اگر می‌خواهید صاحب فرزند پسر بشوید، بخوانید!

19 اسفند 1388 ساعت 14:19


- محققان ادعا کرده‌اند: اگر زنانی که قصد بارداری دارند، صبحانه و رژیم غذایی چرب بخورند، احتمال این که فرزندشان پسر شود، افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، ‌به گفته پژوهشگران؛ آنچه زنان قبل و بعد از بارداری می‌خورند روی جنسیت و سلامت جنین آنها تاثیر می‌گذارد.

این محققان در یک پژوهش جدید دریافته‌اند: زنانی که قصد بارداری دارند با خوردن صبحانه کامل و رژیم غذایی پرچرب احتمال این که صاحب فرزند پسر شوند، بیشتر است. اما در عوض اگر در این دوران از غذاهای کم چرب استفاده کنند و ساعات طولانی‌تری گرسنه بمانند، فرزندشان دختر خواهد شد.

این یافته حاصل مطالعات محققان دانشگاه میسوری است که در نشریه پیشرفتهای آکادمی ملی علوم انگلیس به چاپ رسیده است.


کد مطلب: 101577

آدرس مطلب: http://www.jahannews.com/vdciyzazyt1auw2.cbct.html

جهان نيوز
  http://www.jahannews.com