کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ال‌کلاسیکودربی ۲۶۳/گزارش آنلاین

بارسلونا با 4 گل تیم رئال را در هم کوبید

30 آبان 1394 ساعت 21:45

تیم بارسا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر برابر رئال مادرید به پیروزی رسیده و سفیدهای پایتخت را در برنابئو تحقیر کند. سوارز 2 ، نیمار و اینیستا زننده گلهای تیم بارسلونا بودند تا بازی 4 بر صفر بسود بارسا شود .


به گزارش جهان ، دیدار رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 20:45 به وقت تهران آغاز شده است و این درشرایطی است که رئالی‌ها مثلث آتشین خود  BBC ( بن‌زما، بیل و کریس رونالدو)‌را در اختیار دارند و در آن سوی میدان مثلث MSN در غیاب لیونل مسی به مثلث ISN ( اینیستا، سوارز و نیمار) تبدیل شده است.

دو تیم رئال‌ مادرید و بارسلونا در دیداری حساس از لیگای اسپانیا برابر هم قرار گرفتند. در این دیدار لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا تصمیم گرفت تا لیونل مسی را روی نیمکت ذخیره ها قرار دهد.
 
ترکیب رئال مادرید: کیلور ناواس، دانیلو، راموس، واران، مارسلو، تونی کروس، لوکا مودریچ، خامس رودریگز، گرت بیل، کریم بنزما و کریستانو رونالدو
 
ترکیب بارسلونا: کلودیو براوو، دنی آلوس، جرارد پیکه، یوردی آلبا، خاویر ماسکرانو، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، سرخی روبرتو، اینیستا، نیمار و سوارس
 
رئالی ها بازی را بهتر شروع کردند و شروع نسبی خوبی نسبت به حریف خود داشتند. هو شدن شدید خرارد پیکه مدافع منفور هواداران رئال در این دیدار از نکات جالب نیمه نخست بود. اولین خطر جدی را کریستیانو رونالدو در دقیقه 8 ایجاد کرد که ضربه او در دهانه دروازه با دخالت براوو دفع شد.
 
بارسلونا در دقیقه 10 به گل رسید. حرکت عالی سرجی روبرتو با حرکت خوب بین هافبک‌های رئال رو در ادامه پاس هوشمندانه او که با اشتباه واران توآم شد باعث شد تا توپ به لوئیس سوارس برسد و این بازیکن با ضربه ای هنرمندانه گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.
 
در ادامه پس از این گل بازی آرام شد و دو تیم بیشتر توپ را در میانه های زمین در اختیار داشتند. رفته رفته بازیکنان بارسلونا خودشان را در زمین رئال مادرید پدا کردند. در دقیقه 22 سرجی روبرتو می توانست بازی خوب خود در این دیدار را تکمیل کند ولی کنترل خوب این بازیکن با ضربه نه چندان خوب همراه بود تا این توژ از دست برود.
 
رئال‌مادرید در دقیقه 27 صاحب یک موقعیت جدی شد که ضربه خامس رودریگس را براوو به خوبی مهار کرد. در ادامه دنی آلوس به دلیل خطا روی رونالدو با دریافت کارت زرد جریمه شد.
 
با گذشت یک سوم از زمان مسابقه کفه ترازو بیشتر بیشتر به سمت بارسلونا سنگینی می‌کرد. در این مدت کریم بنزما و بیل از رئال جزو ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بودند.
 
رئال‌مادرید در دقیقه 37 صاحب یک موقعیت جدی شد که اشتباه براوو هم توآم شد ولی کریم بنزما این موقعیت خوب را از دست داد تا رئال در حسرت گل باقی بماند.
 
بارسلونا در دقیقه 38 به گل دوم رسید. اینبار اشتباه کمک داور به سود بارسلونا شد تا نیمار برزیلی با یک ضربه هوشمندانه گل دوم خودش را در حالی به ثمر برساند که واران روی این صحنه هم مقصر اصلی بود تا یکی از ضعیف ترین بازیکنان رئال باشد.
 
در ادامه نیز بازی در میانه های زمین دنبال شد و دیگر از هو کردن پیکه هم خبری نبود تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر بارسلونا به پایان برسد و رئال یکی از ضعیف ترین نمایش های خود در این فصل را نشان داده باشد.
 
در اواخر نیمه نخست نیز سوار س می‌توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند ولی هوشیاری مارسلو توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا این دیدار در نیمه نخست با برتری 2 بر صفر براسلونا به پایان برسد.

نیمه دوم

بارسلونا حتی اگر حالتی تدافعی به خود می‌گرفت، منطقی به نظر می‌رسید اما این تیم باز هم تشنه گلزنی بود. بارسا در دقیقه 53 به گل سوم رسید. این گل به نام آندرس اینیستا ثبت شد، پاس گل زیبا و رویایی نیمار و توپی که برای کاپیتان بزرگ بارسلونا کاشته شد تا به گوشه دروازه مادرید دوخته شود.
 
تعویض‌های عجیب بنیتس شروع شد، خامس جای خود را به ایسکوی مصدوم داد و مارسلو با دلخوری بیرون رفت تا کارواخال وارد میدان شود.
 
کریستیانو رونالدو در موقعیتی صددرصد برای گلزنی در دقیقه 67 بازی موفق به بازکردن دروازه براوو نشد.

اینیستا در ابتدای نیمه دوم، با ضربه ای تماشایی، دروازه رئال را برای سومین بار باز کرد.

در دقیقه 75 سوارز روی فراری زیبا با ضربه ای دقیق گل چهارم بارسا را به ثمر رساند .

خطای شدید ایسکو روی نیمار اخراج این بازیکن جوان و کم تجربه را در پی داشت و باعث شد تا مادرید تمام شده، بخش پایانی بازی را ده نفره تجربه کند.
 
هواداران رئال مادرید، رونالدو را مورد اهانت شدید خود قرار داده و فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه را دعوت به استعفا کردند.
 
رئال مادرید تلاش زیادی کرد تا شاید حداقل یک گل به بارسلونا بزند اما هر چه زد بر در بسته خورد، ضربه سر رونالدو در دقایق پایانی یکی از این موقعیت‌های مسلم گلزنی بود که با هوشیاری کلودیو براوو مهار شد.


کد مطلب: 456849

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/456849/بارسلونا-4-گل-تیم-رئال-هم-کوبید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com