پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش یک عضو حزب‌الله به رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

روزنامه جروزالم پست نوشت یک عضو حزب‌الله در واکنش به رزمایش اسرائیل در نزدیکی مرز لبنان گفت که آنها آماده هرگونه حمله‌ای از سوی صهیونیست‌ه
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 547490
یک مقام ارشد در جنبش حزب‌الله لبنان به رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی واکنش داده و تاکید کرد آنها برای هرگونه اقدام صهیونیست‌ها آماده هستند.
واکنش یک عضو حزب‌الله به رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی در مرز لبنان
به گزارش جهان نيوز، یک مقام ارشد در جنبش حزب‌الله لبنان به رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی واکنش داده و تاکید کرد آنها برای هرگونه اقدام صهیونیست‌ها آماده هستند.
وبگاه روزنامه «جروزالم پست» به نقل از چندین رسانه لبنانی نوشت، این مقام که نامش فاش نشد تاکید کرد حزب‌الله برای مقابله با «هرگونه حمله یا حماقت اسرائیلی‌ها آماده است.»
رسانه‌های لبنانی به نقل از وی نوشتند: «ما (حزب‌الله) به‌طور کامل هوشیار بوده و برای هر سناریویی و در هر زمان، آماده هستیم. اسرائیلی‌ها نمی‌توانند ما را غافل‌گیر کنند زیرا آنها بعد از شکست سال 2006 می‌دانند حزب‌الله چه توانمندی‌هایی دارد.»
این مقام حزب‌الله با بیان اینکه رزمایش رژیم صهیونیستی بخاطر نگرانی از توانمندی‌های نظامی آنهاست، گفت آنها برای جنگ دیگری آماده می‌شوند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه بزرگترین رزمایش خود را طی 20 سال اخیر، با حضور یگان‌هایی از نیروی دریایی، زمینی، هوایی و اطلاعاتی در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز لبنان آغاز کرد.
این رزمایش که قرار است 10 روز به طول بیانجامد، سناریوهای مختلفی مانند عملیات‌های چریکی و نفوذ نیروهای مقاومت از شمال مورد تمرین قرار خواهد گرفت. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *