جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۲۳
گزارش ویژه//

پیشنهاد شیوه احمدی نژادی به دولت برای مناظرات ریاست جمهوری!/ دستور العمل تبلیغاتی در برابر تعدد کاندیداهای اصولگرا در انتخابات

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 503176
احمدی نژاد وقتی در انتخابات 88 رفت با میرحسین مناظره کرد، گفت من با شما مناظره نمی کنم، پشت شما آقای هاشمی و غیره هستند و نام آنها را ردیف کرد و آن مظلوم نمایی را درست کرد که اگر این طرف جبهه اصولگرایان کاندیدای متعددی آمدند و شروع به حرف زدن کردند و از دولت انتقاد کردند بگوید که من با شما رقابت نمی کنم
پیشنهاد شیوه احمدی نژادی به دولت برای مناظرات ریاست جمهوری!/ دستور العمل تبلیغاتی در برابر تعدد کاندیداهای اصولگرا در انتخابات
مروری بر مواضع دولتمردان نشان می دهد که دو قطبی جنگ و صلح مدتها است که در دستور کار تیم علمیات روانی دولت قرار داشته است.

به گزارش جهان نيوز، همچنانکه در اظهارات چند ماه اخیر برخی دولتمردان به خوبی مشاهده می شود که چگونه برجام و اقدامات دولت در سیاست خارجه را مانع از درگیری و جنگ با آمریکا اعلام کرده اند.

در واقع طراحان دو قطبی جنگ و صلح ناجوانمردانه تلاش می کنند که با طرح «دروغ محض» -قرار گرفتن ایران در معرض جنگ پس اروی کار آمدن ترامپ در آمریکا و تبعات قرار گرفتن یک گرفتن اصولگرا در برابر رئیس جمهور جدید آمریکا- جامعه را در ایام انتخابات ریاست جمهوری به سمت گزینه اعتدالیون سوق بدهند.

در حالیکه دیپلماسی لبخند برخی زیرساخت های امنیتی کشور همانند قدرت موشکی و بازوهای نظامی ایران در خارج از کشور را در معرض آسیب از طرف غربی ها داده، اعتدالیون می خواهند به جامعه القا کنند که تنها آنها هستند که می توانند سایه جنگ – بخوانید دروغ محض!- را از جامعه دور کنند.

این در حالیست که بزرگ کردن خطر تحریم ها و نشان دادن نیازمندی جدی به برجام در ماه های اخیر از طرف دولتمردان به عنوان پیام های با خمیرمایه ترس ایران از گزینه جنگ در غرب تفسیر شده است.

البته دولت در ایجاد دو قطبی در جامعه تنها به این شیوه تاکنون عمل نکرده بلکه در ماه های گذشته با حمله به دستگاه قضایی تلاش کرده، دو قطبی دولت و دستگاه قضایی را نیز در جامعه فضا سازی کند.

این در حالیست که در ماه های گذشته حمله به برخی نهادهای امنیتی نیز در دستور کار برخی نزدیکان دولت بوده است.

به همین دلیل قابل پیش بینی است که حمله و انتقادات برخی لایه های دولت به مجموعه های امنیتی همانند سپاه نیز همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات افزایش پیدا کند.

اما برخی حامیان دولت تاکتیک های جدیدتری را نیز برای اثر بخشی بیشتر دو قطبی های انتخاباتی پیشنهاد داده اند.


در همین باره یکی از چهره های موثر در طراحی های عملیات روانی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی گفته است: "مثل مناظرات زمان آقای هاشمی باید بگوییم چوب لای چرخ می‌گذارند و نمی‌گذارند کار کنیم. احمدی نژاد وقتی در انتخابات 88 رفت با میرحسین مناظره کرد، گفت من با شما مناظره نمی کنم، پشت شما آقای هاشمی و غیره هستند و نام آنها را ردیف کرد و آن مظلوم نمایی را درست کرد که اگر این طرف جبهه اصولگرایان کاندیدای متعددی آمدند و شروع به حرف زدن کردند و از دولت انتقاد کردند بگوید که من با شما رقابت نمی کنم، پشت صحنه شما کس دیگری در حال مدیریت و مهندسی است و مستقیم و غیرمستقیم اسم فلان نهاد امنیتی و نظامی را بیاورد. اما بیشتر حرف زن هایشان و رسانه‌هایشان موضوع را باز کنند که منظور فلان نهاد است و دو قطبی دولت و دستگاه های امنیتی در دستور کار قرار گیرد."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
Typo

و تبعات قرار گرفتن یک گرفتن اصولگرا در برابر رئیس جمهور جدید آمریکا-
Iran, Islamic Republic of
تاوان بازگشت ها ُ تاوان بازگشت تحريف خط وراه امام ُ تاوان بازگشت مرگ بر ما مي توانيم ُ تاوان بازگشت نابود باد عزت اسلامي و نابود باد عزت ملي ُتاوان بازگشت استقلال برباددهنده گان کشور ُ تاوان بازگشت ناعالمان و نامتخصصان ُ تاوان بازگشت ناراست گويان ُ تاوان بازگشت هميشه وزيرها ُ تاوان بازگشت مرفهين بي درد ُ تاوان بازگشت ميلياردرها ُ تاوان بازگشت اشرافيت در سران و ... ُ تاوان بازگشت تحقير گنندگان مردم ُ تاوان بازگشت امريکا پرستان و غرب پرستان ذليل ُ تاوان خدشه دار شدن امنيت ملي ُتاوان سرازيري کالاها و ... غربي ها به کشور ُ تاوان نابودي انرژي هسته اي کشور ُ تاوان نابودي فناوري فضايي ُ تاوان نابودي خيلي فن آوري هاي ديگر ُ تاوان بازگشت ديکتاتوري ُ ديکتاتوري که هشت سال با راي ما مردم و منتخب مان جنگيد و توهين کرد تحفير کرد تهمت ها زد ُ ديکتاتوري که هرگز راي بيست و چهار ميليون مردم را قبول نکرد همين الان هم قبول نکرده و تخريب ها وتوهين هايشان وتهمت هايشا به ما مردم و مننخب مان به روز است و انتظار دارند ما مردم به راي شان احترام بگذاريم ُ البته چون ما مردم ديکتاتور نيستيم به راي آنها احترام مي گذاريم و تاوان هاي فراون ديگر و تاوان هاي هنوز نيامده .
اين تاوان ها نبايد گريبان مردم را مي گرفت ُ اين تاوان ها بايد گريبان عاملان تحميل اين تاوان ها را به مردم مي گرفت ُ اما گريبان مردم را گرفت .ما مردم براي تحميل اين تاوان ها ُ روز قيامت علاوه براينکه گريبان اصلاح طلبان ديکتاتور و کارگزاران ديکتاتور خواهيم گرفت ُ بيشتر از آن گريبان اصول گراهاي بي بصيرت منحرف را خواهيم گرفت ُ منحرفاني که جريان انحراف هاشمي را ُ هاشمي که هميشه بايد برنده باشه ُ هاشمي که هيچ کس حتي فکر شکستش رو نبايد بکنه ُ هاشمي که کسي حق ندارد شکستش بدهد ُ دوبار از احمدي نژاد شکست سنگين و هرگز از ياد نرفتني ُخورد و هاشمي براي انتقام از مردم و منتخب شان جريان انحرافي را ساخت وخيلي سعي کرد تو نامه اش و ... که اين جريان انحرافي به مقام معظم رهبري عزيز بقبولاند و مهر تاييدي از رهبري عزيز براي جريان انحرافي بگيرد اما مقام معظم رهبري هرگز زير بار خواسته هاشمي شکست خورده نرفتند ُ اما اين جريان انحرافي را اصول گراهايي که از اول هم احمدي نژاد رو قبول نداشتن و براي ديگران تبليغ کردند و راي دادند ُ بعد از اينکه موفقيت ها و توانايي هاي مکرر احمدي نژاد را در زمينه هاي مختلف ُ مي ديدند ُ بخاطر بي نهايت حسادتي که نسبت به احمدي نژاد پيدا کرده بودند ُ غنيمت شمردند و سر دست گرفتند و تو صدا و سيما تو سايت هاشون تو روزنامه هاشون ُ تو جلسات مثلا بصيرت افزايي ها تو ماه رمضان تو ماه محرم توسط مداح ها و .... جار زدند ايها الناس چه نشسته ايد جريان انحرافي خطرناک تر از فتنه هست و .... داره مملکت رو بر باد مي ده ُ اين منحرفان واقعي و تابع هاشمي ُ ديگر فتنه اي که مقام معظم رهبري صدها بار از آن ياد کردند فراموش کردند و جريان انحرافي که مقام معظم رهبري حتي يک باز از آن سخن نگفتند سردست گرفتند و الان هم از فتنه چيزي نمي گويند بلکه از جريان انحرافي مي گويند ُ الان حتي به روي مبارک نمي آورند که اين تاوان ها را و تاوان هاي نيامده را ُ اينها به ملت و مردم و نظام تحميل کردند و دنبال اصلاح خودشان نيستند و هچنان اصول گراهاي بي بصيرت منحرف مانده اند و در جا مي زنند ُ مي خوان رييس جمهور بشن مي خوان نماينده مجلس بشن . اما ما مردم گريبان شما اصول گراهاي بي بصيرت و منحرفان واقعي را بخاطر اينکه اين تاوان ها را به مردم بي گناه تحميل کرديد روز قيامت خواهيم گرفت و هزگز شما را در اين دنيا نخواهيم بخشيد .
اي بي بصيرت هاي منحرف ُ خداي مهربان اصول گرا نبود نيست و نخواهد بود ُ خداي مهربان براساس لياقت ها ُ نعمت هايش را مي دهد و بر اساس بي لياقتي نعمت هايش را مي گيرد . اي بي ليافت ها مردم را به روز سياه نشانديد .
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجیبه. قابل درک نیست. یعنی دولت مایل نیست در امنیت کار کنه؟ الآن خیال مینکه امنیت زیاده باس کمتر بشه؟ امنیت زیادی جلو کار دولت رو گرفته؟ نمیشه فهمید منظورشون چیه از این حاشیه ها. شما فهمیدی بما هم بگو.
حسین
Netherlands
پس از اینهمه سال ، تصمیم بر رد این مناظره و بقیه حرفها و دلائل آن صحیحتر بنظر می رسد. لذا احمدی نژاد خصوصیات منفی بتعداد کافی را در آن زمان دیده که بعضی ها هنور ندیدهاند.
من که با حرفهای احمدی نژاد با آون آقا در آن زمان بسیار موافقم . ایشان هنوز کله شقی می کند که بدلیل کناه کبیره بخطر انداختن ایران اسلامی ، یک پوزش خشک وخالی را هم نمی پذیرد و هنوز آن جریان در راه غیر مستقیم است.
Iran, Islamic Republic of
کدام حاشیه برادر؟
ali
Iran, Islamic Republic of
این چه تیتره مسخره ای هست زدی؟! با این حرکات به کجا میخوایین برسین واقعا؟ نترس دکتر دیگه نمیاد که امثال شماها بخوایین با بازی با کلمات ذهن مخاطب رو بشورین،متاسفم
علی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا حرف درستی زده احمدی نژاد الان اگه پشت سر روحانی نبود که در نمی اومد خودش هم اولین کسی بود که صحت انتخابات تایید کردبا ی اختلاف خیلی کم ولی 11 میلیون اختلاف سال 88را نادیده گرفت
ایرج
Iran, Islamic Republic of
تحلیل کاملا درستی است سعی شود از امروز این تحلیل باز گردد و مردم مطلع شوند مخصوصا رسانه ملی زیرا خبر دارم این تز انجام خواهد شد وپای رهبری -سپاه- وبسیج و.... را برای مظلوم نمایی پیش خواهند کشید ورهبری را در مقابل مردم برای مظلوم نمایی قرار دهند اینان این تز را سالهاست انجام میدهند وجریان اصولگرا نیاز از این ناحیه همیشه شکست خورده است و اینان دو روز اخر همیشه کلا گشاد سر مردم میگذارند بیدار باشید اینان دنبال این هستند که اصولگرایان همه هجمه وبرگه های خودشان را رو کنند واینان دقیقه اخر پنبه کنند ظوری در فضای مجازی و.... زرنگ هستند که حتی مشکل مالی وناموسی هم بزنید باسند هم باشد باز جریان اصلاح طلب پیروز خواهد شد راهی برای این پیدا کنید از خواب بیدار شوید اینان مخ طبقه کمر به پایین را خوب میزنند
Iran, Islamic Republic of
و مکروا و مکرالله
آرزوی ایستادن مردم در مقابل رهبری را به گور خواهند برد. فقط دوستان کدخداپرستشون در فتنه شعار ضدولایت فقیه سر دادند.
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد پایگاه اجتماعی بالایی داشت و به همین خاطر پیروز انتخابات سال 88 شد اما روحانی با این عملکرد ضعیف شانسی برای برد ندارد و در سال 92 هم که یک برند ناشناخته بود با آراء لب مرزی پیروز شد.
Iran, Islamic Republic of
همه اصولگراه نصف روحانی هم رای نیوردن اونوقت میگی لب مرزی؟
United States
اصولگراها هنوز هم (غیر مستقیم) دارن نون احمدی نژاد رو میخورن
درست نیست هر چیز بدی رو به اون نسبت بدن
سعید110
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط باید گزارش عملکرد بدهند. علی الخصوص در سال آخر که سال اقدام و عمل هم بود و تکلیف شرعی و قانونی هم آن را قویاً مطالبه می کرد.
Iran, Islamic Republic of
بدبختا جیره خوره کجایید احمدی نژاد مرد بود مرد نه مثل شما بدبختا ترسو
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت روحانی نشان داد کاملا وابسته به کدخدایش (امریکا) است و با نقشه آمریکا و اروپا و نوکری ، نوکران بیگانه تمام زیرساخت های کشور را جهت نابودی نشانه گرفته ، و تقریبا هم موفق شده اند ، تظاهر به پیروی از رهبر معظم انقلاب و خواست ملت دروغ محض است و اینان باید پاسخگوی خیانت های خود به کشور و ملت باشند .ملت شجاع و انقلابی ما از این آدمهایی که سر در آخور بیگانه دارند نخواهند گشت .
Iran, Islamic Republic of
خودتون فهمیدین چی نوشتین؟با اضطراب یه چند جمله نامربوط بهم دوختین که احمدی نژاد مثلا تخریب کنین.مردم چی فرض کردین؟
اهبر
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی یک طرف و یک چوب کبریت هم طرف دیگر قرار بگیرد چوب کبریت رای می آورد هر کاری بکنند مردم به روحانی رای نمی دهند خیالتن راحت باشد
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا اینجوره چرا وحشت سرا پاتون گرفته
سرور
Iran, Islamic Republic of
ولی من یکی دوبه شک هستم.چه کنم!
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار من کاری به نتیجه ای که گرفتی ندارم . ولی آیا حرف احمدی نژاد درست نبود ورفسنجانی وخاتمی وناطق و..... پشت سر موسوی نبودند ؟
نیما شاه حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده ! کینه ورزی نسبت به احمدی نژاد را تمام کنید ... او مظلوم نمایی نکرد واقعا مظلوم بود . اگر در مناظره با موسوی گفت که چیدمان کاندیداها طراحی هاشمی است عین خقیقت بود . مگر همین قضیه ثابت نشد ؟ مگر غیر ازین بود که موسوی و کروبی و رضایی با طراحی هاشمی وارد آن انتخابات شدند ؟ حال افشای این مسئله توسط احمدی نژاد برای آگاهی مردم از نظر جنابعالی میشود مظلوم نمایی؟ مگر رهبری نگفتند آقای هاشمی یک نظر و آقای رئیس جمهور هم یک نظر که نظر رئیس جمهور (یعنی احمدی نژاد) به نظر بنده نزدیک تر است ... خوب رهبری هم طرف مقابل احمدی نژاد را هاشمی معرفی کردند ... چرا جهان نیوز دست از سر احمدی نژاد برنمی دارد ؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مردمی ترین و ارزشی ترین رئیس جمهور ایران بوده است. او در مقابل زورگويان و زیاده خواهان ایستاد. نه تنها مردم ایران بلکه تمام مسلمانان تحت ستم او را دوست دارند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد درست می گفت همشون پشت سر اون فتنه گر جمع شده بودند کما این که پشت روحانی جمع شدند و نتیجه کار را همگی دیدیم