جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۸
۳۵
حجت‌الاسلام رئیسی در جمع بی‌شمار هوادارنش در مشهد:

آقای روحانی شما را نصحیت می‌کنم؛ منافع ملی را فدای منافع شخصی نکنید/ چرا عصبانی هستید؟/ با کمک مردم تحریم‌ها را برمی‌داریم/جمعیت حاضر در میدان شهدا از مرز ۱۰۰۰۰۰ نفر گذشت/تصاویر+فیلم

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 519417
جمعیت حاضر در میدان شهدای مشهد در حمایت از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی از مرز ۱۰۰۰۰۰ نفر گذشت.
آقای روحانی شما را نصحیت می‌کنم؛ منافع ملی را فدای منافع شخصی نکنید/ چرا عصبانی هستید؟/ با کمک مردم تحریم‌ها را برمی‌داریم/جمعیت حاضر در میدان شهدا از مرز ۱۰۰۰۰۰ نفر گذشت/تصاویر+فیلم
 
به گزارش جهان نيوز، جمعیت حاضر در میدان شهدای مشهد مقدس از مرز 100 هزار نفر گذشته است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر در میان مردم و حامیان خود حاضر می‌شود.

فیلم/ تصویری هلی‌شات حیرت انگیز ازهواداران رئیسی در مشهد

دریافت.mp4

انتظار مردم مشهد پایان یافت و سید ابراهیم رئیسی به جایگاه سخنرانی در میدان شهدا رسید.
 

 
حجت‌الاسلام رئیسی در جمع بی‌شمار هوادارنش در میدان شهدای مشهد گفت:

باید برای تاخیر در حضور عذرخواهی کنم چون در مسیر جوانان حضور ارزشمندی داشتند و باعث شد کمی دیر خدمت شما حاضر شوم.

بدون تردید لطف شما به احترام اتصال اینجانب با نظام و به عنوان آستان ملکوتی علی ابن موسی الرضاست.

این همه عزت و احترام و اقتدار نظام کوتاه شدن سایه جنگ از این مرز و بوم و کشور به دلیل حضور قهرمانانه شما مردم در صحنه است،

سایه جنگ فقط با نیروی مقتدر و پرنشاط دفع می شود که یکی از نمونه های آن جمعیت حاضر است، علاوه بر تمامی افتخارات ملت بزرگ ایران در زمینه های علم و فناوری و نانوتکنولوژی و دفاع مقدس به خرج داد، امروز زندگی و کسب مردم با مشکلات جدی مواجه شده است.

وی ادامه داد:امروز زندگی، معیشت و کار و کسب مردم دچار مشکلاتی شده است؛ سوال من این است که با این همه ثروت های عظیمی که خداوند به این کشور عنایت کرده و با این همه نیروی جوان و متخصص که بزرگترین سرمایه ها است، چرا زندگی مردم و معیشت مردم و جویندگان کار ما به گونه ای است که خانواده های ایرانی را نگران کرده است.

بیش از 50 درصد از ظرفیت صنعتی گشور چرا تعطیل یا نیمه تعطیل است. چرا بسیاری از منابع کشور به جای بکار رفتن در چرخه تولید کشور به چند نفر از افراد بد حساب تسهیلات داده می شود؟

اساس مشکلات کشور ما با اینهمه امکان چیست؟ مشکل این است که آقایان به جای حل مشکل به دست توانای ملت بدانند در دست بیگانگان می دانند.

حجت‌الاسلام رئیسی در جمع بی‌شمار هوادارنش افزود، ما معتقدیم راهکار برون رفت از مشکلات رکود و گرانی امروز در کشور رکورد زده است. مگر بیگانگان تا کنون گره از مشکلات گدام کشور گشوده اند که ما دومی باشیم.

چرا جوانان تحصیل کرده ما برای شغل باید دچار مشکل شود؟ مردم با کمبودها میسازند اما با تحقیر هرگز؛ اساس مشکلات کشور ما در چیست با این همه امکانات و ظرفیت ها؟ مشکل این است آقایان به جای اینکه رفع مشکلات کشور را در دست توانای جوانان کشور بدانند در دست بیگانگان می بینند.

رکود امروز در کشور رکورد زده است، کلید این قفل ها و رفع مشکلات در دست توانای این ملت و جوانان برومند آن است مگر بیگانگان تا امروز گره از مشکلات کدام کشور گشوده اند که دومی آن ما باشیم؟!

دولت باید پاسخ دهد به چه دلیلی چهار سال اقتصاد، امکانات و نیروی انسانی این کشور را معطل گذاشتند؟

دولت باید پاسخ گوی مشکلات باشد، مگر 4 سال پیش نگفتید «بازار ایران نباید مملو از اجناس چینی باشد؟» چرا بازار ما در دست چینیان است؟
در دولت پیش سالانه 5 میلیارد دلار اجناس چینی وارد کشور می شد اما در دوران این دولت هر سال 10 میلیارد وارد کشور شد،

آقای روحانی چرا از مردم ناراحت هستید؟ چون مطالبه گر شغل هستند یا چون از فساد اداری گله مند هستند؟ شما به جای اینکه پاسخ گوی مطالبات مردم باشید، رقیب هراسی می کنید ما آماده ایم دیواری بلند میان چپاولگران و مردم ایجاد کنیم.

حقوق شهروندی که گفتنی و نوشتنی نیست؟ آقای روحانی حق شهروندی آن است که جوانی به سبب بیکاری در برابر خانواده‌اش خجالت زده نباشد و سفره فقرا هر روز کوچکتر نشود،

شما میگویید دیپلماسی بلد هستید؛ مگر وزارت خارجه نباید به دنبال پیدا کردن بازار برای فروش اجناس داخلی باشد، آیا امروز با وجود رابطه دوستانیه با عراق چرا بازار آن کشور در دست ترکیه است؟

مگر دیپلماسی برقراری ارتباط با چند کشور است، 180 کشور در جهان وجود دارد.حق شهروندی یعنی آزادی در اظهار نظر، چرا به مخالفانات برچسب میزنید و به آنها توهین می کنید.

چرا اسم هنرمندان، اهل سنت و‌ اقلیت های مذهبی را می آورید اما در عمل برای آنها هیچ کاری انجام نمی دهید، اینکه هنرمندی در گوشه بیمارستان جان دهد و هیچ کس احوال او را نپرسد، این معنای حمایت از هنرمند و حق شهروندی است؟

مردم دولتی می خواهند که اشرافی نباشد، مردم حقوق نجومی را خلف شئونات دولت اسلامی می دانند.

آستان هم مالیات بر ارزش افزوده است، پولی که آستان باید مالیات بدهد 10 برابر آن را به فقرا و نیازمندان کمک کرده است.

خودم و تمام مدیران دولت کار و کرامت باید ثروتشان و درآمدشان برای مردم روشن باشد.دولت باید قراردادهایش شفاف باشد،

من رقیب این دولت نیستم رقیب دولت 4 سال عملکردش است، من رقیب فساد اداری، فقر و ناکارآمدی در این دولت هستم.

نه بازگذشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود تغییر به نفع مردم، ما بیان کرده ایم که در دولت کار و کرامت آزادی دانشجویان، علمی و زنان محقق خواهد شد.

آن سندی که شما نتوانستید از دشمن با دیپلماسی التماس نقد کنید، در دولت کار و کرامت نقد خواهیم کرد،ما با کمک مردم تحریم ها را برخواهیم داشت.

با کرامت و حفظ شان مردم، اشتغال را در جامعه افزایش خواهیم داد، در کشور حتما سالانه یک میلیون شغل ایجاد خواهیم کرد.

ما امروز در اقتصادمان صنایع پیشران مانند صنعت مسکن سازی داریم، با مسکن و با فعال کردن اقتصاد در حوزه IT، صنایع تبدیلی، کشاورزی و کنترل قاچاق کالا می توان شغل در این کشور ایجاد کرد.

آقای روحانی می‌گویید چرا مالیات نمی‌دهید؟ این آستان مقدس اساسش مبتنی بر وقف است، ما هم مالیات ارزش افزوده می‌دهیم و تمام شرکت‌های آستان حساب‌رسی شده‌اند و پولی که باید مالیات داده شود، 10 برابر آن به فقرا و ایتام داده می‌شود.

 مگر نگفتید دلال نفتی بوده که 10 ماه دستگاه قضایی بازداشتش کرده، الان نفت را چگونه می‌فروشید؟ دلال‌هایی امروز در حال انجام کار نفتی هستند.

رئیسی در ادامه گقت: چرا کسانی که انتقاد می‌کنند به آنها برچسب می‌زنید؟ این حق شهروندی است؟
کسی از شما بوده که وام و تسهیلات صفر درصد گرفته باشد؟

آقای روحانی این‌ها را جواب دهید. آقایی 300 میلیارد وام صفر درصد گرفته و سود می‌گیرد، این‌ها را پاسخ دهید. چرا طفره می‌روید؟
ما می‌گوئیم این وضع مردم است، شما سر نمی‌زنید به مردم اما ما با مردم ارتباط داریم. این مردم دولتمردی می‌خواهند که اشرافی نباشد.

این مردم می‌گویند ما حقوق نجومی را خلاف مصالح دولتمرد اسلامی می‌دانیم. بنده به‌عنوان یک خدمتگزار و نوکرِ مردم، در یک سالی که در مشهد ماموریت داشتم، یک تغییر رویکرد را شاهد بودم و فهمیدم فلش به سمت حمایت از محرومان و فقرا رفته است.

دولت چرا یکباره در شب انتخابات یارانه افرادی که قبلا قطع کرده بود را دوباره واریز کردید؟ شما به عقل و شعور مردم توهین می‌کنید، چرا با تبلیغات نا صحیح میخواهید رای بیاورید؟

کشور ما مشکل کمبود نقدینگی و کمبود آب و زمین حاصل و کمبود نیروی کار کارآمد ندارد بلکه با مشکل ضعف مدیریت روبه رو است.

مدیران نباید از مفسدان حمایت کنند. از ابتدای حضور در آستان بازرسی در همه شئونات آستان را آغاز کردیم. شما اعلام میکنید دزد و فساد، اما اقدام نمی کنید اما بنده ابتدا عمل میکنم بعد اعلام.

رییسی در جمع پرشور مردم مشهد ادامه داد: بنده افتخارم این است که 37 سال مدافع حقوق مردم بودم. اگر دولت، ولخرجی‌ها و پرخرجی‌ها و پرهزینه بودن را کنار بگذارد، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.  

چرا هزینه دولت دو برابر شده است؟ اگر یارانه دادید قبول است اما این اشرافی‌گری‌ها و پرخرجی‌ها باید کنار گذاشته شود.

 11 میلیون جوان آماده ازدواج در کشور داریم و 500 هزار نفر در نوبت اخذ تسهیلات ازدواج هستند، این به حق است که این‌ها در نوبت باشند و آقایی میلیاردها تومان وام گرفته و سود 10 میلیاردی بگیرد؟

ما در دولت کار و کرامت مطلقا اجازه فساد در سازمان‌های اداری را نخواهیم داد. در روزهای انتخابات حرف‌هایی می‌زنید که درست نیست،

آقای روحانی به شما نصحیت می‌کنم منافع ملی را فدای منافع شخصی نکنید.

 آقای روحانی، شما نگران آزادی اجتماعی زنان و جوانان نباشید، ما تمامی این آزادی‌های خدادادی و براساس قانون اساسی را برای تمام اقشار و به‌ویژه جوانان، هنرمندان و دانشجویان فراهم می‌کنیم.

 شما نگران مناسبات دیپلماسی ما نباشید، ما دیپلماسی را بلد هستیم. اگر دیپلماسی این است که به غربی‌ها بگوئیم هوای ما را در انتخابات داشته باشید ما این دیپلماسی را بلد نیستیم. در سیاست خارجی نه ظلم به کسی می‌کنیم و نه زیر بار ظلم احدی می‌رویم.

گفتم ملاک من در انتخابات عقل مردم است، شما مثل اینکه به فهم و عقل ما تردید دارید.

از برادر مجاهدم قالیباف و آقای میرسلیم نیز تشکر می‌کنم، از خانواده معظم معدنچیان که جان فرزندان خود را دادند برای حضور در این جلسه تقدیر و تشکر می‌کنم و از همه شما مردم که خدا بخواهد هیچ جایگاه و شانی جز نوکری برای شما نمی‌شناسم تشکر می‌کنم، هر کدام از شما یک ستاد هستید برای اینکه انشاء الله آنچه رضای خدا و صلاح این مملکت است رقم بخورد.





فیلم/دست زدن دیدنی مردم مشهد در میدان شهدا

دریافت.mp4

صوت/ خروش انقلابی هم اکنون، میدان شهدا مشهد پیش از حضور سید ابراهیم رئیسی

دریافت.mp3


فیلم/ خروش پرچم‌ها در مشهد پس از اصفهان و تهران


دریافت.mp4


فیلم/ استقبال جوانان مشهدی از حجت الاسلام رئیسی

دریافت.mp4










 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به اين جمعيت.
تا كور شود هر كه نتواند ديد.
شعار هر ايراني خدا حافظ روحاني
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم رئیسی بت اشرافیت را خواهد شکست و رای مردم تبر ابراهیم است
سید
Iran, Islamic Republic of
من از اول لنتخابات هر دو کانال هر دو روحانی رو مقایسه کردم
روحانی یه فیلم هوای نگذاشت معلوم بود که جمعیتی نیامده
اگر داشت می گذاشت
اما در کانال رئیسی در همان اواسط مجلس فیلم هوای رو میگذاشتن
چرا؟؟؟؟
چون جمعیت امده بود و طرف چون جمعیت رو داشت میخواست به نمایش و عرضه بزاره
mosadegh
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما بی طرف بود درود بر شرفش. عدالت را رعایت کرد درود بر شرفش. از کاندید خاصی حمایت نکرد درود بر شرفش. اما مردم 29 اردیبهشت مشخص میکنن کی طرفداراش بیشتره کی بدرد جامعه میخوره الان دوران بیداریه. شنبه میشه معلوم میشه
سیدابراهیم رئیسی💚
Iran, Islamic Republic of
جمعه 🕗 منتظر طوفان و شنبه منتظر نتیجه طوفانی باشید💚💚💚💚💚💚💚💚قالیباف💛💛💛💛💛💛
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر - الله اکبر - الله اکبر
بهادری
Iran, Islamic Republic of
رای به رییسی تجلی حرکت در صراط مستقیم است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم:

خدا، عمر بدهد به شمایی که این حرفم رو، با مردم در میون میگذارید.
مردم عزیز ایران؛ به میان مردم روید و با مردم صحبت کنید. به طرفداران روحانی دقت کنید: آن ها، دائم در حال انکار یک حقند. فیلم هایی در تخرب رقیب نشان میدهند که یک جایش ایراد دارد. حرف حق را نمیپذیرند. این ها طبق تعالیم دین، ناشی از گناه است.
از روزی که بی حجابی و بدحجابی در زنان، بی غیرتی در مردان، و ارتباط محرم و نامحرم و درآمدهای مشکوک زیاد شد، از آن روز، مسئولان به راحتی مردم را فریب میدهند و مردم، حرف حق را سخت میپذیرند.
روحانی وعده صد روزه اش را پس گرفته! خودشان نمیدانند دروغ میگوید؟! مگر نمیگفتند رئیس جمهور دروغگو نمیخواهیم؟!
بنابراین، بر همه مؤمنان، وظیفه شرعی و انسانی است که در صحبت با مردم و جوانان به خصوص قشر خاکستری که تصمیم نگرفته اند-نه طرفداران سرسخت روحانی- آن ها را به دین، توحید، تقوا، تفکر دینی و انقلابی، حق پذیری، عدم لجاجت، دیدن و شنیدن حقایق، توکل به خدا، و ترس از محاسبه پس از مرگ و قیامت، دعوت کنند. ان شاء اله، خدای مقتدر شکست ناپذیر و بی نیاز از همراهی خلق، ما و آنان را، هدایت فرماید و گمراهان را، توفیق شنیدن حرف حق و عمل کردن و توبه، عطا فرماید.
Iran, Islamic Republic of
بپاخیزیم و خروش بر آوریم و پایه در هم کوبیم و اجازه ندهیم لواسانها بجز مرکز عیش و عشرت سرمایه داران های جور و ستم و اعیانیت و اشرافیت رازالو صفت انبار کالاهای قاچاقی شود که کمر تولید و کارگر ایرانی را بشکند !!که طفل تا گریه نکند ؟؟ کی نوشد لبن !!!!
امرایی
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای حامی رهبر
Iran, Islamic Republic of
رای ما رئیسی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهدایتان ، شهید محمود کاوه ، شهید رجبعلی محمدزاده و دیگر سرداران رشید این خطه و آفرین بر شما مشهدی های عزیز که کار مردم خداجوی دیگر استان های کشور را در تشکیل دولت کار و کرامت تکمیل کردید -تبلیغ چهره به چهره و بخصوص استمداد از روح مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام در این لحظات آخر از مهمترین وظایف دیگر است -نایب الزیاره همه مردم شریف و عزیز ایران اسلامی باشید
مشهدیا احسن گل🌹 کاشتین🕗💚
Iran, Islamic Republic of
روز جمعه برای همیشه به روحانی "نه" بزرگ میدهیم .از تهران
Iran, Islamic Republic of
من هم از استان البرز یک نه بزرگ به روحانی خواهم گفت

البرزی ها
رای هر ایرانی
سید ابراهیم رئیسی
Lao People
زنده باددد مشهدیهای بابصیرت،مشهد کار رو تماام کرد،دم همه ی مردم با بصیرت کشورم گررررم،خداحافظ روحانی
شریفی
Iran, Islamic Republic of
نوعی تنفر و بیزاری از رفتار دوگانه گروه اصلاح طلب در رویکرد مردم به گروه مقابلشان نقش اساسی داشته است.آقای رییسی اگر رییس جمهور شدی لطفا اشتباه گروه روحانی راتکرار نکنید.
Iran, Islamic Republic of
ما که حسود نیستیم تا نتیجه چی باشه .
Iran, Islamic Republic of
رای من روحانی
Iran, Islamic Republic of
رای ما رئیسی یک کلام والسلام .
Iran, Islamic Republic of
آزموده را دوباره آزمودن خطاست .
Iran, Islamic Republic of
بعید نیست مهندسین شورشگری یقه سفید میدان فتنه را از تهران۸۸ به مشهد۹۶منتقل کنند بدلایل زیاد.... امروزهم رهبری معظم به دستگاه های امنیتی هشدار دادند
Iran, Islamic Republic of
اللهم انا نرغب الیک فی دولت کریمه تعز بهالاسلام و اهله و تذل بهالنفاق و اهله و...
United States
نه فقط می خوام بدونم اونی که منفی داده به این دعا؛ با چه چیز اون مخالفه؟ عزت اسلام و ذلت نفاق؟
Iran, Islamic Republic of
دولت بی اراده یه دورش هم زیاده
Iran, Islamic Republic of
برو سایت افسران جوان جنگ نرم، بخش حکومت و سیاست، از طریق نقشه محل حضور دو طرف رو زده، حامیان رئیسی دو برابر بودند، سایت جهان میتونه عکس رو بگیره از سایت افسران وبزنه
Iran, Islamic Republic of
رای ما سید ابراهیم رییسی
Iran, Islamic Republic of
تصاویر هوایی نشان می دهد که جایی که روحانی داشت صحبت می کرد مساحتش 1/6 جایی بود که رئیسی سخنرانی کرد. رئیسی جمهور
سیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام من امروز در مراسم حضور داشتم. تعداد شرکت کنندگان بیش از ۳۰۰ هزار نفر بود.چرا میگید بیش از ۱۰۰ هزار نفر؟!
Iran, Islamic Republic of
شايدم يك ميليون نفر. جمعيت كل مشهد چند نفره؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای روحانی ( که هم اکنون رییس جمهور حکومت شیعه علوی است ) زیر عَلَم اعتدال افراطی‌ترین رفتار را از خود بروز داده , ایجاد جنگ روانی توام با بی اخلاقی شایسته یک رییس جمهور کشوری با فرهنگ هزاران ساله ومتمدن نیست . آقای رییس جمهور خویشتن دار باش , اکنون همه نظاره گر رفتار و گفتار تو هستند کودکان و جوانان و فرذندان این سرزمین و نیز همه دنیا و البته بالاتر از همه خداوند شنوا و بینا .
عرفان
Iran, Islamic Republic of
درود بر خطه پاک خراسان
Iran, Islamic Republic of
من یک ایرانیم
خسته شدیم از بس بی حجابو از با حجاب ترسوندن و بر عکس. و ما رو تفکیک کردن از هم به اسم ازادی و عدم محدودیت..امیدوارم روزی جوانان وظنم بفهمن که این روسری هر مدلش افتخاره نه وسیله تفکیک و محدودیت و استفاده های حزززبی
.رییس جمهور عزیزم من نه بزدل هستم و نه بیسواددو نه ترسو و نه اقلیت و نه اخلاق رو زیر پا گذاشتم
من با فساد اداری با رانت با پارتی بازی با وام بدون بهره برا افراد خاص مخالفمممم
تغییییر به نفع مردم
Iran, Islamic Republic of
مردم بپا خیزید برای رای به برچیدن دولت دروغ و ریا
حزب الل
Iran, Islamic Republic of
به نام خداوند متعال ..اگر تخلف در انتخابات نمی شدمملکت بهتر می شد دست افراد دلسوز می افتاداختلا س گران ونجومی بگیران اعدام می شدندمملکت فاصله طبقاتی ازبین می رفت ملت ایرا از افسردگی نجات می یافتند
حزب الل
Iran, Islamic Republic of
به نام خداوند متعال ..اگر تخلف در انتخابات نمی شدمملکت بهتر می شد دست افراد دلسوز می افتاداختلا س گران ونجومی بگیران اعدام می شدندمملکت فاصله طبقاتی ازبین می رفت ملت ایرا از افسردگی نجات می یافتند