کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت‌های جدید خودرو اعلام شد

17 مهر 1391 ساعت 6:20

بعدازظهر دیروز دو شرکت ایران خودرو و سایپا، قیمت‌های مصوب کمیته قیمت‌گذاری را اعلام کردند.


به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، بر این اساس قیمت محصولات این دو شرکت با استناد به مدارکی که آنها در راستای افزایش هزینه‌ها به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان ارائه کردند، افزایشی در خور توجه دارد.

در همین حال قیمت‌های جدید از دیروز بعدازظهر بر سایت فروش نمایندگی‌های این دو شرکت قرار گرفت.

این در شرایطی است که ثبت نام‌کنندگانی که طی دو سه ماهه گذشته در انتظار دریافت خودروي خود بودند نیز باید خودروی مورد نظرشان را با اعمال قیمت‌های جدید تحویل بگیرند.

طی ماه‌های گذشته خودروسازان از تحویل خودرو به مشتریان امتناع می‌کردند این در حالی است که شنیده‌ها حکایت از آن داشت شرکت‌های مذکور در انتظار تصمیم کمیته قیمت‌گذاری برای افزایش قیمت‌ها بودند.

دوشنبه گذشته کمیته قیمت‌گذاری خودرو با برگزاری جلسه‌ای قیمت‌های جدیدی را به تصویب رساند.

هر چند مدیرکل دفتر كالاهاي فلزی و معدني سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان برگزاری این جلسه را رد كرد، اما این کمیته در نهایت با حضور وی تشکیل و قیمت‌های جدید به تصویب رسید.

در پایان این جلسه هم به اعضای آن توصیه جدی شده بود که از اطلاع‌رسانی در مورد نتایج جلسه امتناع کنند.در هر صورت، دیروز بعدازظهر سایت فروش نمایندگی‌های دو شرکت، با قیمت‌های جدیدی مواجه شد.

هر چند روز گذشته خبرنگار ما نتوانست به سایت فروش خودروسازان دسترسی پیدا کند؛ اما آنچه با پیگیری از شرکت‌های مذکور اطلاع پیدا کرد، قیمت بیشتر خودروها افزایش قابل‌ملاحظه‌ای پیدا کرده اند. به طوری که قیمت ال-90 از 17 میلیون و 700 هزار تومان به 21 میلیون و 600 هزار تومان افزایش يافته است. گرندویتارا نیز با افزایش 10 میلیون تومانی به 74 میلیون تومان رسیده و قیمت جدید 405 نیز 19 میلیون و 100 هزار تومان شده است. به همین ترتیب پارس هم 22 میلیون و 500 هزار تومان از امروز عرضه می‌شود.


کد مطلب: 248599

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/248599/قیمت-های-جدید-خودرو-اعلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com