کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كودتاي خزنده رسانه‌اي عليه دولت

3 تير 1386 ساعت 9:08


به گزارش  فارس، مهدي كلهر مشاور رئيس جمهور در امور رسانه‌ها در اولين نشست بازشناسي پديده سوم تير كه دیروز یکشنبه  در تالار فردوسي دانشكده ادبيات دانشگاه تهران و با حضور برخي چهره‌هاي اصولگرا و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران برگزار شد با اشاره به نقش رسانه و پيام در رسالت انبياء تصريح كرد: همه پيامبران در صدق و پيام دار بودن مشترك هستند و اين پيام‌ها به اين منتهي مي‌شود، كه علامت شدني و تئوري‌ها عملي است.
كلهر ادامه داد:‌ مكتبي تاثيرگذار است كه بتواند محقق شود و احمدي نژاد شخصي است كه ارزش‌هاي اسلام را در خود محقق كرده است.
وي ادامه داد: در دوران پرغوغاي رسانه‌اي عليه احمدي نژاد اكثر مطبوعات با گرايش غربي عليه ايشان تلاش مي‌كردند و از هر راهي وارد عمل شدند اما ما با خود احمدي نژاد قرار گذاشتيم كه دروغ نگوييم و حتي انتقادهايي را كه گفته مي‌شود را پاسخ دهيم.
مشاور رئيس جمهور در ادامه خاطرنشان كرد:‌ پس از انقلاب بحث رسانه به صورت مردمي ادامه يافت و همه احساس مي‌كردند، ‌تكليفي شرعي و انقلابي دارند ولي متاسفانه پس از دولت نهم بحث پيام رساني فراموش و يا كار اجرايي موجب كم توجهي به آن شد.
مهدي كلهر گفت: امروز مدتي است توسط رسانه‌هاي داخلي و خارجي كودتاي خزنده‌اي عليه دولت در جريان است و نشانه‌هايي هست كه به كودتاي آشكاري نيز تبديل شده است.  
وي با تاكيد بر نقش مهم رسانه در جريان سازي امروز دنيا و با اشاره به حادثه كربلا بيان داشت: امروز برخي رسانه‌ها سر و صدا مي‌كنند كه پيام‌ها شنيده نشود و بسياري از پيام‌هايي كه مي‌دهند نيز دروغ‌گويي است بنابراين امروز نيازمند همان جريان پيام رساني با شور و شوق هستيم كه در تيرماه سال 84 داشتيم، چرا كه امروز هم احمدي نژاد نيز تنها است و هم اين كه اين پيام بيشتر نياز به همراهي دارد و حيف است پيام احمدي نژاد كه زير سروصداهاي عمر و يزيد و سعد گم شود.
  انتهاي پيام/


کد مطلب: 711

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/711/كودتاي-خزنده-رسانه-اي-عليه-دولت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com