کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاكيد بر مرزبندي با ساختارشكنان خاتمي را مسئله دار كرد!

26 دی 1388 ساعت 7:32


کیهان: ترديد خاتمي در تداوم تندروي و ساختارشكني موسوي باعث ناراحتي و نگراني جريان هاي معاند شده است. گفته مي شود خاتمي در برخي ملاقات هاي خصوصي به سرزنش ميرحسين موسوي پرداخته و- نقل به مضمون - گفته است او با تندروي، اصلاح طلبان را در يك وضعيت بن بست قرار داد و باعث سوءظن مردم و حاكميت و هدر رفتن سرمايه اصلاحات شد. به همين دليل هم بود كه خاتمي در آخرين اظهارنظر علني در ديدار مجمع نمايندگان ادوار، رفتار ساختارشكنانه را تخطئه كرد.
سايت ضد انقلابي ايران گلوبال در همين زمينه نوشت: مواضع اخير مهندس موسوي و آقايان كروبي و خاتمي و ظاهرا خبر از تشابه نظري اين سه مي دهد اما با اندكي تامل معلوم مي شود اختلاف مشخصي وجود دارد. در بيانيه هاي موسوي و كروبي نشانه اي از عقب نشيني مقابل حاكميت به چشم نمي خورد و سقل (ثقل!) رفتار آن دو، هشدار به حاكميت است اما موضع گيري خاتمي چنين نيست. از مجموع سخنان وي بويي از هشدار به حاكميت استشمام نمي شود.
اين پايگاه رسانه اي ضدانقلاب مقيم خارج اضافه كرد: موسوي و كروبي از تحركات روز عاشورا حمايت كردند، صرف نظر از پرداخت آقاي كروبي به مسئله ولايت فقيه كه محل مناقشه و سوال را از ايشان بازمي گذارد اما آقاي خاتمي با روحيه اي قابل انتظار زبان به شماتت سپرده است. آقاي خاتمي نمي دانم چرا اما به ياد خاطره اي تاريخي مي افتم كه حكايت از اعتدال شگرف شما! داشت در نوشتن آن مقاله معروف در روزنامه اطلاعات عليه مهندس بازرگان. راقم اين سطور با وجود ارادت، مدت هاست از خاتمي نااميد گشته است. شما براساس كدام معيار، ساختارشكني و ساختارشكنان را از حق زيست سياسي محروم مي دانيد. شما حق نداريد مرتكب تقسيم جامعه به ساختارشكن و ساختارنشكن شويد و بگوييد همه بايد جمهوري اسلامي را قبول داشته باشند؟ به همان اندازه كه به استحكام اقدام و افعال مهندس موسوي و حجت الاسلام كروبي يقين داشتيم و داريم و خواهيم داشت، به همين اندازه از سلابت (صلابت!) شما نااميد بوده و هستيم و خواهيم بود.


کد مطلب: 90008

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/90008/تاكيد-مرزبندي-ساختارشكنان-خاتمي-مسئله-دار-كرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com