کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزینه‌های احتمالی استانداری یزد

7 مرداد 1386 ساعت 18:28


- استاندار فعلی کرمان، وزیر سابق تعاون و همچنین مدیر کل ارشاد استان یزد که در سال های 76 تا 84 ریاست دفتر یکی از روحانیون صاحب نظر کشورمان را بر عهده داشت، گزینه های جدید استانداری یزد هستند اما هر یک از آنها به خاطر مسائل مختلف از مزیت ها و محدودیت هایی برای تصدی این سمت برخوردارند و این مساله سبب تاخیر در تعیین استاندار شده است.

- اخیرا یکی از سایت ها، نرم افزاری طراحی و به افراد خواهان راه امن برای ارسال پیام های محرمانه به دیگران معرفی کرده و مدعی شده استفاده کنندگان از این نرم افزار می توانند پیام های خود را مخفیانه و به نحوی که شک دیگران را بر نمی انگیزد، درون تصاویر پنهان کنند . در این روش ظاهرا فقط دریافت کننده تصویر با استفاده از این نرم افزار و وارد کردن رمز، متن مخفی شده در عکس را مشاهده می کند!
- یکی از مسئولان وزارت ارتباطات که بازرسی نهاد ریاست جمهوری با توجه به سوء مدیریت و فساد اقتصادی او دستور عدم به کار گیری وی توسط دستگاه های دولتی را صادر کرده است ، بعد از بازنشستگی به عنوان مشاور عالی وزیر و دبیر شورای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در بخش مخابرات، منصوب شده است.
- یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران که خبرگزاری مهر پیش از این اخباری را درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر کرده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت کمیسیون حل اختلاف اتاق یکی از استان های شمالی کشور را بر عهده گرفته و به دنبال ارتقاء جایگاه است و مسئولان امر نیز، در این زمینه پاسخگو نیستند! 

- یک نشریه تبلیغاتی رایگان که عنوانی دولتی را نیز برای خود برگزیده و در 100 صفحه رنگی در تیراژ 30 هزار نسخه با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر می شود، در یک آگهی تبلیغاتی مربوط به ضمانت کامپیوتر، از "خلیج فارس" به عنوان "الخلیج" یاد کرده است. 

- مسئولان پارک شادی (شهربازی) یکی از شهرهای کردنشین که درکنار یکی ازمناطق تاریخی و پر تردد این شهر قرار دارد، ازساعت 21 لغایت 23 شب چهارم خرداد ماه، دراقدامی عجیب، برنامه رادیو صدای آمریکا و سخنرانی یکی از زنان ضد انقلاب فراری درباره نظام جمهوری اسلامی را به طور مستقیم پخش کرده است!
- تولید یکی از سریالهای تلویزیونی که سالها برروی آن سرمایه گذاری شده ، مدتی است به دلیل مشکلات ناشی از سهمیه بندی بنزین متوقف شده است . ظاهرا قرار است به زودی وزیر نفت ازعملیات تولید این محصول فرهنگی بازدید نموده وبه جهت تعداد بالای ماشین های بکار گرفته شده دراین فیلم دستوراتی را صادر نماید. منبع: مهر انتهای پیام/


کد مطلب: 5268

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/5268/گزینه-های-احتمالی-استانداری-یزد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com