شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۶
از غربت تا شکوفایی

سال های سال مانده تا «احمد متوسلیان» شناخته شود

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 531339
شاید در ابتدای امر این چند خط دل نوشته که خواندید و خواهید خواند ناشی از احساسات به نظر آید اما شاید هم در پس این شکوفایی الهی نام شیردرزنجیر بشارت هایی نهفته است.
سال های سال مانده تا «احمد متوسلیان» شناخته شود
گروه فرهنگی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: برای حقیر که به لطف یکی از دوستان اسیر جاذبه حاج احمدمتوسلیان شدم شکوفا شدن نام احمد متوسلیان پس از گذشت 35 سال از ربایش او و همراهانش قابل توجه است. هرچند ممکن است برخی از دوستان این شکوفا شدن را به ساخت فیلم سینمایی ایستاده در غبار نسبت دهند اما شاید بتوان گفت خود فیلم زیبای ایستاده در غبار هم بخشی از یک پازل بزرگتر باشد. غربت نام احمد متوسلیان در همین کشور یعنی جمهوری اسلامی با انفعال دستگاه ها سال های سال و در نهایت بی خیالی برای همگان عادی تلقی می شد و شاید به غیر از معدود نفراتی مانند رهبر عزیز انقلاب دغدغه او و همراهنش را نداشتند و به راحتی با این موضوع کنار آمده بودند و ربودن این چهار نفر و تحویلشان به صهیونیست ها عادی تلقی می شد. تا جایی که دوستی، استفاده از عبارت دندان کرم خورده در وصف حاج احمد توسط یکی از مسئولان امنیتی فعلی کشور را مطرح می کرد.

 شاید در ابتدای امر این چند خط دل نوشته که خواندید و خواهید خواند ناشی از احساسات به نظر آید اما شاید هم در پس این شکوفایی الهی نام شیردر زنجیر بشارت هایی نهفته است.
 
 شاید نام احمد متوسلیان زنده شده است چون که بحث نابودی اسرائیل بیش از پیش جدی و علنی شده است و روزشمار منفی 25 سال آن در اذهان آزادی خواهان جهان ثبت شده است و احمد متوسلیان از اولین نفراتی بود که به پیروی از امام دغدغه حذف این غده سرطانی را داشت اعتقاد داشت ما با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد. هرکه با ماست بسم الله...

شاید نام احمد متوسلیان زنده شده است چون که شرایط کشور به سال های 59 و 60 شباهت پیدا کرده و رئیس جمهوری بر سر کار آمده که اگر از همه دوقطبی سازی ها، تفاسیر انحرافی، تقابل ها، خوش بینی ها، همنوایی با ضدانقلاب و... که بگذریم علیه توان نظامی کشور موضع می گیرد و با جریان انقلابی زاویه دارد.

شاید نام احمد متوسلیان زنده شده است چون که بحث فتح خرمشهرها در پیش است و کمتر کسی است که به نقش ویژه او در عملیات الی بیت المقدس و فتح خونین شهر در خرداد 61 معترف نباشد.
 
و  ده ها و صدها شاید دیگر...

با همه این اوصاف سال های سال مانده تا حاج احمد متوسلیان یا کاک احمد مردم باصفای کردستان شناخته شود و نه در 14 تیر که روزانه میلیون ها نفر به دنبال این اسطوره شاید تکرار نشدنی بگردند... 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت های وقت در طی این سی و پنج سال باید پاسخگو باشند چرا هیچ کاری برای نجات حاج احمد و یارانش از اسارت نکردند؟

چرا بیش از پانزده سال حتی خانواده های این عزیزان مجبور به سکوت شدند؟

حاج احمد و یاران اسیرش باید هر چه سریع تر آزاد بشن
عباس
Iran, Islamic Republic of
هرجا باشی همون فرماندهی با اون صلابتت
Iran, Islamic Republic of
اسطوره تکرار نشدنی
علی
Iran, Islamic Republic of
قبل از فتح خرمشهر ترکشی به رانش خورد.
درحالی که درد میکشید ولی صبور بود.
تا ابد به حاج احمد مینازم.
او از روز الست لاله صفت برخاسته.
یاران لاله صفت تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.آن روز نزدیک است.
یزدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ببین چه کسانی از این مرزو بون فداکاری نمودند و آثار گرانبهای خود را بجا گذاشتند و زیر شکنجه های صهیونیسم مقاومت کردند
و اینکه چه کسانی برعرصه قدرت رسیده و خود را ارباب مردم می دانند و مردم رابیسواد خوانده و بعضی از همین مردم هم دوباره آزموده را آزمودند
مرگ بر انگلیس خبیث
درود بررهبر معظم انقلاب
درود بر رزمندگان بی ادعای بی سنگر سپاه و بسیج
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا کند به ارزویش که همان شهادت است رسیده باشد وگرنه بیاید این مملکت را با این وضعیت ببیند سکته می کند