کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه‌های ختم پدرزن مشایی +تصاویر

1 بهمن 1390 ساعت 15:52

چند روز قبل از این مراسم نه در ارگان رسمی دولت بلکه در یکی از سایت‌های زنجیره‌ای انحرافیون آمده بود " مراسم بزرگداشت مرحوم مغفور حاج ابوالفضل ذبیحیان".


به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم ختم پدرزن اسفندیار رحیم مشایی (ابوالفضل ذبیحیان)  پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد که در ذیل به برخی حواشی این مراسم به صورت گذرا اشاره می‌شود؛

** برای اطلاع از مکان و زمان برگزاری ختم پدرزن مشایی قطعنا برای اولین بار نمی‌توان در مجاری رسمی از آن باخبر شد، چنانچه چند روز قبل از این مراسم نه در ارگان رسمی دولت بلکه در یکی از سایت‌های زنجیره‌ای انحرافیون آمده بود " مراسم بزرگداشت مرحوم مغفور حاج ابوالفضل ذبیحیان روز شنبه اول بهمن ماه 1390 از ساعت 10.30 الی 12 در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود. ورود برای عموم آزاد است!"

** وارد محوطه نهاد ریاست‌جمهوری که می‌شوی برخلاف روزهای دیگر از 'گیت'‌ سیار باید عبور کنی و اینجاست که مطئم می‌شوی "ورود برای عموم آزاد است". در ابتدای درب مسجد سلمان به ترتیب مشایی، دامادش (مهدی احمدی‌نژاد)، عباس امیری‌فر از همکارانش، و حمید رضا افرشته از کارمندانش (داماد خواهر رئیس جمهور) ایستاده‌اند و به عنوان صاحبان عزا از "عموم، که ورودشان آزاد است" استقبال می‌کنند.


** تقی‌پور وزیر ارتباطات که در بین خبرنگاران حوزه دولت به دلیل شباهت زیاد به رئیس رسانه‌ ملی به دومین ضرغامی کابینه مشهور شده، اولین دولتمردی است که از مراسم خارج می‌شود و در ادامه سایر دولتی‌ها پس از قرائت فاتحه و عرض تسلیت به صاحب عزا، مراسم را ترک می‌کنند.


** به غیر از یاران نزدیک مشایی همچون امیری فر، حسن موسوی، جوانفکر، فقیه، بهداد، داوری که هم  هم میهمان این مراسم‌اند و هم به نوعی میزبان آن محسوب می‌شوند، تعداد قابل توجهی از عناصر اصلی رسانه‌های حلقه انحراف -یا به قول خودشان حامیان گفتمان دولت- حضور دارند اما نکته قابل توجه در مراسم مذکور، ظاهرشدن (حسین.ن) لیدر اصلی تبلیغاتی این حلقه پس از ماه‌ها غیبت در محافل علنی است.


** بهمنی و حسینی 2 مسئول عالی اقتصادی که این روزها به واسطه افزایش نجومی قیمت سکه و دلار خبرساز شده‌اند به همراه یکدیگر از مراسم خارج می‌شوند و البته بهمنی در گفت‌وگویی کوتاه با یکی شرکت‌کنندگان در این مراسم درباره سرانجام وضعیت بازار سکه ارز ترجیح می‌دهد که پاسخ آن را به آینده موکول کند.

** و بالاخره احمدی‌نژاد هم که چندی پیش، به واسطه درگذشت برادر بزرگ معاون اولش در این مسجد حضور پیدا کرده بود اواسط این مراسم به همراه رحیمی وارد  می‌شود و رئیس دفترش را مورد تفقد قرار می‌دهد و پس از دقایقی حضور در مراسم و خواندن فاتحه به همراه عموم مردم که ورودشان به این مراسم آزاد بود، مراسم را ترک می‌کند.


کد مطلب: 205058

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/205058/حاشیه-های-ختم-پدرزن-مشایی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com