کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سونامی اصفهان به تهران رسید

خروش 300 هزار نفری مردم تهران در حمایت از سید مظلومان/ رئیسی: شب انتخابات دهیاران را صدا زدید به هر کدام ۱۰ میلیون دادید از کجا پولش را تأمین کردید/تعامل عزتمندانه با همه کشورها را قبول داریم + عکس و فیلم

26 ارديبهشت 1396 ساعت 16:56

بیش از سیصد هزار نفر از مردم پایتخت پس از سونامی دیروز مردم اصفهان برای حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند.


به گزارش جهان نیوز، پس از سونامی دیروز مردم اصفهان در حمایت از رئیسی ، امروز سه‌شنبه نوبت به مردم تهران رسید تا آن را تکرار کنند.
این خبر به صورت لحظه‌ای بروز رسانی می‌شود.

ـ ده‌ها هزار نفر از مردم تهران از ظهر امروز خود را به مصلای تهران رسانده تا حمایت خود را از کاندیدای جبهه انقلاب اعلام کنند.
ـ این گزارش حاکی است اقشار مختلف مردم یک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلای تهران حضور یافتند و تمامی خطوط منتهی به مصلی پر از ازدحام گزارش شده است.

ـ گزارش ها حاکی است شبستان مصلای تهران مملو از جمعیت است. همچنین بخاطر بسته شدن درهای مصلا هزاران نفر بیرون از سالن حضور دارند.

ـ همایش بزرگ نیروهای انقلاب در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی ساعت 16/50 دقیقه با قرائت قرآن آغاز شد.
ـ در ابتدای این همایش مجری با لحنی کنایه آمیز گفت: «ما آمده ایم دیوارها را برداریم؛ آقای روحانی! آقایان اینجا سکوت می‌کنند و شما به شور و هیجان دختران گوش کنید».

ـ برخی از حاضرین در این همایش هم دست نوشته‌ای با عنوان «از رای به روحانی پشیمانیم» در دست دارند.دست نوشته‌هایی با مضامینی انتقادی به دولت در دست مردم است.

ـ این روزها در جای جای کشور حضور پررنگ خانم‌ها با ظاهر و پوشش‌های متفاوت در سخنرانی‌های رییسی یک پیام جدی را برای روحانی دارد که استراتژی دیوارش شکست خورده است!

مردم دریافته‌اند که دیوار کشیدن در پیاده‌رو بین خانم‌ها و آقایان دروغ و تهمتی بود که روحانی به رییسی نسبت داد و حالا مردم عزم خود را جزم کرده‌اند که دیوار فساد و رانت و اشرافی‌گری را خراب کنند!

ـ قرار است «سید ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» در این مراسم سخنرانی کنند.

برخی از شعارهایی که هواداران رئیسی - قالیباف در اجتماع بزرگ مصلی تهران سر می دهند:

ـ سلام بر رئیسی؛ درود بر قالیباف
ـ ممنون از این اتحاد؛ دولت ضد فساد
ـ رئیسی قالیباف؛ مبارکه ائتلاف
ـ ملت اومد تو میدون؛ خداحافظ فریدون
ـ نه آبی و نه نانی؛ خداحافظ روحانی
ـ آخر هفته ؛روحانی رفته
ـ سلام بر سه سید حسینی؛ رئیسی، خامنه ای، خمینی
ـ نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا

ـ لحظاتی قبل محمد باقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هم وارد مصلی تهران شدند.

ـ سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به مصلی، دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد و حاج منصور ارضی شال سبز سیادت را بر دوش رئیسی انداخت.

ـ منصور ارضی بعد از اینکه شال سبز سیدی را بر دوش رئیسی انداخت قالیباف را هم در آغوش گرفت
ـ همزمان با شروع سخنرانی قالیباف، شعار قالیباف دوست داریم از سوی جمعیت سرداده شد.
 


قالیباف: موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود / به دولت چهاردرصدی‌ها پایان خواهیم داد

قالیباف در اجتماع بزرگ حامیان حجت‌الاسلام رئیسی مصلای تهران:

ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهاردرصدی‌ها و وضع موجود با دوست چهل ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم. امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است که وحدت در حرف را به وحدت در عمل تبدیل کرده‌ایم اما این کافی نیست.

من درخواستم این است که همه ما از امروز تا سه روز آینده در هر کوی و برزن تلاش کنیم تا نود و شش درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا به دولت چهاردرصدی‌ها پایان دهیم و این شدنی است.

به دولت چهاردرصدی‌ها پایان خواهیم داد تا همه بدانند هم می‌دانیم، هم می‌خواهیم و هم می‌توانیم.

حجت‌الاسلام رئیسی در اجتماع بزرگ مردم تهران در مصلا:

شب انتخابات دهیاران را صدا زدید به هر کدام ۱۰ میلیون دادید از کجا پولش را تأمین کردید؟
ما گفتیم امروز لازم است در این کشور حتما بیش از یک میلیون شغل ایجاد شود من سوالم از شما این است آقای روحانی مگر متن قانون برنامه ششم نیست؟

شما نه در سیاست گذاری شرکت کردید نه برنامه را تحویل مجلس کردید برای اولین بار، نه ابلاغ کردید / گویا قصد ایجاد برنامه را ندارید؟!
ما گفتیم فاصله طبقاتی را با سیاستهای غلطتان در جامعه زیاد کردید. قیمت حاملهای انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید.
ما موافق افزایش یارانه‌ها به اقشار کم درآمد هستیم ولی شما گفتید منابع آن موجود نیست. منابع وجود دارد ولی چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمریها افتادید؟

شب انتخابات دهیاران را صدا زدید به هر کدام ۱۰ میلیون دادید از کجا پولش را تأمین کردید؟

 طبق قانون برنامه باید هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود؛ آقای روحانی شما نه قانون برنامه را به مجلس دادید، نه آن را ابلاغ کردید و نه می‌خواهید آن را اجرا کنید.

هر کس از آحاد ملت با هر سلیقه سیاسی می فهمد که امروز ۱۷ هزار کارگاه تعطیل شده است. نیمی از ظرفیت کارخانه‌ها و کارگاههای کشور تعطیل شده است.

 برای رفع مشکلات و رفع تحریم و باز شدن قفل کسب و کار و بیکاری، کلید را در بیرون از کشور جستجو کردند.
کلید باز شدن قفلها در دستان توانای ملت ایران است.

وی ادامه داد: حق شهروندی آن است که سفره فقر هر روز کوچک تر نشود. آن است که فرهنگی ما برای ۸ میلیون حق خودش، صندوقش را به تاراج نبرند.

من سوال می کنم ۴ سال کشور در اختیار شما بود، چه کار کردید؟ شما می خواهید برای رای آوری دوقطبی ایجاد کنید. امروز مردم باید بین جریان ناکار آمدی و جریان کار آمد انتخاب کنند.

ما دیپلماسی را قبول داریم، اما دیپلماسی مقتدرانه و عزت مند. ما باید نظام اداری عادلانه و پرداخت عادلانه در کشور فراهم کنیم.

می گویید ما طرفداران هنرمندان هستیم طرفدار بودن هنرمند این است که فضای عادلانه بین تمامی هنرمندان شکل بگیرد نه اینکه هنرمند گوشه بیمارستان جان بدهد کسی احوال او را نپرسد.

مگر حقوق شهروندی کم نوشته شده است؟ حق شهروندی آن است که زن و دختر ما شغل با کرامت داشته باشد.

حق شهروندی آن است که سفره فقر هر روز کوچک تر نشود. آن است که صاحب مدرک لیسانس نباید بگوید که من آماده کار هستم و کار ندارم. آن است که فرهنگی ما برای ۸ میلیون حق خودش، صندوقش را به تاراج نبرند.

وی در اجتماع بزرگ مردم تهران در مصلا افزود ، می‌گویند اگر اینها بیانید تعامل با کشورهای دنیا نخواهند داشت! این یک دروغ بزرگ است.

گذشته ما سربازی برای این کشور است گذشته ما دور کردن سایه شوم تروریست در کشور است (شعار مردم مرگ بر منافق)

چرا بعد از ۱۰ ماه از دلال نفتی شکایت نکردید؟ یک کمیته ۱۰ نفره محرمانه با دلالهای نفتی سر و کار دارد.

دولت دو راه دارد؛ یکی اینکه به مردم بگوید من این کارها را کرده ام و دوباره به من رأی بدهید؛ آیا دولت به وعده ها عمل کرده؟ (مردم: نه)

راه دومی که انتخاب کرده اند این است که در مردم هراس ایجاد کنند و بگوید رقبا می خواهند دیوار بکشند.

 ما دیوار بلندی بین چپاولگران و حقوق مردم می کشیم.

 میگویند اگر اینها بیانید تعامل با کشورهای دنیا نخواهند داشت. این یک دروغ بزرگ است. ما تعامل با همه کشورها را قبول داریم اما تعامل عزتمندانه و با کرامت.



ادامه دارد...


 فیلم/ فریاد بلند مردم در مصلای تهران


دریافت.mp4















قرار است «سید ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» در این مراسم سخنرانی کنند.


فیلم/ شعار مردم در مصلای تهران: رئیسی اومد به میدون خداحافظ فریدون

دریافت.mp4



قالیباف و رئیسی با هم وارد مصلای تهران شدند، پس از ورود، سید ابراهیم رئیسی دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد.



کد مطلب: 519112

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/519112/خروش-300-هزار-نفری-مردم-تهران-حمایت-سید-مظلومان-رئیسی-شب-انتخابات-دهیاران-صدا-زدید-کدام-۱۰-میلیون-دادید-کجا-پولش-تأمین-کردید-تعامل-عزتمندانه-همه-کشورها-قبول-داریم-عکس-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com