پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۷
۲۰
حاشیه سازی ضدانقلاب برای کاندیدای قدرتمند انتخابات 96

ماجرای حضور مرتضوی در سخنرانی دکتر رئیسی در یزد چه بود؟

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 513553
عکس های منتشر شده از مرتضوی نیز نشان می دهد که وی در لابه لای جمعیت مردم حضور دارد و به عنوان یکی از همراهان حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر در اطراف ایشان مشاهده نمی شود.
ماجرای حضور مرتضوی در سخنرانی دکتر رئیسی در یزد چه بود؟
گروه سیاسی جهان نيوز: با استقبال پرشکوه مردم یزد از حضور حجت‌الاسلام رئیسی در این شهر موج آفرینی سفرهای شهرستانی این کاندیدای ارزشی و انقلابی وارد فاز جدیدی شده است.

رئیسی که توانسته طی مدت کوتاهی در سطح کشور نظرها را به سمت خود معطوف کند از سوی دیگر سبب نگرانی رسانه های ضدانقلاب بابت شکست دولت روحانی نیز شده است.

به همین دلیل مشاهده می شود که روند تخریبی و شایعه سازی ناجوانمردانه درباره تولیت آستان قدس در چند روز اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

در این میان ایجاد شایعه و به خصوص حاشیه سازی برای حجت‌الاسلام رئیسی و یا حتی ستاد انتخاباتی وی به صورت ویژه در دستور کار رقبای انتخاباتی و ضد انقلاب به صورت توهما قرار گرفته است.

اما پس از حضور حجت‌الاسلام رییسی در یکی از مسجد بزرگ یزد برای سخنرانی انتخاباتی، عکس‌های سعید مرتضوی که در این مراسم حضور داشت در فضای مجازی منتشر و سپس حاشیه ساز شد.

در این میان رسانه های ضد انقلاب و حتی برخی رسانه های معلوم الحال داخلی تلاش کردند حضور سعید مرتضوی در محل سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی را نشانه پیوند نزدیک وی با ستاد انتخاباتی ایشان تبلیغ کرده و از این طریق موج جدیدی از تخریب را علیه ایشان راه بیاندازند.

این در حالیست که سعید مرتضوی که اصالتا یزدی می باشد از چندی قبل دراین شهر ساکن شده و تنها به عنوان یک شهروند معمولی در این مراسم حضور پیدا کرده است.

در همین حال، عکس های منتشر شده از مرتضوی نیز نشان می دهد که وی در لابه لای جمعیت مردم حضور دارد و به عنوان یکی از همراهان حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر در اطراف ایشان مشاهده نمی شود.

این در حالیست که بررسی سوابق سیاسی آقای رئیسی و مرتضوی در طول چند سال اخیر نیز نشان می دهد که رویکردهای سیاسی این دو با یکدیگر متفاوت بوده و در مواردی کاملا در مقابل هم قرار دارد و همسو نیست.

در همین راستا روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رییسی نیز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم استانهای خراسان جنوبی و یزد اعلام کرد: دکتر رییسی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم بیرجند با خودروی شخصی از مسیر طبس به شهر یزد وارد شدند و در این سفر هیچ فرد یا شخصیت خاصی وی را همراهی نکرده است.

این اطلاعیه با تقبیح شایعه‌سازی‌های سخیف برخی رسانه‌ها و کانال‌های معلوم الحال افزوده است: سفرهای حجت الاسلام رییسی به مناطق مختلف کشور با دعوت اقشار مختلف مردم و علما صورت می‌گیرد و ارتباطی با افراد و جریان‌های سیاسی خاص ندارد.

چهره‌های مختلف سیاسی نیز در این سفرها ممکن است به اختیار خود در مراسمات سخنرانی دکتر رییسی حضور یابند که این امر  لزوما به معنای تطابق دیدگاه آنان نیست.

این اطلاعیه همچنین در پایان تصریح می کند: گفتنی است برخی رسانه‌های خاص که از استقبال کم نظیر مردم در نخستین سفر استانی حجت الاسلام رئیسی شوکه شده اند، با انتشار شایعات و منتسب کردن بدخی چهره‌های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده اند."
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
خداین توطِته همشون را انشالله نقش بر آب خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله رئیس جمهوره.
من
Iran, Islamic Republic of
منظور شما از این جمله دقیقا چیه
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب نیست که مخالفان فرد شایسته ای مثل اقای رئیسی ، این اینگونه مفسده ها و افراد معلوم الحال نباشد. ولی تجب اور این است که دولتیها چرا دست به دامن چنین مفسده هایی شده اند یعنی رای آوردن اینقدر ارش داره که انسان همه ارزشها را زیر پا بگذارد.؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
ید الله فوق ایدیهم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای رییسی و ستاد ایشان حتما مواظب این افراد خصوصا افراد بدنام دولت احمدی نژاد باشند. هر چند این حساسیتها نشان دهنده توفیق گفتمان آقای رییسی در جریان سازی اجتماع دارد. امروز مهم این است که همه بفهمند ادامه دولت آقای روحانی ، ادامه گفتمان اشرافی گری و وطن سوزی و استعداد سوزی است.
Iran, Islamic Republic of
حتما مرتضوی رو خود جریان فاسد اصلاحات فرستاده
مسی
Iran, Islamic Republic of
بعضی افراد هستند که آبی که نمی آورند هیچ ،سبویی هم می شکنند
آقای مرتضوی شما می دانی فعلا برای آقای رییسی یک رای منفی حساب می شوی خا هشا بشین تو خونه و تا این گندایی که زدید مردم یادشون بره و برای رییس جمهور شدن آقای رییسی عزیز هزینه نتراشید .
آقاي رئيسي وابسطه هيچ كسي نيست ،‌اين آقاي مرتضوي ميخواد خودشو به كسي بچسبونه تا بعد استفادشو ببره ، اينجوري هم كه توي خبر آمده ،‌ فقط به عنوان شهروند حضور داشته ، اگر بخواهيم حضور اين افراد در اجتماعات رو به عنوان تخريب كانديداي مورد نظر بدونيم ،‌ توي اجتماعات همه كانديداها امكان حضور دزد و فاسد و ... هم هست. پس حضور برخي از افراد معلوم الحال هيچ تأثيري در آراي زياد آقاي رئيس ندارد.
مسی
Iran, Islamic Republic of
...
من اگه تو اون جمع مردم شریف یزد بودم حتما به ای آقا میگفتم که جای شما توی این مجلس نیست هرچند هر شهروندی آزاده داخله هر مجلسی شرکت کنه ...
هرچند نیازی به حمایت آن ها نیست و باید به دل مردم مظلوم بیفتد که چه کسی مناسب تره و انشا ا... میفته
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
این ادم یعنی مرتضوی امکان نداره ازاطرافیان رییسی باشه چون ازراه دور اعتقادو باورهای رییسی بااون ادم خیلی فرق داره شاید هم ترفند دشمنان رییسی باشه
Iran, Islamic Republic of
احتمال دارد از طرف حلقه انحراف رفته برای تخریب چهره آقای رئیسی
عماری
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی پشت در بسته یا اینکه شخصی نبود سخنرانی در حضور مردم وبرای همه آزاد است دوست دشمن همه شرکت می کنند مگرمرتضوی را آقای رییسی دعوت کرد یا تو انتخاباتش فعالیت دارد این کار ضد انقلابها ست کور خوندین کسی نمی تواند نظر مردم را به آقای رییسی عوض کند
محمد
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره هر فردی آزاده در هر مکان عمومی که بخواد حضور پیدا کنه این فرد وقتی هیچ ربطی به آقای رئیس نداره و حتی تو این مجلس یک عکس تو یک کادر با هم ندارن و حضور سر خود ایشون ربطی به سید ضد فساد نداره اون وقت عده ای مریض بهتره برن عکس های بابک زنجانی و شیخ استخاره رو که با جناب روحانی تو یک کادر هستن ببینن
Iran, Islamic Republic of
معلومه كه با برنامه و نقشه اين كارها رو مي كنند تا چهر آيت الله رئيسي را خراب كنند
Iran, Islamic Republic of
آیت الله رئیسی سابقه مچ گیری مفسدین اقتصادی همچون کرباسچی و شهرام جزایری را در کارنامه خود دارند و این وصله ها به ایشان نمی چسبد.
Iran, Islamic Republic of
فقط این مرتضوی را از دور و اطراف رئیس دور کنید که مردم دل خوشی از این مرتضوی ندارند
Iran, Islamic Republic of
خدمتی که مرتضوی به هاشمی و فرزندان هاشمی کرده باید اطراف اونا باشه
Iran, Islamic Republic of
عجب آزادى بيانى در سايت اصول گراها موج ميزنه، خدا وكيلى جونتون بالا مياد اگه يه كامنت مخالف منتشر كنيد، فقط انحصار طلبى فقط زياده خواهى و پرستش قدرت ! خدا به دادتون برسه، شما كه جرات نداريد انتقاد مخالفين رو تحمل كنيد ول معطليد بخدا !
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نفرمایید رفیق، سایت های شما اصلاح طلبان و اعتدالیون رو هم میبینیم آزادی داره موج که هیچ سونامی میزنه.وعده ما 29 اردیبهشت.