جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۵
خبر ویژه//

دولتی ها به دنبال اصغر فرهادی برای ساخت فیلم انتخاباتی روحانی

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 507378
یکی از چهره های تاثیر گذار در میان اعتدالیون نیز معتقد است که فیلم تبلیغاتی روحانی باید بر اساس برخی دو قطبی های همانند جنگ - صلح و مظلوم نمایی برای دولت و شخص آقای روحانی ساخته شود.
دولتی ها به دنبال اصغر فرهادی برای ساخت فیلم انتخاباتی روحانی
گروه سیاسی جهان نيوز: ساختن فیلم تبلیغاتی برای ایام انتخابات یکی از دغدغه های عمده تیم های علمیات روانی کاندیداهای ریاست جمهوری است و سرمایه گذاری زیادی در این بخش انجام می پذیرد.

به گزارش جهان نيوز، به همین دلیل تیم های تبلیغاتی کاندیداها به دنبال مذاکره با کارگردانان مطرح سینما می روند تا علاوه بر بهره گیری از تجریه و مهارت، از شهرت کارگردان نیز به نفع خود استفاده کنند.

در همین حال، ساخت فیلم تبلیغاتی روحانی برای انتخابات 96 کلید خورده و آقای آشنا محوریت کار را برعهده دارد و  اعتدالیون با کارگردانان مختلف در حال رایزنی هستند.

گزینه اول اعتدالیون برای کارگردانی فیلم تبلیغاتی روحانی، آقای اصغر فرهادی است و قرار است مذاکرات نیز در اینباره با وی انجام بپذیرد.

این در حالیست که چندی قبل اصغر فرهادی با ارسال نامه‌ای سرگشاده و تند خطاب به حسن روحانی؛ رییس‌جمهور نوشت و در آن از فقر حاکم بر زندگی بخش وسیعی از مردم کشور گلایه کرد.

البته در این میان گزینه‌های دیگری هم مثل کیانوش عیاری و کمال تبریزی و برخی دیگر از کارگردانان مشهور در فهرست مذاکره برای ساخت فیلم انتخاباتی روحانی دیده می شود.

لازم به ذکر است، یکی از چهره های تاثیر گذار در میان اعتدالیون نیز معتقد است که فیلم تبلیغاتی روحانی باید بر اساس برخی دو قطبی های همانند جنگ - صلح و مظلوم نمایی برای دولت و شخص آقای روحانی ساخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم روحانی کاندیدا بشود و صلاحیتش هم تایید بشود و اصغر فرهادی هم فیلمش را بسازد و هرکار دیگری هم که می توانند انجام دهند لکن ملت به اراده الهی به خاطر .... (این قسمت را خودم نقطه چین کردم) به او رای ندهد.
ح
Iran, Islamic Republic of
همجنس با همجنس کند پرواز!
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست یک ادم ایرانی غیرت مند بیاد این فیلمو بسازه اصولا اونم باید کسی باشه که دست بفروشش خوب باشه
Iran, Islamic Republic of
پس بیخود نیست که نوبخت برای او تبریک فرستاد
Iran, Islamic Republic of
بدید شجریان هم رو فیلمش بخونه اونوقت همه با هم از مردم جواب نه بشنوند