کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سایه بی خیالی مسئولین!

بدحجابی بازیگران زن در یک جشنواره خارجی +عکس

6 تير 1389 ساعت 14:44

انتشار عکسهای بی حجاب و بعضا بدحجاب بازیگران زن سینمای ایران بعد از شرکت در جشنواره های خارجی، موضوعی بوده که علی رغم اینکه همواره از سوی رسانه های مختلف داخلی گزارش شده، مسئولین توجه نکرده اند!


به گزارش سرویس زنان جهان؛ فيلم تسويه حساب ساخته تهمينه ميلاني براي نخستين بار در جشنواره فيلم شانگهاي به نمايش در آمد. پس از نمايش اين فيلم، دست اندرکاران اين فيلم در يک نشست خبري به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.



اما نکته قابل ذکر در حجاب این بازیگران است که با پیچاندن شال هایی تنها موهای خود را پوشانده اند و گردن و بدن آنها نمایان است.



باید دید این بازیگران که به عنوان نماد و نماینده مردم کشورمان در چنین جشنواره هایی شرکت می کنند چه برداشتی از حجاب زن در ایران دارند که با چنین پوشش هایی در این نشست ها شرکت می کنند.

گفتنی است تهمينه ميلاني «تسويه حساب» را سال 83 كارگرداني كرده است و در اين فيلم مهناز افشار، لادن مستوفي، السا فيروز‌آذر، بهاره افشاري، اكبر عبدي، سياوش تهمورث و حامد بهداد به ايفاي نقش پرداختند.

صرف نظر از اینکه مهمترین پیام این فیلم شیوع فساد اخلاقی در بین مردان ایرانی است، باید دید مسئولین محترم سینمای ایران با چه انگیزه ای مجوز پخش این فیلم در یک نشست خارجی را داده اند تا به عنوان نمایی از زندگی مردم ایران در اذهان کشورهای بیگانه نقش ببندد!


کد مطلب: 122249

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/122249/بدحجابی-بازیگران-زن-یک-جشنواره-خارجی-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com