سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲۶
۷۷
نگاهی اجمالی به علت نطق‌های عصبانی رئیس دولت تدبیر

حسن روحانی هر روز پرخاشگرتر از ديروز

سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 505277
رصد تحولات جامعه نشان می دهد اوضاع بسیار وخیم تر از آن است که بتوان در ماههای اخیر آن را سروسامان داد. روحانی در حالی با تندی زبان موفقیت های دولتش را فریاد می زند که آنچه در میان افکار عمومی وجود دارد در جهت کاملا عکس صحبت های طلبکارانه رئیس جمهور قرار می گیرد.
حسن روحانی هر روز  پرخاشگرتر از ديروز
گروه سیاسی جهان نيوز: لحن رئیس جمهور در هفته های اخیر حالت عصبانیت شدید و نگرانی از آینده را به خود گرفته و نقش های مختلفی را در قالب مطالبه گر، منتقد و اپوزیسیون بازی می کند.

به گزارش جهان نيوز، دور از ذهن نبود که نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال 96، نگرانی حامیان دولت را برای تمدید دوباره تدبیر و امید افزایش خواهد داد و آنها را برای تثبیت روحانی به تکاپو خواهد انداخت اما تشویش درونی شخص رئیس جمهور چنان عیان شده که وی در سخنرانی های اخیر خود با عصبانیت تمام در پشت تریبون حاضر می شود.

دولت نیازمند اعتماد مجدد افکار عمومی به خویش است. اگر تا دیروز سخن از تک دوره ای شدن ریاست جمهوری روحانی در میان منتقدانش جریان داشت، این گزاره با عیان شدن نشانه هایی در بین حامیان روحانی نیز زمزمه می شود. صحبت از نامزد درسایه یا ورود برخی برای ایفای نقش ضربه گیر، بحث های جدی در آستانه انتخابات به دلیل احتمال شکست روحانی هستند.

اما چرا روحانی عصبانی است؟ باید گفت واقعیت های موجود در عرصه های مختلف سیاسی، سیاست خارجی و به ویژه اقتصادی و معیشتی خود را بر آرزوها و رویاهای دولت مستولی ساخته اند. رصد تحولات جامعه نشان می دهد اوضاع بسیار وخیم تر از آن است که بتوان در ماههای اخیر آن را سروسامان داد. روحانی در حالی با تندی زبان موفقیت های دولتش را فریاد می زند که آنچه در میان افکار عمومی وجود دارد در جهت کاملا عکس صحبت های طلبکارانه رئیس جمهور قرار می گیرد.

در صورتیکه مردم چیزی را که روحانی به عنوان تحقق یافتن وعده های اقتصادی اش جار می زند، در زندگی واقعی لمس می کردند، دیگر نیازی نبود ریئس جمهور کشور در روزهای اخیر آن را فریاد بزند و نظرسنجی های محرمانه ای که به رئیس جمهور ارائه می شود، نشان می داد که مردم از اوضاع راضی هستند و دیگر احتیاجی به عصبانیت برای تاختن به منتقدان دولت نیست.

هرچند به نظر میر سد خود دولتی ها هم می دانند که سخنانی مانند اینکه دولت به تمامی وعده هایش عمل کرده و شرمنده مردم نیست، با بازخورد منفی در میان اقشار مختلف مردم و به ویژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر منعکس می شود و می تواند بر سبد رای روحانی تاثیر بدی بگذارد.

در همین حال درست یک هفته قبل بود که رهبر معظم انقلاب در درس خارج از فقه خود از مسئولان خواسته بود تا به اوضاع استان های آسیب دیده از سیل و گردوغبار رسیدگی کنند و فرموده بودند: اينكه ما بگوییم گذشتگان به فکر ریزگردهای خوزستان نبودند، نتیجه این شد. خیلی خب ما چی ؟ ما  داریم چه میکنیم؟ ما هم جزو همان گذشتگان هستیم. چند صباح دیگر ما میشویم گذشتکان. باز همین قضاوت در مورد ما خواهد بود.

صحبت های اخیر روحانی در نقد دولت گذشته، در جهت کاملا عکس توصیه رهبری بود. وي در همايشي كه درباره نظام سلامت بود، اينچنين گفته بود: درباره دولت گذشته می گوییم؛ بعضی ناراحت می شوند. وقتی آن دولت بود، می گفتند انتقاد نکنید تضعیف می شود. الان هم می گویند چکار دارید آن دولت که رفته درباره دولت خودتان حرف بزنید!

این گونه اظهارات را نمی توان ناشي از اشتباهات لفظی یا فراموشی دانست و برنامه های پشت آن نهفته است. ورای تمامی این مباحث، در تکمیل دلایل عصبانیت روحانی، می توان از نبود هاشمی رفسنجانی نیز سخن به میان آورد.

با رحلت هاشمی، روحانی تنهاتر از همیشه شده و وی با کوهی از مشکلات و مطالبات درون حزبی به خصوص اصلاح طلبان روبه روست که دولت وی را تنها مسیری برای دستیابی به قدرت می بینند.هاشمی نقش بالانس کننده خوبی میان اصلاح طلبان و حامیان دولت ایفا می کرد و از قبل آن روحانی منتفع می شد. نبود وی ضربه مهلکی بر بدنه دولت وابسته و طفیلی است که روحانی در یک اشتباه محاسباتی برای نشان دادن اعتماد به نفس بالا، با پرخاشگری و عصبانیت به ایراد سخنرانی می پردازد.

هرچند ورود بی پروای روحانی به مباحث انتخاباتی را می توان در قالب آغاز زودهنگام تبلیغات انتخاباتی دانست اما این روش به صورت بسیار ناشیانه ای از سوی رئیس جمهور دنبال می شود .

شاید توصیه های نزدیکان مصلحت اندیش روحانی بتواند در هفته آینده و سخنرانی های بعدی روحانی در حفظ آرامش کارساز شود ولی تشویش درونی و نگرانی از شکست قریب الوقوع نیز ممکن است تمامی معادلات را برهم بزند و رئیس جمهور جسورانه تر اما با عصبانیت در میدان حاضر شود که آن را می توان یک گل به خودی تمام عیار تفسیر کرد!
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اهبر
Iran, Islamic Republic of
انشا الله مردم غیرتمند ایران اسلامی جواب نعره های از ترس روحانی را پای صندوق های رای خواهند داد و او را روانه تاریخ خواهند کرد مردم معتقدند اگر روحانی و یک چوب کبریت با هم رقابت کنند چوب کبریت برنده است و این روحانی را خیلی عصبانی می کند ...
Iran, Islamic Republic of
..... البته این گونه حرفها را منتشر کردن ... سربالاست و نشان می دهد اوج کینه امثال نظر دهنده را . اما اگر روحانی دوباره رای آورد به خود و غیرت خود غره نشوید .
سرور
Iran, Islamic Republic of
شما آب شیرین خوردی و عینک زدی؟!
United States
روحانی رودربایستی را کنار گذاشته و با صراحت حرف میزند و این مخالفان روحانی را نگران کرده چون در نزدیک انتخابات در حال خلع سلاح شدن هستند
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی بگم بیشتر وحشت کنی جهان نیوز و اون اینه که روحانی از این به بعد با صراحت بیشتری صحبت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
اووووه ترسیدیم!!

صراحت کجا بود؟!!
اگر میخواد صراحت داشته باشه دقیقا به مردم بگه ....(وعده) که برای انتخاب شدنش گفت به کدومش عمل کرده؟؟؟ ...وعده 100 روز اول!!

طرف متخصص فحاشی بود مردم با حیرت نگاهش می کردند، یکی رد شد و گفت آفرین خیلی صراحت داری!! .........=صراحت؟!
فرهنگی
البته میکن وعده های حل مشکلات 100 روزه تمدید شد !! هه هه هه
Iran, Islamic Republic of
دوست محترم یک شاخصی خدمتتان می دهم کاملا متوجه خواهید شد. ببینید bbc , صدای آمریکا و بوقچی های مشابه دیگر از روحانی دفاع می کنند، یا به او حمله می کنند. بر همان اساس به سادگی متوجه همه چیز خواهید شد.
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی وحشت کردیم نباید اینقدر هم وحشتناک میگفتی آخه گناه داره!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایکاشازاین پرخاشگری وباصطلاح صراحت درمقابل شیطان پرستان ازخودنشون میداد
Iran, Islamic Republic of
از این صراحت درباره برادرش یا احیانا درباره اشتباهات فاحش شخص خودش استفاده هم میکند ؟
تورک ایران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ازاین صراحتش در مورد ترکیه وعربستان استفاده میکرد نه برا مردم خودش برا .....
علی
Iran, Islamic Republic of
پس معلومه وضعش خرابتر شده
Iran, Islamic Republic of
مردم با حمايت از روحاني مزد افشاگريهايش را خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
کلمه نجومی بگیرانو بعداز کلمه مردم فراموش کردی-شب درازست وقلندر بیدار مطمئنا درسال 96 سکته میکنن بعضی ازاشرافیت گراها- والعاقیت للمتقین
بیات
Iran, Islamic Republic of
گره کور این دولت با عصبانیت باز نمیشه و همت مردم رو می طلبه که دیگه نزارن این جور ادما حاکم بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای آقای روحانی متاسفم و دوست نداشتم اینطوری شود ولی منصوب کردن نیروهای بی تعهد و ضعیف در دولت کار دست ایشان داد. مدیر متعهد و انقلابی و باسواد نیاز است.
Iran, Islamic Republic of
بخصوص اخوی امینو دلسوزشان بیشتر کاردستش داد
Iran, Islamic Republic of
وقتی روحانی انتخاب شد بشدت ناراحت شدم زیرا میدانستم این جناب آنجوری که باید باشد نیست. افکار انقلابی ندارد و با کدخدا ... است. اما تو خیابان نرفتم داد بزنم رای من کو؟ ، سطل آشغال هم آتش نزدم ، خون هم از دماغ کسی نیامد.
Iran, Islamic Republic of
روحانی از اول و از زمان مناظرات نشون داد که یک فرد عصبی و پرخاشگر است و تحمل کمترین انتقاد را هم ندارد.
رفتارش با مجری و رقبا در مناظرات و سخن گفتن فقط تداعی یک فرد خشن و پرخاشگر و تندخو و سطحی و شعاری را میکرد...
Iran, Islamic Republic of
البته عصبانیت خوب نیست اما اینکه مثل بعضی ها دروغ بگویید و بر و بر تو چشمای طرف نگاه کنید آنهم با حونسردی خیلی بدتره .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
حل مشكلات در 100 روز اول، برداشته شدن تحريم ها در روز اول اجراي برجام، بازشدن 1000 سوييفت در روز تعطيل(يكشنبه) توسط بانكهاي خارجي، رشد اقتصادي بالا در شرايط ركود، بالاترين ميزان صادرات غير نفتي در 37 سال اخير، تورم با شيب ملايم، چرخيدن همزمان سانتريفيوژ و زندگي مردم، رونق اقتصادي در شرايطي كه بيشتر صنايع نيمه تعطيل هستند وهزاران جمله ديگر
حرفهاي راست هستند؟
چه كساني اين جملات مشعشع را بيان فرمودند؟؟؟
بچه دهاتی
Iran, Islamic Republic of
آره وااللا . مثلا چشم کنی تو دوربین تلویزیون و بگی : وقتی انتخاب شدم ، فقط برای سه روز گندم توی انبارها بود ؛ تا وقتی مشغول کار شم ، انبارها رو پرپر کردم!
رضا
Iran, Islamic Republic of
باید هم بی اعصاب باشه. وقتی 4 سال مردم رو سرکار بزاری و همه متوجه بشن ته اش معلومه طرف عصبی می شه
مهران
Iran, Islamic Republic of
به طور کلی این بنده خدا تو موقعی که تحت فشار قرار میگیره عصبانی میشه مثل مناظره ها یادتون میاد؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
البته به فرموده خودشان، ايشان با صداي رسا صحبت كردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحاني اصلا عصباني نيست و دقيقا ميداند چه ميگويد چون نزديك انتخابابات بايد با صراحت بيشتري صحبت كند
United States
و همین صراحت لهجه باعث عصبانی شدن مخالفان روحانی شده
Iran, Islamic Republic of
یعنی مهم نیست کارها رو زمین بماند مهم اینه که انتخابات راه بیفتد؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
چه صراحت لهجه اي؟! اينها همه فرافكني است....دست پيش ميگيره تا پس نيفته!
البته حقم داره ..... !آخه اولا" كه دستش خاليه و عليرغم گره زدن همه مشكلات و كمبودها و كم كاريها و مفاسد, به نشاندن لبخند رضايت بر لب ابرجنايتكار غرب يعني آمريكا و سرگرم نمودن مردم به وعد و وعيدهاي برجامي و كدخدامحوريش ,هيچي عايدش نشد و مملكت بيش از پيش در ركود تورم وگراني و... اقتصادي فرو رفت . و بدشانسي دوم شيخ حسن ,فوت شيخ اكبر هاشمي بودكه بزرگترين حامي او به حساب مي آمد.
Iran, Islamic Republic of
دیگه تکیه کلامشو-کاسبان تحریم-فراموشکرده خداثابت کرد که.........
Iran, Islamic Republic of
البته بهتره این بار سعی کنن کمتر دروغ بگن که توش نمونن!
دروغ گفتن حرام است و منکر و باعث نزول عذاب الهی برای دولت فخیمه می شود
بازگذاشتن دست اخوی شان در بیت المال هم ایضا حرام است و تخلف قطعی. همین یکی برای رای عدم کفایت در مجلسی واقعی بس بود. حیف!!
عملکرد ضعیف در نمایش برد- برد برجام نیز دیگر ابعادش بر همه روشن شده واگر عمدی بوده قطعا حرام است و سبب پایمال کردن حق مردم
معاملات سربسته و مخفیانه نفتی را که دیگه نگو. خودت هم خوب می دونی چه بلایی در قیامت سرت میارن. البته اگر اعتقاد داشته باشی!
کافیه که تو استخر فرح هم یه دور بری شنا کنی!
Iran, Islamic Republic of
روز به روز اوضاع بدتر خواهد شد واحساس مي كنم كه كار رييس جمهور به پايان دولت نرسد!
دبیر آموزش و پرورش
ان شاءالله
حسین
Iran, Islamic Republic of
توی این همه سال هر روز وضع معیشت مردم داره بدتر و بدتر میشه اونوقت شماها هنوز دارید درباره این جناح و اون جناح صحبت میکنید ؟ آخه تا کی باید با این حرفا سرمون کلاه بره ؟ این همه جوان بیکار ، این همه جدایی خانواده ها ، این همه فقر و فساد ، همه و همه نتیجه این جناح بازی های مسخره تونه . یکم به فکر مردمی باشد که خدا گفته عاشقشونه . مگه ما بنده های خدا نیستیم که با ما اینجوری میکنین ؟ به دادمون برسین و از این باتلاق نجاتمون بدین . هرکی میتونه نجاتمون بده بیاد فرقی نمیکنه از کجا و از کدوم حذب و جناح . فقط اوضاع اقتصادی مردم مهمه و قدرت خرید و بس ...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، من با 38 سال سن و مدرک مهندسی کامپیوتر نرم افزار هنوز خونه بابام هستم ، بیکارم و هنوز هم زن نگرفتم. اینهایی که گفتی با همه وجود درک میکنم اما این حزب و جناح بازی نیست. کاملا هم جدی و مهم است. وقتی یک نفر اصولگرا است یا اصلاح طلب دقیقا یک جهت گیری مهم را در فرد نامزد ریاست جمهوری نشان میدهد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما میگید اگه کار نمیتونه بکنه ، فحش هم نده . پس برا چی انتخابش کردیم !!!!
Canada
روحانی نشد یکی دیگه....کدام یک از نامزدها برای بهبود وضعیت اقتصادی برنامه دارن؟ سال هاست رای مردم در انتخابات برای جلوگیری از برنده شدن یکی دیگر است از روی عقلانیت نیست. چاره هم ندارند. کدام کاندیدایی تا حالا آمده و برنامه داده؟ همه اش شعار شعار... تازه ولو این که کسی روی کار بیاید که برنامه داشته باشد با این مجلسی که فعلا داریم هیچ کاری نمی تواند بکند....
Iran, Islamic Republic of
هر کس یک مقدار بررسی کند میبیند که این دولت واقعا نا کار آمد است من در انتخابات سال 92 به آقای روحانی رای دادم ولی در سال 96 به ایشان رای نمی دهم
Iran, Islamic Republic of
جهان قاطی کردی دیگه نمیدونی چه تیتری بزنی خیلی خوبه عصبانی هستید
Iran, Islamic Republic of
کسی باید عصبانی شود که بعدازانهمه خوشخدمتی بغربیها مثل دسمال چرک دورش انداخته وهیچ ارزشی براش قائل نشدند-خوب تاکتیک امریکا همینه با پهلوی وامثال انهم اینکارو کردند باید خدارا درنظر گرفت نه کدخدارا عزیزم
Iran, Islamic Republic of
باعده اي ازنيروهاي بازنشسته بي انگيزه كه نمي شود وعده هارامحقق كرد بايدهم عصباني باشد
Iran, Islamic Republic of
اگر این نگرانی ها برای نظام و انقلاب است
بزرگمنشی حکم بر پذیرش برخی قصور و کناره گیری میدهد.
ایثار ایشان درین راه میتواند ثمرات بهتری از ابرام بر اشتباه ببارآورد.
یک سینه سخن
Iran, Islamic Republic of
با سلام علت پرخاشگری رییس جمهور ، اطمینان از رای آوری در انتخابات در پیش رو دارد . اطمینان ، غرور آور است . البته پیش بینی ایشان با توجه به این تفرق موجود در بین اصولگرایان امری آسان است . روحانی با خیال راحت از نتیجه انتخابات در حال یکه تازی و ... به همه مخالفین و حتی مردم است . نمونه این ... به مردم در بیانات اخیر وی در خوزستان قابل مشاهده است .
Iran, Islamic Republic of
اطمینان آرامش و سکینه قلبی میاورد آیا روحانی آرامش دارد؟؟ تعجب میکنم از استدلال عجیب و غریب جنابعالی !!!
Iran, Islamic Republic of
درمذاکره هم ازاین اطمینانا بهش داده بودن که بمردم قول 100 روزه میداد ولی بهتره که توبه کنیدو بجای کدخدا بخدا اطمینان داشته باشید-خدایا مرا ازشر مغضوبین وضالین نجات بده-امین
Iran, Islamic Republic of
البته باید مواظب بود از دخالت دولت در انتخاباتی که برای رئیسش حیاتی است حتی المقدور کاسته شود چون این قبیل ذخالت های دولت در انتخاباتی که خودش در آن ذینفع است با توجه به سابقه بد دولت در این امور سبب عدم حفاظت از رای مردم می شود.
من هنوز هم به چگونگی برگزاری انتخاب توسط دولت راستگویان شک دارم چون تا به حال یک حرف راست از ایشان نشنیده ام
Iran, Islamic Republic of
چرا درکش نمی کنین؟!
خب عصبانیه از این همه انتقاد بجایی که ازش می شه!!
یاد بگیرین صبح تا شام ازش تعریف کنین!
نمی تونین از خودش که تعریفی هم نیست تعریف کنین خب از برجام تعریف کنید و مثلا بگید برجام محبوب قلب ها، معجزه قرن 21، نابودگر نظام سرمایه داری آمریکا
روحانی بخاطر برخی ویژگی های روانی- شخصیتی بشدت محتاج تعریف و تمجیده!
hamid
Iran, Islamic Republic of
آنهای که تمامی سرمایه های کشور و نظام را هزینه می کنند تا برای خود رای و آرامش بیاورند بدانند تاریخ قضاوت اشتباهی نخواهد کرد. دانشمندان، تکنولوژی های برتر، کارهای عمرانی ، قدرت نظامی برتر همه و همه .... قدرت این کشورند فروخته می شوند برای آرامش گروهی کوچک در حالی که معیشت مردم روز به روز بدتر می شود. بدتر از آن سرمایه گرانبهای غریزه جوانی که برای جوانان و کشور می تواند پشتوانه عالی باشد هزینه بازی سیاسی می شود.
Iran, Islamic Republic of
اینطور که میفرمایید موضوع از دعوای انتخاباتی بس فراترست.
Iran, Islamic Republic of
اینکه روحانی با صدای رسا وبا صراحت از اقدامات دولت خود دفاع ومنتقدان هرزه گو ومخرب را به باد انتقاد میگیره عصبانیت نیست او خوب می داند با چه کسی وبا چه زبانی باید سخن گفت.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دستاوردهاي تقريبا هيچ برجام را مي فرماييد؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کلا پرخاشگری و عصبانیت از ویژگی های شخصیتی ایشان است. آدم عصبی مزاجی است.
Iran, Islamic Republic of
محسن رضایی در مناظرات بهش گفت که خیلی عصبی هستی حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
رقبای انتخاباتی روحانی می توانند روی عصبانیت روحانی حساب ویژه ای باز کنند.
Iran, Islamic Republic of
در روایت معصومین آمده که علت عصبانیت این است که فردی خود را برتر از دیگران فرض ميکند و دیگران در نظرش حقیر می‌نمایند.
Iran, Islamic Republic of
حالا ديگه اعضاى کابينه به جون هم افتادن و برا هم نامه نگارى مي کنند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی از نتیجه نظر سنجی های مطلع است و میداند که محبوبیت کمتر از 30 درصد یعنی یک دوره ای شدن و همین دلیل عصبانیت ایشان است .
ریزبین
Germany
عزیزبرادر اگر لطف کنی و اون عدد 3 رو با مداد پاک کنت پاکش کنی عدد صفر خیلی قشنگترو برجسته تر خودشو نشون میده ها .مگه نه داداشِ گلم ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دکتر روحانی تو انتخابات پیشرو شرکت نکنه خیلی واسش بهتره و بذاره مدیرهای جوان و توانمند دیگری، بالاترین مقام اجرایی کشور رو دست بگیرند.دکتر روحانی در زمینه های مسکن،ایجاداشتغال و حل سایر مشکلات اقتصادی موفق نبوده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در شش ماه نخست دولت آقای روحانی به این نتیجه رسیدم که ایشان اولین رییس جمهور تک دوره ای خواهد بود. هرچند این هزینه بر است ولی اعتقاد دارم دیگر مردم تحمل دو دوره ریاست جمهوری یک نفر را ندارند. حتی مدیریتهای پایین دستی هم دو ساله شود.
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوبه خوش خيالين ولي زياد دوام نداره بعد از انتخابات از خواب بيدار ميشي كه خيلي ديره
شخص
Iran, Islamic Republic of
احسنت. کاملاً حرف بجا و منطقی بیان کردین. مگه ما کم تحصیل کرده و نخبه داریم برین ببینید تو دانشگاه امیر کبیر . .... تا زمانی که بازنشسته ها دست از کارشون بر ندارن همین آش هست و همین کاسه. هرسال داره آمار بیکاری بالا میره تنها راهش اینه که بازنشسته بازنشسته بشه.به امید روزی که جوانان کشور عزیزمان وارد عرصه بشن و این بی عدالتی ها ازبین بره
Iran, Islamic Republic of
واقعا دلم برای دکتر روحانی میسوزه. از طرفی ... اقشار انقلابی و دلواپس آینده کشور شده و از طرفی اقشار طیف مقابل که روحانی را تنها ابزاری موقت برای رسیدن به اهداف پوچ خود می دیدند هم از ایشان نا امید شده و روحانی را فردي ناكارآمد تلقی می کنند و از طرفی دیگر دست حاجت روحانی که به سوی کدخدا و یارانش دراز شد توسط ایشان پس زده شد و ایضا گاز هم گرفته شد
Iran, Islamic Republic of
دلت به حال مردمی بسوزه که زیر سیاستهای این کدخدا دوست در فشار هستند
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن اززبان ما
Germany
دلت بحال خودت بسوزه که نسل اینده تو باید ته مانده کشور افغانستان و بنگلادش را بخورد زیرا در این دولت و دولت سازندگی انقدر ...... کردند که تا صد سال دیگه کشور درست نخواهد شد وای به روزی که افغانستان از ایران پیش بیافتد انوقت ملت همه را از چشم دین خوهند دید
Iran, Islamic Republic of
با مردم پرخاشگر با دشمنان مردم منعطف!!!
Nashenas
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس واسه ملت کارے نمیکنه همه به فکرخودشونن...هرکی اومدبدترگندزدبه اوضاعورفت!کاش یکےپیدابشه که ایرانوازباتلاق بکشه بیرون نه به فکرثروت اندوزی وتجملات برای خودش واطرافیانش باشه...کسےکه باچیزای کوچک واکنش نشون میده مسلمانمیتونه کشورواداره کنه...نگرانی وعصبانیت روحانیم واسه انتخاباته خودشم خوب میدونه ملت ایران دیگه بااین کارایی که کرده انتخابش نمیکنن...کسی که بابنده های خدایی که اینقددوستشون داره وروحانی ادعامیکنه اونومیپرسته تندرفتاری میکنه دیگه واویلا...امیدوارم کسی بتونه روصندلی ریاست جمهوری بشینه که لیاقتشوداشته باشه....!
Iran, Islamic Republic of
حرفات عاقلانه است اما ماملت ایرا دربین بدو بدتر مخیر ماندهایم خداکمکمون کنه که دربدوضعیتی هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فرمایش شما درست است ولی تاریخ ثابت کرده که اصول گرایان کمی بهترند
فیضی
Iran, Islamic Republic of
بجای اینکه 4 سال به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوبمان توهین کنید و تخریب ....... می آمدید و به او کمک می کردید که نکردید این رفتارهای ظالمانه مناسب شخصیت یک رسانه نیست ......
شما اگر راست می گویید 8 سال دولت دکتر احمدی نژاد و زیر مجموعه اش را توجیه کنید که ملت را به خاک و خون کشید و به فلاکت .
Iran, Islamic Republic of
وعده صد روزه به دور دوم کشیده شد
ahmad
United Kingdom
جهان نیوز مطمنم نظرمو پخش نمیکنی ولی میگم
ای کاش شما دوره ی رییس جمهور قبل قبل هم اینجور موشکافانه نقاد وضعیت اقتصادی میشدی
عزیزم مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر مسولی توی جمهوری اسلامی حرف ولی رو گوش نکنه حتی اگر آمریکا هم پشتش وایسه خدا کاری می کنه که زمین بخوره
Iran, Islamic Republic of
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در این مدت 8 سال متاسفانه نتیجه مذاکره دولت حسن روحانی با آمریکا، کشورهای اروپایی و.... بوده است.
Iran, Islamic Republic of
روحانی: هر آنچه از مذاکره خواستیم به آن برسیم، رسیدیم/ و این در حالی است که متاسفانه مذاکره تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.