد انحراف؟
انحراف از چی؟
میشه بفرمایید این حلقه انحرافی از چی منحرف شدن؟
میشه حتی یک کلمه، حتی یک کلمه در بیانات رهبری از حلقه انحرافی که شما دارید تیتر میکنید بیارید؟ ولی نسبت به فتنه و مسببین فتنه الی ماشاءالله آقا در بیاناتشون دارن...
بدبخت کسی است که آخرتشو بخاطر دنیای کسی از بین ببره...
Iran, Islamic Republic of
آقای ایرانی کسی که جز از طریق قانون و با هوچیگری و بست نشینی دنبال تظلم خواهی باشد از حلقه انقلاب و ولایت فقیه در حال خروج است و میشود حلقه انحرافی اولین نظر بهترین نظر است بزرگترین گناه این آقایان پرو کردن فتنه گران است
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیلاتون خنده داره
آخه مگه احمدی نژاد و بقایی چی میخوان به غیر از علنی شدن دادگاه؟
علنی شدن دادگاه هم نه خواسته غیر قانونیه ایه و نه غیر شرعی، بلکه هم شرعی و هم نص صریح قانون اساسیه.
حالا کی داره بی قانونی می کنه؟ اونی که میگه براساس قانون اساسی باید دادگاه علنی باشه یا اونایی که جلو قانون وایسادن و حتی جوابگو هم نیستن؟
بازی های سیاسی رو کنار بذارین و وجدان خودتون رو قاضی کنین
Iran, Islamic Republic of
مگر راهکار قانونی وجود ندارد که بخواهند با بست نشینی و قهر و ... به خواسته هاشان برسند فریب نخورید همان طور که برخی مردم سال ۸۸ گول خوردند و بعد فهمیدند چه کلاه گشادی سرشان رفته نه رهبر و نه امام زمان به این کارها راضی نیستند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
شما فقط می تونی از طرف خودت اظهار نظر کنی.
چطوری از مکنونات قلبی رهبر و امام زمان اطلاع پیدا کردی؟
Iran, Islamic Republic of
رهبر موافق بست نشینی و بد و بی راه گفتن به رئیس قوه قضائیه هست ؟؟؟؟؟ این که بدیهی است که موافق نیست احتیاج به دانستن مکنونات قلبی نیست و هر کار غیر قانونی مخالف نظر رهبر است بست نشستن و مردم را با سخنرانی علیه دستگاه های نظام شوراندن به نظر شما قانونی است ،؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رهبر موافق فاسد خواندن "حمید بقایی"معاون رئیس جمهور احمدی نژاد
و دادگاه غیر علنی غیر قانونی است؟؟؟

خیلی بی انصافید
مصدق
Iran, Islamic Republic of
ای ول محمود جون دادگاه علنی، قانون اساسی و ... این چیزها تازه مشایی یادش داه قبلا یادش رفته بود بهش بگه

مرحوم هاشمی هر نسبتی بهش دادید

موسوی، خاتمی، کروبی هم که شدن فتنه

احمدی نژاد هم نمحرف شد

خدا میدونه روحانی بیچاره بعداز اتمام دوره چه برچسبی بخوره..
Iran, Islamic Republic of
در این کشور گل وبلبل دستگاه قضایی که فقط برا خدا کار میکنه و قاضی ها همه سالم متهمین هم همه دزد وفتنه گر فقط حکم اعدام صادر کنید، مردم هم کار شما را خدا پسندانه میدانن که همه مشکلات کشور با زندانی واعدام احمدی نژاد واطرافیانش حل میشه داعش که از بین رفت‌ چقدر ما خوشحالیم از داشتن این نعمت که حتی نمیتوانی حرف دلتو به زبان بیاری!!!!!!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
دوستان فتنه معاش تقلب كرديد اون سال ديگه... آنكه حساب پاكه از محاسبه چه باكه؟
اگر راست مي گفتيد كه با چوب و چماق و تفنگ و شيشه نوشابه دنبال ملت نمي افتاديد
اينم ثمره كار شماس...
احمدي نژاد كه به ريش همتون ميخنده
بدجوري ازتون كولي ميگيره صداتون هم در نمي آيد يعني نمي تونيد
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر جهان نیوز دروغ گو فاسد
ali
Iran, Islamic Republic of
ولایتمدار تر و انقلابی تر از احمدی نژاد کسی نیست.
شماها خودتون رو به خواب زده اید و او را انحرافی می نامید در حالی که آنکس که اولین بار انحرافی نامید خودش اعتراف کرد که برای تطهیر فتنه88بوده و البته خودش هم غریق کوشک شد.
دست بردارید از احمدی نزاد. او را نمی توانید از مردم بگیرید
Iran, Islamic Republic of
البته در جهت نابودی آیران
Iran, Islamic Republic of
او بست نشسته با شجاعت
بس دیده ستم از این جماعت

به بقایی خرده می گیرید
که چرا پذیرای ظلم نبوده؟؟؟

هم ظلم بده
هم پذیرش ظلم
Iran, Islamic Republic of
بقایی مگر دور سفره انقلاب بست نشسته که اینقدر جیلیز و ویلیز می کنید؟؟؟

در اربعین انقلاب مانند اواسط و اوایلش چپ و راست دور سفره انقلاب بست نشسته اند
و مردم در سخت ترین وضعیت معیشتی هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تا زمانی خوب بود که پشت سر ولایت حرکت می کرد...ولی الآن که یه شعبه جدید برای خودش باز کرده و برای نظام هزینه درست میکنه مورد قبول ولایتمداران نیست...
سلام
Iran, Islamic Republic of
واقعا ولایی تر از احمدی نژاد نیست خودش رو وقف ولایت و مردم کرده از این می ترسن چون تو دل مردم هست
میثم
United Arab Emirates
جهان نیوز حالم از این همه خبرهای وتحلیلهای ابکی ومن دراوردیت بهم میخورد به کوری چشم شما دکتر احمدی نژاد دوباره برمیگرده
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
اگر مطالب شما دارای مبنای صحیحی میباشد خواهشا توضیح دهید این جریان از چه انحراف دارند انها که دقیقا تاکید بر اصوال و ارزشهای انقلاب اسلامی و ارمانهای حضرت امام را دارند اگر زاویه گرفتن انان با واگرایان را انحراف تلقی می کنید ان که نتنها بد نیست بلکه می تواند مایع افتخار باشد
Iran, Islamic Republic of
ببینید پخش یک نوار صوتی افشاگرانه در مجلس و رسوایی برخی ها چه بلاهایی که دارد بر سر دکتر احمدی نژاد می اورند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خوب پیراهن عثمان درست کردید برای خودتان
حامد
Iran, Islamic Republic of
موسوی و خاتمی و هاشمی هم خدمات زیادی داشتند.
احمدی نژاد خدمات زیادی داشت. اما نباید فراموش کرد که خودشیفتگی، خودرأیی و چیزهایی مانند اینها باعث شد امروز به این روز بیفتند
Iran, Islamic Republic of
کاش یه تحلیل هم بزنید در مورد انتقاد از قوه قضاییه، چرا که یکه تاز مملکت شده وهر کاری هم بکنن هیچگاه بازخواست نمیشن،شما هم انصاف داشته باشید چرا ول کن آقای بقایی نیستن چرا علنی محاکمه نمیشه؟
Iran, Islamic Republic of
چرا آن زمان که افرادی غیر از عقیده سیاسی شما محاکمه نیستند و به زندان های تویل المدت محکوم میشدند دوستان شکایتی از قوه قضاییه نداشتند باید با فساد در هر کجای ایران که هست مبارزه کرد حتی آنان که در حرم قدرت هستند و فامیل و فامیل بازی میکنند
ارش کبیری
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مدیریت محترم سایت بسیار خوب جهان نیوز
باکمال احترام، باید عرض کنم تحلیل های سایت شما رو که میخونم عمیقاً یاد جناب ابوموسی اشعری میفتم. انشاءالله که نظر اینجانب نیز منتشر شود.
باتجدید احترام.
United States
میر حسین موسوی خاله زنک فضای باز تنفس مردم در سال 88 را مسدود کرد! حالا تو حصر میخوره میخابه برا یه مشت احمق ژست قهرمانی هم میگیره...عمله ی انگلیس
یوسفی
اولا: احمدی نژاد خار چشم احزاب چپ و راست می باشد آنهم به دلیل اینکه احمدی نژاد هویت اعضای گروه های سیاسی مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی را برای مردم عزیز ایران اسلامی آشکار کرد.
دوما: در ساختار قوه قضاییه, احزاب چپ و راست لانه کرده اند که با اینکه اختلافات شدیدی دارند ولی در تخریب احمدی نژاد و اطرافیان آن به نقطه مشترک رسیده اند.
سوما: شما که حرف از حلقه انحرافی می زنید چرا مدرک رو نمی کنید فقط حرف می زنید, واقعا اگر سند دارید وجود کنید آنرا برای مردم نشان دهید. بله بنده هم می توانم بگویم و ادعا کنم سایت جهان نیوز ضد ولایت فقیه می باشد. بله باید بنده نیز سند رو کنم نه اینکه فقط حرف بزنم.
در ضمن اینجانب به یقین رسیده ام که احزاب چپ و راست دنبال منافع شخصی خود هستند و هر کسی که مزاحم آنها بشود از ریشه تخریب می کنند. ولی مطمئن باشید که تا چند سال آینده احزاب چپ و راست از بین می روند یا جایگاهی در بین مردم عزیز ایران اسلامی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
برای امت حزب الله معیارها مهم هستند،نه آدم ها.
Iran, Islamic Republic of
به شرط انکه در تشخیص معیار دچار خطا نشوند .
Iran, Islamic Republic of
پس روحانی وتیمش که ابتدایی ترین معیار هارا هم ندارند (عدم اشرافیت وداداش بازی وکسب ثروت وجاده صاف کن بعضی ها ووووو) چر امت حزب الله (یعنی شما که مثلا نماینده شونی )سکوت کرده !مگر یادتون رفته سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن !!!
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد به سفارش آقا گوش کرده بود و وارد این دوره انتخابات نمیشد و وارد این دست بازی ها نمیشه

دوره بعد بدون شک رئیس جمهور ایران با رأی بسیار بالا بود در حالیکه اثری از فتنه هم باقی نمانده بود

در این مدت هم می تونست مثل برخی دیگه از عزیزانی که بشدت مورد حمله قرار دارن سخنرانی جهت ارشاد و بصیرت افزایی می کرد و به امر مردم می رسید
مهر ماندگار
United States
خیلی راحت توهین میکنید و تهمت میزنید به بهترین بندگان خدا!
بذارید امام زمان ظهور کنن اونموقع بهتون میگم احمدی نژاد و مشایی منحرف واقعی بودن یا شما
منتظر نزل عذاب الهی باشید ما هم با شما منتظر میمونیم!