کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین واکنش معنادار آمریکا به انتخاب مجدد روحانی + فیلم / به فعالیت تروریستی پایان بدید

31 ارديبهشت 1396 ساعت 10:57

امیدوارم روحانی از دوره جدیدش برای از بین بردن شبکه تروریستی ایران، پایان دادن به حمایت مالی از این شبکه تروریستی استفاده کند.


گروه بین الملل جهان نیوز: پیروزی روحانی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات بازتاب‌های گوناگونی در دنیا داشته است.

در حالیکه سیاستمداران  مختلفی پیام تبریک برای پیروزی روحانی فرستادند اما اولین واکنش آمریکایی ها به انتخاب مجدد روحانی قابل تامل و جالب به نظر می رسد.

وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای سعودی خود گفت که واشنگتن با دقت در حال بازبینی توافق هسته‌ای با ایران است.

"رکس تیلرسون" وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با "عادل الجبیر" وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: از روحانی می خواهیم که آزمایش های موشکی ایران را متوقف کند.

تیلرسون گفت: «امیدوارم روحانی از دوره جدیدش برای از بین بردن شبکه تروریستی ایران و پایان دادن به حمایت مالی از این شبکه تروریستی استفاده کند و امیدواریم او حق ایرانی‌ها برای آزادی بیان را احیا کند.»

تیلرسون نتیجه‌گیری کرد: «اگر روحانی می‌خواهد روابط ایران با جهان را تغییر دهد، این‌ها کارهایی است که میتواند انجام دهد.»

  دریافت.mp4


کد مطلب: 520337

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/520337/اولین-واکنش-معنادار-آمریکا-انتخاب-مجدد-روحانی-فیلم-فعالیت-تروریستی-پایان-بدید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com