پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
گزارشی از جشن چهار سالگی "دکتر سلام"

کنایه‌های صفارهرندی به بستن راه «آزادی»/سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی ضایع‌ترین عکس/تقدیر فرمانده هوافضای سپاه از نقش «قالیباف» در پیشرفت های موشکی/تصاویر+فیلم

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 549443
مجموعه طنز دکتر سلام از 4 سال قبل در میان رسانه‌ها جای خود را باز کرده و درخصوص موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی آیتم‌هایی ساخته است. حالا امروز جشن چهارسالگی این مجموعه طنز با حضور خیل مشتاقان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی اجتماعی برگزار شد.
کنایه‌های صفارهرندی به بستن راه «آزادی»/سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی ضایع‌ترین عکس/تقدیر فرمانده هوافضای سپاه از نقش «قالیباف» در پیشرفت های موشکی/تصاویر+فیلم
به گزارش جهان نيوز،مجموعه طنز دکتر سلام از 4 سال قبل در میان رسانه‌ها جای خود را باز کرده و درخصوص موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی آیتم‌هایی ساخته است. حالا امروز جشن چهارسالگی این مجموعه طنز با حضور خیل مشتاقان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی اجتماعی آغاز شد.

برای دیدن گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک کنید

*کارشکنی دولتی ها برای برگزاری یک جشن
علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام پیش از این درباره برگزاری جشن 4 سالگی این مجموعه گفت: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از جشن دکتر سلام و ثبت نام اولیه 25 هزار نفر برای حضور در این جشن، امسال ما سالن 12 هزار نفری آزادی را برای این مراسم در نظر گرفتیم و برای 14 هزار نفر کارت ورود به جشن صادر شده است؛ و پنجشنبه 23 شهریور ان شاءالله با قوت این برنامه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
وی افزود: اما برای گرفتن سالن در طول 2 ماه گذشته عجیب‌ترین فشار‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا برای صدور مجوز حدود 20 روز بین بخش‌های مختلف دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن 12 هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید.
صدری‌نیا تصریح کرد: متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه برای محدود کردن مراسم امسال تراشید.
*حضور پر شور علاقه مندان
براساس اطلاعات موجود از محل برگزاری جشن مجموعه دکتر سلام تمامی ظرفیت سالن محل برگزاری پر شده و اکنون ظرفیت خالی وجود ندارد. این در حالی است که قرار بود این جشن در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شود.
*حضور شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از همه جناح‌ها
تاکنون برخی شخصیت‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی نظیر سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد، محمد حسین صفارهرندی وزیر اسبق ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، داریوش سجادی فعال سیاسی اصلاح طلب، حجت الاسلام زائری و سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سیانور و ماجرای نیمروز، حجت الاسلام میرتاج الدینی، محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه، اسماعیل آذر شاعر و مجری، بهروز افخمی کارگردان و مجری سابق برنامه هفت و امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس به این جشن آمده اند.
 
*اولین ترکش دامن کسانی را گرفت که راه «آزادی» را بستند

مجری معروف «دکتر سلام» در آغاز جشن تولد چهارسالگی این برنامه طنز در واکنش به لغو برگزاری جشن دکتر سلام در سالن ورزشگاه آزادی با فشار دولت گفت: سلام عرض می‌کنم به کسانی که شعار آزادی می‌دهند و راه «آزادی» را می‌بندند.
وی ادامه داد: باید به بعضی‌ها هم حرف خودشان را زد که: شما حرف از آزادی می‌زنید؟! شما حرف از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد.
*آفرین به غیرتت
مجری برنامه از «اسماعیل آذر» بخاطر کار ارزشمندش که خودکار و تخته تولید خارجی را به زمین کوبیده بود، دعوت کرد و گفت: آفرین به غیرتت استاد برای حمایت از تولیدملی.
*ورود کیک تولد
دقایقی قبل کیک جشن چهارسالگی مجموعه طنز دکتر سلام هم به داخل سالن آورده شد.
در حاشیه انتقال کیک تعدادی از مهمانان با کیک عکس سلفی یهویی گرفتند.
*شهردار سابق تهران هم آمد
محمدباقر قالیباف که به تازگی از مراسم حج تمتع بازگشته است هم دقایقی قبل به سالن شهدای هفت تیر آمد تا در مراسم جشن دکتر سلام حضور داشته باشد.
 
* کنایه‌های صفارهرندی به بستن راه آزادی

صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن تولد دکتر سلام گفت: درباره این اتفاقی که برای محل برگزاری جشن دکتر سلام افتاد و برگزاری جشن را در سالن ورزشگاه آزادی منع کردند باید این لطیفه را بگویم که از بعضی‌ها می‌پرسند چطور می‌شود پنج تا فیل را در یک فولکس جا داد؟ جواب می‌دهند دو فیل را در جلو بگذارید و سه فیل را در عقب!  اول گفتند بروید در سالن ورزشگاه آزادی، بعد گفتند نمی‌شود، بروید در سالن شهدای هفتم تیر کشتی بگیرید.
وی افزود: فاصله حرف تا عمل بسیار است؛ مانند وعده‌هایی که در برجام دادند و بعد از توافق گفتند مگر ما برای این چیزها توافق کردیم؟!
صفارهرندی خاطرنشان کرد: رقیب را به دیوارکشیدن در پیاده‌رو متهم کردند اما وقتی خودشان آمدند کلا پیاده‌رو را جمع کردند. اگر می‌خواهیم در راستای آتش‌به‌اختیار عمل کنیم باید کارهایی مثل دکترسلام را تقویت کنیم. می‌بینیم که حتی برای برگزاری جشن هم چوب لای چرخش می‌گذارند.
قالیباف: «دکتر سلام» نمونه موفق آتش‌به‌اختیار در حوزه طنز و فرهنگ
قالیباف در جشن تولد دکتر سلام گفت: اگر بخواهم یک نمونه موفق آتش‌به‌اختیار در حوزه طنز و فرهنگ نام ببرم همین «دکتر سلام» است.
وی ادامه داد: این نکته را اگر نگویم به یکایک کارگران، مهندسان و همه کسانی که در این مدت در شهرداری تهران کار کردند و گمنام بودند ظلم کردم. اگر هرجای در هر پروژه‌ای موفقیتی بوده، آن کارهایی بوده که عواملش جوانان زیر 35 سال بوده است.
 
سردار حاجی‌زاده: امروز با آزادی می‌گوییم کسی که باعث شد موشکی به اینجا برسد و هیچ‌وقت نامی از او برده نشد «قالیباف» است

سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جشن تولد دکتر سلام گفت: ما هم مشتری «دکتر سلام» هستیم. اگر امروز موشکی به اینجا رسیده است افراد زیادی تلاش کردند که نماد آن‌ها شهید طهرانی‌مقدم است؛ اما کسی که باعث شد موشکی امروز به اینجا برسد و هیچ‌وقت نامی از او برده نشد و امروز ما می‌توانیم با آزادی از او نام ببریم «دکتر قالیباف» است. قالیباف وقتی فرمانده بود بنیانی نهاد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه داشته باشیم.
 
در ادامه بخشی از کلیپ دکترسلام که در سوریه آماده شده است در سالن پخش شد که در آن سوری‌ها با زبان فارسی از ایران می‌گویند.
فضه سادات موسوی، مجری سیما گفت: من نمی‌دانستم قرار است روی سن بیایم. امیدوارم شیفت فردایم کنسل نشود.
وی ادامه داد: از همه خانم‌های حاضر در جشن تشکر می‌کنم.
وی همراه با خود فرزندان 2 نفر از شهیدان مدافع حرم را روی سن آورد.
دو نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم که همراه با فضه سادات موسوی روی سن آمده بودند با شعرخوانی خود حاضران در سالن را به وجد آورد.

فیلم/ پاي سلفي گيرندگان با موگريني به جشن دكتر سلام هم باز شد
دریافت.mp4

فیلم/ لحظه ورود محمدباقرقالیباف به جشن دکترسلام
دریافت.mp4

فیلم/ سال (م ه)و مرخصی پشت مرخصی از اوین/ حاشیه دکتر سلام
دریافت.mp4

فیلم/ صحبت های کوتاه جنجالی ابوالقاسم طالبی در جشن دکتر سلام
دریافت.mp4

فیلم/ ورود سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه به جمع دکتر سلامی‌ها
دریافت.mp4

فیلم جدیدازحمله موشکی سپاه به داعش درسوریه
دریافت.mp4

جشن ۴ سالگی دکتر سلام راس ساعت ۱۹ پایان یافت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *