کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرخاندن اراذل و اوباش در ملاء عام

5 دی 1391 ساعت 10:36

سرکرده های اراذل و اوباش پس از اقدامات اطلاعاتی پلیس و شناسایی آنان ساعت 4 صبح امروز در تمامی نقاط تهران دستگیر شدند.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، این اراذل و اوباش که بیش از 10 تن هستند پس از اقدامات اطلاعاتی و تفحصی پلیس صبح امروز در مخفیگاه های خود در نقاط مختلف تهران دستگیر شدند.

پس از دستگیری اراذل توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهار راه نظام آباد ایستگاه متروی سبلان با حضور مردم چرخانده شدند.

در گفت وگو با برخی از این ارازل و اوباش متوجه شدیم که تمامی آنان دارای سابقه کیفری هستند و همچنین در بدن های آنان آثار زخم های متعدد از ضربات چاقو و دیگر سلاح های سرد و همچنین خالکوبی های متنوع مشهود بود.

همچنین لازم بذکر است، که مردم با صدایی رسا از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند و یادآور این موضوع شدند که تمامی اهالي محل از ارازل و اوباش سطح شهر زخم دیده اند و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و آنان درخواستی نیز داشتند که با ارازل و اوباش قاطعانه برخورد شود و براحتی از زندان ها بیرون نیایند تا دیگر نوامیس مردم از وجود ناپاک این افراد آزرده خاطر نشوند.

سردار ساجدی نیا با حضور خود در چهار راه نظام آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری ارازل و اوباش گفت: طی هفتمین طرح مبارزه با ارازل و اوباش مأموران نیروی انتظامی تهران بزرگ با اقدامات پیچیده خود پس از شناسایی گروه های زیادی از اشرار توانستند عده ای زیادی را صبح امروز دستگیر کنند.

وی افزود: همچنین این افراد دارای سابقه های متعددی هستند و اینان همان افرادی اند که به نقل از رئیس قوه قضاییه محاربه به حساب می آیند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: به طور حتم جدیت دستگاه قضایی برای آنان صادق خواهد بود و جدیت پلیس در برخورد با آنان مثل روزهای گذشته با قاطعیت نمایان خواهد شد.


کد مطلب: 262331

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/262331/چرخاندن-اراذل-اوباش-ملاء-عام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com