جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۲۳

تشکر سید حسن از دفاع رسانه ها درباره اظهارات موهن فاطمه هاشمی

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 507207
لازم به ذکر است طی سالهای اخیر تلاش برای ارائه تفاسیر انحرافی از سیره سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) از جانب برخی چهره ها و گروه های سیاسی افزایش یافته است.
تشکر سید حسن از دفاع رسانه ها درباره اظهارات موهن فاطمه هاشمی
گروه سیاسی جهان نيوز: چندی قبل اظهارات موهنی توسط دختر ارشد مرحوم آیت الله هاشمی درباره حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد.

به گزارش جهان نيوز، در این فایل  منتشر شده که گویا دوشنبه نهم اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ضبط شده، دانشجویی از فاطمه هاشمی سوالی با این مضمون می پرسد؛ شما در جماران همسایه حضرت امام بودید و خانه ایشان را دیده اید. چرا سبک زندگی شما با حضرت امام که می گفتند این انقلاب، انقلاب پابرهانه هاست، اینقدر تفاوت دارد؟

فاطمه هاشمی در پاسخ می‌گوید؛ شما از کجا می دانید سبک زندگی امام چه بوده؟! آن اتاقی که شما را می‌برند و نشانتان می دهند، خانه امام نیست. آن دفتر ملاقات‌های امام بود. من بیشتر از این وظیفه ندارم درباره زندگی امام و خانواده امام توضیح بدهم...خانه آقای هاشمی 570 متر بود اما باغ هایی که در اختیار امام بود در جماران بالای سه-چهار هزار متر بود!

پس از انتشار این اظهارات بود که برخی رسانه ها با انتشار یادداشت ها و گزارش های مستند به این اظهارات فاطمه هاشمی پاسخ گفتند.

منجمله خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات فاطمه هاشمی خاطره آیت الله امام جمارانی از بیت امام (ره) را منتشر کرد که گفته بودند که حضرت امام (ره) را اول "دربند" می‌برند که امام خمینی  برای تغییر آن مکان اولتیماتوم 48 ساعته می دهند.

دلیل امام (ره) این بوده که ساختمان مذکور بزرگ و تماما سنگ مرمر بوده و ایشان آنجا را نمی پسندند و نهایتا به جماران می‌روند.

این در حالیست که سید حسن خمینی اخیرا پس از مطالعه برخی از این گزارش ها از برخی رسانه ها بابت دفاع از تبیین سیره واقعی زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکر کرده اند.

لازم به ذکر است طی سالهای اخیر تلاش برای ارائه تفاسیر انحرافی از سیره سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) از جانب برخی چهره ها و گروه های سیاسی افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمی دانم سید حسن وظیفه اش چیست از دفاع دیگران تشکر می کنه خودت چی؟ چند تا بیانیه در محکومیت تخریب کنان دادید؟ شرح وظیف شما در بیت امام و آستان امام خمینی ، و نشر اثار چیست؟
سربارسازندگی
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه خودش جرات اظهار نظر نداره چون لقب علامه ایی که پدر فاطمه رفسنجانی برای پیشبرد مقاصد خودش به او داده بود در جا ازش گرفته میشه ودیگر بهانه ایی برای شرکت نکردن در آزمون خبرگان رهبری نداره
Iran, Islamic Republic of
تشکر شفاهی؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً دست مریزاد!؟!؟!
نوه حضرت امام(ره) باشی، از جایگاه یادگاری حضرت امام(ره) استفاده کنی، مردم بخاطر حضرت امام(ره) به شما احترام بگذارند و....
آنوقت نتوانی در مقابل هتاکان علیه حضرت امام(ره) دفاع قابل قبولی داشته باشی، اعلامیه ای، بیانیه ای، نامه اعتراضی و... در مقابل هتاکان علیه حضرت امام(ره)، صادر نکنی؟!؟!؟
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
چون نتوانستند خود را شبیه امام کنند، دارند تلاش می کنند که امام (ره) را شبیه خود کنند!!! یعنی امام را اشرافی کنند!!! بالاخره باید به هم شبیه بشوند دیگه !!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این اظهار نظر.
کاملا با شما موافقم.
Iran, Islamic Republic of
"چون نتوانستند خود راشبیه امام کنند امام ره را شبیه خودکردند."
این بهتری تعبیری است که خواندم .احسنتم
افرین عالی بود. گل گفتید.
امام نفرمود سربازان من در خانه من هستن فرمود فرزندان من در گهواره هستن و چه خوب امام فرزندان واقعی اش را می شناخت فرزندانی که به عشق به امام هشت سال در سخت ترین شرایط از دین و وطن دفاع کردند.
و باز امام چه خوب فرمود که اگر ولایت اسیب ببیند مملکت دچار اسیب می شود و در وصیت نامه اش هم کوچکترین اشاره ای به فرزندان و نوه های خودش نداشت.
United Arab Emirates
عالی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش سید حسن چشمش باز میشد و دوست و دشمنش را تشخیص میداد
Iran, Islamic Republic of
چرا از بنیانگذار انقلاب دفاع نکردید ...؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! چون ملت ولایتمدار ایران اسلامی اجازه نمی دهد کسی بر علیه امام ره بزرگوار سخنی یاوه بگوید ملت ولایتمدار ایران اسلامی با یاوه گویان عین خودشان برخورد می کنند ملت از کسی خرده حساب و یا رودربایستی ندارد. امام شجاع و نترس و با جرات بود و از کسی جز خداوند منان نمی ترسید و با کسی رودربایستی نداشت. امام بزرگوارمان مردی کوبنده و ابراهیمی بود. و همیشه فریاد ابراهیمی را بر سر کسانی که بر علیه اسلام و قران حرف می زدند فرود می آورد.
Germany
همین ؟؟؟!!تشکر حاج حسن متاسفم ، تو باید حافظ امام باشی که .......
حقگو
Iran, Islamic Republic of
ولی انتقادی از سخنان تحریفی دختر هاشمی نکرده است! مثل همیشه.
سلمان
Iran, Islamic Republic of
اين بودجه ......... رو براى چى ميگيرى آسيد حسن براى تبيين ارمانهاى امام يا زدن ريشه هاى مبانى فكرى خمينى كبير از پوست بيا بيرون لطفاً با اون كاخى كه براى امام پا برهنگان ساخته اى بايد هم دختر هاشمى همچين حرفى بزنه اون حرف زده ولى شما در عمل داريد امام رو از مردم دور ميكنيد امام خودش رفت ولى ارمانهاش زنده بود ولى شما داريد ارمانهاى حضرت امام رو ذبح ميكنيد. چقدر بچه حزب الهيها بايد تاوان كارهاى نابخردانه شما رو پس بدن. ...............
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم نشون داد طرفدار حقه ! یعنی اگر یه روزی از خودش هم بخاطر وهن و تحریف امام انتقاد بشه بازم تشکر میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سید حسن باید از جریان اشرافی که به امام(ره)تهمت دروغ می زنند اعلام برائت نماید و فاصله بگیرد.
بهرام.تهران
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید حسن هم همانند خانواده هاشمی سبک زندگیش مثل زندگی امام نیست اگه بود دفاع میکرد و چون مثل خانواده هاشمی هست و فاطمه هاشمی در واقع نه فقط از زندگی خانواده خودشان دفاع کرد بلکه از سبک زندگی حسن آقا دفاع کردن.و چون ....اقکار عمومی بجای حسن آقا وموسسه به دفاع از امام شهیدانشان و انقلاب و به پاخواستند و درنتیجه سیاهی به زغال میماند باهماهنگی پشت پرده با بیت هاشمی اقدام حداقل تشکر از اقکار عمومی و رسانه ها نمود این اقدام حسن شبیه توجیه خود فاطمه هاشمی است پس با هم هماهنگند تعجب نکنید
Iran, Islamic Republic of
جناب نوه امام ما از امام عزیزمان دفاع می کنیم چون توی قلبمون جا داره شما چرا سکوت اختیار می کنید نمی دونم البته یادم هست در فتنه 88 عکس امام را پاره کردند هتک حرمت کردند صدایی نه شما و نه فرزندان بی وفای ایشان در نیامد انشااللله ما فرزندان خلفی برای حضرت روح الله باشیم
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن و تسکيلات موسسه تنظيم آثا امام سالانه 70 ميليارد تومان بودجه ميگيرند که فقط در اين جور مواقع از حميات ديگران از امام تشکر کنند؟ََ
Iran, Islamic Republic of
عجب ! پس حسن آقا بالاخره دست از دل برداشتن و از اينكه از قداست و حقيقت زندگي امام عزيز در برابر ياوه گويي ها و دروغهاي شاخدار يكي از اعضاي خانواده هاشمي ,دفاع شده , ابراز خوشونودي فرمودن!! حتما" اگر بزرگترشون زنده بود,جناب حسن اقا به خودشون اجازه همين تشكر خشك و خالي را هم نمي دادن.آخه حاج آقا خاطره ناراحت مي شدن!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا امامی که در حیات شان حاضر نشدند در یک خانه ای که روکارش سنگ مرمر بوده زندگی کنند ولی امروز تنها صدها میلیارد سالانه هزینه مقبره ایشان از بیت المال است