کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درفاصله پنج روز تا آغاز فصل جدید رقابت ها

بهترین‌های لیگ برتر چهاردهم فوتبال شناخته شدند

3 مرداد 1394 ساعت 23:51

مراسم انتخاب بهترین‌های چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درفاصله پنج روز تا آغاز فصل جدید این رقابت ها،از ساعت ۲۱ امشب شنبه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد


گروه ورزش جهان نیوز ـ مراسم انتخاب بهترین‌های چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درفاصله پنج روز تا آغاز فصل جدید این رقابت ها،از ساعت ۲۱ امشب شنبه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد که اسامی این نفرات به شرح زیر است:

بهترین دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند از تیم نفت تهران
بهترین مدافع: وریا غفوری از تیم سپاهان اصفهان
بهترین هافبک: آندرانیک تیموریان از استقلال
بهترین مهاجم: مهدی طارمی از پرسپولیس
بازیکن اخلاق: ابراهیم صادقی از سایپا

بهترین تیم: نفت تهران
تیم اخلاق: گسترش فولادتبریز
بهترین داور: احمد صالحی
بهترین کمک داور: محمدرضا منصوری
بهترین استان میزبان مسابقات لیگ: هیات استان گیلان

بهترین بازیکن لیگ دسته اول: حسن بیت سعید
آقای گل لیگ دسته اول: عیسی آل‌کثیر

بهترین بازیکن لیگ بانوان: زهرا قنبری
بهترین گل‌زن لیگ بانوان: سارا قمی

البته مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر چهاردهم حرف و حدیث زیادی داشت.

جالب این که مشخص نشد چند کارشناس کنار یکدیگر نشستند تا آندو تیموریان را به عنوان بهترین هافبک لیگ انتخاب کنند. بازیکنی که در نیم فصل اول عملکرد فوق العاده ضعیفی داشت و سپس که از زیر نظر قلعه‌نویی خارج شد، بازی‌های خوبش را به نمایش گذاشت. البته او فصل را هم آنقدر بد تمام کرد تا نتواند این عنوان را مال خود کند. هرچند عده زیادی تلاش کردند همه چیز را گردن داور بیندازند اما قطعا نمی‌شود نقش آندو در قهرمان شدن سپاهان را نادیده گرفت.

علی کریمی در مراسم برترین‌ها و تشویق طارمی توسط سرمربی پرسپولیس

علی کریمی در مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم حضور دارد و با اعلام او، عنوان بهترین هافبک لیگ چهاردهم به آندو تیموریان رسید اما کاپیتان تیم‌ملی در مراسم غایب است. برانکو سرمربی پرسپولیس هم در این مراسم حاضر است و پس از اینکه مهدی طارمی مهاجم تیمش به عنوان بهترین مهاجم لیگ گذشته انتخاب شد، او را تشویق کرد.

تیموریان بهترین هافبک لیگ چهاردهم/ تشویق بی‌امان علی کریمی

مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر چهاردهم در برج میلاد و با مجری گری علی انصاری و محمدرضا احمدی در حال برگزاری است.امید ابراهیمی، آندو تیموریان و قاسم حدادی‌فر گزینه‌های بهترین هافبک لیگ چهاردهم بودند.در نهایت آندو تیموریان به عنوان بهترین هافبک لیگ فصل گذشته انتخاب شد.جایزه بهترین بازیکن خط میانی را علی کریمی اهدا کرد.

او با تشویق شدید حضار به روی سن رفت و چند کلامی با بینندگان و حضار صحبت کرد.

نوبت به انتخاب برترین فوتبالیست سال فوتبال ایران رسید. آندرانیک تیموریان از تراکتورسازی، مهدی طارمی از پرسپولیس و قاسم حدادی فر از ذوب آهن کاندیداهای این بخش بودند. نکته جالب توجه در این قسمت تاخیر مهدی طارمی برای حضور در سالن بود که به گفته خودش حراست مراسم به دلیل آنکه او را نشناخته دقایقی مانع ورودش به سالن شده بود!

پیش از این انتخاب برترین بازیکن سال، کاندیداهای تیم اخلاق اعلام شد. شهاب‌الدین عزیزی خادم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حضور در پشت تریبون، نام تیم گسترش فولاد تبریز را به عنوان تیم اخلاق فصل چهاردهم معرفی کرد.

در ادامه قاسم حدادی فر، ابراهیم صادقی و مهدی طارمی به عنوان نامزدهای بازیکن اخلاق فصل انتخاب شدند که از این بین ابراهیم صادقی کاپیتان بااخلاق سایپا این عنوان را از آن خود کرد. صادقی جایزه خود را از اکبر محمدزاده، رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دریافت کرد.

او پس از انتخاب به عنوان بازیکن اخلاق گفت: متاسفانه در ایران به بازیکنانی که کمتر حاشیه دارند کمتر پرداخته می‌شود و بازیکنان حاشیه‌دار روی جلد روزنامه‌ها هستند. این نوعی تبلیغ منفی برای فوتبال است. من معتقدم که علی عزتی کاپیتان بااخلاق نفت تهران و قاسم حدادی فر می‌توانستند اکنون به جای من روی سن باشند و جایزه بازیکن اخلاق را بگیرند.

حسن ظهیری، تورج عیوض محمدی و محمدرضا منصوری کاندیداهای برترین کمک‌داور فصل چهاردهم بودند که از این بین، محمدرضا منصوری این عنوان را از آن خود کرد و جایزه خود را از حیدر بهاروند عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گرفت.

در ادامه نوبت به انتخاب برترین داور فصل رسید. یدالله جهانبازی، احمد صالحی و حسین زرگر نامزدهای این بخش بودند اما این سید احمد صالحی بود که عنوان بهترین داور فصل چهاردهم را کسب کرد. فریدون اصفهانیان جایزه بهترین داور را به صالحی داد.

اصفهانیان پیش از اهدای جایزه بهترین داور گفت: اگر فوتبال را قطار در حال حرکتی بدانیم فدراسیون فوتبال لوکوموتیو آن و هیات‌های فوتبال واگن‌های آن هستند. باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و سایرین هم داخل این واگن‌ها جا دارند اما پیچ‌های ریزی که این واگن‌ها را به هم متصل می‌کنند داوران هستند پس باید قدر آن‌ها را بدانیم.

صالحی نیز پس از دریافت جایزه‌اش از کسانی که وی را در امر داوری کمک کرده بودند و نیز از پدر و مادر و خانواده خود تشکر کرد.

در ادامه علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان نفت تهران، مهدی رحمتی از پیکان و رشید مظاهری از ذوب آهن به عنوان نامزدهای برترین دروازه‌بان فصل چهاردهم معرفی شدند. فرامرز ظلی دروازه‌بان پیشکسوت فوتبال ایران با حضور بر روی سن، علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل چهاردهم معرفی کرد.

بیرانوند پس از کسب جایزه‌اش گفت: از مدیریت باشگاه نفت تهران، علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی و حسین فرکی به خاطر اینکه به من کمک کردند تا موفق شوم تشکر می‌کنم.

لئوناردو پادوانی از نفت تهران، رامین رضاییان از راه آهن و وریا غفوری از سپاهان نامزدهای کسب عنوان بهترین مدافع فصل بودند. کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک با حضور بر روی سن نام وریا غفوری را به عنوان بهترین مدافع اعلام کرد.

هاشمی پیش از اهدای جایزه بهترین مدافع گفت: یکی از نقاط ضعف بزرگ ورزش ایران نظام باشگاه‌داری خصوصا در فوتبال است در حالی که بیش از ۳۷ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد این نیاز احساس می‌شود که نظام باشگاه‌داری فوتبال ایران ساماندهی شود و این امر عزم جدی دولت و مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های کارشناسان و اهالی فوتبال رفع شود.

قاسم حدادی فر از ذوب آهن،‌ آندرانیک تیموریان از تراکتورسازی و امید ابراهیمی از استقلال نامزدهای بهترین هافبک فصل بودند. علی کریمی، بازیکن محبوب فوتبال ایران با حضور بر روی سن جایزه فرد برگزیده را اهدا کرد. حضور کریمی بر روی سن، تشویق شدید حضار را به همراه داشت.

آندرانیک تیموریان عنوان بهترین هافبک فصل چهاردهم لیگ برتر را از آن خود کرد.

لوسیانو ادینیو، آقای گل لیگ از تراکتورسازی، سجاد شهباززاده از استقلال و مهدی طارمی از پرسپولیس نامزدهای بهترین مهاجم فصل چهاردهم بودند. امیر عابدینی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اعلام نام مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم فصل را به بازیکن پرسپولیس داد.

طارمی پس از دریافت جایزه‌اش ضمن تشکر از هم‌تیمی‌های خود در فصل گذشته گفت: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط پشتیبان ما بودند و ما را تنها نگذاشتند. صحبت‌های طارمی تشویق شدید حضار را به همراه داشت.

در ادامه برنامه شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، به روی صحنه آمد و جایزه بهترین حامی لیگ برتر را اهدا کرد.

اصفهان، تهران و گیلان به عنوان نامزدهای کسب عنوان بهترین میزبان فصل معرفی شدند. شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی (اسپانسر مراسم) این جایزه را به هیات فوتبال استان گیلان اهدا کرد.


کد مطلب: 435093

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/435093/بهترین-های-لیگ-برتر-چهاردهم-فوتبال-شناخته-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com