کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش عربستان برای زیر سوال بردن قهرمانی زنان ایرانی؛

ادعای مضحک رسانه آل‌سعود: بانوان فوتسالیست ایران دوجنسه بودند!

7 مهر 1394 ساعت 15:33

پیش از اعزام هرگونه تیم به مسابقات بین المللی در جهان ابتدا آزمایش مربوط به تعیین جنسیت از بازیکنان گرفته می شود و بعد ورزشکاران به مسابقات اعزام می شوند و تیم فوتسال بانوان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق پروتکل فیفا این آزمایشات را به طور کامل انجام داده است و در این زمینه جای هیچ شائبه ای وجود ندارد.


سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: روز گذشته شبکه خبری العربیه وابسته به سعودی ها مدعی شد تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان دو جنسه هستند!

این شبکه خبری که در واقع بنگاه سخن پراکنی دولت معلوم الحال عربستان  در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و ... می باشد و همواره مواضع مخالف جمهوری اسلامی ایران را اتخاذ کرده و ماهیت پلید خود را به نمایش گذاشته است، این بار با انتشار این گزارش مضحک تلاش نموده که شیرینی قهرمانی بانوان فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را از بین ببرد.

جهت روشن شدن اذهان عمومی باید یاد آور شد که پیش از اعزام هرگونه تیم به مسابقات بین المللی در جهان ابتدا آزمایش مربوط به تعیین جنسیت از بازیکنان گرفته می شود و بعد ورزشکاران به مسابقات اعزام می شوند و تیم فوتسال بانوان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق پروتکل فیفا این آزمایشات را به طور کامل انجام داده است و در این زمینه جای هیچ شائبه ای وجود ندارد.

زهره هراتیان، عضو کمیته پزشکی کنفدارسیون فوتبال آسیا در خصوص ادعای پوچ شبکه خبری العربیه در خصوص تیم ملی فوتسال بانوان بود اظهار کرد:

کنفدارسیون آسیا تا زمانی که مطمئن نشده است با چنین اداعاهایی افراد را به خطر نمی اندازد، و چون این ادعا به صورت عمومی و در رسانه عمومی صورت گرفته و هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود ندارد، بنابراین فدراسیون فوتبال می تواند طی یک نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در ضمیمه آن اسناد مربوط به ادعای پوچ این رسانه، از سازمان اتهام زننده شکایت کند و کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا نیز قطعا با این رسانه برخورد خواهد کرد چرا که قوانین از پیش مشخص شده است.

گفتنی است؛ العربیه شبکه ضد ایرانی و وابسته به عربستان سعودی است که در زمینه های مختلف و مواضع مخالف جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

کوته نظری این شبکه به قدری است که این گزارش را با یک عکس مربوط به تیم ملی فوتبال بانوان ایران منتشر کرده است که این قضیه نادرست بودن این خبر را می رساند.

در ضمن امیر حسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص انتشار این خبر در شبکه العربیه واکنش نشان داد و گفت: این ادعا کذب محض است و همیشه سعودی ها بعد از اینکه ایران در میادین مختلف پیروزی هایی را بدست می آورند سعی می کنند این موفقیت ها را کمرنگ جلوه دهند.

وی همچنین در خصوص اقدام فدراسیون فوتبال در خصوص نشر این خبر اظهار داشت: بلافاصله بعد از مشورت و مطرح کردن این موضوع با کمیته حقوقی فدارسیون فوتبال، از طریق مجاری قضایی پیگیری می کنیم و از این رسانه ضد ایرانی شکایت خواهیم کرد.

به هر روی این ادعاهای مضحک چیزی از ارزش های ملی پوشان فوتسال بانوان ایران نمی کاهد و نمی تواند قهرمانی تیم کشورمان را زیر سوال ببرد.


کد مطلب: 447338

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/447338/ادعای-مضحک-رسانه-آل-سعود-بانوان-فوتسالیست-ایران-دوجنسه-بودند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com