پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۷

مردم خوزستان سخنان توهین‌آمیز رئیس جمهور را فراموش نمی‌کنند/ توهین های متعدد مسئولین تدبیر به خوزستانی ها + فیلم

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 518697
بحران در خوزستان فقط قطعی برق و آب و تعطیلی ادارات و مدارس نیست. اینکه مسئول کشوری به استان سفر می‌کند و بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران(به عنوان نماینده افکار عمومی) مردم را با همه مشکلات و سوال‌های بی‌جواب می‌گذارد و می‌رود خود بحران است.
مردم خوزستان سخنان توهین‌آمیز رئیس جمهور را فراموش نمی‌کنند/ توهین های متعدد مسئولین تدبیر به خوزستانی ها + فیلم
سرویس سیاسی جهان نيوز: حامد زبیراوی -رئیس‌جمهور در نشست مشترک کارگروه ملی مقابله با ریزگردها و شورای اداری که در استانداری خوزستان برگزار شد مشکلات خوزستان را به عذاب الهی نسبت داد و گفت‌: در برخی روایات آمده «اگر معروف را زیر پا گذاشتید و منکر ترویج شد عذاب الهی نازل می‌شود».

اظهارات روحانی درباره مرتبط دانستن مشکلات و بحران موجود در خوزستان به عذاب الهی در حالی است که رئیس‌جمهور از تهران به خوزستان رفته بود تا به بحران رسیدگی کرده و از نزدیک در جریان امور قرار گیرد.

سؤال اینجا است که اگر مشکلات موجود عذاب الهی و ناشی از ترک امر به معروف و نهی از منکر است، می‌شد این حرف را از تهران نیز خطاب به مردم گفت!


نکته دیگر آن که روحانی و مسئولین دولت یازدهم تاکنون دولت‌های سابق را در ناکامی‌ها و ناکارآمدی‌ها مقصر می‌دانستند و هرچه می‌شد پای دولت قبل در میان بود، اظهارات جدید روحانی نشان می‌دهد که گویی این بار عذاب الهی جایگزین دولت سابق شده و استدلال‌های موازی برای توجیه ناکارآمدی‌ها پیدا شده است!


گفتنی است اظهارات  روحانی با واکنش مردم خوزستان روبه‌رو شده و امام جمعه شهرک طالقانی با انتقاد شدید از بیانات رئیس‌جمهور در سفر به استان خوزستان، اظهار کرد: رئیس‌جمهور برای چشم‌پوشی از ناکارآمدی دولت تدبیر و امید بحث عذاب الهی را پیش کشید. آیا عذاب الهی فقط برای مردم خوزستان است؟ آیا همه مردم خوزستان گناهکار و مردم تهران و دیگر مناطق کشور بی‌گناه‌اند؟ آیا رئیس‌جمهور می‌توانست چنین حرفی را در تهران و دیگر مناطق کشور بزند؟ (1)


سخنان روحانی در اهواز درباره عذاب الهی.

 


 
اعتراض متفاوت جوانان اهوازی به سفر انتخاباتی روحانی با آب گل آلود و ماسک ...

 


اعتراض نماینده خوزستان به روحانی
 
آقای سامری خطاب به رئیس جمهور می گوید : موجودات 3 دسته اند 1)دارای شش 2)دارای آبشش 3 )دارای خاکشش مثل مردم خوزستان

 
 


هشتم بهمن ماه بود که به دلیل توفانی با سرعت 50کیلومتر بر ساعت و حاوی ریزگردهای66برابر حد مجاز زمان در اکثر خوزستان برای ساعاتی متوقف شد، قطعی برق و در نتیجه آن قطعی آب و اخلال در آنتن‌دهی گوشی‌های همراه سبب تعطیلی مدارس و ادارات شد. در آن زمان بیش از 9 شهر استان گویی فرسنگ‌ها از دنیا و عصر تکنولوژی دور شده و زندگی مردم مختل شده بود.

23بهمن ماه سال 1395 بار دیگر خوزستان در گرداب بحران گرفتار شد. استان این‌بار همانند راز مخوف بحران تنگی نفس خوزستانی‌ها دچار مشکلی شده که به گفته وزیر نیرو «پدیده‌ای بی سابقه که شرایط جدیدی را برای ما ایجاد کرده» رخ داده است


مردم باید با ریزگردها کنار بیایند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هیچ مسئولی نمی‌تواند به مردم قول دهد مشکل گرد و غبار در چند سال آینده حل می‌شود، گفت: مردم باید با مشکل ریزگردها کنار بیایند.

 

فیلم/ رفتار زشت و زننده ی ابتکار در خوزستان مسخره کردن یک جوان خوزستانی
 


فیلم/ اعتراض یک زن خوزستانی به بی تفاوتی ابتکار به وضع مردم

 


توهین های مسولان بلند پایه دولت به مردم خوزستان به اینجا ختم نمی شود. در پایین توهینی دیگر از مشاور حسن روحانی، اکبر ترکان را مشاهده می کنید.


فیلم/ توهین ترکان به مردم مظلوم خرمشهر
 
اکبر ترکان مشاور روحانی: مردم بومی خرمشهر و آبادان باغداری و کارگری سرمایه دارها را بکنند.

 
دریافت.mp4

بحران در خوزستان فقط قطعی برق و آب و تعطیلی ادارات و مدارس نیست. اینکه مسئول کشوری به استان سفر می‌کند و بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران(به عنوان نماینده افکار عمومی) مردم را با همه مشکلات و سوال‌های بی‌جواب می‌گذارد و می‌رود خود بحران است.

حال باید دید مردم خوزستان به وعده های حسن روحانی در آستانه سفر تبلیغاتی ریاست جمهوری به اهواز ، اعتماد می کنند؟



فیلم/استقبال اعتراض آمیز جوانان اهوازی از روحانی قبل از ورود روحانی به اهواز


دریافت.mp4



1) https://www.tasnimnews.com/fa/news
امدزبیر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عرفان
Iran, Islamic Republic of
اینکه روحانی از خوزستان رای نمیاره، بدیهیه.
باید روی بقیه شهرها خصوصا کلان شهرها کار کرد
سرور
Iran, Islamic Republic of
تهران و اصفهان و مشهد که دفعه پیش هم زیر پنجاه درصد بود.تبریز و اهواز هم که این دوره حتما زیر پنجاه است.بقیه مراکز استانها به غیر از احتمالا یزد هم اقبال مردم به رییسی بیشتر است.
رای ما نه به روحانی.
واردات کننده انحصاری بنزین با استاندارد یورو 2 به جای یورو 4 و 5
Iran, Islamic Republic of
وقتی رییس جمهور یک مملکت به جای اینکه از موضع اقتدار و صلابت در حین مذاکرات سخنرانی کند تا تیم مذاکره کننده اش دست برتر را داشته باشد به یکباره می گوید که برجام باید اجرا شود تا مشکل آب خورن کشور حل شود!!! پالسهایی را به زیر مجموعه خود منتقل می کند.
طبیعی است که کارشناس ترین مسئول و با ابتکارترین متخصص محیط زیست کشور(شما بخوانید بنفش ترین) که از قضا سبزپوش ترین زن ایران آن هم از مدل 88 هست، به جای حل مشکل، به راحتی با سلب مسئولیت از خود و بی تفاوتی به کمپین حمایت از سگها می پیوندد و بقیه ماجرا.
جواد
Iran, Islamic Republic of
خانم روسری سبز محیط زیست هم باید بره .
مسعود
Iran, Islamic Republic of
از دولت تحقیر و کلید، هیچ توقع دیگه ای نیست... واقعاً که...
Iran, Islamic Republic of
حداقل این ... که فهمیده حسن دیگر رای نمی اورد چرا نمی رود و در خانه شان نمی نشینه تا مردم ریختش را نبینند .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تعدادی از مردم خوزستان این همه توهینها را خیلی زود فراموش کردند و در مراسم چند روز گذشته خوب سنگ تمام گذاشتند برای روحانی البته اینها مردمی بی درد بودن و مشکلی هم نداشتند و اون نماینده اهواز جناب ساری هم خیلی زودتر از این مردم توهینهای به مردم از طرف دولت را فراموش کرد و در جایگاه کنار روحانی و در تائید روحانی پیش قدم بود .انشالله خدا هدایتشان کند و روز جمعه اشتباه خود را جبران کنند و همگام با مردم زجر کشیده خوزستان نه مخکمی به رو خانی و دولت ناکارآمدش بدهند