کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابتکارات عجيب دانشجونماها؛

عکس با روسری در حمایت از اغتشاشگر زنانه پوش

21 آذر 1388 ساعت 9:51


به گزارش جهان با توجه به دستگيري يكي از سركرده هاي اغتشاشگران كه پس از ناكامي در جريان اغتشاشات 16 آذر دانشگاه اميركبير به صورت مخفيانه در اقدامي عجيب  با پوشيدن لباس زنانه و چادر در صدد گريختن از تجمع بود،در اقدامي عجيبتر و دور از ذهن گروهي از سبزهاي هوادار وي خود را نيز به شكل زن در آوردند.
بر پايه اين گزارش در پی انتشار عکسهای مجید توکلی از فعالان اغتشاشات دانشگاه اميركبير با لباس زنانه در شانزدهم آذر، جمعی از دوستان و هواداران سبز وی در واکنشی عجیب ، به نشانه همراهی با اين عنصر اغتشاشگر اقدام به عکس گرفتن از خود با روسری و لباس زنانه و انتشار این عکسها در صفحات اینتنرتی خود(فیس بوک،وبلاگ، مسنجر و ...) کرده اند. كه تصاوير آن به شرح ذيل آمده مي باشد:

در یکی از جالب ترین این موارد به نوشته سایت پارسینه ، یک دختر جوان با گذاشتن ریش و سبیل در این اقدام عجيب شرکت کرد!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000082/nf00082086-1.jpg

گفتني است مجید توکلی دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی این دانشگاه است. وی كه متولد سال ۱۳۶۵ در شيراز بوده، در سال۸۳ و در رشته كشتيرانی وارد دانشگاه اميركبير شد اما به دليل آنكه در چهار ترم پياپی معدل درسی او زير ۱۰ بود، از اين دانشگاه اخراج شد.
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000082/nf00082086-2.jpg

وی اول بار پس از ايجاد اغتشاش و درگيري در تجمعهاي دانشجويي و اقدام به فعاليت اغتشاشگرانه در سخنراني رياست جمهوري در  دانشگاه اميركبیر و پس از آن چاپ نشریات جعلی دانشگاه دستگیر و به مدت ۱۵ ماه در زندان بسر برد.
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000082/nf00082086-3.jpg

خبرگزاری ها جریان دستگیری وی در روز شانزده آذر را چنین روایت مي كند:

مجيد توكلي روز گذشته پس از آنكه نتوانست با سخنراني ساختار شكنانه و اهانت آميز خود بر تعداد تجمع كنندگان حامي مير حسين موسوي بيفزايد، با مشاهده حضور پررنگ دانشجويان حامي انقلاب اسلامي احساس خطر كرد و با آرايش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.او كه همانند زنان محجبه، مانتو به تن كرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتي يك كيف زنانه را نيز براي محكم كاري به دوش انداخته بود، در رسيدن به هدف خود ناكام ماند و توسط مامورين امنيتي دستگير شد. 

بر پايه اين گزارش به نظر مي رسد با توجه به ناكامي اغتشاشگران پس از انتخابات رياست جمهوري در برهه هاي مختلف و عدم اقبال عمومي به اقدامات قانون شكنانه آنها اينبار تغيير هويت از مرد به زن را براي جلب توجه افكار عمومي بر گزيده اند كه بر بي مبنا بودن اين جريان نفاق در كشور تاكيد دارد.


کد مطلب: 82086

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/82086/عکس-روسری-حمایت-اغتشاشگر-زنانه-پوش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com