کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پخش مستقیم،ایران.برزیل، 5 شنبه ساعت21

7 مهر 1389 ساعت 18:51


معاون سیما درباره پخش مستقیم فوتبال ایران و برزیل از تلویزیون و مشکلاتی که درباره خرید حق پخش این دیدار وجود دارد، گفت: برخی مسابقه‌های موردی، مانند مسابقه ایران و برزیل را با توجه به اهمیتی که دارد، پخش می‌کنیم.

 علی دارابی درباره پخش دیدار ایران و برزیل به گفت:برای پخش مسابقات در چارچوب برنامه‌هایی که از پیش تعیین شده، بودجه و اعتبار در نظر می‌گیریم. شب گذشته نیز برای پخش مسابقه والیبال ایران برنامه‌ «90» را پخش نکردیم.

معاون سیما خاطرنشان کرد: فوتبال هم در کنار سایر مسابقات برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مشکل ما بودجه است؛ امیدوارم بتوانیم بودجه مناسبی در اختیار داشته باشیم تا بازی فوتبال ایران و برزیل را به صورت زنده پخش کنیم.

دارابی در پایان به ایسنا یادآور شد: برای پخش مسابقات جام جهانی نیز اعتباری از سوی دستگاه‌های زیربط برای رسانه ملی درنظر گرفته نشد‌ه بود، اما ما از محل جابه‌جایی بودجه‌های درون سازمانی مسابقات جام جهانی را که یک رخداد بزرگ بود، پخش کردیم و 64 مسابقه را به طور زنده به روی آنتن بردیم.

گفتنی است پیش از این یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که اسپانسر بازی ایران و برزیل برای فروش حق پخش تلویزیونی این بازی رقمی نزدیک به 6 میلیارد تومان را معین کرده بود که این رقم با واکنش مسوولان رسانه ملی رو به رو شد و ابهام‌هایی در خصوص پخش زنده این بازی به وجود آمد اما با اعلام نظر معاون سیما این اطمینان برای علاقمندان به این بازی به وجود آمد که پنج شنبه هفته آینده بازی دو تیم ایران و برزیل به صورت زنده روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

تیم ملی ایران و برزیل پنج شنبه هفته آینده ساعت 21 در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی امارات با هم دیدار خواهند کرد، این نخستین بازی رسمی این دو تیم در تاریخ فوتبال ایران است.


کد مطلب: 136816

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/136816/پخش-مستقیم-ایران-برزیل-5-شنبه-ساعت21

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com