پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴۲
۱۲۷

همه آنچه که در مورد جهان نیوز باید بدانید/ معرفی همه شاکیان جهان نیوز

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 499434
همه آنچه که در مورد جهان نیوز باید بدانید/ معرفی همه شاکیان جهان نیوز
سایت جهان نيوز پس از دو شکایت دولت و وزارت امورخارجه، پس از توقیف 6 ماهه، فعالیت آزمایشی خود را از دوشنبه 4 بهمن ماه از سر گرفت.

تحریریه جهان نيوز ضمن تشکر از اظهار محبت همه خوانندگان عزیز که توفیق همراهی آنها را در ماههای گذشته نداشتیم، لازم می داند توضیحاتی در مورد خط مشی، اهداف و نحوه اداره جهان نيوز را به صورت شفاف خدمت مخاطبان اعلام دارد. هر چند که این توضیحات قبلا نیز بیان شده بود اما لازم دانستیم مجددا ضمن توضیح این مطالب، تاکید کنیم که راه گذشته با قوت ادامه خواهیم داد ان شاء الله.

چرا جهان نيوز تاسیس شد؟

همزمان با ورود مجلس هفتم در پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، مطالب و پرونده های بسیار نگران کننده ای از تخلفات سازمان یافته که فضای مدیریت کشور را تحت تاثیر قرار می داد به دست آمد که هیچ رسانه ای در آن زمان کمترین همکاری را در انتشار این مطالب انجام نمی داد.
پرونده دانشگاه آزاد از این منظر حائز اهمیت بود که مدیریت وقت دانشگاه به دلیل فرهنگ اشتباه مدرک گرایی در کشور، توانسته بود بخش زیادی از مسئولین در قوای سه گانه، رسانه ها و بخشهای مهم کشور را وامدار خود نماید و از این طریق مفاسد مدیریتی خود را بدون کمترین مانعی دنبال نماید. معاون اول دولت دهم، دادستان سابق تهران، بسیاری از نمایندگان مجلس، برخی مسئولین دولتی و قوه قضائیه از افرادی بودند که یا خود به صورت ویژه فارغ التحصیل دانشگاه آزاد شده بودند و یا وابستگان و اطرافیانشان، نیاز به تسهیلات ویژه این دانشگاه داشتند!
بنابراین اراده ی چندانی برای برخورد با مفاسد مدیریتی این دانشگاه وجود نداشت و به نظر می رسید تنها راه مبارزه با این مفاسد، رسانه ای شدن برخی موضوعات باشد.
جهان نيوز در چنین شرایطی آغاز به کار کرد و مبارزه رسانه ای با مفاسد مدیرتی و اقتصادی به ویژه افراد وابسته به قدرت (که برای پیگیری نیاز به رسانه ای شدن داشت) را در دستور کار خود قرار داد. که برای آن نیز هزینه های بسیاری را متحمل شده از جمله فیلترشدن سایت در سال ۸۷ توسط دادستان وقت تهران.
اما به حمدالله دستاوردهای بسیاری را به دست آورد که سختی های پیمودن این مسیر را شیرین می کرد.

 هدف اصلی از تاسیس جهان نيوز، اطلاع رسانی شفاف، روشنگری، بصیرت بخشی و ایجاد تفکر و افزایش قدرت تحلیل در بین مخاطبان بوده است و معتقدیم این موارد از مهمترین ماموریتهای رسانه اسلامی است که "جهان نيوز" سعی داشته و دارد که در آن مسیر فعالیت نماید. اگرچه معترفیم تا رسیدن به چنین الگویی راه بسیاری را در پیش داریم و اشتباهاتی نیز در این زمینه داشته ایم.

هزینه های جهان نيوز از کجا تامین می شود؟

جهان نيوز هیچگونه وابستگی مالی به دستگاههای دولتی ندارد و تا کنون به جزء دو مورد مجموعا به مبلغ 62 میلیون تومان مربوط به یارانه تخصیصی از دولت نهم و یازدهم به همه رسانه ها، هیچ مبلغی را تحت هیچ عنوانی از بودجه دولتی دریافت نکرده است.
چند سالی است که سایت جهان از محل تبلیغات تجاری، هزینه های خود را تامین می کند و پیش از آن نیز هزینه های اندک اداره سایت جهان نيوز، به صورت کاملا شخصی و کمکهای غیر دولتی تامین می شد.


مسئولان جهان نيوز چه کسانی  هستند

در حال حاضر مدیر مسئول سایت جهان، پرویز سروری نماینده شورای شهر تهران و نماینده سابق مجلس می باشد و سردبیر آن مهدی جهانتیغی است و اعضای تحریریه آن نیز جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور می باشند.

شاکیان جهان نيوز

ورود رسانه ای به پرونده مفاسد مدیریتی و اقتصادی و نیز انحرافات فکری که مسیر انقلاب را تهدید می کند، طبیعی است با مخاطراتی از جمله بازشدن پرونده حقوقی در محاکم قضایی همراه باشد به ویژه آنکه اکثر نقدها و روشنگری های جهان نيوز مربوط به صاحبان قدرت در زمان تصدی آنها در پستهای مهم کشور بوده است.
در این زمینه شاکیان اصلی جهان نيوز چهره های شناخته شده می باشند که اکثرا در دوران مسئولیتشان مورد نقد قرار گرفته اند. و از آنجا که مطالب جهان نيوز مستند بوده است در اکثر پرونده های بررسی شده تبرئه شده است.
جدول مهمترین شاکیان جهان نيوز را در ادامه می خوانید. توضیح اینکه برخی از افراد جدول زیر چندین شکایت علیه سایت جهان داشته اند.
 
نام  و  نام خانوادگی     مسئولیت گرایش فکری نتیجه دادگاه
عبدالله جاسبی رئیس وقت دانشگاه آزاد   جناح راست سنتی  تبرئه جهان نيوز
سعید مرتضوی دادستان وقت تهران منتسب به جناح راست در حال رسیدگی
اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر وقت رئیس جمهور دولت نهم و دهم تبرئه جهان نيوز
مهدی هاشمی فرزند آقای هاشمی رفسنجانی اصلاح طلب تبرئه جهان نيوز
فائزه هاشمی نماینده مجلس پنجم و فرزند آقای هاشمی رفسنجانی   اصلاح طلب در حال رسیدگی
حمیدرضا بقایی معاون رئیس جمهور وقت دولت دهم تبرئه جهان نيوز
محمد شریف ملک زاده  رئیس وقت میراث فرهنگی  دولت دهم  در حال رسیدگی
محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم نزدیک به هاشمی و احمدی نژاد تبرئه جهان نيوز
نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل سابق سایپا دولت دهم  تبرئه جهان نيوز
و پس گرفتن شکایت از سایپا
مدعی العموم  دادستان سابق تهران (سعید مرتضوی) - تبرئه جهان نيوز
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه   تبرئه جهان نيوز
 

مرور پرونده های رسانه ای شده در سایت جهان نشان می دهد، جهان نيوز منطبق با مشی اصولگرایانه خود، وجود فساد و تخلف را در بین هر جریان سیاسی از جمله افراد منتسب به جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی را فارغ از مرزبندی های سیاسی دنبال می کند.
اگرچه معتقدیم اکثر مدیران ارشد کشور، انسانهای پاکدست و سالمی هستند اما اندک متخلفان که با نام اصولگرایی یا اصلاح طلبی سعی دارند پوششی را برای تخلفات خود ایجاد کنند نباید با جناحی برخورد کردن رسانه ها و مراجع رسیدگی به تخلفات، به مقاصدشان برسند.

برخی پرونده های ویژه که برای اولین بار جهان نيوز به آنها پرداخت:
فساد مدیریتی در دانشگاه آزاد
پرونده فروش سوالات کنکور
ابعاد پنهان از فتنه ۸۸ و وابستگی فتنه گران به خارج از کشور
رسانه ای کردن جنایت کهریزک
پیگیری حوادث کوی دانشگاه و برخورد با دانشجویان
فساد فکری و اعتقادی جریان سروش
فساد فکری و اعتقادی جریان انحرافی
پرونده بیمه ایران و خانه فاطمی
پرونده جعلی بودن مدرک تحصیلی برخی مسئولین
اطلاع رسانی در مورد پرونده بسیار پیچیده کرسنت (ادامه دارد)
و بسیاری دیگر از پرونده ها نظیر فساد ۳۰۰۰ میلیاردی که علی رغم آنکه اولین بار در جهان نيوز منتشر نشده بود اما پیگیری های ثانویه آن در دستور کار این رسانه قرار گرفته است.

اعضای تحریریه جهان نيوز امیدوارند با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبان گرامی، سریع تر بتواند به نواقص و ایرادات رسانه ای خود را اصلاح نمایند. منتظر خواندن و شنیدن انتقادات شما هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
Iran, Islamic Republic of
6 ماه سردرگم بودم
هیچ سایت جایگزینی نتونستم پیدا کنم
کانال تلگرامتون هم خبر کم میذاشت
از برگشت دوبارتون خوشحالم
لطفا کانال تلگرامتون رو فعال تر کنید
Iran, Islamic Republic of
رسانه ای دروغگو و جناحی و منفعتگر و غوغاسالار برگشت
از رانت ... استفاده کردی برگشتی جهان خودمونیما این را باید تیتر میکردی
دانیال
Iran, Islamic Republic of
میشه لطف بفرمایید چند تا از دروغگویی ها و ... بیان بفرمایید .
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه میشه چند مورد رو ذکر کنید تا ما هم آگاهی پیدا کنیم ممنونم
دانیال
Iran, Islamic Republic of
سلام.
خوش اومدید.
چشم انتظارتون بودیم
Iran, Islamic Republic of
سلام.
چشم انتظار بودیم
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه میشه چند مورد رو بگید تا ما هم در جریان قرار بگیریم
با تشکر
محسن کاظمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
می خواهم جزء اولین افراد باشم که بازگشت مجددتان را به عرصه سربازی فرهنگی به ولایت و کشورمان را به شما تبریک بگویم ... در این عرصه پیروز و استوار باشید...و از سرزنش سرزنش کنندگان نهراسید....
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
از بازگشت سایت محبوب شما به عرصه رسانه خوشحالیم.
خواهشی دارم به عنوان یک ایرانی از تمام افرادی که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند . لطفا جناحی کار نکنید همیشه سعی کنیم حق بر همه چیز اولویت داشته باشد . اگر جناحی کار بکنیم مجبور میشویم اشتباهات جناحمان را نادیده بگیریم یا کم رنگ جلوه بدهیم . وظیفه ما که دم از ولایت و انقلاب میزنیم سنگین تر است زیرا اشتباهات ما علاوه بر خودمان نظام و ولایت را هم تحت پوشش قرار میدهد.
و من الله توفیق
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
سلام جهان جان ممنونم که برگشتی خیلی دلم گرفته بود با هیچ شبکه خبری حال نمیکردم از این که برگشتی و خار چشم دشمنا شدی خوشحالم و باز هم ممنون که برگشتی
رضوی
Iran, Islamic Republic of
سلام انشالله موفق باشید وقدمهایتان در جهت اعتلای اسلام استوار تر بردارید و حقیقت را بیان کنید خداوند با راستگویان است
کاظم
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتبریک بازگشت افتخار امیز جهان نیوز.
حالا که جهان نیوز ازاتهامات تبرئه شده تکلیف شاکیان چه میشود ایا بابت این اتهام زنی جوابگو هستند. ایا کسی انها را باز خواست میکند. جواب افکار عمومی بابت شش ماه تعطیلی جهان نیوز که مورد اطمینان جمع کثیری از مخاطبان بود را چگونه میدهند.ایا ازادی بیان فقط برای بله قربان گویان است ......
به هر حال از بازگشت شما خوشحالیم وارزوی موفقیت وادامه راه مبارزه با فساد وانحرافات و...را از شما عزیزان انتظار داریم.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
با سلام خوشحالم که دوباره جهان رو رصد می کنم
یک ساده لوح
Iran, Islamic Republic of
از دلایل مهم توقیف جهان این بود که اون زمان هنوز منشور حقوق شهروندی ابلاغ نشده بود که در اون به رسانه ها حق آزادی بیان اعطا بشه
از این به بعد به لطف این منشور میتونین با خیال راحت دولت رو نقد کنین
Iran, Islamic Republic of
وایییییییییی سلام جهانننننننن
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ،سایت ارزشی ومنطبق با اصول بنیادی انقلاب اسلامی ومدافع امام امت ره ومقام منیع ولایت است،نباید واهمه ای از هجنه شدید غرب باوران ومفسدین باشد ،از خداوند متعال پایداری همیسگی این سامانه ارزشمند رااز در گاه رب ودود استدعا دارد۹
سید حامد
Iran, Islamic Republic of
با سلام من اکثر سایتهای فارس رجا تابناک خبرانلاین الف صراط ایرنا و.... را معمولا چک میکنم ولی خداییش سایت شما ونحوه پوشش خبری در دوره قبل عالی بودو خیلی متاسف شدم از بابت خدعه و نیرنگی که علیه شما انجام شد.خدا قوت میگویم با تمام توان کار خود را پیش ببرید و توکل بر خدا داشته باشید . ضمنا برای مردم شفاف سازی بفرمایید چرا سایت شما را تعطیل کردند!!!!
Iran, Islamic Republic of
همون قالب قبلیتون بهتر بود این زیاد جالب نیست
Iran, Islamic Republic of
خیلی سایتتون قشنگ شده. خوب شد دوباره اومدین
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام خوش آمدید عزیزان .دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
تو اين مدتي كه نبوديد مهمترين تغيير عمده اينكه مردم به شدت از خواندن سايتهاي خبري به سوي كانال هاي تلگرامي تغيير ذائقه داده اند اگر بخواهيد همچنان پر بازديد بمانيد با رويكرد بيشتر به سمت كاناال ها تلگرامي باشد
Iran, Islamic Republic of
سلام.
خوش اومدید.
چشم انتظارتون بودیم
Iran, Islamic Republic of
جهانی های عزیز به نظر حقیر یکی از دلایل مهمی که شما رو توقیف کردن ، وارد شدن شما به بحث تراریخته ها بود . خیلی خوب پیش میرفتید . لازم نیست این پیام هم نمایش بدید . براتون آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری میکنم
United Kingdom
سایتتون خوشگلتر شده

ان اشاءالله موفق باشین
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که برگشتید..جای جهان واقعا خالی بود


با شجاعت ادامه بدهبد ولی مواظب برخی سوتی های امنیتی باشید
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدی. نمیشه به صورت متقابل شکایت کنین ک چرا قبل از صدور رای سایت و مسدود کردن؟ لطفا جواب بدین.ممنون
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک همراه همیشگی سایت جهان نیوز از بسته شدنش جدا ناراحت شدم لا اقل روزی یکبار سری می زدم ولی ...امید وارم روحیه انتقاد پذیری اندکی بیشتر شود.
مریم
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدین...
منتظر شما بودم
Iran, Islamic Republic of
خوبه عالیه با قدرت ادامه بدید
میرمحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم و رحمه الله
ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم...
خدا میدونه هرروز روی لینک شما که بالای مرورگرم بوکمارک کرده بودم کلیک میکردم و منتظر بودم که برگردین و همیشه مطمئن بودم که برمیگردین!
محکم‌تر و استوارتر از همیشه ادامه بدین
دعای خیر همه مستضعفین جهان، بدرقه‌ی راهتان
موفق باشید
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جهانم بی تو الف کم داشت جهان!
France
سلام خوش برگشتید
تو این مدت یکی از پایه های رصدی کم شده بود. واقعا جاتون خالی
Iran, Islamic Republic of
پس اگر تبرئه شده بودین برای چی 6ماه این بنگاه درود پراکنی و منافق پرور توقیف شده بود....
Iran, Islamic Republic of
چون این ... قدرت دارند!
شما تا بحال تو عمرت شکایت دیدی؟! وقتی بر سر ملکی مثلا دعواست تا روشن شدن تکلیف توقیفش می کنن! بعدا مشخص می شه که شاکی درست گفته یا غلط!!
Iran, Islamic Republic of
چون ... چون شما سر کارن
وحید افشاری
Iran, Islamic Republic of
سلام. چطور میشه به شما کمک مالی کرد؟ایا تبلیغات و رپرتاژ اگهی قبول میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
همش تبرعه
پس چرا توقیف؟
فعلا برنامت این باشه برادر رییس جمهور رو مثل مهدی هاشمی بفرستی اوین
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
با سفات !! تبرعه؟!!!! شما برو اکابر ثبت نام کن بعد به جهان گیر بده
Iran, Islamic Republic of
بازگشت مجدد شما انقلابیون را تبریک می گویم
روز به روز موفق تر باشید
یه دلواپس بی صواط فاغدشناثنامه
France
تولددوباره ت مبارک عجیجم عجقم جات واقعاخالی بوددوستت دارم بوس بوس دلم خییییییلی واست تنگیده بود
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
فعالیت مجدد جهان نیوز را به عموم مردم و دلسوزان واقعی انقلاب تبریک عرض مینمایم و همچنین تسلیت میگویم به آقازاده های فاسد و رانتخواران از خدا بی خبر
ناصر
Ecuador
سلام علیکم مسئولین محترم جهان نیوز
بسیار خوشوقتم که دوباره کار را شروع کردید،انشاءالله موفق و منصور باشید.
در ضمن شهادت جمعی از هموطنان آتش نشان مان به شما و ملت عزیز ایران تسلیت می گویم و دعای شفاء مجروحان آن حادثه از درگاه خداوند متعال خواهانم
با تشکر
ناصر
مهدی غنی آبادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی اندازه خوشحال شدم از برگشتن جهان نیوز
بی صبرانه منتظر شما بودم
با قدرت و امید به خدا در آستانه ی انتخابات ۹۶ دوباره شروع کنید
به امید تک دوره ای شدن دولت ...
حسن_فریدون_اولین_چهار_ساله
راستگو
Iran, Islamic Republic of
شش ماه تعطیلی یک رسانه خسارت زیادی است برای یک رسانه ولیکن ان شالله که دوباره به جایگاه خودتان برمیگردید
جواد صدری
Iran, Islamic Republic of
از بازگشت جهان نیوز خوشحالم. ولی کاش در سری جدید فعالیت هایتان به نظرات مخاطبان بیشتر احترام بگذارید.
سابق بر این از هر ۱۰ نظری که می گذاشتم یکی را منتشر می کردید. این دفعه سعی کنید نظرات را بیشتر منتشر کنید.
جمالی
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر که دوباره فعالیت شما اغازشدبه شما تبریک میگم
ناصر
Iran, Islamic Republic of
سلام و خوش آمد به شما .
مطمئنا رسانه های منتقد و سالم باعث توسعه موافق ومخالف خودشون میشن. لطفا جهت تنویر افکار عمومی اسمی از پرونده هایی که جهان نیوز در اون محکوم شده هم بدهید و اگر نیست هم قاطعانه اعلام نمایید که در هیچ پرونده ای محکوم نشده اید .
ممنون
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که برگشتید. ان شاء الله مثل سابق پر قوت ادامه دهید
رضا
Iran, Islamic Republic of
جهان خوشحالم که دوباره اومدی واقعا جاتون خالی بود،فقط حسرت میخوردم که چرا رسانه چون شما باید فیلتر میشد،در ضمن اخرش معلوم نشد دلیل اصلی فیلتر چی بود
علی
Iran, Islamic Republic of
آغاز مجدد فعالیت های سایت عدالت خواه و انقلابی تان را تبریک می گویم و دوام استواری در راه اهداف والای انقلاب اسلامی را از خداوند متعال برای شما مسئلت می کنم .

یه تذکر : قالب سایت زیاد جالب نیست ،خیلی خوب میشه اگر در آغاز راه دستی روی سر سایت بکشید .
سعید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز همیشه حیدری و مستدام باشی
Iran, Islamic Republic of
سلام
خیلی خوشحالم دوباره برگشتین. واقعا جاتون خالی بود
Iran, Islamic Republic of
سلام جهان نیوز خیلی خوشحالم که برگشتید. تیغ انتقادتون کند نشه انشالله . فقط یه شاکی کن دارید تا لیستتون سه ستاره بشه اونهم دکتر حسین فریدونه مرد یکته تازه میدان تدبیر و امید در حوزه های علمی سیاسی و اقتصادی. بی صبرانه منتظر افشاگریهای شما هستیم یاعلی
Iran, Islamic Republic of
انقلابی بودن حتما هزینه داره جهانی ها
خوشحال شدم برگشتید
جعفری
Iran, Islamic Republic of
سایت شما سایت ما بود
بهترین سایت خبری تحلیلی بود
و واقعا بدانید پس از توقیف اون هیچ سایت جایگزینی پیدا نکرده بودم
و صرفا با کانال تلگرامتون همراه بودم

موفق باشید
ألیس الصبح بقریب
حسن
Iran, Islamic Republic of
از بازگشت شما خوشحالم وارزوی موفقیت واستقلال خبری همچون گذشته را برایتان دارم
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام قبل از توقیف زیاد از حد جناحی شده بودید لطفا اعتدال را حفظ کنید
.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بسیار خرسندم از آغاز کار مجددتون.
لطفا با همان اقتدار و شجاعت پیشین مفسدین را رسوا کنید
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
سلااااااااااااااااااااااااااااام
شُکر
محمد
United States
خیلی خوشحالم که به عرصه خبر رسانی صریح و بی پرده باز گشتید
به کوری چشم بدخواهان
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
انشاءالله در مسیر روشنگری و بصیرت افزایی روز به روز قوی تر و با اراده های اهنیین مافیای قدرت و ثروت و خائنین به نظام و انقلاب را رسوا سازید موفقیت روز افزون شما آرزوی ماست
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که دوباره اخبارتان را می خوانم
احمد
Iran, Islamic Republic of
دونفراز شاکیان جهان نیوز یعنی مشایی و محمد رضا رحیمی (نزدیک به هاشمی و احمدی نژاد) از اصلی ترین مهره های احمدی نژاد بوده اند
قابل توجه کسانی که می گویند هنگام تخلفات دولت قبل جهان نیوز ونیروهای ارزشی کجابودند .
بیرجندی
Iran, Islamic Republic of
جاشماخالی بود خوش امدید
Iran, Islamic Republic of
خوش آمديد
Iran, Islamic Republic of
بهتر نبود آقای سروری به همان کار نظامیگری می پرداخت و بیش از این به کشور و مردم خسارت وارد نمی کرد
یکی ازمردم
Iran, Islamic Republic of
خوبه در آسایش ناشی از زحمات سرهنگهامون ُلم دادی وکامنت میزاری .ناسپاسی هم حدی داره.
Iran, Islamic Republic of
از بازگشت شما خوشحال هستم هر از گاهی وارد سایت شما میشدم ببینم شروع بکار شده یا نه...
خوش امدین به عرصه جنگ نرم
حاج مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام
خوش آمدید
دلمان تنگ شده بود
برای حقایقی که بیان میکردید
و گاها برای تندرویتان
موفق باشید
پیرایش
Iran, Islamic Republic of
سلام بجهان نیوزی هااااااا . خیلی خوشحال شدم از بازگشتتون
امین
Iran, Islamic Republic of
آقا مبارکه
سعید محمدی
United States
خیلی دلتنگتون بودم
خیلی
خوشاومدین رفقا
روزبه
United States
بابا دم جهان گرم
هموطن های ساکن امریکا هم سایت قابل اعتمادی میدوننش
Iran, Islamic Republic of
در مورد برخی اشخاص زیاده روی کردید. و باعث تشنج در جامعه و رنجش ملت شدید. هیچوقت خودتون رو پاک و مطهر ف ض نکنید . خدا از سر تقصیراتتون بگذره.
علی 1395
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم من خیلی منتظر بودم دوباره برگردید الان هم شانسی سرچ کردم دیدم دوباره فعاله خیلی خوشحال شدم عالیه تبریک میگم
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام ,از بازگشتتون مسرور و خوشحاليم.
به هرحال ايستادگي در برابر بي عدالتي و فساد,آنهم فساد جماعتي كه صاحب نفوذ و قدرت و ثروت نامشروعند,هزينه هاي گزافي هم دارد.انشاءالله كه هدفتان جز پيشبرد اهداف و آرمانهاي اسلام ناب محمدي صلي الله عليه وآله و سلم و منويات و خواسته هاي به حق معمار كبير سفركرده انقلاب حضرت روح الله رحمةالله عليه و خلف صالح و باتقوا و بصير و حكيمش امام خامنه اي عزيز حفظه الله تعالي نباشدو نمك گير فاسدان حرامخور بي انصاف قدرت طلبي كه اين روزهابه اسم چپ و راست و فلان و بهمان به فساد سيستماتيك و برنامه ريزي شده مشغولندو بي پروا و بي شرمانه به غارت بيت المال مي پردازندو دائما" نان به يكديگر قرض مي دهند و هواي هم را دارند,نشده و نشويد.
از مسئولان و دست اندركاران سايت جهان نيوز تقاضا داريم حقيقتا" پايبند به اصول و آرمانهاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي باشند.انتظار داريم كه مثل خيلي از اين حضرات مدعي اصولگرايي ,اصولسوار و اصولچرا نباشيد! نان به نرخ روز خور و عضو حزب باد نباشيد.فقط رضايت خدا و منافع و آرمانهاي نظام و رهبري و مردم را درنظر داشته باشيد.
مسير حركت خودرا براساس تعاريف مسخره چپ و راستي و احزب و باندهاي سياسي چپ و رايت شده اي كه جز كسب منافع نامشروع و حفظ كرسيهاي قدرت و ثروت از طريق سرگرم كردن مردم به مسائل و حواشي گمراه كننده ,هيچ هدف متعالي نداشته و ندارند, پيگيري و دنبال نكنيد.
اگر واقعا" در چنين مسيري طي طريق نموديد,مسلما" مرضي رضاي خدا و خلق خدا خواهد بود, هرچند كه شياطين ريز ودرشت داخلي و خارجي را ناخوش آيد.انشاءالله
علی
Iran, Islamic Republic of
با تبریک برگشت مجدد جهانیوز، امید است همچنان و بلکه قوی تر از گذشته، در مسیر اهداف اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی، با بصیرت افزائی روزافزون و شفاف سازی موفق باشید رعایت انصاف و اصول اخلاق اسلامی در کنار بهره مندی از حداکثر تکنیک های مشروع رسانه ای می تواند به جذب حداکثری منجر و جایگاه پایدار و تأثیر گذاری در همه عرصه های مورد را پیدا کند در گذشته موفق بودید و در آیند هم با تقویت نقاط قوت و اصلاح ضعف، موفت تر خواهید بود انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحال شدم
همیشه در خدمت اسلام و انقلاب پیروز باشد و از سرزنش سرزنش کنندگان نهراسید
شما ها دارید تاریخ را رقم می زنید و از ظلم هایی که به انقلاب ما توسط منافقین و دنیاطلب ها رفت خبر میدهید.
انقلاب ما اگر از شر این منافقین و ضعیف الایمان ها (اسلام آمریکایی) حفظ شود از شر دشمنان خارجی محفوظ است.
شما در خط مقدم این جهاد هستید.
التماس دعا
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت.
بسيار خوشحال شديم از تبريه و بازگشت شما به صحنه رسانه اي كشور.
ان شا الله دست همه زرمداران و زورمداران و منافقان از كشور و سفره انقلاب كوتاه شود.
پايدار باشيد. خدايارتان.
رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام .به خواست خدا ... نتوانستند بکنند وجهان نیوز تبرئه شدواز شکایت سایر مفسدین و ضدانقلاب نیز تبرئه خواهد شد.
دوست دارشما
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا قوت خوشهال شدم از این خبر
امید وارم همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
خداحفظ تان کند
اینهاکه برشمردیددرمقابل خداخیلی خیلی کوچک اند.
یاعلی
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
به کوری دیده دشمنان
خوش آمدی پیش هم میهنان
هموطن
Iran, Islamic Republic of
بترکه چشم حسودان
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز منطبق با مشی اصولگرایانه خود، وجود فساد و تخلف را در بین هر جریان سیاسی از جمله افراد منتسب به جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی را فارغ از مرزبندی های سیاسی دنبال می کند

یعنی واقعا مطالب با لا را رعایت می کنید !!!
یعنی با اون جدول می خواهید کیو گول بزنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بازگشت شکوهمندانه تفکر افراطی،تندرو و وحدت شکن رو به آغوش ملت تبریک میگوییم😂
Iran, Islamic Republic of
خخخع اینها نباشند تا تو بتونی نجومی فیش حقوقی بگیری واز معوقه های ۱۲۰۰۰میلیاردی فرهنگیان بهره ات رو ببری !
Iran, Islamic Republic of
معلومه که یه عده حسابی ترسیدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان !!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوش امدی منتظربودم
رضا
Iran, Islamic Republic of
خوش آمدی خیلی خیلی خوشحالم که فعالیت خود را آغاز کردید
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
برگشتن شما باعث خوشحالیم شد.به رسانه های قدرتمند ی که واقعیت را بدون تعارف با مردم در میان بگذارند ُبه شدت نیازمندیم.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت بزرگواران از اینکه این سایت دوباره شروع بکار کرد واقعا خوشحالیم واینکه برای کسانی که خودشون مشکل حاد در نظام دارند چگونه اجازه داده شد برای این سایت اظهار نظر و شکایت برای بسته شدنش داشته باشند . با تشکر فراوان
ایمان
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.
من هم تبریک عرض می کنم به سرباز سایبری انقلاب ؛ جهان نیوز.
از نکته هایی که توجه منو جلب کرد : پرونده فساد فکری و اندیشه ای جریان انحرافی است. جالبه، جهان نیوز از شکایت های ایراد شده توسط لیدر های این جریان به کلی تبرئه شده. جا داره حالا که صحت فساد این جریان با رای دادگاه اثبات شده ؛ جهان نیوز به روشنگری خودش درباره ی این جریان خبیث ادامه بده. مخصوصاً که در آستانه انتخابات تحرکات تفرقه افکنانه زیادی از جانب این جریان مشاهده می کنیم. نباید گذاشت دوباره این تومور بدخیم عین انگل از وادی سیاست وارد قدرت بشه.
hossein
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله در راه حق پایدار باشید.
بالاخره هر حرکتی مخالفانی دارد امیدوارم در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) حرکتها و فعالیتهای شما بر مدار انصاف و به دور از افراط و تفریط باشد. اغلب پیگیر مطالب انقلابی شما بودیم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام سایت شما یکی از سایت های موفق است خوشحالم که فعالیتش رو مجدد شروع کرده است. در این مدت جایگزینی مناسبی بجای شما پیدا نکردم. در طریق ولایت موفق و عاقبت به خیر باشید.
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
آقا غافلگیر شدم و خیلی خوشحال
امیدوارم همیشه سربلند و باقی باشید. انشاء الله
یاور
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه از نظر سیاسی موافق شما نبودم ولی هرروز از سایتجهان نیوز استفاده میکردم .خوشحالم که برگشتید آرزوی توفیق دارم
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا خسته نباشید
یه پیشنهاد!!
سایت جدیدتون عالیه فقط سعی کنید مطالب متنوع تر در مورد اقتصاد،سرگرمی،خودور و... هم داشته باشید تا وقتی من خواننده مطالب سیاسی شما را میخونم بتوانم سایر نیازهای وبگردی خودم رو از سایت شما برطرف کنم.
محمدعلي
Iran, Islamic Republic of
سلام از شروع به كارتان خوشحالم منتظرتان بودم
Mahfoz
Iran, Islamic Republic of
یامن لایتوکل الاعلیه

ضمن عرض سلام و تبریک انتشار مجدد آن نشریه وزین، برایتان توفیق روزافزون از درگاه خداوند آگاه خواستارم.

برقرار باشید
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم امروز خبرو تو مشرق خوندم ایشالا پر قدرت ادامه بدید
ک.م.پ
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه خدمتگذاران به کشور و مبارزان علیه فساد

حضور دوباره شما را تبریک گفته تداوم خدمت به مردم را برایتان آرزو دارم.

والبته یادداشت های ارسالی را مانند سابق منتشر کنید.

استاد دانشگاه
افشاری
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام به دست اندرکاران سایت وعرض خیرمقدم به بازگشت پیروزمندانه وموفقیت آمیزتان وباعرض تسلیت به همهء کسانی که دربرابر انتقادهای صادقانه اینهمه هیاهووجنجال بوجودمیاورند تابخیال خام خودافکار عمومی رامنحرف وبه راه غلط خودادامه دهنددرصورتی که میتوانندازاین فرصت برای اصلاح امورخویش بهره گیرندوبه راه صواب برگردندوازکجیهاوکاستیهای خودبکاهندوچندصباحی از عمرکوتاه زندگی ومسئولیت خودرابه سلامت عبور نمایند.میدانیم ومیدانندکه...آینه چون نقش توبنمودراست /خودشکن آئینه شکستن خطاست....توفیق وسرافرازی ایران اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی وخدمتگزاران صادق ملت بزرگ وکفرستیزومبارزوحق طلب راازدرگاه احدیت مسئلت دارم.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدی
خداوکیلی صادق ترین سایت اطلاع رسانی هستی
پایدار باشی ..
Iran, Islamic Republic of
با فعالیت مجدد سایت شما ذخائر انقلاب عزا گرفته اند .
حمید
United Arab Emirates
با سلام و تبریک بازگشایی مجدد امیدوارم مث قبل بدون ترس از فشارها و تهدیدها به کارتان ادامه دهید. موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
من این سایتو خیلی مرور می کردم تقریبا هر روز اما بزرگترین ضربه را به دولت دهم که اصولگرا بودن زدید ولی در سایتو تخته نکردن اما دولت یازدهم این کار را کرد و یکی از سایتایی بودی که باعث از هم گسیختگی اصولگراها شدی با اینکه مسولش هم یک اصولگراست الان ببین روزنامه های زنجیره ای چطور خطا های دولتو می پوشونن ولی شما به کمک همون آقایی که خیلی هم تو ایران برو برو داشت تو الان هم نیستش با بکار گیری کلمه انحرافی جعلی واسه دولت دهم اصولگرا ها را دو شقه کردید تا اصلاح طلبان بتونن از این فرصت استفاده کنند که کردن والان چهار ساله که جز رکود قاچاق کالا وبیکاری و بیعدالتی و گرانی و دروغ آماری و قطع یارانه فقرا چیزی نسیب این مملکت نشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
از فعالیت مجدد جهان نیوز بسیار خوشحال شدم منتظرت بودم موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
فساد صنوق ذخیره فدهنگیان را هم بگین
علوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جهان نیوز
سید علوی
Iran, Islamic Republic of
باسلام و عرض خسته نباشید
از زمانی که جهان نیوز به تعطیلی کشیده شد حال و حوصله اخبار ضعیف را از سایر سایتها نداشتم از اینکه فعالیت خود را دوباره شروع کردید خیلی خوشحال شدم. پایدار و پیروز در خط ولایت باشید
syed
United States
سلام بیایید اکنون که فعالیت خود را از سرگرفتید در سیاست جدید راهبردی خود آرامش روانی جامعه و مردم که همه مرهون این ملت بزرگوار و امت شهید پرور هستیم فارغ از منافع جناحی و سیاسی و ضمن رعایت اصول امانت داری و حرفه ای موارد را در جای خود بجای تشویش و ایجاد نگرانی و تزریق تفکر ناامنی به جامعه به دور از گرایش های سیاسی و براساس وحدت و همدلی تحت امر ولی امر و رهبر فرزانه حرکت نمائیم انشاالله والعاقبتو للمتقین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در این سایت عموما ورشکسته ها قلم فرسایی میکنند.
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
امید که انتقاد برای مسئولین وسیله ای باشد برای از بین بردن مشکلات نه به چشم دشمن نگاه کردن هر چند دشمن خود می تواند با نشان دادان نقاط ضعف کمکی باشد برای قویتر شدن و از بین برذن آن نقاط
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدی جهان جووونم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
امروز خیلی اتفاقی یک بار دیگر سایت رو چک کردم دیدم باز شد خییییییییلی خوشحال شدم.اصلا سیگنال های من گفت جهان برگشته!
واقعا خوشحالم جهانننننننننن
Iran, Islamic Republic of
از این که برگشتین خوشحالم
Iran, Islamic Republic of
از این که برگشتین خوشحالم انشاالله بتونید برای انتخابات پیش رو و انتخاب کاندیدی واحد از مردم انقلابی موثر باشید و در این حوزه فعالیت خود را آغاز کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام.ازخوانندگان پروپاقرص سایت جهان هستم.امیدوارم همچنان باصلابت واستواردرراه حق وعدالت گام بردارید.موفق باشید.
دوست جهان
Iran, Islamic Republic of
واقعا توی این مدت هر هفته چک میکردم تا سایت بالا بیاد. یه خلایی تو خوندن اخبارم ایجاد شده بود.
خیلی دوستتون دارم
موفق باشید
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
این دولت هر صدای منتقدی را خفه می کند. برای مثال سایت جهان نیوز را توقیف کرد و خیلی موارد مشابه دیگر .........
Iran, Islamic Republic of
ای ول
خیلی وقت بود رفته بودین
عوضش این دفعه بترکونین
saman
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار جهان بودم اما متاسفانه جهان نیوز یه اخلاق بدی که داره اینه که اگه از جناحی بدش بیاد، فقط بدیه اونو میگه و دیگه نقاط مثبتشو نمیبینه. این یعنی رفتار جناحی و درست نیست
United States
اما اون جهان نیوز سابق نیست...( با عرض معذرت)
Romania
جهان خوب بود تو این لیست بلند بالای مخالفانت اگرچه نزدیکان احمدی نژاد و روحانی هستند اما خودشون نیستند با وجود مقالات تندت علیهشون و این قابل تقدیره