کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه تشییع پیکر شهید الله دادی مطرح شد

واكنش فرماندهان ارشد نظامی به اقدام صهيونيست ها/ راه برای جنگ با اسرائيل باز شد

1 بهمن 1393 ساعت 19:09

بعد از پيام مهم روز گذشته فرمانده كل سپاه، كه رژيم صهيونيستي را به پاسخي كوبنده تهديد كرد و گفت: «اسرائيل باید منتظر صاعقه های ویرانگر باشند .» امروز هم ديگر فرماندهان ارشد نظامي رژيم صهيونيستي را تهديد كردند.


سرويس سياسي جهان نيوز- مراسم وداع با پيكر پاك شهيد، سردار محمدعلی‌ الله‌دادی امروز با حضور آحاد مردم تهران و برخی از مقامات لشکری و کشوری در محل ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.

بر اساس آنچه فرماندهان ارشد نظامي سپاه مي گويند: شهيد الله دادي، اولين شهيدي است كه با گلوله صهيونيست ها به شهادت رسيد.

روز دوشنبه، گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار محمدعلی‌ الله‌دادی در حین بازدید از منطقه "قنیطره" مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت این سردار الله‌دادی و تعدادی از اعضای حزب‌الله لبنان به شهادت‌رسیدند.

اين اقدام رژيم صهيونيستي واكنش فرماندهان ارشد نظامي كشورمان را به همراه داشته است.

بعد از پيام مهم روز گذشته فرمانده كل سپاه، كه رژيم صهيونيستي را به پاسخي كوبنده تهديد كرد و گفت: «اسرائيل باید منتظر صاعقه های ویرانگر باشند .» امروز هم ديگر فرماندهان ارشد نظامي رژيم صهيونيستي را تهديد كردند.

رفيق دوست: راه براي جنگ با اسرائيل باز شد

محسن رفیق‌دوست از فرماندهان دوران دفاع مقدس در اين مراسم گفت: زمانی که با عراق در حال جنگ بودیم، آرزو می‌کردیم که راه باز شود تا بتوانیم با رژیم اسرائیل نیز بجنگیم که حمله تروریستی اخیر این رژیم راه را برای ما باز می‌کند.

وي گفت: پس از نبردهای ۳۳ و ۲۲ روزه لبنان و غزه چیزی از رژیم اسرائیل باقی نمانده و همین نام نیز به زودی از بین می‌رود.

وزير دفاع: اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند

سردار حسين دهقان وزيردفاع كشورمان هم در واكنش به اقدام رژيم صهيونيستي با بيان اينكه این اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند، مهم ظرف زمانی و مکانی پاسخ است که اقتضای این پاسخ را داشته باشد گفت: تسلیح کرانه باختری سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی است و ما در این راه تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت.

رضايي:‌ حزب الله قصاص خواهد كرد

محسن رضايي فرمانده اسبق سپاه هم در واكنش به اقدام اخير رژيم صهيونيستي كه منجر به شهادت جمعي از رزمندگان مقاومت و شهادت سردار الله دادي شد گفت: محور مقاومت دارای استراتژی مشخص است که با یک یا دو حادثه از آن خارج نمی شود؛ هرچند که حزب الله قصاص این کار را خواهد گرفت، اما حزب الله دارای تدبیر یا برنامه بلندمدتی است و به عصبانیت کشیده نمی شود، هر چند که قصاص خود را خواهد داشت.

ايزدي: انتقام خون شهدا را با قدرت خواهيم گرفت

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح هم در خصوص عکس‌العمل ایران نسبت به این اقدام اسرائیل گفت: رزمندگان اسلام انتقام خون شهدای خود را با قدرت خواهند گرفت.

ایزدی تصریح کرد: ایران همواره از جبهه مقاومت و ارزش‌های انقلاب دفاع خواهد کرد و در این راستا کمک‌های فکری و مستشاری به رزمندگان اسلام خواهد کرد.


کد مطلب: 403135

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/403135/واكنش-فرماندهان-ارشد-نظامی-اقدام-صهيونيست-راه-جنگ-اسرائيل-باز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com