چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۱۲

احمدی‌نژاد چه موانعی می‌تواند در مسیر ریاست جمهوری علی لاریجانی ایجاد کند؟

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 556218
من بر این باورم که تحرکات اخیر آقای علی لاریجانی، از برنامه‌ریزی وی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری حکایت می‌کند. بنابراین به‌نظر من تنها کسی که قاطبه مردم و بر اساس تجربه او را شایسته چنین جایگاهی می‌دانند، دکتر احمدی‌نژاد است!
احمدی‌نژاد چه موانعی می‌تواند در مسیر ریاست جمهوری علی لاریجانی ایجاد کند؟
گروه سیاسی جهان نيوز: طی روزهای اخیر نام محمود احمدی نژاد با سوژه های همچون شرکت در انتخابات مجلس آینده و همچنین نامه نگاری ها با رئیس قوه قضاییه و حمله به رئیس مجلس در میان رسانه ها یکبار دیگر مطرح می شود.

به گزارش جهان نيوز، علی اکبر جوانفکر از نزدیک ترین چهره ها به احمدی نژاد حضور وی در انتخابات آینده مجلس را تکذیب می کند.

متن ذیل بخشی از گفتگوی جوانفکر با روزنامه خانواده هاشمی رفسنجانی (آرمان) است:

احتمال حضــور آقای احمدی‌نــــژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال98 به چه میزان است؟ در صورت حضور چه اهدافی در این زمینه ترسیم شده است؟

تاکنون هیچ صبحتی در این زمینه مطرح نشده و تصور می‌کنم دکتر احمدی‌نژاد به این مساله هرگز فکر نکرده است. روند تحولات کشور در سالیان گذشته، اثبات می‌کند که مجلس جایگاه خود را در همراهی و همسویی با خواسته‌ها و مطالبات مردم از دست داده است. بنابراین تصور می‌کنم مشکلات جدی کشور در شرایط کنونی، اجازه سرگرم شدن به انتخابات مجلس را نمی‌دهد.

چرا آقای احمدی‌نژاد در نامه اخیر خود به رئیس قوه قضائیه طوری عنوان کرده که مانع ریاست جمهوری لاریجانی است؟

من بر این باورم که تحرکات اخیر آقای علی لاریجانی، از برنامه‌ریزی وی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری حکایت می‌کند. بنابراین به‌نظر من تنها کسی که قاطبه مردم و بر اساس تجربه او را شایسته چنین جایگاهی می‌دانند، دکتر احمدی‌نژاد است! کاملا واضح است که ایشان را سد راه خود تلقی می‌کند. چنین به نظر می‌رسد که آقای علی لاریجانی قصد دارد پیش از فرارسیدن زمان انتخابات در سال 1400، با استفاده از اهرم‌ها مسیر ریاست جمهوری‌اش را هموار کند. هیچ‌کس خود را برای بار دوم و چندم در معرض انتخاب مردم قرار نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد در کشور ما کسی به این منطق روشن اعتنایی ندارد.

آقای احمدی‌نژاد چه موانعی می‌تواند در مسیر ریاست جمهوری علی لاریجانی ایجاد کند؟

این سوال را باید از آقای علی لاریجانی بپرسید.

فکرات آقای احمدی‌نژاد در چه زمینه‌هایی به گفتمان اصلاحات نزدیک شده و در چه زمینه‌هایی از گفتمان اصلاحات فاصله دارد؟

تفکرات دکتر احمدی‌نژاد مبتنی بر اندیشه انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی و انسانی است، بنابراین مقایسه آن با تفکرات یک جریان سیاسی قدرتگرا، حتما کار اشتباهی خواهد بود. آقای احمدی‌نژاد در عمل نشان داده است که به لحاظ مفهومی و نه سیاسی یک اصولگرا و اصلاح‌طلب واقعی است!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
این جمله که تجب ندارد.امتحان کردیم نشد.
اصولگرایان واقعی باید برای مقابله با قهقرای ناشی از دولت روحانی-لاریجانی فقط گزینه هایی مثل استفاده از پتانسیل موج گرایی احمدی نژاد را تجربه کنند.
وگرنه به گفته قرآن کریم تفرق و تشتت در برنامه ها فقط فشل بودن را درپی خواهد داشت و بلاهایی مثل برجام را برای کشور درپی خواهد داشت.
امضای برجام با حضور یک جاسوس مستمری بگیر در تیم مذاکره کننده و یکطرفه بودن آن بیشتر شبیه طنزی تلخ است که کسی نمی داند به آن بخندد یا برای آن شیون کند.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر احمدی نژاد ما منتظرش می مانیم
درودخدابرشما ماهم تمام ارزویمان بعدازرهبری دکتراحمدی نِژاد است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بعد از رهبری تنها رئیس جمهوری است که از هر گونه قساد پاک است برایم جالب است که تمام قوا هر چه کوشش می کنند یک سند برای نا پاکی اجمدی نژاد پیدا کنند نمی توانند
Iran, Islamic Republic of
... محبوبیتی بین ملت ایران ندارد که حالا کسی بخواهد مانع این شخص بشود یا نشود! لطفا این افراد رو اینقد بزرگ نکنید.ایشان اگه بخواهد در آینده باز چنین اقدامی بکند یاد ماجرای حرم حضرت معصومه(س)،بیفتد درست میشود!!
Iran, Islamic Republic of
جهان بیشتر از این به مردم خیانت نکن دست از سر محمود بردار وگرنه......
پیمان
Iran, Islamic Republic of
خیلی مرد بود خدا کنه بیاد
ahmad
جاب آقای احمدی نژاد همواره در ذهن کارمندان دولت ، معلمان ،بازنشستگان و .... خواهند ماند . در دوران ایشان وضعیت مردم بسیار بهتر از الان بود . به جز یک سال آخر دوره ریاست جمهوری ایشان که مسائل و مشکلات عدیده ای را برایش فراهم نمودند در سایر سالها بسیار مفیدو موثر عمل نمودند. امیدوارم همواره موفق و موید باشند
Iran, Islamic Republic of
آنچه شما بابت رسیدگی به کارمندان و برخی باز نشستگان از نقاط قوت احمدینژاد بر میشمارید در واقع نقاط قوت نیستند.
متاسفانه با روحیاتی مادیگرایانه و رفاه طلبانه، افراد را قضاوت میکنیم و حتی به وعده آن نیز رازی میشویم. نتایج رای مردم نیز مقابل چشم شماست.
ارزش کار احمدینژاد زمانی مشهود شد که جمعیت های ملیونی یکصدا حقوق خود که یکی از آنها حق برخورداری از انرژی هسته ای بود را فریاد میزدند. دشمن واقعا ترسیده بود و توطعه با همکاری ابلهان و مستکبران داخلی را در دستور کار قرار داد.
امتیازات محدودی که در برجام گرفته شد نتیجه روحیه ملت در مقطع قبل از آن بود. هم اکنون هر چند رفاهی در کار نیست ولی روحیه رفاه طلبی بشدت غالب شده و به همین دلیل و با مشاهده ضعف ملت، آمریکا به این نتیجه رسیده که امتیازاتی بیجا داده و میتواند هر امتیازی را مجانا از این ملت رفاه طلب بگیرد.
در حالیکه امام امت بدرستی سر دست گرفتن شعارهای انقلاب را از افتخارات دولت شمرده و برجسته میساختند، عده ای اقدامات رفاهی احمدینژاد را بر جسته میکردند و این یک خیانت و یا خطای آشکار بود.
عزیزان حتی رفاه پایدار ملت از مسیر استقلال و زنده نگهداشتن شعارهای انقلاب امکانپذیر میشود. ایجاد هر رفاهی خارج از این مسیر پایدار نمانده بلکه همانطور که شاهدیم رو به افول نیز میگذارد.
Iran, Islamic Republic of
جهان اوضاع مثل اینکه قمر در عقربه ها. ایشان دو روز بعد نظر خواهند داد و شما علم غیب دارید. الان هیجدهم مهرماه است .نفرات بعد هم بین دو تا پنج روز زودتر پاسخشان به شما رسیده!
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هرچی ضد ولایت فقیه است این روزها حرف ریاست جمهوری رو میزنه ، اقایان خوب امتحاناتش رو پس دادند ، لازم نیست دوباه گند کاری کنن
علی چپ!
Iran, Islamic Republic of
"ضدولایت فقیه"!
خخخخ
الان مطیع محض ولایت فقیه مشغول خدمت به اسلام ومسلمین هستند!!