پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳
اختصاصی جهان نیوز:

هشدارهای قابل تامل خاتمی درباره شهرداری تهران/ نجفی توانایی جسمی و فکری بالایی ندارد!/ قالیباف در شهرداری کار سیاسی نمی کرد

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 543905
نجفی باید برخی چهره‌های کاری و اجرایی را حتما متقاعد کند که معاونت او در شهرداری را بپذیرند از جمله مرعشی و مهرعلیزاده و جواد امام. این افراد کسانی هستند که اگر به شهرداری بیایند و کمک کنند بخشی از بار اجرایی شهرداری را می‌توانند به دوش بکشند.
هشدارهای قابل تامل خاتمی درباره شهرداری تهران/ نجفی توانایی جسمی و فکری بالایی ندارد!/ قالیباف در شهرداری کار سیاسی نمی کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: خاتمی اخیرا هشدارهای قابل تاملی درباره شهرداری تهران و نوع عملکرد و سیاستگذاری اصلاح طلبان و شهردار آینده در پایتخت داده است.

به گزارش جهان نيوز، وی گفته است: درباره اقدامات سیاسی در شهرداری تهران باید خیلی احتیاط کرد. یکی از موفقیت‌های آقای قالیباف این بود که اقدام سیاسی در شهرداری خیلی کم انجام داد و موارد محدودی که اتفاق افتاد ،مواردی بود که نظر قالیباف نبود و تیپ های تندرو نزدیک به  برخی نزدیکان قالیباف تحمیل کردند و شهرداری آینده هم از این جهت مراقبت کند. مردم تهران درست است که میانه خوبی با اصولگرایان ندارند ولی به شدت مخالف این هستند که پول شهرداری برای فعالیت های سیاسی استفاده شود که به فعالیت های خدماتی در شهر تهران صدمه بزند.

وی تصریح کرده است: آقای نجفی از لحاظ جسمی توانایی بالایی ندارد و حتی توانایی فکری ایشان را آنقدری که بعضی ها در مورد آن صحبت می کنند بالا نمی دانم. نجفی باید برخی چهره‌های کاری و اجرایی را حتما متقاعد کند که معاونت او در شهرداری را بپذیرند از جمله مرعشی و مهرعلیزاده و جواد امام. این افراد کسانی هستند که اگر به شهرداری بیایند و کمک کنند بخشی از بار اجرایی شهرداری را می‌توانند به دوش بکشند.

خاتمی تاکیده کرده است: نکته دیگر این است که موثرترین فعالیت سیاسی که شهرداری انجام بدهد حمایت از ان جی اوها و کسب و کارهای نوپا و کمک به اصلاح طلبان برای سازمان دهی بستر اجتماعی است. این خیلی بهتر از آن است که ما بخواهیم با امکانات شهرداری فعالیت سیاسی آشکار انجام دهیم.

گفتنی است، خاتمی درباره تقابل شهرداری تهران با یکی از نهادهای انقلابی نیز هشدار داده که نباید زود وارد فضای درگیری و تقابل شد و به مرور باید افکار عمومی را با دادن اطلاعات آماده کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
"خاتمی درباره تقابل شهرداری تهران با یکی از نهادهای انقلابی نیز هشدار داده که نباید زود وارد فضای درگیری و تقابل شد و به مرور باید افکار عمومی را با دادن اطلاعات آماده کرد"
ايشان نگفت كه با اين نهاد انقلابي نبايد درگير شد، چون افكار عمومي آمادگي ندارد، اول بايد به افكار عمومي اطلاعات داد، بعد از آن مي توان با آن نهاد مقابله كرد و درگير شد. باز هم بوي فتنه مي آيد
یوریان
Italy
به نام حق؛
درست است هم میهمن گرامی؛
حب الدنیا راس کل خطیئه ...
پاینده باد ایران، جاوید باد اسلام ناب ...
یوریان
Italy
حب الدنیا راس کل خطیئه ...