کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکر سید حسن از دفاع رسانه ها درباره اظهارات موهن فاطمه هاشمی

22 اسفند 1395 ساعت 10:20

لازم به ذکر است طی سالهای اخیر تلاش برای ارائه تفاسیر انحرافی از سیره سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) از جانب برخی چهره ها و گروه های سیاسی افزایش یافته است.


گروه سیاسی جهان نیوز: چندی قبل اظهارات موهنی توسط دختر ارشد مرحوم آیت الله هاشمی درباره حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد.

به گزارش جهان نیوز، در این فایل  منتشر شده که گویا دوشنبه نهم اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ضبط شده، دانشجویی از فاطمه هاشمی سوالی با این مضمون می پرسد؛ شما در جماران همسایه حضرت امام بودید و خانه ایشان را دیده اید. چرا سبک زندگی شما با حضرت امام که می گفتند این انقلاب، انقلاب پابرهانه هاست، اینقدر تفاوت دارد؟

فاطمه هاشمی در پاسخ می‌گوید؛ شما از کجا می دانید سبک زندگی امام چه بوده؟! آن اتاقی که شما را می‌برند و نشانتان می دهند، خانه امام نیست. آن دفتر ملاقات‌های امام بود. من بیشتر از این وظیفه ندارم درباره زندگی امام و خانواده امام توضیح بدهم...خانه آقای هاشمی 570 متر بود اما باغ هایی که در اختیار امام بود در جماران بالای سه-چهار هزار متر بود!

پس از انتشار این اظهارات بود که برخی رسانه ها با انتشار یادداشت ها و گزارش های مستند به این اظهارات فاطمه هاشمی پاسخ گفتند.

منجمله خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات فاطمه هاشمی خاطره آیت الله امام جمارانی از بیت امام (ره) را منتشر کرد که گفته بودند که حضرت امام (ره) را اول "دربند" می‌برند که امام خمینی  برای تغییر آن مکان اولتیماتوم 48 ساعته می دهند.

دلیل امام (ره) این بوده که ساختمان مذکور بزرگ و تماما سنگ مرمر بوده و ایشان آنجا را نمی پسندند و نهایتا به جماران می‌روند.

این در حالیست که سید حسن خمینی اخیرا پس از مطالعه برخی از این گزارش ها از برخی رسانه ها بابت دفاع از تبیین سیره واقعی زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکر کرده اند.

لازم به ذکر است طی سالهای اخیر تلاش برای ارائه تفاسیر انحرافی از سیره سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) از جانب برخی چهره ها و گروه های سیاسی افزایش یافته است.


کد مطلب: 507207

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/507207/تشکر-سید-حسن-دفاع-رسانه-درباره-اظهارات-موهن-فاطمه-هاشمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com