پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵
تحلیل جدید داریوش قنبری!

دولت فقط یک سال برای اقتصاد وقت داشته بقیه اش با توافق هسته‌ای رفت!

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 512217
مشکلات همچنان به خاطر دولت قبل است و دولت تدبیر و امید عملا یک سال بیشتر برای بهبود اقتصاد وقت نداشته زیرا سه سال از عمر دولت صرف توافق هسته ای شده است!
دولت فقط یک سال برای اقتصاد وقت داشته بقیه اش با توافق هسته‌ای رفت!
گروه سیاسی جهان نيوز: یک فعال سرشناس اصلاح طلب معتقد است روحانی حتما رئیس جمهور می شود زیرا مشکلات همچنان به خاطر دولت قبل است و دولت تدبیر و امید عملا یک سال بیشتر برای بهبود اقتصاد وقت نداشته زیرا  سه سال از عمر دولت صرف توافق هسته ای شده است!

به گزارش جهان نيوز، داریوش قنبری  طی یادداشتی نوشته است: «روحانی با توجه به کارنامه موفق و قابل دفاع خود بی‌شک پیروز این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود، زیرا به‌نظر می‌رسد جامعه خلاف فرافکنی‌های مخالفان دولت از عملکرد روحانی رضایت دارند. گرچه همچنان مشکلاتی درکشور وجود دارد، اما این بحران‌ها ناشی از سوء‌مدیریت دولت گذشته است.»

وی می افزاید: «رئیس‌جمهور در عمل تنها یک ‌سال برای کار کردن در حوزه اقتصاد زمان در اختیار داشت، زیرا سه سال از عمر دولت روحانی صرف مذاکره با گروه ۱+ ۵ و در نتیجه حل پرونده هسته‌ای ایران شد. البته مخالفان دولت این مساله را در نظر نمی‌گیرند و باز هم می‌گویند دولت می‌توانست طی چهار گذشته مشکلات اقتصادی را حل کند. اکنون یک‌سال می‌شود که روحانی فرصتی برای ‌سروسامان بخشیدن به اموراقتصادی پیدا کرده است.از سویی روحانی برای تکمیل برنامه‌های خود نیاز به زمان بیشتری دارد. مردم ایران باز هم برای چهار سال دیگر‌ ریاست‌جمهوری او را تمدید کرده و به او فرصت دوباره خواهند داد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توجیه تراشید شما را گله ای نیست ... از عرضه و کم کاری ما ولوله ای نیست
برجام چو خورشید بتابد همه ایام ... سوزانده اگر؟! خاصیتش را گله ای نیست
صد روزه اگر وعده رسیده است ز بالا ... بد عهدی سلطان تو بگو حکمت عالیست
گفتیم که بردند و بخوردند و ببستند ... از سفره ما آنچه به لاغیر روا نیست
ما تهفه ایام و اباطیل سرائیم ... در منقبت ما بنشان نمره ای از بیست
سوراخ شده ابر و برون گشته فر ما ... بالاتر از این رتبه ما هان به کنون کیست
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین ایراد این حرف این است که دولت روحانی هیچ محاسبه وبرنامه ریزی برای رسیدگی به وضع مردم درصورت طولانی شدن مذاکره نداشت ودیگراینکه مفهوم وعده ی100روزه وکلیدبرای مردم عادی این است که من انقدر باتدبیر وتوانا هستم که مشکلات قبل راهم حل میکنم این هم دروغ بعد .حالا مردم چه طور 4سال دیگر به ایشان فرصت بدهند واقعا خدا می داند
سعید110
Iran, Islamic Republic of
به علاوه اون صد روز!
سرور
Iran, Islamic Republic of
در واقع وی می خواهد بگوید دولت بنفش در این چهار ساله دچار مریضی برجامبیدگی مزمن بوده است.
بعد از چهارسال انداختن مشکلات گردن دولت قبل که طنز بیمزه ای است.
lpsk
Iran, Islamic Republic of
دیگر از روحانی ننویسید چون روحانی تمام شد