کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشرف 8 هزار زوج دانشجو به عمره

26 تير 1390 ساعت 18:16


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سيد‌علي قاضي‌عسكر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حرم مظهر رضوي با اعلام اين مطلب اظهار داشت: امسال با هماهنگي‌هاي به عمل آمده ۸ هزار زوج دانشجو براي انجام به عمره مشرف مي‌شوند.
وي همچنين با بيان اينكه امسال هيچگونه ثبت‌نامي براي حج تمتع صورت نمي‌گيرد، خاطرنشان كرد: اما ثبت‌نام عمره از شهريور ماه آغاز مي‌شود.
سرپرست حجاج ايراني در پاسخ به سؤال خبرنگاري درباره قيمت ثبت‌نام عمره گفت: براي ثبت‌نام عمره در گذشته مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت مي‌شد كه بر اساس تصويب شوراي عالي حج، عمره‌گزاران بايد جهت ثبت‌نام جديد مبلغ ۸۰۰ هزار تومان پرداخت كنند.
قاضي‌عسگر همچنين مدت زمان سفر عمره مفرده ۱۲روز بيان كرد.
نماينده ولي‌ فقيه در امور حج و زيارت با رد درخواست سعودي‌ها مبني بر اعزام زائران ايراني از ابتداي ذيقعده به عربستان نيز تاكيد كرد: به دليل محدود بودن گنجايش فرودگاه مدينه از طرف ايراني خواسته شده بود كه زائران ايراني را زودتر به عربستان اعزام كنيم كه اين موضوع براي ما امكان‌پذير نيست.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از راه‌اندازي شبكه مجازي اجتماعي حجاج خبر داد و خاطرنشان كرد: به منظور ارتباط بيشتر حجاج ايراني شبكه اجتماعي طراحي شده كه حجاج بتوانند پس از پايان مراسم حج با هم ارتباط داشته باشند.


کد مطلب: 176337

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/176337/تشرف-8-هزار-زوج-دانشجو-عمره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com