کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فتنه 25 بهمن پیشنهاد موسوی خوئینی ها بود

30 بهمن 1389 ساعت 7:37


خیل عظیم نماز گذاران تهرانی امروز پس از اقامه نماز جمعه تهران از خیابان های اطراف تهران به سمت میدان انقلاب روانه شدند تا با حضور در این میدان ضمن اعلام محکومیت فتنه ۲۵ بهمن خواستار محاکمه فوری سران فتنه شوند.

به گزارش جهان به نقل از فارس: از محل راهپیمایی امروز مردم تهران در حالی که پلاکارد هایی با مضمون «ملت بی قرار محاکمه سران فتنه اند»، «خواص بی بصیرت مایه ننگ امت» ، «ملت ما بیدار است از اغتشاش بیزار است»، «عوامل اغتشاش اعدام باید گردند»، «موسوی و کروبی اعدام باید گردند» و . . . از خیابان های اطراف دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کردند. در این راهپیمایی صد ها هزار نفری که جمعی از مسئولین کشوری و لشگری حضور داشتند مردم در شعارهایی ضمن اعلام حمایت از رهبر انقلاب محاکمه فوری سران فتنه را خواستار شدند.

در ادامه این راهپیمایی با شکوه و پس از قرائت قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه طی سخنانی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حوادث و دسیسه های دشمن طی سال های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی داشت با انحراف انقلاب مسیر حرکت کشور را به سمت دلخواه خودش تغییر دهد به همین خاطر از همان روزهای اول با توطئه و دسیسه چینی تلاش کرد مهره های نفوذی جریان های سکولار و لیبرال وابسته به خودش را در دولت مستقر کند که با کشف اسناد لانه جاسوسی و به دست آمدن اسناد ارتباط دولت موقت با آمریکایی ها این نقشه نقش برآب شد. همچنین در ادامه آمریکایی ها تلاش کردند با غائله های خلق عرب و کرد کشور را به سمت تجزیه شدن پیش ببرند که چون موفق نشدند به سراغ گزینه نظامی رفتند و جنگ هشت ساله را به ایران تحمیل کردند . خوشبختانه ملت فهیم ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نیز توطئه کور آنان را نقش برآب کرد و این بار آنها با نفوذ دادن مهره های خود در دولت و مجلس اصلاحات تلاش کردند آرمان های اصلی انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

ذوالنور در ادامه افزود : با استقرار دولت نهم و سرخورده شدن جبهه استکبار از این انتخاب مردم ،طی سال های گذشته تلاش کردند به بهانه های مختلف دولت خدمتگذار را ناکارآمد جلوه داده و تلاش کنند آن را تخریب کنند اما با نا امید شدن از این فتنه هم به سراغ طرح آشوب و اغتشاش که از سال ها پیش برنامه ریزی کرده بودند رفتند و پس از انتخابات عظیم ریاست جمهوری سال گذشته با بسیج تمامی امکانات و با به کار گیری عمال و دست نشانده های خود در ایران سعی کردند به خیال خام خود نظام را براندازی کنند . بیش از ۲۰ ماه با فتنه انگیزی و ایجاد اغتشاش و فتنه تلاش کردند ملت را از آرمان های خود برگردانند اما غافل از اینکه مردم بصیر ایران اسلامی جوابی کوبنده در ۹ دی و ۲۲ بهمن سال گذشته و ۲۲ بهمن امسال به فتنه گران دادند .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین تصریح کرد : فتنه گران قصد داشتند در ۲۱ بهمن ماه امسال با اعلام تجمعی نشان دهند که جنبش مرده آنان هنوز نفس می کشد لذا در جلسه ای که دو هفته قبل در میان سران فتنه برگزار شده بود پیشنهاد راهپیمایی در ۲۱ بهمن مطرح شد اما مرد خاکستری جریان اصلاحات با این طرح به شدت مخالفت کرد و اعلام کرد اگر طرفداران معدود ما در ۲۱ بهمن به میدان بیاییند نه تنها روز ۲۲ بهمن تحت الشعاع قرار نمی گیرد بلکه مردم در روز بعدش با حضور میلیونی دست ما را رو خواهند کرد.به همین دلیل موسوی خوئینی ها پیشنهاد کرد که ۲۵ بهمن به جای ۲۱ بهمن مبدا حضور سبزها در خیابان قرار گیرد.به همین جهت با هماهنگی اربابانشان در آن سوی آب ها بیانیه دادند و مردم را به حضور فراخواندند که البته با بی توجهی مردم روبرو شدند و فقط عده ی بسیار محدودی منافق اغتشاش گر معلوم الحال در خیابان ها حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور ادامه داد: حضور عظیم مردمی در راهپیمایی امروز چند پیام اصلی دارد که مهم ترین آن این است که رهبری عزیز بداند تا آخرین قطره خون در کنار شما هستیم و با بصیرتی بی بدیل چشم فتنه را کور خواهیم کرد. دوم اینکه مسئولین قوه قضائیه دیگر با فتنه گران مماشات نکنند و به خواست مردم یعنی محاکمه سران فتنه جامه عمل بپوشانند. سوم اینکه استکبار جهانی بداند ۳۰ سال انواع توطئه ها را اجرا کرده و موفق نشده و از این به بعد هم موفق نمی شود.و آخر هم اینکه سران فتنه بدانند دیگر در این کشور جایی ندارند و مطرود این امت اند.

گفتنی است پس از پایان سخنرانی نیز مردم در تجمع های خودجوش به شعار دهی بر ضد سران فتنه ادامه دادند.


کد مطلب: 157435

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/157435/فتنه-25-بهمن-پیشنهاد-موسوی-خوئینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com