کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهم تازه موسوي عليه اسلام

12 بهمن 1389 ساعت 9:02


الف خطاب به موسوی نوشت:

موسوي به تازگي در نقد تظاهرات مصر زبان به قلم آورده و توهمات جديدي براي خود دست و پا كرده‌است.

خيلي وقت است مير حسين موسوي كه از جريان معادلات سياسي جامعه خارج شدي. اگر تا ديروز به مانند شيخ اصلاحات به عنوان نقل محافل مردم در لطيفه‌ها اسمي از شما برده مي‌شد امروز حتي از آن هم خبري نيست!

نوشتن اين بيانيه آخر خيلي دور از ذهن نيست. محمود عباس پولي را به تو داده كه آغشته به خون كودكان غزه است. همان محمود عباسي كه دست در دست نتانيو و باراك داده، همان محمود عباسي كه با مبارك ملعون عكس يادگاري دارد! همان محمود عباسي كه با چراغ سبزش ۲۲ روز غزه به خاك و خون كشيده شد! اثرات همان پول‌ها مي‌شود در روز قدس شعار نه غزه نه لبنان!

ادعاي مضحكت در مقايسه تحولات انقلابي مصر با آشوبگري اراذل و اوباشي كه در تهران روانه كردي، ظلمي است در حق مردم مصر و اخوان المسلمين و شهيد خالد اسلامبولي. آيا صرف قطع شدن اينترنت و خطوط تلفن باعث مي‌شود دو اتفاق را شبيه هم كرد؟ همين ظاهربيني‌تان باعث شده است كه باراك اوباما اسمت را به زبان بياورد و از تو حمايت كند.

اگر اين طور است چون سپاه بزرگ يزيد، لشكر اندك امام حسين(ع) را از زير تيغ گذارند، هر كس چنين كند يزيدي است؟ يعني امام علي (ع) كه در نهروان و جمل لشكر اندك مارقين و ناكثين را گردن زد هم يزدي است؟! پناه بر خدا! يعني رزمندگان اسلام هم كه در مرصاد، منافقين را به درك واصل كردند يزيدي هستند؟!

آنچه مهم است جهت اعمال است. چاقو در دست يك قاتل و يك جراح، چاقو است، ولي هر كدام در جهتي استفاده مي‌كند، يكي مي‌كشد و يكي درمان مي‌كند! بله نظام براي حفظ استقلال خود و براي حمايت از راي مردم در روزهاي بعد انتخابات براي جلوگيري از ارتباط گيري منافقين و بهايي‌ها و سلطنت‌طلب‌ها سيستم‌هاي ارتباطي را چند روزي قطع كرد تا شما غربگرايان نتوانيد در راستاي سياست‌هاي آمريكا در ايران عمل كنيد و مصر سيستم‌هاي ارتباطي را قطع كرد تا اسلام گرايان نتوانند بين هم ارتباط برقرار كنند تا مبارك بتواند سياست‌هاي آمريكايي را در كشور پياده كند. دقيقا صد و هشتاد درجه مقابل هم!

ظاهر هر دو اتفاق يكي است، فقط يكي براي آمريكا و ديگري بر عليه امريكا! يكي براي اسلام‌زدايي، يكي براي اسلام‌گرايي! يكي براي استكبار دوستي، ديگری براي استكبار ستيزي! يكي برای اسلام و ديگري بر ضد اسلام!


کد مطلب: 155240

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/155240/توهم-تازه-موسوي-عليه-اسلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com