پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۲۸

اولین اظهار نظر بزرگ مردمی درباره همه گزینه های انقلابی برای ریاست جمهوری انجام شد

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 504338
اسامي ٣٠ عضو شوراي مركزي تا ساعاتي ديگر و با پايان شمارش آرا اعلام مي شود. پس از اعلام شمارش آرا كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري در مجمع ملي، شوراي مركزي مذاكره با حائزان آرا اكثريت را آغاز مي كند و از ميان آنها ده تن كه سازوكار جبهه را پذيرفته باشند، به ترتيب راي به مجمع ملي دوم معرفي مي شوند.
اولین اظهار نظر بزرگ مردمی درباره همه گزینه های انقلابی برای ریاست جمهوری انجام شد
مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور 3 هزار نفر از اقشار و اصناف مردمی و استان‌ها صبح امروز، پنجم اسفندماه در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب در حالی برگزاری است که نام همه گزینه های انقلابی در جمع کاندیداهای که نمایندگان جبهه مردمی رای به آنها خواهند داد دیده می شود.

به گزارش جهان نيوز:

 مهدی محمدی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:
به رغم همه قيل و قال ها، حتي سعيد جليلي در جمع آن دسته از كانديداهاي جبهه منا است، كه به راي انقلابيون گذاشته مي شوند؛ چرا كه بخشي از بدنه نيروهاي انقلاب چنين خواسته اند. ما دور خود ديوار نكشيده و ادعا نكرده ايم هر كه بيرون ماند غيرانقلابي است.
 

 
*آغاز نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه 5 اسفندماه) با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب در جوار حرم حضرت امام( ره) آغاز شد.
به گزارش فارس این مجمع در نشست امروز دو دستور ویژه خواهد داشت، در افتتاحیه این مراسم تصویب مرامنامه و اساسنامه جبهه و انتخاب 31 نفر اعضای شورای مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

در نوبت عصر این مجمع نیز هیات‌رئیسه منتخب اعضای شورای مرکزی جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی را اداره و نسبت به اجرای بخش دوم انتخاب 10 نامزد برتر ریاست‌جمهوری توسط اکثریت اعضای مجمع عمومی اقدام خواهند کرد.

این کاندیداهای معرفی شده و کسانی که خود اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، حدود 50 نفر هستند که به رای همه اعضای مجمع عمومی گذاشته خواهند شد تا 10 نامزد برتر مشخص شود.

قرائت قرآن، پخش صلوات خاصه امام رضا( ع) و ادای احترام به امام و شهدا آغازین بخش مراسم امروز بود.
در ادامه هیّئت مؤسس جبهه شامل بحیی آلِ‌إسحاق، مهدی چمران، خسروی وفا، رحیمیان، روستا ازاد، طالب زاده، مهدی محمدی، مرندی و دستجردی در جایگاه مستقر شدند.

*رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است

رحیمیان با بیان اینکه انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول این حرکت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: در عین حال اصل این حرکت در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت و خط امام راهی پایدار و استوار برای عبور از همه مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

*آیت‌الله موحدی کرمانی: عقل و دین و تجربه به ما نشان می‌دهد که باید اصلح را اتنخاب کرد/ از تشکیل چنین جمع پرشور و انقلابی تشکر می‌کنم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: کار خوبی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای نخستین بار آغاز و انتخاب کرده، ساز و کار از پایین به بالا که این یعنی شروع از مردم باشد و مردم تصمیم‌گیری کنند چه کسی رئیس جمهور شود و این دستوری از بالا نیست بلکه حرکت از بطن مردم است.

قرائت متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی توسط حجت‌الاسلام رحیمیان+متن سوگندنامه

بعنوان عضو مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی،  با اعتقاد و ایمان راسخ به خداوند قادر متعال در برابر قرآن مجید و در پیشگاه شهیدان انقلاب به ذات اقدس الهی سوگند یاد میکنم که دوشاش برادران و خواهرانم در این جبهه تمام توان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و مکتب امام خمینی و اندیشه های مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان به کار بندم و از تلاش و مبارزه برای اجرای فرامین معظم له و خدمت به مردم و محروم و مستضعفان و رفع فقر و فساد و تبعیض و تحفق عدالت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران و مبارزه مستمر با ظلم و ظالم دمی نیاسم.

*دستجردی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب 1600 نماینده استانی دارد

مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه پنجم اسفند در نشست مجمع ملی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شد، گفت: ما پیام رهبر انقلاب را شنیدم، آنچه می‌بینیم باید تغییر کند و این جز با حضور مردم که هر روز به حواشی کشانده میشوند، ممکن نیست.

حمایت جامه روحانیت از تصمیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: ما این حرکت را کاملاً تأیید می‌کنیم. نظرات مشورتی خود را داده‌ایم و باز اگر نظری بخواهند خواهیم داد، حرکتی کاملاً ارزنده است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم و در نهایت آنچه این جبهه تصمیم بگیرد، تأیید می‌کنیم.

حداد عادل: معرفی تیم کاری نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب
رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: تلاش می‌کنیم که مجموعه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همراه نامزد خود به مردم معرفی کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما نیز به عنوان کاندیدا در رأی‌گیری امروز حضور دارید یا خیر، گفت: خیر، بنده نامزد نیستم  و اصلا اعلام آمادگی هم نکردم.

*انتخاب نامزدهای ریاست‌جمهوری جبهه مردمی از لیست 27 نفره

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: امروز 27 نفر نهایی توسط مجمع ملی جبهه مردمی برای انتخاب در مجمع ملی دوم به رای گذاشته خواهند شد.
مرضیه وحیددستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حاشیه اولین مجمع عمومی این جبهه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد 50 نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری از طریق سامانه جبهه مردمی انتخاب شده‌اند ولی در نهایت 27 نفر از آنها در مجمع ملی به رأی گذاشته خواهند شد، گفت: دلیل رسیدن به 27 نیز این است که تعدادی از این افراد انصراف داده‌اند و انتخابات از بین این لیست 27 نفره انجام خواهد شد.

*تصویب پیش‌نویس مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

همزمان با برگزاری نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهر آفتاب با حضور 3 هزار نفر از نیروهای انقلابی و مردمی برگزار شد، پیش نویس مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین مجمع ملی این مجمع تصویب شد.

*ضوابط و شاخص‌های نامزدهای «جبهه مردمی» برای انتخابات
ضوابط و شاخص‌های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلای برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 اعلام شد.

بر این اساس، این شاخص‌ها در دو بخش «شروط لازم و اولیه» و «شاخص‌های عمومی» منتشر شده است.همچنین این شاخص‌ها و ضوابط با رای قاطع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به تصویب رسید.

*پناهیان:سال‌ها تشکیل مجموعه‌ای مانند جبهه مردمی به تاخیر افتاده است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کار تشکیلاتی را باید از مدرسه ها و مسجدها آغاز کنیم، گفت: با ولایتمداری انفرادی ولایت ولی الله اعظم محقق نخواهد شد.
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز پنجشنبه پنجم اسفند در اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود، گفت: تشکیل یک مجمع از نیروهای انقلابی که به صورت تشکیلاتی و مردمی شکل گرفته مقدس است.

*اسامی ۱۰ کاندیدای «جبهه مردمی» در دومین مجمع ملی اعلام می‌شود
 
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: پس از معرفی و بررسی ۱۰ کاندیدای جبهه مردمی در شورای مرکزی، اسامی آنها در دومین مجمع ملی اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین رحیمیان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز در جلسه نوبت عصر اولین مجمع ملی این جبهه با بیان اینکه قرار بود شمارش آرای شورای مرکزی با دستگاه خوانده شود اما به دلیل اینکه برخی از تعرفه‌ها کد نداشت شمارش آرا‌ دستی انجام شد گفت: به دلیل اینکه شمارش آرا به صورت دستی شمارش شد و تا این لحظه ثلث آرا شمرده است به همین منظور بزودی اسامی شورای مرکزی نیروهای جبهه انقلاب معرفی می‌شوند.

گفتنی است، با وجود اتمام نخستين مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي شمارش آرا براي تعيين ٣٠ عضو شوراي مركزي و ١٠ كانديداي رياست جمهوري ادامه دارد. اسامي ٣٠ عضو شوراي مركزي تا ساعاتي ديگر و با پايان شمارش آرا اعلام مي شود. پس از اعلام شمارش آرا كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري در مجمع ملي، شوراي مركزي مذاكره با حائزان آرا اكثريت را آغاز مي كند و از ميان آنها ده تن كه سازوكار جبهه را پذيرفته باشند، به ترتيب راي به مجمع ملي دوم معرفي مي شوند.

مجمع ملي دوم با راي اكثريت از اين ده تن، ٥ نفر را برخواهد گزيد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام و آرزوی پیروزی انقلابی ها

از خصوصیات انقلابیگری یکیش همینست که کار فردا را دیروز انجام میدهند. چون همواره خود را در جبهه های نبرد باطل با حقیقت می بینند و در پیشگاه هستی بخش یکتا مالک همه چیز - در رکاب صاحب زمان (عج)!

برعکس غش کردگان بسمت باطل
که جز بر سفره انقلاب نظر ندوخته افقها را نه می بینند نه می فهمند.
سالهاست بر سر سفره نشسته سهم انقلابیون را می بلعند و غرولند تحویل میدهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط یک کاندیدا و بس. این حرف مردم است
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
با یک کاندیدا نمی توان در مقابل روحانی و کاندیداهای ذخیره اصلاح طلبان پیروز شد باید مانند 84 یک طیف از کاندیداهای انقلابی وارد انتخاب شوند ولی در آخر بعد از مناظره های انتخاباتی به نفع کاندیدای اصلح کنار بکشند
حسین
Netherlands
نهایتا یک نامزد. اما بحث های انتخاباتی مقدماتی بین نامزدها به افزایش دانش سیاسی مردم کمک می کند
Iran, Islamic Republic of
چه یک کاندیدا چه چند کاندیدا باز هم روحانی رای میاره
Iran, Islamic Republic of
از همين الان پيروزي روحاني معلومه
Iran, Islamic Republic of
روحانی از آرای باطله هم شکست خواهد خورد.
Iran, Islamic Republic of
در ابتدا بهتر است چند کاندیدا وارد عرصه شوند و بعدا بقیه به نفع یک نفر کنار بکشند.
Iran, Islamic Republic of
الاهی بگردم نیروهای انقلابی شگفت زده شدند! که از آنها هم دعوت شده.
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی میشینید برای مردم تعیین تکلیف میکنید؟!
مردم خودشون میفهمن که به کی رای بدن
این حرکت شما گامی در جهت دوقطبی سازی است
Iran, Islamic Republic of
و امرهم شورا بینهم

نمیگوید بینهم خواص!
شورایی از همه نیروهای انقلابی در همه استانها خیلی بهتر از این نظام اداری ارثیه ... میتواند کشور را اداره کند. زمانش رسیده نظام اداره کشور قرآنی شود. اشرافیگری محصول این سیستم غربست که بالاجبار کپی کردیم. ادامه آن کاری انقلابی نیست.
Iran, Islamic Republic of
بله دوقطبی سازی خیلی بداست .افساد به نام اصلاح هم بداست.اما درتاریخ داریم که پیامبری به قومش دستورداد به چشمه اب رسیدید ننوشید اما اکثرا نوشیدندگفتند ماحال نبرد نداریم ایا تاریخ مایه عبرت نیست
Iran, Islamic Republic of
تحریم نیروهای انقلاب شکست
مبارک است
دانیال
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله موفق باشید . کار اگر برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا باشد قطعا موفق خواهد بود .
اهبر
Iran, Islamic Republic of
وقتی باهنر اصولگرا می شود از این جمع هم جزء روحانی چیزی بیشتر بیرون نمی آید
Iran, Islamic Republic of
وقتی باهنر به جبهه مردمی انقلاب می پیونند باید خوشحال باشید نه نگران.
نگرانی آنجاست که نیروهای انقلاب پراکنده شده میانشان تفرقه افتد. یا به جبهه اشرافیگری متمایل شوند یا از سر سیری لگد به انقلاب و انقلابی ها بزنن.
Iran, Islamic Republic of
بحمدالله روحانی یک تنه همه را حریف است
پتک اندیشه
Iran, Islamic Republic of
ولی ایشون تو این چهار سال حریف وعده های خودشون نشدن!
Iran, Islamic Republic of
مثل قضیه برجام
منتظر
Iran, Islamic Republic of
من افراد ولایتمدار رو تحسین میکنم و در این جمع کسانی رو می بینم که قبلا امتحان خودشون رو پس دادن و مردود شدن...
هر که را سیدعلی، پیر فرزانه ما، تایید کرد انتخاب ماست...

نه به جمع نگاه میکنیم و نه به چیز دیگه...
فقط ولایتمداری محض...
Iran, Islamic Republic of
فقط وحدت و فقط یک کاندیدا
Iran, Islamic Republic of
بله یک کاندیدای مومن. ولایی متخصص کاربلد که از رای ما پله برای خودش نسازه
Iran, Islamic Republic of
باشه شما فقط به یه کاندیدا رآی بده.
اما وقتی اصولگراها متحد نباشن و به جلیلی رآی ندن چه فایده؟
Iran, Islamic Republic of
جالبه فتنه گرها میگن انقلابی ها همون چهار میلیون جلیلی هستند بعد اقای محمدی عزیز میگه جلیلی رو هم به جمع انقلابی هاپذیرفتیم
Iran, Islamic Republic of
... شاید هم همان بهتر که کل جریان اشرافیگری یکجا بمانند.
اما جبهه مردمی انقلاب نباید بنام فرد خاصی ثبت شود.
مثلآ اینطور که فوفولهای اشرافی از آن یاد میکنند:
این جبهه احمدی نژادی ها نیست! !
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیست! !

جرآت انقلابی دارید؟ اشرافگرایی را رها کنید و به آن بپیوندید.
اگر نه که راه قارون پیشه کنید و قرآن بر سر نیزه ها پشت بر خدا بتازید.

جمع کردن سفره انقلاب از زیرپایتان کار یک فتواست! آمین!
Iran, Islamic Republic of
این دوره بهتر است یک کاندیدای جوان معرفی شود.
حسینی - گنبد
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر قصد کار تشکیلاتی دارید باید فرد معرف حتماً در مقابله جبهه ومطالبات وقوانین پاسخگو باشد وپس از کسب رای اعلام خود مختاری نکند
چون در سنوات گذشته تا به قدرت می رسیدند خود را از حزب وجریانهای فعال در به ثمر رسیدن نتیجه انتخابات دور می ساختند لذا هیچگونه فشاری بر عملکردهای بین راهی کاندیدا ها نبود
Iran, Islamic Republic of
بقول اصلاحچی ها با "رویکرد سلبی" نیایید.
راس میگن حتمآ با طرح و برنامه متقن بیایید.
این میتواند نقطه قوت و تعیین کننده باشد.
برنامه اجرایی برای اقتصاد مقاومتی و حتی بهتر و اساسی تر از آن که لازمه پیشرفت است:
اصلاح ساختار کهنه و ناکارآمد دولتی! !
+ بیست میلیون انقلابی در جهاد اقتصادی!