جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۳

نتیجه قابل تامل نظرسنجی رسانه ضد ایرانی، صدای آمریکا/ اصلی ترین مطالبه مردم از روحانی در دولت جدید

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 520942
نظرسنجی اخیر سایت ضد ایرانی، صدای آمریکا به نتیجه قابل تاملی ختم شده و یکی از مهم ترین واقعیت های جامعه امروز ایران را به تصویر می کشد.
نتیجه قابل تامل نظرسنجی رسانه ضد ایرانی، صدای آمریکا/ اصلی ترین مطالبه مردم از روحانی در دولت جدید
گروه سیاسی جهان نيوز: رسانه های ضد انقلاب تلاش زیادی می کنند با نظرسنجی های هدف دار برخی هدف گذاری های مد نظر خود را در افکار عمومی اولویت ببخشند.

به گزارش جهان نيوز، استراتژی  کلی نظرسنجی ها یا به تعبییر دقیق تر نظرسازی های ضدانقلاب به این سمت است که برخی موضوعات فرعی و حاشیه ساز را در افکار عمومی به عنوان یک موضوع اصلی مطرح کرده و عمومیت ببخشند.

این در حالیست که نظرسنجی اخیر سایت ضد ایرانی، صدای آمریکا به نتیجه قابل تاملی ختم شده و یکی از مهم ترین واقعیت های جامعه امروز ایران را به تصویر می کشد.

در اینباره صدای آمریکا نوشته است: در حالیکه حامیان و منتقدان حسن روحانی مطالبات مختلفی از حسن روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری مطرح کرده‌اند، نظرسنجی بخش فارسی صدای آمریکا نشان می دهد که بیشترین خواسته مردم از دولت آقای روحانی «بهبود وضعیت اقتصادی» است.

در نظرسنجی بخش فارسی صدای آمریکا که پس از اعلام پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری او انجام شده، ۶۳ درصد از مخاطبان بهبود وضعیت اقتصادی را اولین اولویت دولت دوم حسن روحانی دانستند.

این گزارش درپایان تصریح می کند: دولت آقای روحانی در چهارسال گذشته تلاش کرد تورم را مهار کرده و رکود اقتصادی را از میان بردارد. با این حال نرخ بالای بیکاری و تداوم تعطیلی واحدهای صنعتی موجب انتقادات بسیاری به دولت او شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
امریکا با این برداشت فشارهایش را علیه ایران بیشتر خواهد کرد چون نقطه ضعف دولت را پیدا کرده.
واین دولت نشان داده در مقابل فشار خارجی منفعل است. وشروع به دادن امتیاز بیشتر میکند.
اقای روحانی تنها راه نجات انجام فرامین رهبری واقتصاد مقاومتی است. به خدا توکل کن از کدخدا ابی برای ایران گرم نمیشود.
United States
اقا بس کنید دیگه . باید امتیاز بدی که امتیاز بگیری . این همه کشورهای دنیا با هم رابطه دارند و کار می کنن چرا ایران‌نباید باشه؟نزدیک ۴۰ سال هست رابطمون را با دنیا قطع کردبم به چی رسیدیم؟ اقا در مذاکره باید دنبال برد برد بود . تا کی می خوهایم در مملکت را ببندیم ؟ سرمایه خارجی برای بهشتی مثل ایران یعنی اشتغال یعنی موفقیت . امیدوارم سانسور نشه چون این نظر شخصی من هست و با بسته موندن در کشور به هیچ کجا نمیرسیم چه اصلاح طلب باشه چه اصولگرا . باید همه در کنار هم با هر طرز فکر و عقیده با هر دین و قومیت به ایران فکر کنیم و ب ای رشد و ابادانیش فداکاری کنیم
Iran, Islamic Republic of
یاد حرف بازی برد برد بعضی ها افتادم. بازی !!!!!! آنها خون شهیدان را به کناری نهادنند و با دشمنان آنها به بازی مشغولند.
Iran, Islamic Republic of
«این در حالیست که نظرسنجی اخیر سایت ضد ایرانی، صدای آمریکا به نتیجه قابل تاملی ختم شده و یکی از مهم ترین واقعیت های جامعه امروز ایران را به تصویر می کشد.»
چی شد؟؟؟ شماها که همیشه با تحلیل رسانه های بیگانه مخالف بودین و مردم از تماشای اونا برخذر میذاشتین!!! از کی رسانه های بیگانه بیان کننده واقعیت های جامعه ایران شدن!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
داداش گلم، از هر چیزی نمی توان یک معنی استخراج کرد؟
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال شما و امریکا و آل سعود
Iran, Islamic Republic of
ما گوش میدیم وعبرت میگیریم .شماها گوش میدین وفرمان میبرید .اینا دوتاست.
Iran, Islamic Republic of
اقرار دشمن به نفع خود ، روشی معمول و عقلایی است ، و امام راحل (ره) نیز گهگاه از آن استفاده می کردند
Iran, Islamic Republic of
تحلیل رسانه های بیگانه ، اساسا جهت دار و مغرضانه و گمراه کننده است
اما استفاده از اقرار دیگری ، روشی معمول است و همگان مورد استناد و استفاده قرارش می دهند
Iran, Islamic Republic of
توقع دارى باور كنيم ناقلا ؟! خودتون نگفتيد هر جا رسانه هاى دشمن چيزى در مورد ما ادعا كردند، بايد عكسشو قبول كنيم ؟! بادمعيارهاى دوگانه كه نميشه مملكت رو اداره كرد !
Iran, Islamic Republic of
چقدر سطحی فکر می کنید ما می گیم بی بی سی و صدای امریکا و... دلسوز ما نیستند بلکه دشمن ترین دشمنان این ملت اند واقعا با یک کم انصاف و البته تفکر بگید چرا انگلیس نگران من و توست اونا فقط منافع خودشون مهم و بس برید بخونید حتی می تونید بپرسید که انگلیس در جنگ جهانی دوم چه بلایی سر این اب و خاک اورده پدران من و تو از قحطی مردند امروز اومدند شبکه فارسی برای من و شما درست کردند که چی بشه که دلشون برای ما می سوزه به نظر من هرکس این طور فکر کنه دچار ....
Iran, Islamic Republic of
چه کسی اینو گفته که باید عکسشو عمل کرد. حضرت امام در مورد اشخاص فرمودند که هر گاه دشمن از شما تعریف و طرفداری کرد در خودتان و راهتان شک کنید حالا شما بگو الان دشمن از چه کسی طرفداری می کند؟
Iran, Islamic Republic of
دادش چرا مغالطه می کنند
کجا امام خمینی گفتن هر چی دشمنان بشریت گفتا برعکسش درسته
حضرت روح الله فرمودند اگه دشمنان برا شما کف و سوت زدن بدونید یه عیبی هست
به قول یکی از سرد ان شهید دفاع مقدس الان اسمش در خاطرم نیست که گفت وقتی راه رو گم کردی ببین توپخانه دشمن کجا رو داره میزنه بدن جبهه ی خودی همون سمته