کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم های سینمایی تلویزیون در عید مبعث

28 خرداد 1391 ساعت 11:13

فیلمهای سینمایی و تلویزیونی « بی خوابی شیرین»/ «کلاه قرمزی» ،«مردی به سان باد»،«توپ شوت شیشه»/ «سرمایه گذاری در زندگی» ، « تله کاغذی » ، «آفرین پدر » ، « آنسوی جنگل شروود»/«افسانه بیلی»، «روزهفدهم »/ «آرتوروانتقام مالتازارد » ، «تمهیدات فوق العاده » ، «گزارش اقلیت »/ «سقفی برای زندگی » /« مدرسه پیرمردها»/«یخ دربهشت»،«پنج کودک جسور»،«بنجامین باتن» و«دزدخبیث»یکشنبه و دوشنبه 29 و 28 خرداد مصادف شب وروز مبعث پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص) از شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می شـود.


به گزارش جهان، تلویزیون در روز مبعث حضرت رسول فیلم های سینمایی زیر را نشان می دهد.

شـبـکـه یــک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی « بی خوابی شیرین » به کارگردانی رضا حامدي خواه ، از تولیدات مرکزسیمافیلم ، دوشنبه 29خرداد ماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما پخش می ¬شــود .
درخلاصه داستان فیلم با بازی روشنك عجميان، حسين شمس و مسعود حقي آمده : زوج جواني كه از وضعيت خود ناراضي هستند .طي رخدادي جايشان با زوج ديگري عوض مي شود و حوادث بسياري برايشان رخ مي دهد.

شـبـکـه دو
فیلم سینمایی « کلاه قرمزی »  به تهیه کنندگی حمید مدرسی و به کارگردانی ایرج طهماسب یکشنبه 28خرداد ماه ساعت21 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
دراین فیلم سینمایی عروسک های  خاطرانگیز کلاه قرمزی به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، ببعی، فامیل دور،جیگرو آقای همسایه  بازهم  در فضای مفرح و شاد با ماجرایی جدید لبخندرابرلبان بینندگان شکوفا خواهندکرد.

فیلم سینمایی « مردی به سان باد » به کارگردانی پائولو بیانچینی و تهیه کنندگی  لورنزا بیزاری، یکشنبه 28خرداد ماه ساعت23:45 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « مردی به سان باد »داستان در مورد خلبانی است که پس از وقوع یک حادثه برای مدرسه ، معلم همان مدرسه می شود.

ماسیمو خلبان یک جت جنگی است ، او در یکی از پروازهایش با مشکل فنی مواجه می شود، و حادثه ای روی می دهد، حادثه از این قرار است که فشار موتور این جت جنگی به حدی زیاد است که به هنگام عبور از روی یک مدرسه تمام شیشه های مدرسه منفجر شده و پنجره ها را می لرزاند، این خلبان خلع لباس می شود و مجوز پرواز از او گرفته می شود، او پس از دوسال تصمیم می گیرد به این مدرسه بیاید و برای جبران مافات و آسیب روحی کودکان به آنها درس بدهد

نام  فیلم سینمایی « مردی به سان باد » محصول سال 2001در کشورایتالیا ساخته شده است. .

فیلم سینمایی « توپ شوت شیشه » به کارگردانی بهمن شهروان وبابازی اسماعیل خلج وعمارتفتی ، دوشنبه 29خرداد ماه ساعت17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « توپ شوت شیشه »  پنج پسر بچه با همدیگر قرار می گذارند توپ بازی کنند، در محله و زمین بازی به بازی مشغول می شوند و در هر بار بازی کردن مشکلاتی را برای مردم و اهالی محل فراهم می سازند. شیشه منزلی شکسته می شود و راننده ای که در بالای ماشین به تمیز کردن و شیشه مشغول است در برخورد توپ با او به زمین می افتد و اتفاقات دیگری که اهالی محل بچه ها را وادار می کنند زمین بازیشان را ترک کنند و بچه ها تصمیم می گیرند که زمین دیگری پیدا کنند و بصورت اتفاقی وارد مسجد می شوند و سعی می کنند نظر خادم مسجد را با همکاری با او در برگزاری مراسم ها و مناسبتها جلب کنند تا بتوانند از زمین پشت مسجد برای بازی استفاده کنند.


شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی «سرمایه گذاری در زندگی » یکشنبه 28 تیر ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .

دراین فیلم با بازی میشل ماتیسوی و اورسلا استروس می بینیم : کریس ملرز، وکیل سرمایه گذار یک صندوق بانکی است . همه قراردادها به نام اوست. روسای او اموال سرمایه گذاران را اختلاس می کنند اما همه چیز به نام او تمام می شود ، سعی می کند خودکشی کند اما حانم کارمن موزد که نظافتچی بانک است به او پناه می برد .

فیلم سینمایی« سرمایه گذاری در زندگی » به کارگردانی وولفگان مورنبرگ محصول سال¬ 2011 در کشورهای اتریش و آلمان ساخته شده است .


فیلم سینمایی « تله کاغذی » به کارگردانی راب مینکوف ، دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

اشلی جوود و پاتریک دمپسی دراین فیلم سینمایی محصول سال 2011 کشورهای آمریکا و آلمان به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « آفرین پدر» به کارگردانی شیام بنگال، دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده: " آرمان کاپور" مردی است که بعد ازمدت ها به دهشان برگشته و متوجه مسئله کم آبی آنجا می شود . وی دخترجوانی به نام موسکان دارد که او هر روز مجبور است تا برای تهیه آب مسافتی طولانی را بپیماید.اوچندین خواستگار دارد که یکی از آنها عارف ،به موسکان علاقمند است .تااینکه آرمان مطلع می شود که می تواند درخانه اش باکمک دولت یک چاه حفرکند.
بومان ایرانی و میتیشا لامبا درفیلم سینمایی «آفرین پدر» محصول سال 2009 کشورهند به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « آن سوی جنگل شروود » به کارگردانی پیتر دلوسه ، دوشنبه 29خرداد ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : "رابین هود" و دوستانش برعلیه ظلم و ستم پرنس جان و داروغه می جنگند . درشروع پدر رابین هود توسط داروغه مالکوم کشته می شود . رابین که نوجوان است درجنگل زندگی می کند. سال ها بعد می تواند با گروه دوستانش ، پرنس جان و داروغه را از بین ببرند و مردم از دست آنها نجات پیدا کردند.
رابین دان و اریکا دوناس درفیلم سینمایی « آن سوی جنگل شروود » ،محصول سال 2009 کشورکانادا بازی کرده اند .


شـبـکـه چـهـار
فیلم سینمایی « افسانه بیلی » به کارگردانی گرگ کاوت و اندی رابین یکشنبه 28 تیرماه ساعت 21:15روی آنتن شبکه چهار سیما می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : بیلی دزد خرده پایی است که تلاش دارد برای خود اسم و رسمی پیدا کند و همه مردم از او حساب ببرند. او آدم بزدلی است و توان آدم کشی ندارد . اما همواره می خواهد خود را یک قاتل حرفه ای و ترسناک معرفی کند. او قرار است با یکی از دوستان سابقش که اندکی عقب افتاده است و یک تیم کلاهبرداری راه اندازی کند .
ارون استانفورد و پل اشنایدردرفیلم سینمایی « افسانه بیلی » محصول سال 2006 کشور آمریکا بازی کرده اند .


فیلم تلویزیونی « روز هفدهم » به کارگردانی محمدحسين حقيقي ،دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 20:30 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.
درخلاصه داستان آن آمده : روزتشییع مرحوم عظیم زادگان،بزرگ خاندان و پدررئیس شرکتی که کارمندان بسیاری دارد.همه درمراسم ختم شرکت دارند به غیرازجاوید فروتن که طبق معمول خواب مانده، جاوید توسط همسرش (فرشته) ازخواب بیدارمی شود و با عجله سعی دارد خود را به مراسم برساند، اما دیربه محل ختم می‌رسد .
سیروس گرجستانی، امیرحسین صدیق و شهره سلطانی دراین فیلم بازی کرده اند.


شـبـکـه تـهــران
9 صبح روز دوشنبه 29 خرداد ماه انیمیشن « آرتور و انتقام مالتازارد » به کارگردانی لوک بیسون درقالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران روی آنتن می رود. 

داستان این انیمیشن درمورد " آرتور" پسربچه ای  است که همراه والدینش درسفری به مزرعه پدر بزرگش رفته اند. او خود را حامی محیط زیست و طبیعت می داند و این کار را پیش از این هم پدر بزرگش انجام می داده و این رازی است میان آن دو و بومیان منطقه ، از طرفی پدر آرتور با حشرات مشکل دارد و می خواهد به همراه مادرش آنجا را ترک کند و به شهربازگردد، اما آرتور که می خواهد درجشن سالیانه حشرات حضور داشته باشد، راضی به این کار نیست. او در ادامه متوجه می شود که پیغامی از سرزمین حشرات مبنی برنیاز به کمک از او آمده است .

سلنا گومز، فردی هایمور و عمرسی درانیمیشن « آرتور و انتقام مالتازارد » محصول سال 2009 کشور فرانسه به ایفای نقش پرد اختند .


دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی « تمهيدات فوق العاده » ازشبکه تهران پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده : جان پدري جوان است كه شغل اصليش بازاريابي براي يك شركت دارويي است و صاحب دو كودك بيمار است واين دو كودك دچاربيماري هستند كه درخون آنها آنزيمي براي جذب قند يا گليكوژن وجود ندارد ونهايتا نه سال بعد از تولد خواهند مرد. جان سعي مي كند براي بچه هايش درماني بيابد و با تحقيق درباره باب كه درهمين زمينه مشغول تحقيق است سعي مي كند بنيادي براي درمان تاسيس کند.
براندن فراسر، کری راسل و هریسون فورد درفیلم سینمایی «تمهيدات فوق العاده» به کارگردانی تام واگان ، محصول سال 2010 کشورآمریکا بازی کرده اند .


فیلم سینمایی « گزارش اقلیت » به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ، دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 20:45 ازشبکـه تهران پخش می شود .
درخلاصه داستان با بازی تام کروز، کولین فارل ، سامانتا مورتون و ریچارد کوکا، محصول سال 2002 کشورآمریکا فیلم آمده :  واشينگتن، سال 2054. وزارت دادگستري روش ظاهراً بي عيب و نقصي براي جلوگيري از وقوع جنايت در ايالت واشينگتن پيدا کرده است. با استفاده ازسه ذهن جهش يافته معروف به «پيش آگاه» که به يک رایانه وصل شده اند، مأموران واحدپيش گيري ازجنايت مي توانند قتل ها را پيش از وقوع ببينند و مرتکبان بالقوه شان را دستگيرکنند.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « سقفی برای زندگی » به کارگردانی سید محمد رضا ممتاز و تهیه کنندگی سید محمد رضا ممتاز و رسول زارع ، دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
داستان این فیلم با بازی قدرت اله ایزدی، سعید محقق ، مهدی دهقان و مرضیه برومند ازاین قراراست که : آقا رشید فروشنده کت و شلوار ، به همراه پدرش عزیزآقا که عریضه نویس جلوی دادگستری است و مادرش درخانه ای قدیمی زندگی می کند. مریم و امیر به علت بضاعت مالی قادر به اجاره واحد مسکونی نیستند و قصد جدایی دارند.

شـبـکـه آمـوزش

دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 9:30 فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی سید علی سجادی حسینی ازشبکه آموزش پخش خواهد شد .
درخلاصه داستان فیلم آمــده : پسران آقاي پاك نهاد مؤسس مدرسه ناشنوايان به بهانه اين كه پدر به خارج ازكشوررفته است ،مي خواهند ساختمان قديمي مدرسه را خراب كنند و جاي آن پاساژ بنا كنند. نوه پيشكارآقاي پاك نهاد برحسب تصادف درمي يابد كه او برخلاف گفته پسرانش در جايي نگهداري مي شود كه به نظر مي رسد كه مدرسه پيرمردها باشد.
سعید پورصمیمی ، اکبرعبدی ، مهدی فتحی، عطاءاله زاهد ، گوهرخیراندیش و جمال اجلالی درفیلم سینمایی« مدرسـه پـیرمـردها » محصول سال 1370 بازی کرده اند .

شـبـکـه نمایش

شبکه نمایش یکشنبه 28 خردادماه ساعت 15/13فیلم تلویزیونی « یخ در بهشت» به کارگردانی¬  جواد مزدآبادی را پخش می کند.
داستان فیلم درمورد یحیی و گل آقا می باشد که کارگر منازل هستند و برای کاربه خانه ای در شمال شهر می روند.آنها در آن خانه با قدرت سرایدار خانه آشنا می شوند. اما بزودی متوجه حضورافراد دیگری نیز می گردند که هریک از وجود دیگری بی اطلاع است.حتی آنها با پیرمردی آشنا می شوند که به گفته گروهی دیگر،سالها مرده است. از طرفی افراد متفاوت خانه که گویی در زمان های مختلف زندگی می کنند امروز را روز تولد گل آقا می دانند و او را نیز وارث تمام اموال عمویشان قلمداد می کنند که باید در آن شب با حضور وکیل عمو، تکلیف اموال مشخص گردد.گل آقا و یحیی که گیج اوضاع شده اند تصمیم می گیرند تا انتهای کارمقاومت کنند تا حداقل پول کار آن روز خود را از صاحب خانه دریافت کنند.
اسداله یکتا وشهرام قائدی درفیلم تلویزیونی « یخ دربهشت» درژانردرام وکمدی بازی¬کرده اند.


فیلم سینمایی « پنج کودک جسور» یکشنبه 28 خردادماه ساعت 19 ازشبکه نمایش پخش می¬شود .
داستان فیلم مربوط مي شود به پنج كودك كه نزد يك استاد فنون رزمي زندگي مي كنند و از او فنون رزمي هم مي آموزند. استاد هميشه به آنها متذكرمي شود كه اين فنون براي كتك زدن مردم نيست، بلكه براي دفاع از حقوق افراد ضعيف است. يكي از بچه ها كه از ديگران كوچك تراست، ناراحتي قلبي دارد و بايد هرچه زودتر پيوند قلب شود. بچه ها با سختي فراوان بالاخره موفق مي شوند كه يك قلب پيوندي براي او پيدا كنند؛ ولي يك گروه تبهكاربه آن بيمارستان يورش مي برند و قلب پيوندي را نيز از بين مي برند. بچه ها سعي مي كنند كه با آنها مبارزه نمايند و آنها را شكست دهند و موفق هم مي شوند. در اين درگيريها خواهر رئيس تبهكاران كشته مي شود و بچه ها از قلب او براي پيوند قلب استفاده مي نمايند و گروه تبهكاران را نيز دستگير و تحويل پليس مي دهند.

نانتاووتی بونراپساپ، ساسیسا جیندامانی و پیمچانوک لوویست پاپبوون درفیلم سینمایی « پنج کودک جسور» محصول سال 2009 تایلند در ژانر کمدی وحادثه ای ایفای نقش کرده اند.


فیلم سینمایی « بنجامین باتن» به کارگردانی دیوید فنیچرمحصول سال 2008 کشور آمریکا یکشنبه 28 خردادماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد .
درخلاصه داستان فیلم با بازی براد پیت و کیت بلانشه آمده : "دیزی" پیرزنی است که در بسترمرگ ، داستان زندگی اش را برای دخترش " کارولین" بازگو می کند . در سال 1918 ، پسری به نام بنجامین با ظاهری همچون پیر مردان به دنیا می آید و مادرش همان شب فوت می کند . پدر بنجامین او را پشت در یک آسایشگاه سالمندان رها می کند . مستخدمی سیاهپوست به نام " کوئینی" عهده دار سرپرستی بنجامین شده و او را بزرگ می کند . نکته عجیبی که درباره بنجامین وجود دارد ، رشد بر عکس او در طول زمان است به گونه ای که با گذشت زمان ، جوانتر می شود .
گفتنی است، فیلم های سینمایی «پاتال وآرزوهای کوچک»،«نردبان 49» یکشنبه 28 خردادماه ساعت 17و21 ازشبکه نمایش پخش می شود.


فیلم سینمایی « دزد خبیث » به کارگردانی آلبرت دوپونتل دوشنبه  29 خردادماه ساعت 21 ازشبکه نمایش پخش می شــود.
در این داستان خواهیم دید: خانم توما پيرزني ساده و مهربان است كه مدتي بر اين باور بوده كه خداوند او را نيامرزيده است كه با تمام پيش آمدهاي بدي كه براي او اتفاق افتاده، تاكنون نمرده است. با بازگشت پسرش كه يك تبهكار و سارق است، اومتوجه مي¬شود كه  وي موجود خبيثي است كه در زمان كودكي اش هم باعث آزار و اذيت بسياري شده است. او باعث بيكار شدن دكتر ويليام مي شود، و معلم زبان اسپانيايي اش مجبور شده كه استعفا بدهد و نامزديش بهم بخورد. خانم توما به خدا قول مي دهد تا كاري كند كه پسرش اصلاح شود. اوكاري مي كند كه دكتر ويليام دوباره بتواند طبابتش را آغاز كند، و بازرس اليوت نامزد سابق معلم زبان، پس از فهميدن ماجرا پس از گذشت 30 سال، دوباره نزد نامزدش بازگردد. توما كه مدام از طرف پسرش تهديد به مرگ مي شد، تصميم مي گيرد كه با فريب وي محله اش را از دست بساز و بفروش ها كه خانه هاي قديمي را مي خرند، نجات دهد. پسرش اين موضوع را مي فهمد و پولهاي خريداران (بساز و بفروش ها) را نمي دزد، ولي به هرحال محله از دست آنها خلاص مي شود. خانم توما از اينكه توانسته پسرش را كمي تغيير دهد، خوشحال است؛ ولي پسرش براي اينكه مادرش را از دست ندهد، سعي مي كند همچنان خبيث بماند.

 کاترین فروت، آلبرت دوپونتل، بولی لانرس، نیکلاس ماری درفیلم سینمایی « دزد خبیث» محصول سال 2009 کشــورفرانسه در ژانر کمدی ایفای نقش کرده انــد.
گفتنی است، فیلم های سینمایی «جاسوس بازی»،«سفرجادویی» ،« دنیس زلزله بازهم شیطنت می کند»  و« من نمی ترسم » دوشنبه 29 خردادماه ساعت   13:15 ، 17  ،19و23 ازشبکه نمایش پخش می شود.


کد مطلب: 228905

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/228905/فیلم-های-سینمایی-تلویزیون-عید-مبعث

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com