کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عالميان شاهكار کرد

8 مرداد 1391 ساعت 19:25

مربي نوشاد عالميان در المپيك لندن درباره دليل افت نوشاد در گيم‌هاي سوم و چهارم بيان كرد: نوشاد در ابتداي كار امتيازهاي سرويس خوبي گرفت. به نظر من او جزو سه نفر اول جهان در سرويس‌هاي خوب است، اما حريف هنگ كنگي در ادامه راه سرويس‌هاي نوشاد را شناخت و به خوبي جواب داد.


مربي نوشاد عالميان در المپيك لندن با بيان اين مطلب كه اين ملي‌پوش نابغه پينگ پونگ ايران است به كار بزرگ او برابر حريف هنگ كنگي اشاره كرد و اين پيروزي را شاهكار خواند.

به گزارش جهان به نقل از ايسنا، سرمربي تيم ملي پينگ پنگ ايران پس از پيروزي نوشاد عالميان برابر حريف هنگ كنگي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: مسابقه بسيار نفس‌گيري بود. نبرد با اين حريف هنگ كنگي واقعا دشوار بود چرا كه او رنك 31 جهان را در اختيار دارد. نوشاد با او بازي نكرده بود و از شرايطش شناختي نداشت اما خوشبختانه با آناليزي كه از بازي‌هاي اين حريف هنگ كنگي داشتيم، توانست براي سيستم‌هاي منحصر به فردش برنامه‌ريزي داشته باشد و شكستش بدهد.

وي ادامه داد: نوشاد عالميان ورزشكاري جوان است در حالي كه نخستين المپيكش را تجربه مي‌كند برابر حريفي به پيروزي رسيد كه تجربه حضور در المپيك را داشت. در رقابتي سنگين، نفس‌گير و ميليمتري شاهكار كرد.

بابادي وند با بيان اين مطلب كه خوشحالم اين استعداد پينگ پنگ ايران به دومين بردش در رقابت‌هاي المپيك نيز رسيد. حريف بعدي او يك پينگ پنگ باز آلماني است كه در رنك هفتم جهان قرار دارد و در بازي‌هاي قهرماني جهان در سال 2011 كه به ميزباني هلند برگزار شد، به مقام سوم رسيد، اما او نيز قابل بردن است. به اميد خدا نوشاد عالميان مي‌تواند او را نيز شكست دهد چرا كه تا امروز نشان داده برابر حريفان قدرتمند چيزي كم ندارد و با اعتماد به نفس بالايش، مي‌تواند پيروز ميدان‌ها باشد.

مربي نوشاد عالميان در المپيك لندن درباره دليل افت نوشاد در گيم‌هاي سوم و چهارم بيان كرد: نوشاد در ابتداي كار امتيازهاي سرويس خوبي گرفت. به نظر من او جزو سه نفر اول جهان در سرويس‌هاي خوب است، اما حريف هنگ كنگي در ادامه راه سرويس‌هاي نوشاد را شناخت و به خوبي جواب داد. او به گونه‌اي سرويس‌ها را دريافت مي‌كردكه نوشاد در پاسخ به آن دچار مشكل شود. در برابر اين تغيير سيستم هنگ كنگ برنامه‌ريزي كرديم و توانستيم در گيم آخر سيستمي ارائه دهيم كه نوشاد بتواند حريفش را شكست دهد. گيم پاياني فوق‌العاده نزديك بود و خوشحالم كه نوشاد توانست هنرش را در پينگ پنگ به نمايش بگذارد.

وي ادامه داد: با اين دو برد كه پس از مدت‌ها پينگ پنگ ايران در المپيك به دست آورد اعتماد به نفسي خوب براي نوشاد عالميان ايجاد شده است. او مي‌تواند با اين روحيه و اعتماد به نفس در ديدارهاي بعدي نيز عملكرد فوق‌العاده‌اي داشته باشد. نوشاد عالميان، پديده استثنا و نابغه پينگ پنگ ايران است.


کد مطلب: 236635

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/236635/عالميان-شاهكار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com