کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرحله‌دوم توزیع سبدکالا کی شروع می‌شود؟

28 بهمن 1392 ساعت 12:11

دبیر انجمن صنایع لبنی از توزیع ۲۰ میلیون لیوان پنیر در مراکز توزیع سبد کالا تا کنون خبر داد و گفت: هنوز کتباً زمان توزیع مرحله دوم سبد کالا اعلام نشده ولی احتمالا از ۵ اسفند ماه شروع خواهد شد.


به گزارش جهان، رضا باکری در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت توزیع پنیر برای سبد کالای حمایتی دولت و خبر کمبود در برخی از مراکز توزیع اظهار داشت:‌بر اساس اطلاعاتی که تا کنون به دست بنده رسیده مسئله‌ای که حاکی از کمبود پنیر باشد ارائه نشده و از ۸ صبح امروز تا این لحظه نیز با ۲۰ استان در مورد وضعیت موجودی کالا تماس گرفته‌ام که هیچ کدام کمبود خاصی را اعلام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدتی پیش و در برخی شهرستان‌ها حدود ۳ تا ۵ هزار لیوان پنیر کمبود وجود داشت که این مشکل حل شده است، گفت: به همه فروشگاه‌هایی که مسئول توزیع سبد کالا هستند اعلام کرده‌ایم که در صورت هر گونه کسری، به انجمن اعلام کنند تا در اسرع وقت جبران شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی در مورد حجم پنیری که تا کنون بین فروشگاه‌ها برای سبد کالا توزیع شده است، تصریح کرد:‌ تا کنون برای ۱۰ میلیون نفر جمعیت انسانی معادل ۲۰ میلیون لیوان پنیر توزیع شده که تا ۳۶ میلیون لیوان دیگر که معادل ۱۸ میلیون جمعیت است نیز ذخیره‌سازی شده است.

باکری درواکنش به این موضوع که آیا تا کنون در مورد زمان توزیع سبد دوم کالا صحبتی نشده است، گفت:صحبت‌هایی شده و مجدد انجمن صنایع لبنی مسئول تأمین پنیر است و توزیع مرحله دوم سبد کالا نیز احتمالا از ۵ اسفند ماه شروع خواهد شد ولی هنوز هیچ نامه کتبی ارسال نشده است.


کد مطلب: 344515

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/344515/مرحله-دوم-توزیع-سبدکالا-کی-شروع-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com