کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی حکم ارتداد شاهین نجفی در VOA

24 ارديبهشت 1391 ساعت 8:28

متأسفانه کارشناسان رسانه دولتی آمریکا که از ساده ترین و کمترین آگاهی در مسائل عقیدتی و دینی بی بهره هستند، به راحتی در چنین مواردی اظهار نظر می کنند.


به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، تلویزیون دولتی "صدای آمریکا" (voa) برنامه "تفسیرخبر" جمعه ۲۲اردیبهشت (May.۱۱) را به موضوع هتاکی "شاهین نجفی" خواننده رپ، به ساحت ملکوتی امام دهم شیعیان (ع) اختصاص داد. دست اندرکاران برنامه یادشده علیرغم آگاهی از خشم و تأثر شدید مردم ایران از این اقدام توهین آمیز، در راستای حرمت شکنی مقدسات که یکی از سیاست های اصلی صدای آمریکاست، ترانه سخیف شاهین نجفی را بازپخش کردند و تصاویر وقیحانه پوستر آلبوم جدید او را به نمایش گذاشتند.

جالب اینکه "بیژن فرهودی" مجری شبکه، هنگام اعلام خبر صدور حکم ارتداد برای شاهین نجفی، اتهام وی را توهین به امام علی النقی (ع) امام "چهارم" [!] شیعیان عنوان کرد.

"محمد سهیمی" استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و کارشناس این برنامه نیز در حالی که خود را یک مسلمان معتقد می خواند، اشتباه مضحک مجری برنامه را تکمیل کرد و گفت: «من خودم یک مسلمان معتقد هستم و در آهنگی که آقای شاهین نجفی خواندند، هیچ توهینی به امام علی النقی (ع) امام "یازدهم" [!] شیعیان ندیدم. دلیل اصلی حملاتی که علیه او می شود، انتقادهایی است که به حکومت می کند!»

متأسفانه کارشناسان رسانه دولتی آمریکا که از ساده ترین و کمترین آگاهی در مسائل عقیدتی و دینی بی بهره هستند، به راحتی در چنین مواردی اظهار نظر می کنند.

همچنین "علیرضا نوری زاده" میهمان ثابت این برنامه که ید طولایی در اینگونه اظهارات دارد، با "سیاسی" خواندن واکنش ها نسبت به حرمت شکنی رپ خوان بی شرم، سعی کرد ترانه سخیف او را با این جمله توجیه کند: «شاهین نجفی اهانتی به امام علی النقی (ع) نکرده است. از آنجا که حکومت جمهوری اسلامی امام دوازدهم (عج) را مصادره کرده، او از امام علی النقی (ع) مدد می جوید.»!!


کد مطلب: 222577

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/222577/بررسی-حکم-ارتداد-شاهین-نجفی-voa

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com