پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۹
۳۴
رئیسی در اجتماع پرشور مردم اصفهان:

رئیسی: در دولتم از قالیباف استفاده می‌کنم/آقای روحانی می‌دانید اگر لب بگشایم کسی حریفم نیست/‌دفتر نظارت بر مدیران تشکیل می‌دهم/ تصاویر + فیلم

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 518809
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افتخارات بسیار‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت حضور مردان و زنان با بصیرت در صحنه است و آنچه سایه جنگ و تهدید را از ملت ایران کم کرده، همین حضور با بصیرت مردم است.
رئیسی: در دولتم از قالیباف استفاده می‌کنم/آقای روحانی می‌دانید اگر لب بگشایم کسی حریفم نیست/‌دفتر نظارت بر مدیران تشکیل می‌دهم/ تصاویر + فیلم
به گزارش جهان نيوز، سخنرانی حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش در اجتماع پرشکوه مردم اصفهان در میدان امام (ره)‌ اظهار داشت: سلام و دورد بر شهدای عالی‌قدر استان اصفهان، 23 هزار شهید عالی قدر بزرگوار، سلام و دورد بر جانبازان و ایثارگران و خانواده مکرم آنها، دلدادگان انقلاب‌ و سلام و دورد بر شما مردم سخت‌کوش استان اصفهان.



وی افزود: افتخارات بسیاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت حضور مردان و زنان با بصیرت در صحنه  است و آنچه سایه جنگ و تهدید را از ملت ایران کم کرده، همین حضور با بصیرت مردم است.




فیلم/ استقبال بی نظیر مردم اصفهان از  رئیسی

دریافت.mp4


رئیسی بیان کرد: مردم تحمل شنیدن اخبار فساد را هر روز در روزنامه ندارند، اگر همین نقدینگی که در کشور و در این دولت ایجاد شد، بخشی از آن را در جهت تولید استفاده می‌کردند، و اگر کارگاه‌ها تعطیل نمی‌شد، امروز جوانان از کار بیکار نمی‌شد آیا این شرایط برای مردم قابل تحمل است؟

رئیسی با بیان اینکه ما بارها اعلام کردیم، نه بازگشت به گذشته، نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر وضع موجود، بیان کرد: در جریان برجام این تعهدات از طرف مقابل باید نقض می‌شد، کشور ما نیازمند دولت انقلابی است که چک برجام را نقد کند.

تصویر هلی‌شات جدید از سیل هواداران رئیسی در اصفهان

دریافت.mp4


وی ادامه داد: سئوال ما این است که اگر شما نمی‌خواهید در هر سال میلیونی شغل و مسکن ایجاد شود، چگونه خود را در معرض رای مردم گذاشتید، امروز مردم را با امید به آینده دعوت می‌کنید؟

رئیسی بیان کرد: مگر شما دریافتی سازمان‌های حمایتی را 3 برابر نکردید‌، بودجه را از کجا آوردید؟

وی ادامه داد: نکته اساسی من به فرهیختگان و دلسوختگان انقلاب این است که 38 سال از انقلاب می‌گذرد و دولتی می‌خواهیم در تراز انقلاب و در جامعه کار و تلاش برای مردم اطمینان‌بخش باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ‌ادامه داد: آیا این درست است که جوانان ایرانی بیکار باشد و جلوی خانواده خود خجالت بکشد، ما می‌توانیم چهره غم را از جامعه بزداییم و بیکاری را در جامعه حل کنیم.

وی افزود: شما می‌گویید مگر امکان دارد این همه شغل یجاد شود در حالی که ‌امروز 18 میلیارد دلار کالا قاچاق می‌شود که اگر 10 میلیارد از قاچاق کم شود یک میلیون شغل ایجاد می‌شود.

رئیسی پیرامون مسکن مهر گفت: مسکن مهر انتظار مردمی است که انتظار خانه‌دار شدن دارند، شما می‌گویید مسکن مهر نه، مسکن اجتماعی، به مردم بگویید چند واحد مسکن اجتماعی ایجاد کردید؟
وی ادامه داد: دولت مستقر دو راه دارد، یک راه اینکه به مردم بگوید در این دوره چه کارهایی کردم و از مردم بپرسند که در این 4 سال به وعده‌های خود عمل کرده ‌و خود را در معرض پاسخ مردم قرار دهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت مستقر رقیب‌هراسی می‌کند و دیوار بلندی میان مردم ایجاد کرده‌، افزود: شما برای پاسخ به مردم می‌آیید و غیر از حقوق شهروندی چه داشتید؟ مشکل مردم حقوق شهروندی نیست.

وی ادامه داد: برنامه مهم است، ما نیز برنامه داریم، اما امروز مگر ‌کمبود برنامه داریم امروز مشکل کشور نبود اقدام و عمل است زیرا دوره حرف‌درمانی گذشته است.

رئیسی تصریح کرد: مشکل امروز جامعه ما اختلاف در این نگاه است، مردم انتظار تغییر وضعیت را دارند، در برجام نیز این گونه بیان شد که آب خوردن هم به برجام بستگی دارد.


وی با اشاره به موضوع توجه به حق شهروندی و اهمیت این موضوع تصریح کرد: حق شهروندی بیکاران این است که کار داشته باشند و حق آن است که آنها از حقوق و کرامتشان برخوردار باشند.

رئیسی ادامه داد: حق هنرمند آن است که یک هنرمند در گوشه بیمارستان به خاطر مشکلات مالی، مشکل نداشته باشد؛ اگر یک فیلمنامه می‌نویسد بتواند با فرصت‌های مساوی و عادلانه تمام آنچه که از ابتکار و خلاقیت برای او وجود دارد، بروز و ظهور کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات موجود در کشور افزود: ‌در دولت کار و کرامت معتقد هستیم که همه آحاد و مدیران باید اهل کار باشند؛ ‌با اینکه وزیری هم تاجر و هم مدیر باشد، موافق نیستیم و ما با جوان، پیر، بازنشسته، ورزشکار و همه با کرامت برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک طلبه، در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، در تمام استان‌های کشور علاوه بر استاندار به عنوان مدیر عالی اجرایی یک دفتر به عنوان نظارت و بازرسی زیر نظر رئیس جمهور برای نظارت روی تمام مدیران اقدام می‌کنم که اگر کسی سخنی داشت، سخنش در تمام کشور شنیده شود.

‌رئیسی خاطرنشان کرد: مردم ایران از جهاد سازندگی خاطره خوش آبادی روستاها را دارند و ‌باید از روحیه جهادی برای آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از "برادر عزیز و مجاهدم" جناب دکتر محمد‌باقر "قالیباف" که با زمان‌شناسی عمل کردند متشکرم، ‌ما از توان مدیریتی و تجربیاتی ایشان و تیم همراشان در دولت آینده استفاده خواهیم کرد.


دریافت.mp4



کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه‌ بارها گفته‌ام رقیب دولت نیستم؛ رقیب دولت، چهار سال عمکلردش است، افزود: من رقیب فساد اداری و ناکارآمدی هستم.

رئیسی با بیان اینکه ‌معتقدیم از همه ظرفیت‌ها‌ باید استفاده ‌و خط‌کش‌ها برداشته شود، گفت: نماد ملی دولت من‌ کارت شناسایی است و همه مردم با همه سلایق می‌توانند برای کار و کرامت در کشور تلاش کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب، زمانی فرمودند انسان سیاسی کسی است که خود را شناخته و در زمان مناسب اقدام مناسب کند. از برادر عزیزم دکتر محمدباقر قالیباف که با زمان شناسی در راستای دولت کرامت انصراف دادند، تشکر می‌کنم.
کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: در دولت کار و کرامت از ظرفیت شخصی فردی اجتماعی و مدیریتی دکتر قالیباف و عزیزان دیگر استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: امروز کشور در شرایطی نیست که هرکس از خود سخن بگوید، برخی انقلابی را بد‌معنا می‌کنند، نگاه ما به منافع طولانی مدت نظام و نگاه عقلانی به کشورداری است.

‌رئیسی با بیان اینکه در جذب نیرو در ادارات مشکل داریم و به دنبال سامان دادن به وضعیت اداری کشور هستیم، گفت:‌ معتقدیم جذب نیروی انسانی و نظام پرداخت عادلانه سود از اهمیت بسیاری برخوردار است و هرگز اجازه نمی‌دهیم دولت به نام شرکت، حیات خلوت داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل مشاغل و مسئولیت‌ها اطلاعاتم نسبت به دیگر کاندیداها بیشتر است، بیان کرد: با این حال، نخستین شرط کسی که می‌خواهد خود را به عنوان رئیس جمهور معرفی کند، آن است که ظرفیت داشته باشد و من هرگز امنیت ملی و منافع مردم را فدای منافع خود نمی‌کنم‌.

رئیسی خطاب به حسن روحانی افزود: آقای روحانی به خوبی می‌دانی که قلب من صندوقچه اسرار است و می‌دانی اگر لب به سخن باز کنم، کسی حریفم نیست، اما کسی که در کسوت کاندیداست باید ظرفیت داشته باشد.
وی ادامه داد: امروز مردم ‌از جناح‌بازی و حزب‌بازی و اینکه بگویند دزد ‌خسته شده‌اند، دولت به مردم گزارش دهد که ساختار فسادزا را حل کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: اعلام بدون اقدام برای مردم اطمینان‌آور نیست و اگر دولتی بعد از 4 سال بگوید این با کاندیدای دیگر چه فرقی دارد، دولت مستقر باید بگوید این کارها را انجام دادم‌‌.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شریف
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم ولایتمدار اصفهان، شهر خرازی و کاظمی و 23هزار شهید سرافراز
Iran, Islamic Republic of
تیم های تخریب گر بیکار علاف سایت گردی روحانی همه جا هستن که به نظرات ما منفی بدن به خودشون مثبت
Lao People
اصفهان امروز کار را تمام کرد،نه بزرگ به روحانی،پیروزی نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
جانبازان نفت گچساران درود بر مردمان اصفهان کار را یکسره کردند
f.m
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
Iran, Islamic Republic of
بگو ان شاءالله.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سه سید حسینی ؛ خمینی و خامنه ای رئیسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم غیرتمند اصفهان درود بر نصف جهان .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوستان و مردم عزیز، حتی آنهایی که منفی زده اند، امروز آقای روحانی نماد غیر قابل انکار اشرافیت و آقای رییسی نماد محرومیت است. امروز مردم مستغرق در مشکلات رییسی را راه نجات و روحانی را ادامه مشکلات می بینند. حتی اگر نظرتان نسبت به رییسی منفی است ایشان را انتخاب کنید که این موضوع تضاد به تقابل نینجامد که همه ضرر خواهند کرد. متاسفانه رفتارهای آقای روحانی بر این تضاد دامن زده است
Iran, Islamic Republic of
خدا را هزاران مرتبه شکر. این سید باوقار نتیجه زندگی پاکش را گرفت. ما هم باید یاد بگیریم برای خدا و پاک زندگی کنیم. و آفرین به دکتر قالیباف.
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا مردم فهیم ایران روز جمعه کار را تمام خواهد وپایان دولت ذلت وفساد را اعلام خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
سنگ تمام اصفهانی ها ، نه بزرگ به مدیریت اشرافی و تنبل اصفهانی ها تا رفع فتنه فساد و تبعیض در صحنه اند
Iran, Islamic Republic of
خدا باوران وانسانهای آزاد اندیش دولت مفسدین را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت. انشا الله
عرفان
Iran, Islamic Republic of
دیروز و امروز اصفهان امیدوارمان کرد که: آخر هفته روحانی رفته
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شمه ای از کرامات حضرت امام رضا علیه آلاف التحیه واالثنا در عصر جمهوری اسلامی که از کرامات دوران ولایتعهدی ایشان مهم تراست 1- سالروز میلاد ایشان در 88/8/8 مقارن شد با شکست فتنه ناکثین 2- عزیمت رئیس الخدام ایشان موجب افشا و رسوایی ایادی انگلیس و افزایش آگاهی مردم نسبت به شگردهای مامون الرشیدهای زمان شد(صرف نظراز بردوباختهای انتخاباتی)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
آخر هفته روحانی رفته...
ما اومدیم به میدون - خداحافظ فریدون!...

تا دولت 4 ساله روحانی، درس عبرتی باشه برای کسانی که ما مردم و جوونا رو ... فرض میکنند.
متین
Iran, Islamic Republic of
سخیف ترین و کثیف ترین جمله یک رییس جمهور روحانی : مردم باید بین قاضی و وکیل انتخاب کنند. قاضی حکم صادر می کند و حکمش را ابلاغ می‌کند. وکیل از مردم دفاع می کند. انتخاب با خودتان است.
Iran, Islamic Republic of
البته وکیلی که مدرکش ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روحانی به عیان این را میگوید:" من قدرت برخورد با فساد ندارم یا نمی خواهم". آقای روحانی برای شما و دولتتان متاسفم. رمز ادامه با برخورد قضایی و حقوقی با فساد مجموعه تحت امر است که شما ندارید
عرفان
Iran, Islamic Republic of
بزار دست و پا بزنه
ان شاء الله آخر هفته روحانی رفته
مهدی -خوزستان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم ولایت مدار و با بصیریت که با این حضور خود بار دیگر ثابت کردند همچون دوران دفاع مقدس پشتیبان نظام و مملکت هستند که به آن آسیب نرسد و در همه زمانها در صحنه حضور دارند و نیز تصمیمهای درست و به موقع میگیرند .
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصفهان
سلام بر رئیسی
سعید
Iran, Islamic Republic of
نام اصفهان همیشه با اقتدار و انقلاب و دین و مذهب همراه بوده و حرکات مردم شریف اصفهان همواره در سرعت و پیشرفت انقلاب موثر بوده است. مردم اصفهان شما کاری بسیار بزرگ انجام دادید. خداوند شهدای شما را با شهدای کربلا محشور کند. سید مظلوم ما را حمایت کردید. ان شاءالله پیروزی نزدیک است. نصر من الله و فتح قریب. روحانی بای بای
سعید
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله سردار باقر قالیباف معاون اول دولت کرامت خواهد بود. سرداری که هنوز بوی جبهه و جهاد و شهادت می دهد.
مهدی
Germany
بابا عکساتون که همش فتوشاپیه! میدون هم که از تصاویر هلی شاتتون خالیه، هلی شات نگیرید دیگه!
Iran, Islamic Republic of
البته بینایی شما حرف نداره !
عرفان
Iran, Islamic Republic of
ویدئوهای هلی شات استقبال از رئیسی تو نت پره!
شما یه هلی شات از استقابل روحانی بیار، حرفت قبول!
سیدهادی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سیدعزیزمان که انشاءاله موفق و سربلند باشند و برای این مردم شریف و انقلاب به خوبی کارکنند تا مشکلات مرتفع بشود به یاری خداوند منان انشاءاله
Iran, Islamic Republic of
زنده و پاینده باد اصلاحات، اعتدال و عقلانیت....
سعید
Iran, Islamic Republic of
یا عضو جامعه منفور 4 درصدی هستی یا جامعه مظلوم 96 درصدی. اگر 4 درصدی هستی که باید هم اینطوری زنده باد زنده باد بگی چونکه نون شما امروز در همین زنده باد گفتن هاست. اگر هم جزء 96 درصدی ها هستی که باید برات تأسف خورد. بیچاره اونها دارن می خورن و می برن اونوقت تو داری براشون صوت و کف می زنی؟ شعار هر ایرانی، خداحافظ روحانی
عرفان
Iran, Islamic Republic of
"اصلاحات" "اعتدال" "عقلانیت"
آوردن کنار هم این کلمات خودش بزرگترین جکه!

اصلاحات یعنی رادیکالیسم یعنی افراط یعنی تندروی
اصلاحات یعنی احساسات یعنی جنگ روانی یعنی هوچی بازی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات همان معده لیبرالیسم برای هضم انقلاب هاست.
Iran, Islamic Republic of
اصفهانیها مقاومترین هایند ، در زمان جنگ صدامیان هراس شدیدی از آنها داشتند ، گاهی در اصفهان چندین صد شهید تشییع می شد فرداش باز جبهه بود و حضور اصفهانیها ، اصفهانیها توی آسمانشون میگ ۲۵ رو که اون وقت تازه روسها به صدام داده بودند و کسی نمی توانست بزندش رو با ترفندی به سقوط وادار کردند ، اصفهان شهر صنعت و ظرافت است و انسانهای صادق و تصنعی را خوب از هم تمیز می دهد ، آنها با آغوش باز به استقبال هدیه رضوی می روند ، درود بر اصفهان و اصفهانیهای هوشمند و تیزبین .
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ملت شریف 30 استان با تفکر و اندیشه رأی می دهند و خوب می فهمند به خصوص اصفهانی های عزیز که این چنین استقبال باشکوهی را ترتب دادند درود خدا بر شما .