کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازتاب سخنان کی‌روش در باره «چوی» در رسانه‌های کره‌ای

اولین تمرین تیم ملی در اولسان برگزار شد

23 خرداد 1392 ساعت 16:14

اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار برابر کره جنوبی در حالی در شهر اولسان این کشور برگزار شد که با استقبال زیاد رسانه‌های این کشور همراه بود.


تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته (چهارشنبه) تهران را به مقصد کره ترک کرد و به محض رسیدن به این کشور امروز تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، تیم ملی ایران ساعت ۱۰:۰۰ امروز به وقت محلی وارد پوسان کره شد و از این شهر با اتوبوس به اولسان، محل برگزاری دیدار برابر کره جنوبی رفت. این سفر زمینی نیز حدود یک ساعت به طول انجامید.

اعضای تیم ملی ساعت ۲۱ دیشب با یک فروند هواپیمای اختصاصی که شرکت هواپیمایی آسمان برای آنها تدارک دیده بود به سمت کره رفت. از همین رو اعضای تیم در طول مسیر توانستند به خوبی استراحت کرده و به محض رسیدن به بوسان و استراحتی کوتاه تمرینات خود را از آغاز کنند.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ظهر ابری اولسان (ساعت ۱۷:۰۰) به وقت محلی برگزار شد و بازیکنان در تمرینات خود فعالیت‌های سبک، شاداب و ریکاوری انجام دادند.

در زمان برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در اولسان رسانه‌های کره‌ای استقبال چشمگیری از این تمرین داشتند و از سرمربی تیم ملی درخواست مصاحبه کردند که مورد موافقت وی قرار گرفت.

صحبت‌های کارلوس کی روش درباره چوی، سرمربی کره جنوبی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های محلی کره جنوبی داشته است.


کد مطلب: 292487

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/292487/اولین-تمرین-تیم-ملی-اولسان-برگزار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com