پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
ملوان چگونه نفت را به انزلی برد؟ نابودی یک تیم تهرانی دیگر

وعده پشت پرده برای انتقال آسان نفت !

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 497417
باشگاه ملوان در شرایطی برنده مزایده خرید امتیاز تیم فوتبال نفت تهران شد که سازمان لیگ تاکید کرده امتیاز این تیم نباید از تهران خارج شود اما وعده‌های پشت پرده این انتقال را آسان کرد!
وعده پشت پرده برای انتقال آسان نفت !
به گزارش جهان ،  در پایان پانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بود که ملوان بندرانزلی با آن همه سابقه به لیگ دسته اول سقوط کرد تا کام انزلی چی‌ها تلخ شود و علاقمندان به این تیم منتظر یک فصل دیگر باشند تا تیم شان به لیگ برتر بازگردد.

اما اوضاع آشفته باشگاه تهرانی نفت که اختلافات درونی زیادی داشت فرصت را در اختیار انزلی چی ها قرارداد تا انتظارشان برای بازگشت به لیگ برتر از یک فصل به یک ماه کاهش پیدا کند و خیلی زود امتیاز تیم به آتش کشیده شده نفت را خریداری کنند.

باشگاه ملوان در شرایطی به عنوان برنده مزایده امتیاز نفت معرفی شد که گفته می شود رقم شرکت در این مزایده حدود 20 میلیارد تومان بوده و قرار است در بخش های مختلف به وزارت ورزش پرداخت شود. یکی دیگر از متقاضیان خرید نفت رقم 17 میلیارد تومان را به عنوان پیشنهاد مطرح کرده بود.

این دو رقم در شرایطی برای خرید نفت پیشنهاد شده بود که این تیم تهرانی حدود همین رقم ها بدهی های مختلف دارد. هر چند مسئولان ملوان برای پرداخت این رقم به صورت اقساطی به توافق رسیده اند اما پرسش این است که ملوان همین پول را از کجا آورده است؟

حتی اگر بپذیریم که انزلی چی ها مبلغ پیش پرداخت به وزارت نفت را پرداخت کرده اند، پرسش دیگر این است که این تیم که در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بود و از همین ناحیه هم ضربه خورد و به لیگ دسته اول سقوط کرد، حالا از کجا می خواهد پول بیاورد تا تیم فصل بعد را ببندد؟

یک تیم لیگ برتری در ابتدای فصل برای بستن تیمش به مبلغی حدود پنج میلیارد تومان نیاز دارد تا بتواند بازیکنانی را به خدمت بگیرد که آخر فصل به دسته اول سقوط نکند!

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که سازمان لیگ و البته رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرده بودند امتیاز نفت حتی اگر هم واگذار شود نباید از تهران خارج شود. با این اظهار نظر نفت نمی توانست به انزلی واگذار شود اما یکی از نزدیکان به این باشگاه عنوان کرد توافقات پشت پرده با مسئولان برای انتقال این امتیاز به انزلی انجام شده و این تیم به راحتی به انزلی انتقال خواهد یافت!

پس از پاس تهران که به همدان منتقل شد و رفته رفته نابود شد، حالا نفت هم از صحنه فوتبال ایران رفت تا یک تیم دیگر تهرانی نابود شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *