جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۱
خبر ویژه//

ادامه تلاش برای فرار روحانی از مناظره‌های انتخاباتی/ بهانه جویی برای انتخاب مجری های تلوزیونی

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 508743
به اعتقاد برخی ناظرین سیاسی دلیل اصلی فرار حسن روحانی از مناظرات، نگرانی رییس جمهور و مشاورانش از عدم توان در دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید و نداشتن پاسخ به سوالات منتقدین است.
ادامه تلاش برای فرار روحانی از مناظره‌های انتخاباتی/ بهانه جویی برای انتخاب مجری های تلوزیونی
گروه سیاسی جهان نيوز: از چندی قبل تلاش روحانی برای فرار از مناظره‌های تلوزیونی علنی و رسانه ای شد.

به گزارش جهان نيوز، خالی بودن دست دولت از عملکرد مناسب در حوزه های مختلف و به خصوص معیشتی و اقتصادی سبب شده که اعتدالیون برای تحت تاثیر قرار دادن مناظره ها حتی دست به بهانه جویی در اینباره بزنند.

این در حالیست که گفته شده مجریان مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون معرفی شده‌اند ولی اعتدالیون از همین الان برای تحت تاثیر قرار دادن فضای مناظره‌ها به انتخاب برخی مجری‌های برنامه "مناظره" اعتراض دارند. حتی گفته‌اند که اگر مجریان مناظره‌ها دلخواه آنها نباشد، روحانی حاضر نخواهد بود در این برنامه تلوزیونی شرکت کند!

لازم به ذکر است، به اعتقاد برخی ناظرین سیاسی دلیل اصلی فرار حسن روحانی از مناظرات، نگرانی رییس جمهور و مشاورانش از عدم توان در دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید و نداشتن پاسخ به سوالات منتقدین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
شب امتحان فرا رسید .!
سلمان
Iran, Islamic Republic of
ايشان حقوقدان هستند سرهنگ نيستند پاشنه آشيلى ندارند كه به بخواهند از مناظره بترسند تمام شعارهاى انتخاباتيشون به جاى ١٠٠درصد ٥٠٠درصد بر آورده شده هم چرخ سانتريفيوژ ميچرخد هم چرخ زندگى مردم ولى چون سرعت چرخيدن زياده مردم رو زير خودش له كرده ميترسيم بااين سرعت رانندگى آقاى روحانى شاد برويم شادروان برگرديم
محمد
Iran, Islamic Republic of
... دولت حق دخالت در مناظرات را ندارد و این بر خلاف عدالت هست و شورای نگهبان باید برخورد کند دولت که خودش یک طرف مناظرات هست اگر اقدام به چینش مجریان باب میل خودش کند این یک تخلف بارز انتخاباتی است و روحانی حق ندارد که شرکت نکند و باید شرکت کند
Iran, Islamic Republic of
من از طرف دولت پیشنهاد میکنم مجری مناظرات خانم ها بهاره رهنما و باران کوثری و فاطمه معتمد آریا و پگاه آهنگرانی و آقایان امیر مهدی ژوله و عادل فردوسی پور باشن! :)
نامبردگان در همه امور بخصوص سیاست صاحب نظر هستند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کسی که ذره ای تقوا و انصاف داشته باشه و بدونه عملکردش خوب نبوده و نمیتونه دوباره کار مثبتی کنه،میره کنار..
نه که از ترس رسوایی و رای نیاوردن این فیلمو سیانسارو دربیاره..
متاسفم واسه ...... فقط ظاهرشو دارن..
Iran, Islamic Republic of
نیاز به مناظره نیست. به جای دم خروس خود خروس هویداست. کار از مناظره گذشته. دفاعی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
این خواست اکثریت قاطع ملت است که نام و مشخصات مجریان مناظره فعلا مخفی باشد و شخص مجری بسیار مسائل را دقیق و اصولی بیان کند که هر شخص بی عرضه و یا خائن به ملت نتواند خود را موجه نشان دهد . البته آقای روحانی باید پاسخگوی عملکرد بسیار بد خود باشد و ملت از کسانی که حقوق آنان و کشور را از بین بردند هرگز نخواهند گذشت .
بیات
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات انتخاباتی که نباید دلخواه دولت باشد که بخواهد از پاسخگویی فرار کند اگر حاضر نشد بقیه در مناظره ایشان را به چالش بکشند تا مجبور شود از خود دفاع کند که دفاعی هم ندارد
Iran, Islamic Republic of
امروز مناظره مردم با روحانی در رشت بود
خیلی جاهای دیگه هم این مناظره برگزار شده
کاندیداها به این فکر کنند که دقیقا مردم چی میخوان
کسانی که عرضه ندارند دست از سر مردم بردارند
اصغر
Mozambique
بنام خدا. آقای رئیس جمهور، بیا و اولین رئیس‌جمهوری باش که صادقانه و شجاعانه از این مسئولیت میگذرد. ملت ایران فهیم و بسیار باگذشت است .حتما عذر شمارا خواهند پذیرفت .این را صادقانه پیشنهاد دادم .
Iran, Islamic Republic of
اینها یک مجری چاپلوس میخواهند که آشنا باشه