کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزير خارجه سابق رژیم صهیونیستی؛

با دو مقام فلسطيني بوده‌ام و فيلمش را هم دارم!

27 آبان 1391 ساعت 2:42

وزير خارجه سابق رژیم صهیونیستی درحالی به داشتن روابط نامشروع و غیراخلاقی با "صائب عریقات" و "یاسر عبدربه" اعتراف کرد که توضیح داد، دوربین‌هاي مداربسته رژيم صهيونيستي نیز از برقراري اين روابط نامشروع، فیلمبرداری کرده‌اند.


به گزارش جهان، در رسوایی جدید که آینده سیاسی دو رهبر ارشد فلسطینی را تهدید می‌کند «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که با «صائب عریقات»، دیپلمات ارشد فلسطینی و رئیس هیأت فلسطینی مذاکره کننده عضو سازمان آزادیبخش فلسطین با اسرائیل و «یاسر عبدربه»، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین روابط نامشروع و غیراخلاقی داشته و دوربین‌ها نیز از روابط ایشان فیلمبرداری کرده‌اند.
 
به نوشته مشرق،روزنامه الدیار لبنان در این ارتباط نوشت که این نماینده سابق کنست اسرائیل گفته است که در این ارتباط از خاخام بزرگ اسرائیل طلب اذن و اجازه کرده وخاخام بزرگ نیز درباره وی فتوا داده که زیپی می‌تواند با بیگانگان روابط نامشروع داشته باشد به شرط آنکه این امر به منافع اسرائیل خدمت کند.
 
اما لیونی در این ارتباط می‌گوید اتاقی که با شخصیت‌های فلسطینی از جمله صائب عریقات و یاسر عبدربه در آنجا روابط نامشروع داشته مجهز به دوربین‌هایی بوده که از این روابط فیلم‌برداری کرده و این مسؤولان ارشد فلسطینی را نشان می‌دهد که بدون لباس با لیونی روابط نامشروعی دارند.
 
پس از آن لیونی شماری از شخصیت‌های عربی را تهدید کرد که اگر نخواهند دستورات وی را به اجرا بگذارند، اقدام به انتشار فیلم‌های غیر اخلاقی آنها در یوتیوب می‌کند.
 
این درحالی است که روزنامه صهیونیستی «يديعوت آحارونوت» اقدام به انتشار مصاحبه لیونی با روزنامه انگلیسی تایمز کرد که در آن لیونی اعتراف کرده بود، هنگام فعالیت در سرویس اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» در چندین عملیات ویژه مشارکت داشته است که مهم‌ترین آنها ساقط کردن و سرنگون کردن شماری از شخصیت‌های مهم و برجسته به خاطر داشتن روابط نامشروع با وی بوده است تا به این ترتیب از آنها به سود منافع موساد بهره‌برداری کند.
 
لیونی در ادامه گفته بود که وی از انجام هیچ قتل و یا ارتکاب جنایتی یا داشتن چنین روابط نامشروعی واهمه ندارد،‌ به شرط آنکه تمام این اقدامات برای اسرائیل سودمند باشد.
 
براین اساس گفته شده است، لیونی هنگامی‌که در موساد فعالیت می‌کرده، دست به جنایات بی‌شماری زده است که از جمله آنها قتل و داشتن رابطه نامشروع است و طی آن شماری از فلسطینیان و دانشمندان عرب را به قتل رسانده است و بارها توسط دستگاه‌های قضایی کشورهای اروپایی تحت پیگرد قرار گرفته که توسط لابی صهیونیستی از این پیگردها جان سالم به در برده است.
 
لیونی درباره محرومیت خود از روابط عاطفی و احساسی طی آن سال‌ها می‌گوید که روابط عاطفی و احساسی امانتداری و صداقت و درستی و اخلاص و وفاداری بین زن و مرد را طلب می‌کند و من بالطبع دارای چنین شرایطی نبودم که بخواهم چنین رابطه‌ای را با کسی بنا کنم.
 
وی ادامه می‌دهد: اما وجود رابطه‌ای کوتاه و گذارا به کسی آسیب نمی‌رساند به خصوص اگر دو طرف یک سری و اصول و مبادی را مراعات کنند؛ به همین دلیل لیونی هر از چندگاهی تلاش می‌کرد، رابطه عاطفی و احساسی خاصی داشته باشد.
 
وزیر سابق خارجه اسرائیل این اعترافات را پس از آن انجام داد که یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خاخام‌های اسرائیل به زنان این رژیم اجازه داد، بت دشمنان روابط نامشروع داشته باشند و در این ارتباط به این گفته استناد جست که آیین یهودیت به زنان یهودی اجازه می‌دهد، رابطه نامشروع داشته باشند، به شرط آنکه در پس این رابطه گرفتن اطلاعات مهم از دشمن به سود اسرائیل نهفته باشد.
 
آحارونوت در ادامه به نقل قول خاخام «آری شوات» پرداخت که گفته بود: آیین یهودیت داشتن رابطه نامشروع با تروریست‌ها را برای گرفتن اطلاعی از آنها که منجر به بازداشت و دستگیری آنها می‌شود را حلال می‌داند و این فتوا پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زنان در ارتش به عنوان یک سلاح رسمی و اداتی تبلیغاتی برای طرح صهیونیسم استفاده می‌شود و لیونی یکی از معروفترین رهبران اسرائیلی است که از رابطه نامشروع برای دستیابی به یک سری اطلاعات استفاده کرد.
 
لیونی در این اواخر گفت که تصمیم به بازگشت مجدد وی به زندگی ممکن است به‌زودی صورت گیرد و اگر تصمیم به چنین کاری کند، ترجیح می‌دهد، بار دیگر وارد حزب «کادیما» شود و پرونده تهی از فساد، وی را در این امر یاری خواهد کرد، به ویژه آنکه در این اواخر شماری از مسؤولان ارشد رژیم صهیونیستی از جمله «ایهود اولمرت» رئیس سابق این رژیم به دلیل فساد به زندان محکوم شد.
 
پیش از این نیز ليوني در نشريه آمريكايي «تايم» اعتراف كرده بود كه در دوران فعاليت خود در موساد به عنوان جاسوس با شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير كنوني قطر كه در آن دوران در دربار فعاليت داشت رابطه داشته است.

ليوني علاوه بر اعتراف به داشتن روابط با پادشاه كنوني قطر به برقراري ارتباط جنسي با «حمد بن جاسم» نخست وزير قطر نيز اذعان كرد.

وي داشتن روابط با اين دو مقام قطري را نمونه اي از بهترين موفقيت هايش در دوران تصدي مسئوليت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي عنوان كرد.

اين در حالي است كه بسياري از سياستمداران عرب و رسانه هاي جمعي جهان از روابط نزديك پادشاه قطر با ليوني به هنگام تصدي سمت وزارت امورخارجه خبر داشتند.

تزيپي ليوني كه متولد سال ۱۹۵۸ ميلادي در سرزمين هاي اشغالي است دومين زن در تاريخ اسرائيل است كه توانسته است به مسند وزارت خارجه تكيه كند.


کد مطلب: 255118

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/255118/دو-مقام-فلسطيني-بوده-ام-فيلمش-هم-دارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com